Nota: 9,08 / 10 de la 276 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Iulia - Bucureşti
Produsele chiar daca sunt cam piperate la pret sunt practice. Livrarea lor execrabila! Bataie de joc ca o comanda de 4 produse sa o faci in 5 zile.
Răspuns magazin pe 12-09-2023 10:07
Bună ziua! În momentul în care plasați o comandă, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile Aosom România. Astfel, pe site este precizat următorul aspect: durata medie de livrare variază de la 5 la 7 zile din momentul în care curierul intră în posesia coletului/coletelor. Mai multe informații găsiți aici: https://www.aosom.ro/page/deliver-home Mulțumim, Echipa Aosom.
Răspuns client pe 12-09-2023 10:30:
Nu este logic sa trimiti un produs compus din doua colete in doua zile diferite. Este lipsa de comunicare intre dumneavoastra si firma de curierat folosita, este lipsa de respect fata de client, mai ales daca livrarea se face in intervalul in care acesta in mod normal este la munca, si lipsa de respect fata de lucratorii (soferii) cu care se face livrarea, plus consum de energie pentru toti cei implicati. In ciuda functionalitatii produselor, ramane un dezgust din cauza livrarilor.
Anonim - Iaşi
Am cumpărat o bicicleta și nu are un manual în limba română, am solicitat pe email iar răspunsul a fost ca nu se poate ,mai mult am simțit un îndemn de a invata limba engleză. Când in sfârșit am tradus modul de utilizare am constatat ca monitorul nu răspunde la comenzi,asa ca folosesc numai partea mecanica a bicicletei. In rest livrarea a fost OK,asamblarea ușoară, toate componentele avand un număr.
Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:48
Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea problemei legate de monitor. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Cristian - Bucureşti
Produs sub asteptari
Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:28
Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Anonim - Bucureşti
Ar fi de apreciat sa achimbati politica de retur in cazul persoanelor juridice
Răspuns magazin pe 23-08-2023 13:21
Bună ziua, Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intră în categoria consumatorilor, prin urmare Aosom își rezervă dreptul de a refuza returul persoanelor juridice în cazurile în care produsele comandate sunt conforme. Totodată, Aosom are dreptul de a refuza inclusiv returul cantităților mari de produse conforme din partea persoanelor juridice. Regăsiți aceste informații pe site-ul nostru oficial la categoria „Retur și garanție”. Mulțumim! Echipa Aosom
Andreea - Bucureşti
Superficialitate! Am comsndat un produs, au trimis produsul la o alta adresa, in alt oras, m-au asigurat ca il redirectioneaza catre adresa corecta si nu l-am mai primit deloc. M-au anuntat prin mail, ca imi vor trimite banii inapoi. Sunt multe zile de atunci si inca nu i-am primit. Ii astept inca!
Răspuns magazin pe 22-08-2023 13:52
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom România pentru a putea proceda cu soluționarea. În cazul dvs., curierii nu au încercat livrarea la a doua adresă solicitată ulterior, astfel că produsul a fost trimis retur în Italia. Din acest motiv și timpul mai prelungit de rambursare, dat fiind faptul că încă nu am intrat în posesia produsului însă. În 2-3 zile veți primi banii înapoi. Mulțumim! Echipa Aosom
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023