Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,09 / 10 de la 1.025 de clienți verificați

Notă magazin

9,09 / 10

Ne recomandă

91,63%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Ultimele opinii adăugate de clienții Aosom

Detaliile produsului nu exista, finisajul destul de aproximativ

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:01

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul dvs. s-a început procesul de returnare a produsului, din momentul în care vom recepționa produsul vom proceda cu rambursarea integrală a sumei achitate. Mulțumim!

Comanda nu a mai ajuns, dar cel putin au virat banii inapoi.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:21

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Satisfacția clienților noștri este foarte importantă pentru noi și ne dorim ca în viitor să aveți doar experiețe frumoase de cumpărături în magazinul Aosom. Mulțumim! Echipa Aosom

Din păcate am avut o parte desprinsa din sudura!

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:23

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom

Comandă greșită după două săptămâni de așteptare!Am primit o lampă în locul unui scaun!A urmat returul și din nouă așteptare de peste încă o săptămână până să primesc comanda..încă aștept!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 15-12-2023 09:31

Bună ziua, Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Echipa Customer Service s-a asigurat ca produsul greșit să fie ridicat și acum produsul dorit este în tranzit către dumneavoastră. Mulțumim, Echipa Aosom

Am comandat produse pe data de 21 noiembrie cu plata cu cardul. Am primit mail cu AWB-ul comenzi și de aici am așteptat mai bine de 20 de zile (timp în care am trimis mail sa vad ce se întâmplă cu comanda) după care am primit răspuns de la companie ca ei nu știu ce s-a întâmplat, nu găsesc comanda și îmi vor rambursa banii. Sper sa nu existe surprize..

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2023 17:44

Bună ziua, Din păcate, firma de curierat nu a reușit să localizeze comanda dvs. în tranzit. În cazurile în care firma de curierat fie blochează un colet, fie se dezlipesc etichetele sau nu sunt lizibile, aceștia nu ne anunță și de multe ori și coletele nu ajung la destinație. Dorim să vă comunicăm faptul că v-am rambursat banii înapoi în contul folosit la plasarea comenzii. Aceștia vor intra în contul dumneavoastră în următoarele 2-3 zile lucrătoare. Mulțumim, Echipa Aosom

Dacă cei care se ocupă de specificațiile tehnice ar spune și adevărul omul ar fi mulțumit. Fiul meu are 11 ani și nu poate utiliza kartul cu toate că este pentru copiii 5-12 ani.Tocmai de aceea am achiziționat kartul.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-12-2023 17:09

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul dumneavoastră, s-a procedat cu returnarea produsului și suma vă va fi rambursată în cel mai scurt timp. Suntem recunoscători pentru înțelegerea oferită. Mulțumim, Echipa Aosom

Lampa nu intra in regimul de conexiune bluetoouth

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2023 17:46

Bună ziua, Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Echipa Customer Service așteaptă răspunsul dumneavoastră pe e-mail cu dovada faptului că produsul nu funcționează după cum este specificat pe site și astfel putem proceda cu soluționarea. Mulțumim, Echipa Aosom

Dulapul prezintă culoarea galbenă ce nu se duce cu absolut nimic considerând faptul ca el trebuia să fie alb imaculat.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 15:19

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Așteptăm e-mail-ul dumneavoastră în cazul în care doriți să returnați produsul care nu este conform și să primiți banii înapoi. Mulțumim! Echipa Aosom

După 20 zile de la achiziționare, nu pot folosi produsul cumpărat din cauza lipsei unor accesorii(grilă de protecție).

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2023 15:21

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul dumneavoastră, s-a procedat cu trimiterea piesei lipsă pentru a putea utiliza produsul în conformitate cu specificațiile acestuia. Mulțumim! Echipa Aosom

Nu încălzește apa dacă dai drumu mai tare la apa

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2023 10:56

Bună ziua, Comanda dumneavoastră conține un set de două scaune de bar și considerăm că apa/încălzirea apei nu are legătură cu acestea. Având în vedere că recenzia dumneavostră nu prezintă informații despre produsele cumpărate sau despre experiența cu serviciile oferite de Aosom România, am aprecia dacă ați modifica recenzia cu informații despre produsele pe care le-ați achiziționat de la noi. Mulțumim, Echipa Aosom

Am cumpărat un produs despre care am observat că nu se potrivește cu restul designului spațiului meu. Când am dorit să-l returnez pentru a comanda alt produs de pe aceeași platformă, am primit informația că persoanele juridice nu se încadrează în legea care permite returnarea oricărui produs în termen de 14 zile de la comandă. Acest mod de abordare este cel puțin abuziv, deoarece un angajament centrat pe client ar trebui să primeze indiferent de obligațiile legale. Am rămas cu produsele și fără o soluție, lucru pe care îl consider inadmisibil în 2023.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-11-2023 10:20

Bună ziua, Conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intră în categoria consumatorilor, prin urmare, Aosom își rezervă dreptul de a refuza returul/retragerea din contract a persoanelor juridice în cazurile în care produsele comandate sunt conforme. Toate aceste detalii se regăsesc și pe site-ul nostru, aici: https://www.aosom.ro/page/return-home. Punem la dispoziție clienților toate informațiile de care au nevoie pentru a putea susține decizia de cumpărare, astfel că acest gen de cazuri nu sunt deloc abuzive, ci sunt conforme cu politica firmei și legislația în vigoare. Mulțumim, Echipa Aosom

Produsele chiar daca sunt cam piperate la pret sunt practice. Livrarea lor execrabila! Bataie de joc ca o comanda de 4 produse sa o faci in 5 zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-09-2023 10:07

Bună ziua! În momentul în care plasați o comandă, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile Aosom România. Astfel, pe site este precizat următorul aspect: durata medie de livrare variază de la 5 la 7 zile din momentul în care curierul intră în posesia coletului/coletelor. Mai multe informații găsiți aici: https://www.aosom.ro/page/deliver-home Mulțumim, Echipa Aosom.

Răspuns client pe 12-09-2023 10:30:

Nu este logic sa trimiti un produs compus din doua colete in doua zile diferite. Este lipsa de comunicare intre dumneavoastra si firma de curierat folosita, este lipsa de respect fata de client, mai ales daca livrarea se face in intervalul in care acesta in mod normal este la munca, si lipsa de respect fata de lucratorii (soferii) cu care se face livrarea, plus consum de energie pentru toti cei implicati. In ciuda functionalitatii produselor, ramane un dezgust din cauza livrarilor.

Am cumpărat o bicicleta și nu are un manual în limba română, am solicitat pe email iar răspunsul a fost ca nu se poate ,mai mult am simțit un îndemn de a invata limba engleză. Când in sfârșit am tradus modul de utilizare am constatat ca monitorul nu răspunde la comenzi,asa ca folosesc numai partea mecanica a bicicletei. In rest livrarea a fost OK,asamblarea ușoară, toate componentele avand un număr.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:48

Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea problemei legate de monitor. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Produs sub asteptari

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2023 09:28

Bună ziua! Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Vă rog să ne contactați la clienti@aosom.ro și să ne descrieți situația întâmpinată, atașând și câteva poze pentru a putea proceda cu soluționarea. Așteptăm un e-mail din partea dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Ar fi de apreciat sa achimbati politica de retur in cazul persoanelor juridice

RATING:

Răspuns magazin pe 23-08-2023 13:21

Bună ziua, Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intră în categoria consumatorilor, prin urmare Aosom își rezervă dreptul de a refuza returul persoanelor juridice în cazurile în care produsele comandate sunt conforme. Totodată, Aosom are dreptul de a refuza inclusiv returul cantităților mari de produse conforme din partea persoanelor juridice. Regăsiți aceste informații pe site-ul nostru oficial la categoria „Retur și garanție”. Mulțumim! Echipa Aosom

Superficialitate! Am comsndat un produs, au trimis produsul la o alta adresa, in alt oras, m-au asigurat ca il redirectioneaza catre adresa corecta si nu l-am mai primit deloc. M-au anuntat prin mail, ca imi vor trimite banii inapoi. Sunt multe zile de atunci si inca nu i-am primit. Ii astept inca!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2023 13:52

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom România pentru a putea proceda cu soluționarea. În cazul dvs., curierii nu au încercat livrarea la a doua adresă solicitată ulterior, astfel că produsul a fost trimis retur în Italia. Din acest motiv și timpul mai prelungit de rambursare, dat fiind faptul că încă nu am intrat în posesia produsului însă. În 2-3 zile veți primi banii înapoi. Mulțumim! Echipa Aosom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024