Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,58 / 10 de la 3.989 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ionovici din Timis pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Tünde din Bihor pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului CLAUDIA din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Cum puteți să-mi cereți o perere pentru ceva comandat pe 15.11.2020 și în data de 22.11.2920 nu am primit nimic? Până în acest moment sunt dezamăgită,sper să nu am surprize neplăcute privind calitatea produselor comandate.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului BUCUROIU din Dambovita pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului POPA din Valcea pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Alin din Prahova pentru Artaceaiului.ro
Păi mi se pare o porcarie sa imi cereti feedback cand nici măcar acum nu am primit comanda.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Carmen din Bacau pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Mihaela din Neamt pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului coser din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:43
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului Mirela din Vrancea pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Antichi din Vrancea pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Stamate din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Nuta din Ialomita pentru Artaceaiului.ro
Din pacate nu ma pot pronunta cu privire la calitatea produselor deoarece inca nu am primit comanda, desi au trecut 8 zile de la plasarea acesteia. Mai astept.
Opinia clientului Stefan din Dambovita pentru Artaceaiului.ro
La întrebarea nr 3,nu pot răspunde cu da sau nu,pentru ca nu mi-a ajuns încă comanda,asa ca nu ma pot pronunța.(aleg varianta nu,din alte puncte de vedere) Din punct de vedere al livrării,este unul josnic. O comanda plasată pe 15 noiembrie sa nu ajungă nici până pe 22 noiembrie ,este ceva ireal. Ce nu mi-a plăcut deloc,a fost că o informație pe care am primit-o, nu s-a respectat. Am primit informația asa: "comanda va ajunge la dumneavoastră în ziua de vineri" ,dar,în ziua de vineri când am sunat iar,informația a fost "încă nu a plecat din depozit". Aici,nu ma interesează ca au fost n colete,ca a fost problema x, ca din motivul z ,nu se poate livra în ziua de vineri. Asta este lipsa de respect din parte artaceaiului.ro către client,ceea ce eu nu accept asta. Din aceste puncte de vedere,comanda pe care am dat-o,a fost prima ,dar,si ultima.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:44
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, asa cum au mentionat si colegii nostri, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului anisoara din Tulcea pentru Artaceaiului.ro
Am recomandat cafeaua cu arome. O consum cu placere. Este totusi cam scumpa; 125g costa 16 lei. In general urmaresc promotiile si comand atunci cateva pachete.
Opinia clientului Ioan din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Anonim din Valcea pentru Artaceaiului.ro
Opinia clientului Filip din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Calitatea serviciilor lasă de dorit. Comanda plasata în data de 14 noiembrie, astăzi 21 noiembrie, nici măcar nu a fost procesata.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:43
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului Moga din Mures pentru Artaceaiului.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025