Opinii de la clienții magazinului online Broxo.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Broxo.ro

Nota: 8,97 / 10 de la 342 de clienți verificați

Notă magazin

8,97 / 10

Ne recomandă

91,23%

de la data înscrierii magazinului în program (04-01-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Broxo.ro

Este un site care nu-l recomand deoarece am așteptat 10 zile și tot nu a venit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 25-04-2018 17:57

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Va asiguram ca nici o comanda nu intarzie peste termenul mentionat pe website. Va recomandam sa luati legatura cu colegii nostri din call centre pentru rezolvarea rapida a unei eventuale intarzieri - 037 644 89 11 - Numar de telefon fix cu tarif normal

In cazul unui retur au fost foarte greu de rezolvat,după cererea online de retor, trebuit sa sun de 2 ori sa mi se poată ridica coletul, plus ca după 3 zile aștept încă un răspuns

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:35

Buna ziua, in momentul plasarii unei cereri de returnare se inregistreaza automat in sistem o cerere de colectare catre firma de curierat selectata. In anumite situatii, intampinam dificultati in livrarea/ridicarea coletelor de catre firma de curierat, in a carei atributie (independenta de noi) intra colectarea pachetului de la dumneavoastra. Pentru orice problema ce necesita o rezolvare imediata ne puteti apela cu incredere la numarul de telefon afisat pe website.

As dori sa găsesc pe Broxo o varietate mai mare de modele exclusiviste de sneaker-si

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:50

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Vom lua in considerare dorinta dumneavoastra.

Calitate proastă.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:29

Buna ziua, va rugam sa justificati afirmatia si ce anume v-a determinat sa considerati calitatea produselor/serviciilor ca fiind una slaba. In acest fel, speram sa va putem ajuta sa reconsiderati acest aspect. Va multumim.

Momentan,nu!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:52

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Poate data viitoare!

marfa de calitate; foarte seriosi! sunt un client multumit!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:51

Buna ziua, va multumim pentru feedback si va mai asteptam pe la noi!

Astept de 3 saptamani un colet care inca nu a sosit.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:56

Buna ziua, nu am reusit sa identificam comanda dumneavoastra intrucat ati postat ca 'Anonim', insa va asiguram ca nici o comanda nu intarzie peste termenul mentionat pe website. Va recomandam sa luati legatura cu colegii nostri din call centre pentru rezolvarea rapida a unei eventuale intarzieri - 037 644 89 11 - Numar de telefon fix cu tarif normal

As recomanda o politica de fidelizare :)

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:59

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Cardurile noastre de membru sunt disponibile in magazinul BROXO din Promenada Mall. In urma unei achizitii, puteti opta pentru un card de membru ce va ofera in permanenta 10% reducere la orice achizitie si multe alte beneficii.

Se pot inbunatati servicile de livrare, sunt aproape 2 saptamani si comanda inca nu a ajuns la mine

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:01

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Va asiguram ca nici o comanda nu intarzie peste termenul mentionat pe website. Va recomandam sa luati legatura cu colegii nostri din call centre pentru rezolvarea rapida a unei eventuale intarzieri - 037 644 89 11 - Numar de telefon fix cu tarif normal

Comunicarea cu clientul trebuie imbunatatita. Clientul asteapta mult prea mult un raspuns din partea lor in vederea stocului la comanda online ceea ce duce la un client mai putin multumit de serviciile lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:05

Buna ziua, va multumim pentru feedback. In scopul imbunatatirii serviciilor noastre, va rugam sa ne ajutati cu mai multe informatii specifice referitoare la problema pe care ati intampinat-o. Va multumim.

Deci ce vindeti dumneavoastra e ceva total diferit de ce ar trebui nu poti numi nici fakuri(panarame de încaltăminte) îmi pare rau ca am pierdut timpul cu Dumneavoastra!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:46

Stimate domn Giuliano, in conditiile in care nici un colet nu a fost expediat catre dumneavoastra pana in acest moment si nu ati intrat in contact cu marfa comercializata de magazinul nostru, acest feedback il consideram fals, cu scopul de inducere in eroare a publicului. Cele doua comenzi inregistrate la noi au fost anulate la cererea dumneavoastra, colegii nostri din call centre incasand telefonic injurii gratuite, fara motiv. Istoricul comenzilor anulate si conversatiile telefonice au fost inregistrate.

Am asteptat 10 zile sa mii se livreze comanda iar in a 10 zi m-au sunat cei de la Broxo sa imi spună ca nu mai sunt disponibili adidașii comandați.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:10

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Ne-am asumam responsabilitatea pentru aceasta situatie si v-am rasplatit cu un voucher de 50 RON pentru neplacerea creata, pe loc. S-a constatat ulterior ca produsul ce urma a se livra catre dumneavoastra prezenta imperfectiuni de la producator, fapt ce ne-a determinat sa il scoatem de la vanzare si sa va contactam pentru a va comunica situatia.

Îmi pare rău pentru nota 5 dar livrarea lasă de dorit durează foarte foarte mult...păcat!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:14

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Localitatea 'Adunati' in care dumneavoastra domiciliati nu se afla in zona de acoperire a firmei de curierat cu care lucram, fapt ce duce la intarzierea livrarii. Va multumim pentru intelegere.

Coletul a sosit la o săptămâna...f tarziu

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:19

Buna ziua, va multumim pentru feedback. In momentul inregistrarii acestei comenzi ati putut remarca termenul de livrare in pagina produsului pe website, prin simpla selectare a masurii. In momentul finalizarii comenzii ati primit confirmarea prin e-mail si sms, confirmare ce includea termenul de livrare de o saptamana specific produsului selectat.

Ar trebui sa modifice site-ul online, am comandat o pereche care aparea ca si in stoc, dupa care m-au sunat a doua zi ca din pacate nu mai este. Punct pozitiv mi-au oferit un voucher de reducere pentru comanda anulata.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:20

Buna ziua, va multumim pentru feedback si ne cerem scuze inca o data pentru neplacerile create.

Cutiile crep protect sunt foarte fragile și se rup foarte usor. Cutiile de obicei trebuie sa aibă bagnet când se Închide plasticul tranparent dar la unele cutii primite nu au magnet.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:23

Buna ziua, va multumim pentru feedback. Ne puteti comunica despre cutia carui produs Crep Protect este vorba (kit, pills, eraser, trees, wipes) ?

o firma foarte bine pusa la punct.foarte prompti in legatura cu cererile mele.recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:20

Buna ziua, va multumim pentru feedback si va mai asteptam pe la noi!

După ce am dat comanda am fost sunat si informat ca de fapt mărimea nu mai exista in stoc, si nu am primit nicio alternativa. Asta in conditiile in care oferta pentru produsul respectiv era online de zile bune.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:27

Buna ziua. Va multumim pentru feedback. Ne-am asumam responsabilitatea pentru aceasta situatie si v-am rasplatit cu un voucher de 50 RON pentru neplacerea creata, pe loc. S-a constatat ulterior ca produsul ce urma a se livra catre dumneavoastra prezenta imperfectiuni de la producator, fapt ce ne-a determinat sa il scoatem de la vanzare si sa va contactam pentru a va comunica situatia.

produse de calitate. seriozitate

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:27

Buna ziua, va multumim pentru feedback si va mai asteptam pe la noi!

Prea rapizi!!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:27

Buna ziua, va multumim pentru feedback si va mai asteptam pe la noi!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024