Opinii de la clienții magazinului online Cafelepremiate.ro

Cafelepremiate.ro

Nota: 9,69 / 10 de la 2.401 de clienți verificați

Notă magazin

9,69 / 10

Ne recomandă

98,04%

de la data înscrierii magazinului în program (29-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Cafelepremiate.ro

Am comandat produsul de o săptămână și încă nu a ajuns cu Sameday. Pe site se specifică faptul că marfa se livrează în 24 de ore - total neadevărat. Nu știu exact dacă ar mai trebui să accept produsul... când o veni.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2023 20:08

Ne pare rau pentru inconvenient! Coletul a plecat din depozitul nostru conform angajamentului asumat, din pacate in perioada aglomerata a anului firmele de curierat pot inregistra intarzieri pentru anumite livrari. Depunem toate eforturile de comunicare cu firmele de curierat, dar nu ne putem substitui lor. Asa cum se poate citi in zeci de recenzii, clientii nostri sunt placut surprinsi de viteza livrarii. Din pacate livrarea catre dvs. a fost o exceptie de la regula si ne pare sincer rau!

Răspuns client pe 05-12-2023 20:38:

De acord dar de ce nu specificati in site faptul ca se pot produce intarzieri? Una scrie, alta se intampla.

Cafeaua de proastă calitate!!!

RATING:

Să actualizați ofertele.Una e in poza pe site și alta e ce primești acasă( mă refer la ambalaj, sper sa fie aceeași calitate).

RATING:

- capacitatea se masoara in litrii sau submultiplii ( ml ) NU IN CESTI, analfabetilor!

RATING:

Din păcate, pachetul de cafea cumpărat, era deschis. O parte din cafea era și in cutia in care au fost expediate produsele... Cumpărasem un tip nou de cafea, pentru a-l încerca.... Dar din păcate nu pot, ne știind de când era deschis pachetul de cafea.....

RATING:

Magazinului as da nota 9 si experienta cu ei a fost ok. Imi plac produsele, renumintului bialetti nu ai ce sa i reprosezi insa sunt dezamagita ca dupa doua utilizari vopseaua neagra s a umflat si s a cojit. Am dat retur aparatului. Poate am avut eu ghinion☺️

RATING:

Vand cafea arsa (nu dark, arsa) Roen aproape de termenul de expirare (deși chipurile are 3 ani valabilitate) ca sa nu rămână pe stoc. Nu mai am încredere în cafelelor lor, rămân la accesorii.

RATING:

Feedback pentru achizitia de "Ciocolata calda pe lingurite" Ambalare total necorespunzatoare pentru un produs destul de scump. Am primit majoritatea figurinelor de ciocolata rupte (Mos Craciun, om de zapada). Achizitia nu si-a atins scopul, si anume acela de a-i bucura pe cei mici (a trebuit sa dau explicatii celor mici ca atat mosul cat si omul de zapada s-au accidentat). Total dezamagita, motiv pentru care nu voi recomanda prietenilor magazinul "Cafelepremiate".

RATING:

Cafeaua comandata pentru prima oara, groaznica! Cafetiera Moka, nu e numai din inox, are in interior un material ciudat, nementionat nicaieri. Cafeaua la aparat mie nu mi-a iesit decat foarte slaba, deci nu merita banii. Asta e.

RATING:

Nu era cel din poza.. Nu are inscriptionare!! Si materialu lasa de dorit..deci in pozacarata altfel si in realitate primesti altceva.. Pacat ca am comandat

RATING:

Ambalare modestă.Cutiile de cafea primite sunt deformate. La achiziția unui produs nu sunt sugestii pentru produse asociate, de exemplu filtre de hârtie mărimea 01.

RATING:

Specificații incomplete. De ex la esspresor cafea aluminiu nu se spunea decât 2 cești, iar în produsul ajuns acasă se specifica pe o hartie cati ml avea o ceasca de cafea (cf cestilor italiene).

RATING:

Am cumpărat cafeaua ținând cont de părerile celorlalți clienți, am crezut că este într-adevăr o cafea bună. Prețul este accesibil, însă gustul cafelei este greu de suportat.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-09-2020 12:41

Cafeaua aleasa de dvs. a fost produsa de Nicola Cafes Portugalia, companie care produce cafea incepand cu anul 1779 . Este o cafea care beneficiaza de multa apreciere nu doar in Portugalia ci in intreaga Europa, sau pe alte continente unde ea se exporta. Sortimentul ales de dvs. se caracterizeaza prin aroma intensa si crema consistenta la un raport calitate pret foarte bun. Livrarea comenzii dvs. s-a realizat a doua zi , totusi ati considerat acest serviciu de nota 7.

Produse bune, servicii slabe!

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2019 12:02

Buna ziua!

Ne pare rau ca ati considerat ca serviciile noastre au fost slabe! Faptul ca o parte din produse au ajuns deteriorate se datoreaza manipularii curierilor. Desi am ales sa lucram cu firme de curierat care au cele mai mici incidente de acest gen, totusi mici deteriorari se pot intampla produselor sensibile. Am gasit totusi solutia de rezolvare a problemei si v-am trimis un coleg sa inlocuiasca acele produse. Speram din toata inima ca totul este in regula acum! Tot ce ne dorim este sa avem clienti multumiti si care sa ne recomande! Toate cele bune!

Pe site este trecută livrare gratuită pentru comanda ce depășește 150 lei. Comanda mea beneficia de livrare gratuită, dar am fost contactat și mi s-a spus că trebuie să plătesc km. suplimentari aprox. 80 lei. pentru că nu sînt în aria de acoperire a curierului, lucru nespecificat în termeni și condiții. Am pierdut 20 de minute degeaba făcînd comanda ca să aflu că livrarea este gratuită, dar cu bani, lucru ce denotă neseriozitate în relația cu clientul. Nu recomand achiziționarea de mărfuri de pe acest site.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2018 16:29

Stimate domn,

Ne pare foarte rau ca sunteti nemultumit de politica noastra. Din pacate nu ne putem permite sa platim kilometri suplimentari pentru orice comanda care depaseste 150 de lei. Ba mai mult, in cazul dumneavoastra, transportul reprezenta mai mult de jumatate din suma pe care urma sa o achitati. Vom fi mai clari in exprimare pe viitor. Multumim ca ne-ati atras atentia!

Neprofesionalismul serviciului de curierat este un minus pentru magazin.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-03-2018 10:23

Stimate domn,



Ne pare foarte rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o cu firma de curierat. Asa cum v-am spus si telefonic, va asiguram ca noi incercam permanent sa imbunatatim serviciile pe care le oferim clientilor nostri, insa nu putem sa controlam sau sa imbunatatim serviciile curierilor deoarece, din pacate, ei nu reprezinta magazinul nostru.

Nu am primit ce am comandat!!!

Pe comanda mea era un Set Espresso Bialetti Red Pasion - 0004930 (cu 2 cesti si 2 farfurii) si am primit un set (care acum nu mai apare pe site) si care are 3 cescute si fara farfurii deci nu ce am dorit eu. Un alt produs din comanda - Set cappuccino Ischia (2+2) mi s-a spus ca nu mai era disponibil desi eu l-am putut aduga in comanda... Deci in general o parere foarte proasta despre acest site...

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2018 14:17

L-am contactat pe domnul Golet, ne-am cerut scuze pentru eroarea produsa si neplacerile create, iar dumnealui ne-a spus ca nu doreste schimbarea produsului trimis gresit si ca este multumit de produsul primit.

Am comandat un pahar de schimb pentru presa franceza bialleti 350 ml si aceasta nu s-a potrivit in presa 350 ml bialetti. Am scris echipei cafele premiate (mai multe mailuri) daca trebuia sa comanda un alt gen de pahar de schimb sau ce anume se poate face pentru un schimb sau retur. Nu am primit niciun raspuns.

RATING:

Daca un produs ajunge spart ,nu cred ca trb sa plătesc tot eu curierul ! Dar asta tine de personal ,un client pierdut daca te uiti la 15 ron

RATING:

Răspuns magazin pe 29-11-2017 10:00

Buna ziua!

Ne cerem scuze daca am pricinuit neplaceri! Am cautat sesizarea dvs. catre noi pentru aceasta problema si nu am gasit nici o informatie! Noi nu taxam clientii pentru greselile noastre sau ale curierilor. Rog reveniti cu detalii pentru a solutiona problema!

Multumesc!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024