Opinii de la clienții magazinului online Cafelepremiate.ro

Notă magazin

9,63 / 10

Calitatea livrării

9,67 / 10

Ne recomandă

98,03%

de la data înscrierii magazinului în program (29-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Cafelepremiate.ro

Produse bune, servicii slabe!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 12:02

Buna ziua!

Ne pare rau ca ati considerat ca serviciile noastre au fost slabe! Faptul ca o parte din produse au ajuns deteriorate se datoreaza manipularii curierilor. Desi am ales sa lucram cu firme de curierat care au cele mai mici incidente de acest gen, totusi mici deteriorari se pot intampla produselor sensibile. Am gasit totusi solutia de rezolvare a problemei si v-am trimis un coleg sa inlocuiasca acele produse. Speram din toata inima ca totul este in regula acum! Tot ce ne dorim este sa avem clienti multumiti si care sa ne recomande! Toate cele bune!

Pe site este trecută livrare gratuită pentru comanda ce depășește 150 lei. Comanda mea beneficia de livrare gratuită, dar am fost contactat și mi s-a spus că trebuie să plătesc km. suplimentari aprox. 80 lei. pentru că nu sînt în aria de acoperire a curierului, lucru nespecificat în termeni și condiții. Am pierdut 20 de minute degeaba făcînd comanda ca să aflu că livrarea este gratuită, dar cu bani, lucru ce denotă neseriozitate în relația cu clientul. Nu recomand achiziționarea de mărfuri de pe acest site.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2018 04:29

Stimate domn,

Ne pare foarte rau ca sunteti nemultumit de politica noastra. Din pacate nu ne putem permite sa platim kilometri suplimentari pentru orice comanda care depaseste 150 de lei. Ba mai mult, in cazul dumneavoastra, transportul reprezenta mai mult de jumatate din suma pe care urma sa o achitati. Vom fi mai clari in exprimare pe viitor. Multumim ca ne-ati atras atentia!

Neprofesionalismul serviciului de curierat este un minus pentru magazin.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2018 10:23

Stimate domn,



Ne pare foarte rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o cu firma de curierat. Asa cum v-am spus si telefonic, va asiguram ca noi incercam permanent sa imbunatatim serviciile pe care le oferim clientilor nostri, insa nu putem sa controlam sau sa imbunatatim serviciile curierilor deoarece, din pacate, ei nu reprezinta magazinul nostru.

Nu am primit ce am comandat!!!

Pe comanda mea era un Set Espresso Bialetti Red Pasion - 0004930 (cu 2 cesti si 2 farfurii) si am primit un set (care acum nu mai apare pe site) si care are 3 cescute si fara farfurii deci nu ce am dorit eu. Un alt produs din comanda - Set cappuccino Ischia (2+2) mi s-a spus ca nu mai era disponibil desi eu l-am putut aduga in comanda... Deci in general o parere foarte proasta despre acest site...

RATING:

Raspuns magazin pe 19-01-2018 02:17

L-am contactat pe domnul Golet, ne-am cerut scuze pentru eroarea produsa si neplacerile create, iar dumnealui ne-a spus ca nu doreste schimbarea produsului trimis gresit si ca este multumit de produsul primit.

Am comandat un pahar de schimb pentru presa franceza bialleti 350 ml si aceasta nu s-a potrivit in presa 350 ml bialetti. Am scris echipei cafele premiate (mai multe mailuri) daca trebuia sa comanda un alt gen de pahar de schimb sau ce anume se poate face pentru un schimb sau retur. Nu am primit niciun raspuns.

RATING:

Daca un produs ajunge spart ,nu cred ca trb sa plătesc tot eu curierul ! Dar asta tine de personal ,un client pierdut daca te uiti la 15 ron

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2017 10:00

Buna ziua!

Ne cerem scuze daca am pricinuit neplaceri! Am cautat sesizarea dvs. catre noi pentru aceasta problema si nu am gasit nici o informatie! Noi nu taxam clientii pentru greselile noastre sau ale curierilor. Rog reveniti cu detalii pentru a solutiona problema!

Multumesc!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.195. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020