Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

RATING:

Foarte prompti !

RATING:

RATING:

Cutia a ajuns aproape desfacuta. Continutul era intact. Atentie mai mare la transport pentru firma de curierat.

RATING:

RATING:

RATING:

Apreciez profesionalismul d-rei Georgiana Roman. Merită cu prisosință nota 10.

RATING:

Cu parere de rau, nu am putut colabora pana la final, fiindca majoritatea produselor din comanda nu erau pe stoc iar procesul de livrare ar fi durat o saptamana. In alta parte am rezolvat de pe o zi pe alta. Asta este nemultumirea, in rest, nu am ce reprosa - angajatii amabili la telefon. Succes!

RATING:

RATING:

Cred ca ar trebui ca metoda de plata pentru firmele cu care exista un istoric bun cum este cu a noastra, plata sa se realizeze cu OP la cel putin 30 zile.

Multumesc.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Buna ziua.



Vreau sa va spun ceva, un gand care m-a cam macinat in ziua in care un telefon m-a indispus toata ziua. Despre ce e vorba ?!



Fac o comanda la firma voastra si citesc: la o comanda de minim 200 lei, transportul este GRATUIT. Asadar, caut produse care m-ar interesa care mi-ar fi de ajutor in munca mea de cadru didactic. Gasesc produse interesante , unele la preturi rezonabil, altele la preturi destul de piperate. Penttu o firma a cumpara de minim 200 lei poate nu e o misiune imposibila dar pentru o persoana fizica e destul de greu.



In fine, gasesc produse de 200 leo si lansez comanda.



A doua zi primesc un telefon. O doamna, la capatul celalalt al conexiunii ma intreaba daca confirm comanda , eu zic DA dar zice doamna ,,Va trebui sa platiti vreo 8 lei pentru transportul coletului firmei de curierat,,. Pai , cum , zic, e gratuit dar nu chiar gratuit ?!



Atunci, zic, pentru reclama si imformatie falsa, renunt. Ceea ce, m- a deranjat. Eu am pierdut minute bune pana am gasit produse. Si pentru ce? Pentru a anula comanda din cauza ca ne-am impiedicat de 8 lei. M-as fi asteptat sa mi se spuna ca suma nefiind una care sa falimenteze firma, suma respectiva de 8 lei va fi suportata de firma voastra.



 Dar, NU ! Noi romanii , vrem sa facem profit maxim. Preferam sa pierdem 200 lei pentru 8 lei ! O atitudine demna de afacerist roman !

. Regret ca am avut de-a face cu o astfel de situatie jenanta dar as vrea ca mailul meu sa fie citit si de cineva de mai sus din conducerea firmei sa se vada cum angajatii sai fac o afacere rentabila! Daca nu ar fi aparut chestia cu transportul gratuit , acceptam . Dar prosteala cu taxa de 8 lei m- deranjat. Si  stiti ca e de manual pentru afaceristi incepatori vorba aceea ,, un client nultumit iti atrage 3 noi clienti iar unul nemultumit, iti indeparteaza 10 potentiali clienti,, , pentru ca sa nu mai treaca alte persoane prin ceea ce am trecut eu, voi posta patania mea.



Multumesc , DPAP.





RATING:

RATING:

Sa apară în dreptul produselor fără stoc aceasta informație.

Administrez un site de produse și atunci când un produs nu mai este disponibil este oprita posibilitatea de a comanda acel produs.

Manuela

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024