Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului CIJU pentru DPAP.ro
Opinia clientului Otto pentru DPAP.ro
Opinia clientului Ruxandra pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim17919820 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Vasile pentru DPAP.ro
Cutia a ajuns aproape desfacuta. Continutul era intact. Atentie mai mare la transport pentru firma de curierat.
Opinia clientului IRIMIA pentru DPAP.ro
Opinia clientului Maris pentru DPAP.ro
Opinia clientului Stefanescu pentru DPAP.ro
Apreciez profesionalismul d-rei Georgiana Roman. Merită cu prisosință nota 10.
Opinia clientului Mara pentru DPAP.ro
Cu parere de rau, nu am putut colabora pana la final, fiindca majoritatea produselor din comanda nu erau pe stoc iar procesul de livrare ar fi durat o saptamana. In alta parte am rezolvat de pe o zi pe alta. Asta este nemultumirea, in rest, nu am ce reprosa - angajatii amabili la telefon. Succes!
Opinia clientului Constantinescu pentru DPAP.ro
Opinia clientului Jalba pentru DPAP.ro
Cred ca ar trebui ca metoda de plata pentru firmele cu care exista un istoric bun cum este cu a noastra, plata sa se realizeze cu OP la cel putin 30 zile.
Multumesc.
Opinia clientului Anonim41133653 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Hobby pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim93106276 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim10849765 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim59609584 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim10657758 pentru DPAP.ro
Buna ziua.
Vreau sa va spun ceva, un gand care m-a cam macinat in ziua in care un telefon m-a indispus toata ziua. Despre ce e vorba ?!
Fac o comanda la firma voastra si citesc: la o comanda de minim 200 lei, transportul este GRATUIT. Asadar, caut produse care m-ar interesa care mi-ar fi de ajutor in munca mea de cadru didactic. Gasesc produse interesante , unele la preturi rezonabil, altele la preturi destul de piperate. Penttu o firma a cumpara de minim 200 lei poate nu e o misiune imposibila dar pentru o persoana fizica e destul de greu.
In fine, gasesc produse de 200 leo si lansez comanda.
A doua zi primesc un telefon. O doamna, la capatul celalalt al conexiunii ma intreaba daca confirm comanda , eu zic DA dar zice doamna ,,Va trebui sa platiti vreo 8 lei pentru transportul coletului firmei de curierat,,. Pai , cum , zic, e gratuit dar nu chiar gratuit ?!
Atunci, zic, pentru reclama si imformatie falsa, renunt. Ceea ce, m- a deranjat. Eu am pierdut minute bune pana am gasit produse. Si pentru ce? Pentru a anula comanda din cauza ca ne-am impiedicat de 8 lei. M-as fi asteptat sa mi se spuna ca suma nefiind una care sa falimenteze firma, suma respectiva de 8 lei va fi suportata de firma voastra.
Dar, NU ! Noi romanii , vrem sa facem profit maxim. Preferam sa pierdem 200 lei pentru 8 lei ! O atitudine demna de afacerist roman !
. Regret ca am avut de-a face cu o astfel de situatie jenanta dar as vrea ca mailul meu sa fie citit si de cineva de mai sus din conducerea firmei sa se vada cum angajatii sai fac o afacere rentabila! Daca nu ar fi aparut chestia cu transportul gratuit , acceptam . Dar prosteala cu taxa de 8 lei m- deranjat. Si stiti ca e de manual pentru afaceristi incepatori vorba aceea ,, un client nultumit iti atrage 3 noi clienti iar unul nemultumit, iti indeparteaza 10 potentiali clienti,, , pentru ca sa nu mai treaca alte persoane prin ceea ce am trecut eu, voi posta patania mea.
Multumesc , DPAP.
Opinia clientului Mitroi pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim22761790 pentru DPAP.ro
Opinia clientului VLAD pentru DPAP.ro
Sa apară în dreptul produselor fără stoc aceasta informație.
Administrez un site de produse și atunci când un produs nu mai este disponibil este oprita posibilitatea de a comanda acel produs.
Manuela
Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024