Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Nu am fost contactat asa cum mi s-a scris in confirmarea comenzii.

RATING:

Momentan nu recomand, poate îmi schimb pãrerea dupã ce primesc produsele. Am plasat comanda joi, cu plata online, și doream sã aflu când se livreazã, comanda fiind nu doar pentru mine, și banii fiind deja plãtiți. De atunci am scris douã mail-uri, am sunat la cele douã numere de telefon de pe site (fix și mobil), și am scris și un sms. Pânã acum, nu am primit rãspuns.

RATING:

Daca nu si poate onora comenzile, este de bun simt sa comunice acest lucru!

RATING:

foarte incerta treaba cu livrarile; comanda a fost data in data de 26.03 si nici pina azi inca nu am confirmare de stoc sau livrare, desi la comanda spunea ca se livreaza a doua zi, si au trecut 5 zile fara raspuns...

RATING:

Am Am plasat comanda pe 26.03. Termenul de livrare afisat era 27.03. Nu am primit niciun semn de la ei nici pana astazi, 31.03. Mai mult, am sunat atat la numarul de contact de fix, cat si la doua numere de mobil. Nu a raspuns nimeni. Total dezamagitor.

RATING:

Nu este normal ca in momentul care faci o comanda sa ti se confirme si sa ti se accepte plata iar ulterior, dups aproximativ 18 ore, sa fii informat ca produsul nu mai este pe stoc, deși în momentul lansării comenzii stocul afisat pe site sa fie de peste 700 de bucăți, chiar dacă ulterior ti se returnează banii - nu asta iti doresti cand plasez comanda! Poate ca ar trebui ca stocul sa fie actualizat mai des!

RATING:

lipsa de promptitudine, respect scazut pentru cumparator, lipsa de comunicare. Comanda nu a fost livrata nici dupa 9 zile iar reprezentantii magazinului au fost lipsiti de reactie, chiar daca le- am semnalat acest aspect.

RATING:

Nu am fost contactat de către reprezentantul DPAP deși in mailul de confirmare a plasării comenzii așa am fost informat. Marfa nici pana la aceasta data nu a fost livrata și nici de stadiul ei nu știu nimic deși comanda a fost plasata pe 26.03.2020 și astăzi este 31.03.2020

RATING:

Am facut o comanda pe data de 26.03.2020, potrivit DPAP.ro ar fi trebuit sa fiu contactat de un agent pt confirmarea comenzii, urmand sa primesc comanda pe data de 27.03.2020. Nici pana astazi, 31.03.2020 nu am fost contactat de dpap.ro, nu stiu statusul comenzii. Am trimis mail la dpap.ro pentru a cere informatii, nu am primit inca raspuns. Momentan sunt foarte dezamagit serviciile lor.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Am facut comanda, nu m-a contactat nimeni sa-mi spuna ce s-a intamplat cu ea (nici pana acum nu mi-a fost trimisa) si acum primesc mesaj sa completez feedback. Feedback la ce?

RATING:

Nu a ajuns comanda solicitata dar nici vreun raspuns ca ar intrazia sau nu...deci dvs ce nota ati da pentru un asemenea serviciu?..Imi tot trimiteti informari si mailuri dar nu si ceea ce am solicitat: produsele pe care doream sa le cumpar. Ca urmare notele sunt cele mai slabe. O zi buna va doresc!

RATING:

RATING:

RATING:

Nu mi-a fost preluata comanda de nimeni, am sunat pe toate numerele de telefon, am dat email si niciun raspuns. Nu voi mai incerca niciodata sa comand.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025