Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim85532123 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim41522144 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim95641255 pentru DPAP.ro
Se intampla frecvet sa nu fie actualizata baza de date, in sensul ca bifez un produs si acesta nu se afla pe stoc, ajungand in final sa iau un produs similar propus de reprezentantul Dpap
Opinia clientului Șulea pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim96909485 pentru DPAP.ro
Da,ar trebui imbunatatit site-ul si sa apara daca produsele sunt in stoc sau nu. Eu am facut comana,am platit-o si apoi am fost contactata ca sa mi se spuna ca nu au anumite produse in stoc,asa ca a trebuit sa reiau comenzile,sa stau cu un operator in telefon ca sa mi se spuna daca ceea ce am eu nevoie este sau nu pe stoc si asa mai departe.
Opinia clientului Anonim46847666 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Gabriela pentru DPAP.ro
Opinia clientului Francisco pentru DPAP.ro
Opinia clientului POPESCU pentru DPAP.ro
Opinia clientului SANDOR pentru DPAP.ro
Daca vreti sa fie un 10 curat , trebuie sa va tineti de cuvant si asa cum spuneti pe undeva ca in maxim o ora raspundeti la telefon cererii unui client , asa s-ar cuveni...sa raspundeti. S-au am inteles eu gresit?
Una peste alta e ok.
Opinia clientului Cocea pentru DPAP.ro
A fost o experienta jenanta.Am comandat prin internet un produs ce figura in stoc.Am asteptat sa fiu contactat de un reprezentant sau sa primesc prin curier produsul contractat.In mod normal-normalitate ce tine nu numai de domeniul contractual ci si de simpla etica a afacerilor-un produs contractat trebuie livrat.Am asteptat,am asteptat...nimic.Doar dupa formularea unei interogatii-somatii,am primit un telefon de la o duduita candida care m-a anuntat ca produsul nu e pe stoc.Eu mi-am modificat programul sa astept curierul si am avut surpriza ca,nici macar,sa nu fiu anuntat din oficiu,de catre firma,ca produsul desi figureaza pe stoc in sait,de fapt nu poate fi livrat fiind inexistent in depozit.Pacat ! Cu stima,av.Radu Cocea
Opinia clientului Anonim24828818 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim68948593 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Pana pentru DPAP.ro
Opinia clientului Erdal pentru DPAP.ro
Am facut comanda joi dimineata, am fost sunat ca e ok si se va livra vineri in CT (ceea ce era ok, chiar si sambata era o ca seara aveam aniversarea pentru care facusem comanda). A trebuit sa ma duc sambata la aniversare fara cadou. Luni am fost sunat iar ca a venit pe stoc ce am comandat eu (wtf?) si ca o sa se faca livrarea. Nu, multumesc!
Opinia clientului Torun pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim12935687 pentru DPAP.ro
Au greșit adresa de livrare cei de la DPAP și am primit coletul cu întarziere de 5 zile.
Opinia clientului Enache pentru DPAP.ro
Opinia clientului MARINESCU pentru DPAP.ro
Opinia clientului Munteanu pentru DPAP.ro
Tin sa precizez ca parerile sunt subiective.
Mi-ar fi placut sa primesc pe mail confirmarea comenzii cat si factura dupa ce am comandat sau la scurt timp, nu la distanta de 12 ore.
Plata fiind cu cardul, mi se pare normal sa am totusi prioritate, ceea ce nu s-a intamplat.
Nu mi se pare normal ca in anul 2017 sa sun eu pentru a afla compania de curierat, cat si AWB-ul.
Tot ce e posibil ca in viitorul apropiat sa nu mai detin statutul de client DPAP.
P.S. Cutia compasului Staedtler am primit-o zgariata si murdara. Tind sa cred ca nu e vina companiei de curierat.
Toate cele bune!
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024