Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

RATING:

Se intampla frecvet sa nu fie actualizata baza de date, in sensul ca bifez un produs si acesta nu se afla pe stoc, ajungand in final sa iau un produs similar propus de reprezentantul Dpap

RATING:

RATING:

Da,ar trebui imbunatatit site-ul si sa apara daca produsele sunt in stoc sau nu. Eu am facut comana,am platit-o si apoi am fost contactata ca sa mi se spuna ca nu au anumite produse in stoc,asa ca a trebuit sa reiau comenzile,sa stau cu un operator in telefon ca sa mi se spuna daca ceea ce am eu nevoie este sau nu pe stoc si asa mai departe.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Daca vreti sa fie un 10 curat , trebuie sa va tineti de cuvant si asa cum spuneti pe undeva ca in maxim o ora raspundeti la telefon cererii unui client , asa s-ar cuveni...sa raspundeti. S-au am inteles eu gresit?

Una peste alta e ok.

RATING:

A fost o experienta jenanta.Am comandat prin internet un produs ce figura in stoc.Am asteptat sa fiu contactat de un reprezentant sau sa primesc prin curier produsul contractat.In mod normal-normalitate ce tine nu numai de domeniul contractual ci si de simpla etica a afacerilor-un produs contractat trebuie livrat.Am asteptat,am asteptat...nimic.Doar dupa formularea unei interogatii-somatii,am primit un telefon de la o duduita candida care m-a anuntat ca produsul nu e pe stoc.Eu mi-am modificat programul sa astept curierul si am avut surpriza ca,nici macar,sa nu fiu anuntat din oficiu,de catre firma,ca produsul desi figureaza pe stoc in sait,de fapt nu poate fi livrat fiind inexistent in depozit.Pacat ! Cu stima,av.Radu Cocea

RATING:

RATING:

RATING:

Am facut comanda joi dimineata, am fost sunat ca e ok si se va livra vineri in CT (ceea ce era ok, chiar si sambata era o ca seara aveam aniversarea pentru care facusem comanda). A trebuit sa ma duc sambata la aniversare fara cadou. Luni am fost sunat iar ca a venit pe stoc ce am comandat eu (wtf?) si ca o sa se faca livrarea. Nu, multumesc!

RATING:

RATING:

Au greșit adresa de livrare cei de la DPAP și am primit coletul cu întarziere de 5 zile.

RATING:

Parere buna

RATING:

RATING:

Tin sa precizez ca parerile sunt subiective.



Mi-ar fi placut sa primesc pe mail confirmarea comenzii cat si factura dupa ce am comandat sau la scurt timp, nu la distanta de 12 ore.



Plata fiind cu cardul, mi se pare normal sa am totusi prioritate, ceea ce nu s-a intamplat.



Nu mi se pare normal ca in anul 2017 sa sun eu pentru a afla compania de curierat, cat si AWB-ul.



Tot ce e posibil ca in viitorul apropiat sa nu mai detin statutul de client DPAP.



P.S. Cutia compasului Staedtler am primit-o zgariata si murdara. Tind sa cred ca nu e vina companiei de curierat.



Toate cele bune!

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024