Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim55134760 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Florin pentru DPAP.ro
Opinia clientului IACOBESCU pentru DPAP.ro
Opinia clientului Aka pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim88438831 pentru DPAP.ro
Preturi false si termene de livrare neadevarate. Am comandat un Adaptor USB Wireless, Dual-Band 300 + 867Mbps, negru, D-LINK AC 1200 DWA-182 la pretul de 129 lei. Am fost contactat in 10 minute de la efectuarea comenzii si mi s-a cerut CNP-ul pentru facturarea produsului ce urma sa-l primesc a II-a zi. A doua zi, surpriza. Sunt sunat din nou de reprezentanta DPAP si imi spune ca produsul este la pretul de 180 lei pentru ca este un model mai nou... Am refuzat comanda si am luat de la alt magazin. In plus se plateste taxa de ramburs.
Opinia clientului Constantinescu pentru DPAP.ro
Opinia clientului Nastase pentru DPAP.ro
Opinia clientului Teiosanu pentru DPAP.ro
Am comandat pe 13 Februarie. M-a contactat un consultant de vanzari si mi-a spus ca va ajunge comanda pe 15 feb, in loc de 14 februarie. Am inteles situatia, nu suntem absurzi. Pana pe 16 feb dupa-amiaza nu am primit coletul, dupa multe incercari am reusit sa prindem pe cineva la telefon. Care ne-a spus ca abia in aceea zi a plecat coletul de la ei - fara nici o alta notificare, fara nici un fel de comunicare cu noi. Cand vinzi consumabile, de care ai nevoie stringenta, nu ajutati ecommerce-ul cu asemenea servicii, fara nici un fel de comunicare cu clientul (am scris un mail cu aceast feedback dar nu am primit inca raspuns).
Opinia clientului Belcea pentru DPAP.ro
Pai dupa ce am primit un toner second hand desi am platit unul nou si nu mi s a raspuns la niciunul din cele 3 email uri in decurs de vreo 5 zile(inca nu am primit un raspuns) si nici formularului de contact de pe site nu prea as putea recomanda nimanui o firma care ofera un astfel de suport chiar dupa o problema f grava. In general nu recomand site urile care ma obliga sa apelez pe opc pt rezolvarea problemelor de customer support. Desi am avut o experienta pozitiva cu o achizitie veche care paradoxal a fost pt acelasi produs acum am primit un fals cartush ratech care desi sigilat era uzat, plin de zgarieturi si toner si printeaza ca dupa 10 incarcari.
Opinia clientului Anonim26797277 pentru DPAP.ro
S-a intamplat ceva cu adresa de livrarare: in cont apare corect, dar pe colet a ajuns eronata (in loc de 'bvd. Tudor Vladimirescu, Camin T8' era 'Strada Principala'), dar, din fericire, cei de la Fan Courier au reusit sa ma identifice.
Opinia clientului Gorgan pentru DPAP.ro
Opinia clientului Purcaru pentru DPAP.ro
Dupa o conversatie online pe subiectul caracteristicilor unei table smart, cu un operator-lucrator? al magazinului , foarte multumita ca am gasit ceea ce cautam si in plus atata amabilitate, am efectuat o comanda, dar dupa o ora am fost sunata sa mi se spuna ca produsul NU EXISTA! DE CE EXISTA ACEST MAGAZIN ONLINE DACA SITE-UL NU ESTE ACTUALIZAT?! DOAR ASA PENTRU VORBE SI CULORI?
Opinia clientului Anonim58652259 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim19667143 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Dimoiu pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim31809982 pentru DPAP.ro
Actualizati, va rog, produsele de pe site, sau mentionati - stoc zero.
Opinia clientului Anonim51437046 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Pop pentru DPAP.ro
Nu au un website actualizat, pe website poti comanda produse pe care nu le au pe stoc , am intampinat probleme la returnarea platii online .
Opinia clientului Anonim30312061 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim82763774 pentru DPAP.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025