Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Foarte ok, gama larga de produse si livrare rapida in timp de criza.

RATING:

Nu am găsit toate produsele dorite. Comanda nu a fost livrata până acum

RATING:

RATING:

Prompti si prietenosi.

RATING:

RATING:

Foarte greu de contactat

RATING:

Am facut comanda acum 5 zile, nu am primit niciun telefon de confirmare, si bineinteles nici comanda, doar formularul privind gradul de satisfactie. Inteleg ca e situatie de urgenta, dar macar clasicul “nu putem onora comanda dv”....

RATING:

Nu raspunde nimeni la telefon pentru detaliile comenzii

RATING:

Nu au livrat, nu au anuntat ca nu livreaza, nu au returnat suma incasata. Incredere ZERO!

RATING:

RATING:

Pai am comandat în data de 2 aprilie. Suntem în data de 8 și nu m-a sunat nimeni. Cum ați văzut dvs comanda asa am văzut-o și eu :) au multe pe site, doar ca parca vin de pe aliexpress.

RATING:

Nu s.a onorat comanda

RATING:

Pastrati ritmul si calitatea serviciilor

RATING:

Site ul nu este actualizat in privinta produselor disponibile. Cu toate ca am trimis si un e mail pentru confirmarea comenzii, dupa plasarea acesteia, nu am fost contactat de nimeni, fiind nevoit sa sun eu

RATING:

In momentul in care voi aveti produse mentionate ca fiind in stoc, pe care eu le comand si ACHIT online asteptand livrarea, iar voi, apoi, ma anuntati ca de fapt NU sunt in stoc...consider ca cifra 2 acordata magazinului este una pozitiva!

RATING:

Am comandat ceva de pe sitr, dar la telefon mi s-a spus ca unele produse nu exista in stoc. De ce nu se actualizeaza stocul pe site? A ramas sa fiu contactat deindata ce apar produsele. Astept.

RATING:

Am comandat produse care figurau in stoc și le-an achitat online cu cardul. După plata a urmat o săptămâna de tăcere totala din partea DPAP, se mesaje repetate la adresa de contact la care nu am primit răspuns (deși ceream doar confirmarea datei de livrare) și de apeluri telefonice la care nu a răspuns nimeni (deși am sunat pe rând toate contactele de pe site). După zile întregi am reușit sa vorbesc cu o angajata care nu s-a prezentat; am aflat ca produsele comandate și PLĂTITE de către mine nu sunt in stoc și ca mi se vor returna banii, cândva (aștept sa o vad și pe asta). Jalnic! Ma gândesc serios sa ca fac reclamație la ANPC.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025