Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

În 90% dintre comenzile mele nu a existat produsul exact comandat. Mi s-a propus un alt produs. Nu este în regulă.



Mă sună operatorul și stabilim să îmi trimită comanda într-o zi de luni.

Se trezește colegul meu vineri cu comanda la ușă și cu o sumă de plată ramburs. Stă mâța-n mustăți.

RATING:

Sa fie mai atente doamnele la ce intreaba clientul.

RATING:

Anul trecut am comandat folie strectch iar pe site era un pret, iar pe factura un alt pret mai mare, pe site scria ca are 2 kg, ei mi-au trimis de 1,7 kg, le-am spus aceasta problema insa nu au rezolvat-o nici macar pana acum. Acum cateva zile am facut comanda online, nu m-a contactat nimeni (asa cum este specificat pe site) timp de 2 zile, am sunat eu si in sfarsit mi-au livrat produsele.

RATING:

Siteul nu iti comunica la fiecare produs ca nu este pe stoc si te lasa sa adaugi produsul in cos si sa dai comanda dupa care te suna un reprezentant de vanzari care pe un ton rastit iti spune ca pe site scrie ca produsele nu sunt in stoc...comunicare inceata, personal nepregatit.

RATING:

Pe site apar produse destule in stoc, comanzi - apoi primesti telefon ca nu sunt destule in stoc si sa astepti sa le comande ! E noaptea mintii, se pierde o groaza de timp.

RATING:

In primul rând comanda nu a fost prompta așa cum scrie pe site, a sosit in 3 zile lucrătoare.

Plus de asta in loc de un produs am primit altul, iar la mesajul către departamentul vânzări, nu am primit niciun răspuns.

RATING:

foarte greu se proceseaza o comanda. din 30 august comanda facuta si nici pana astazi, 04 septembrie nu am primit nimic

RATING:

Trimiteți exact ce comanda clientul !

RATING:

Cand pe site apare un termen de livrare (48h in cazul meu) si la telefon mi se spune ca termenul de livrare este luat in seama de cand vine marfa de la distribuitor... imi pare lipsa de profesionalism.

RATING:

Nu au raspuns nici macar la mail dupa ce am facut o sesizare!!

RATING:

termenul de livrare din e-mailul de confirmare comanda nerespectata,

produse care la momentul comenzii on line erau pe stoc nu mai erau

la stoc la data trimiterii coletului, astfel pretul final al produselor inlocuitoare a fost mai mare decat a produselor original comandate



concluzie : sistem informatic de urmarire a stocului mediocru



altele : apel telefonic la fiecare comanda, intreb si eu, ce rost are?



mult succes in viitor, speram ca aceste aspecte se vor rezolva in timp

ca altfel consideram dpap un partener de incredere

RATING:

Am comandat un produs care aparea ca fiind pe stoc, am facut plata online si, ulterior, am fost contactat sa mi se spuna ca de fapt acel produs nu este pe stoc, dar mi se ofera un alt produs similar, doar ca un pic mai scump.

Nu este vorba de diferenta in bani care nu a fost foarte mare doar despre un principiu.

RATING:

,am comandat HP offie 19 dar am primit HP office (15lei)

RATING:

A-ti gresit valoarea facturii (0301270/07.06.2018). in loc de 190.2231 la valoare lei, a-ti adunat 198.30, la doar 12 articole, finalmente a-si fi avut de plata 226.37 tva inclus. in loc de 235.98 cat am platit.

RATING:

Total nemultumit. Site-ul pare de mare incredere si foarte bine pus la punct si dupa ce am dat comanda, in 2 zile nu am primit nici macar un termen estimativ de livrare, asta dupa ce am bifat optiunea cu livrare in aceasi zi. Am renuntat si mi-am luat produsele din alta parte.

RATING:

Se spune un pret dar cu altul, se pune tva apoi .Spuneti exact cat trebuie sa platiti pe produse

RATING:

Termenele de livrarea confirmate nu au fost respectate desi livratile rapide sunt foarte promovate. Nu am fost anuntata de de intariere.

RATING:

Hârtia mi\'a ajuns cutia rupta la o comanda anteriora am făcut reclamație și nu s\'a rezolvat nimic !

RATING:

La achizitionarea produsului, am fost contactata telefonic de un reprezentant care, printre altele, m-a intrebat care este intervalul orar in care doresc sa imi fie livrat produsul. A fost o intrebare inutila. Sugestie: ori renuntati la intrebare (pentru ca de fapt nu va intereseaza raspunsul, perioada de livrare se pare ca oricum nu tine de Dvs.) ori renegociati termenii contractuali (dar nici acest aspect nu se pare ca va intereseaza. Algerea unui curier sau a altuia are la baza alte motive...care nu tin de satisfacerea clientului, ci de cea proprie).

In plus, reprezentantul Dvs. nu este implicat in activitatea sa, nu incearca sa ajute clientul. Dupa ce m-a invatat cum sa renunt la produs, a revenit cu telefon ca sa imi spuna ca incearca sa vorbeasca la Fan Courier si sa afle ce se intampla. Nu a mai revenit cu telefon. Motivul pentru care nu am refuzat primirea este pentru ca mi-as fi facut singura rau. Dar, credeti-ma cand va spun, este prima si ultima oara cand achizitionez de la Dvs., iar de recomandat, in niciun caz.

RATING:

Informare site uncorecta

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024