Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

F64.ro

Nota: 9,55 / 10 de la 54.763 de clienți verificați

Notă magazin

9,55 / 10

Ne recomandă

96,99%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Dezamagire maxima in ceea ce priveste politica dumneavoastră de retur. Am achiziționat recent un produs care, din păcate, nu corespunde așteptărilor sau descrierii de pe site, însă am constatat că opțiunile de returnare sunt extrem de restrictive și nu vin în sprijinul clientului. Practic am for jecmanit de 10 % din valoarea produsului, numai datorita faptului ca pachetul a fost desigilat! Consider că o politică de retur flexibilă este esențială pentru construirea încrederii între client și companie. Din păcate, experiența mea actuală mă face să ezit să mai comand de la dumneavoastră în viitor. Sper totuși că veți lua în considerare feedbackul meu și veți revizui această politică în favoarea unei relații mai transparente și echitabile cu ceilalti clienții. 😠

RATING:

.

RATING:

Batjocură totală față de clienți. Un produs apare în stoc (livrare în 2 zile) pe site, după comandă se schimbă în "în stoc depozit" și la mai bine de o săptămână de la comanda, după insistențe pe mail aflu că el vine abia peste alte 5 zile în stoc. Pentru produsele "populare" au mereu stocuri, pentru cele mai puțin cerute așepți și o lună până se sinchisesc să le aducă în magazin

RATING:

Nemultumit

RATING:

Feedback pentru o comanda pe care o astept de 2 saptamani? E simplu, negativ. Poate ca nu as fi fost atat de incisiv daca as fi primit macar un update de la un reprezentant f64.

RATING:

Personal neimplicat

RATING:

😠

RATING:

Probabil nu o sa mai cumpar nimic de la f64. Refuzul returului este inacceptabil chiar si pentru firme in ziua de azi. Produsul era sigilat. Exista locuri de ex Amazon care accepta retur timp de 30 de zile fara explicatii. Mare greseala f64.

RATING:

😠

RATING:

(1) Produsul ar trebui sa se gaseasca in magazin, nu sa platesc suplimentar pentru livrare. (2) Produsul este foarte scump. Am gasit filme a/n mai bune la jumatate de pret pe amazon.be, de unde voi achizitiona de acum inainte. (3) Livrarea a durat foarte mult (10 zile).

RATING:

Comanda plasata in 05/04 inca nu a ajuns in data de 21/04. 😞

RATING:

Magazinul in sine este OK. Procesul de comenzi merge OK, livrari rapide, la fel si cel de retur (la care am apelat doar de doua ori si nu am avut probleme). Dar serviciul de consignatie mi se pare lipsit de orice fel de seriozitate. Am facut o cerere pentru a trimite doua obiective la consignatia lor, si am optat pentru primirea de puncte de fidelitate in schimbul acestora. Este de mentionat ca, pana sa trimit obiectivele spre ei, au fost foarte rapizi in a-mi raspunde. Mi s-a spus saptamana trecuta, ca punctele de fidelitate vor intra luni sau cel mai probabil marti in contul meu. A trecut si luni, se face marti. Le dau un mail marti sa intreb ce se intampla, nu primesc raspuns. Miercuri, dupa ce le mai dau un mail si tot nu-mi raspund, ii sun. Mi se spune telefonic, si apoi si prin mail, ca punctele vor intra in cursul zilei de joi. Joi (in ziua in care scriu acest review), primesc de la contabilitatea lor o factura si o dare de plata de semnat pentru primirea punctelor. Semnez, intreb daca vor intra in cursul zilei de azi, primesc urmatorul raspuns: "Revin cu raspunsul dat , Se pare ca nu vor intra in cursul zilei de azi . Va mai dura cateva zile , tinand cont ca avem si 4 zile libere . Posibil saptamana viitoare . Daca va mai pot fi de folos cu alte solicitari , va stau la dispozitie !" OK - sun iar la consignatie daca stiu ei mai bine si intreb (asta dupa ce le-am trimis un mail la care nu mi-au raspuns). Imi spun ca nu stiu cand vor intra punctele, ca este un proces mai complex, samd. Pai daca acest proces este mai complex, de ce comunicati niste date pe care nu le puteti onora? Foarte dezamagit, de evitat serviciul de consignatie. Am crezut ca fac treaba mai rapid cu ei decat daca puneam obiectivele pe OLX, dar m-am inselat.

RATING:

😀

RATING:

Am comandat un obiectiv online, am testat sa vad ca nu se potriveste aparatului meu, l-am returnat. Insa dansii au retinut 10% din produs (450 Ron) pe motivul ca era cutia desfacuta… un obiectiv pe care pur si simplu l-am testat si l-am pus inapoi in cutie. Complet dezamagit 😠

RATING:

Dupa 4-5 zile lucratoare timp in care nu mi s-a pregatit comanda am decis sa o anulez. Timp exagerat de lung pentru o comanda. Ulterior am remarcat faptul ca aparatul foto pe care il urmaream(atat la f64 cat si altex si emag), la emag si altex a intrat in stoc limitat, iar f64 a a hotărât sa crească pretul cu 1000 ron ( probabil ca mai apoi sa scada la pretul initial sa zica ca e reducere de paste habar n am). Momentan putin dezamăgit de site si experienta cu ei si chiar imi doream sa sustin o întreprindere focusată pe echipamente foto/video in loc sa cumpar de la emag sau altex, dar n a fost sa fie.

RATING:

cablul pe care l am cumpărat nu funcționează

RATING:

Nu colaboreaza bine😠

RATING:

Nu mai spun nimic. 1😠

RATING:

Inca nu am primit produsul, care avea estimarea de livrare acum o saptamana. Chiar daca era in stoc furnizor, deci cu un grad de incertitudine, ar ajuta sa comunicati mai proactiv legat de aceste intarzieri. Nu am avut pana acum astfel de probleme cu dvs, deci e cu atat mai dezamagitor.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025