Nota: 9,54 / 10 de la 40.713 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
RAZVAN - Arges
Anonim - Bucuresti
Timpul de livrare mult mai mare decat cel mentionat. Pe site preciza ca produsul este in stoc depozit, insa in realitate era in stocul producătorului. Operatorul din call center mi-a menționat ca produsul ajunge in 4 zile lucratoare din momentul plasării comenzii, insa trecuse mai bine de o saptamana, iar abia in ziua apelului catre ei mi s a spus ca va mai dura inca 4 zile lucratoare. Cel mai probabil nu au procesat comanda in timp util, dar nici nu au anuntat ca timpul de livrare va fi mai mare decat in confirmarea comenzii.
Marius - Sibiu
Nu rezolva problemele cu produsele livrate greșit. am comandat un TV Smart și am primit un tv led.
Bogdan - Bucuresti
nemultumit
Bogdan - Bucuresti
Faceti ceva in privinta politicii de garantie
Anonim - Bucuresti
Cablul cumparat la sugestia site-ului f64 nu s-a potrivit cu sigma dock-ul pe care il detin.
Eray - Bucuresti
...
Stoian - Arges
păcat că existati
Lorena - Bucuresti
Nu recomand, am fost in magazinul din Unirii sa achizitionez o lampa circulara, iar cand am ajuns acasa am observat ca acumulatorul lipsea cu desavarsire, suportul de telefon era spart, iar ambalajul de pe spate era "racait". "Apogeul" a fost cand am ajuns a doua zi inapoi in magazin pentru a o returna, si mi s-a zis foarte nonsalant ca produsul NU a fost resigilat (IMPOSIBIL). NU RECOMAND.
Daniel - Bucuresti
Am dorit sa cumpar o drona prin Onei 4x,dar acest lucru nu a fost posibil din cauza ca nu ati trimis solicitatea catre aceasta firma. Am sunat la Onei, iar acestia au zis ca nu exista nicio cerere dinspre F64. Am incercat de 2 ori sa dau comanda, dar degeaba. A 3 a oara, am discutat cu un operator call center care mi a zis ca pot sa achit in magazin prima rata, dar surpriza, acest lucru nu a fost posibil. Ca sa se inchida "frumos" aceasta experienta, acum primesc mesaj de multumire ca am cumparat on line de la f 64.nu,nu am reusit sa cumpar!
Marius - Bucuresti
Mi-ati vandut niste produse indisponibile, nu ati avut nicio problema sa imi luati banii, dar a trebuit sa treaca o săptămână si sa va sun eu ca sa va intreb de comanda mea, ca sa va dati seama ca nu o puteti livra. De-abia atunci mi-ati returnat banii, desi era treaba voastra sa va îngrijiți de comanda mea.
Matei - Bucuresti
Deși dl. de la f64.ro mi-a promis că nu o să mai dea nimănui adresa mea de email, tocmai m-am trezit cu un mesaj de la "trusted.ro", nu știu cine e ăsta, dar pare foarte suspect. De evitat.
Anonim - MARAMURES
Nota 1 din 10 (însemnând "Foarte nemulțumit"!) este dată pentru felul în care se încarcă și funcționează siteul F64.ro: merge extrem de greu, este plin de reclame, de banere, de ferestre pop-up enervante! Este de-a dreptul enervant să navighezi pe site-ul F64.ro! Am mai sesizat acest aspect și nu-i interesează, încă au băgat și mai multe reclame, site-ul este ca un pom de Crăciun și consumă extrem de multe resurse. Legat de livrare și de produse nu am ce să le reproșez, F64.ro sunt serioși, dar prețurile la destul de multe produse sunt cam mari, le-am găsit în alte locuri cam cu 10%-20% mai ieftin. Dacă au preț bun sau acceptabil când vreau să cumpăr ceva, atunci cumpăr de la ei pt că sunt vechi pe piață și sunt serioși, dar dacă e diferență prea mare de preț atunci caut în altă parte. Sper să-și rezolve odată și-odată problemele cu siteul, experiența de navigare pe el este execrabilă!
Sorin - Bucuresti
După ce comanda mi-a fost acceptată, am așteptat 10 zile si nu am primit niciun semn...Abia dupa doua telefoane consecutive mi s-a comunicat ca.....nu exista produsul pe stoc....soc soc soc....
MIHAELA - Bucureşti
Am cumparat un epson L810, am instalat imprimanta am observat ca nu scoate galbenul la nozzel check si in aceasi zi am dus o inapoi la ei. Mi au zis ca trebuie sa o trimita in service, iar acum se fac 14 zile lucratoare de cand imprimanta NOUA se afla la ei si nu am nici un raspuns. NU RECOMAND, degeaba sunt firma mare ca se pare ca nu prea dau importanta clientilor.
ionut - BACAU
Nota se refera strict la aceasta comanda. Dupa ani de colaborare fara probleme, a venit timpul sa-si bata joc de o comanda exact cand nu era cazul. Am comandat un produs...a ajuns curierul desfac coletul.. Soc cutia/ambalajul reprezenta alt produs.. Plin de nervi sun la call center.. Operatorul era in aer nu intelegea nimic, mi-a deschis reclamatia, am trimis foto cu ce am primit. Seara dupa ce m am calmat, am deschis cutia, care era desigilata.. Si surpriza in cutie era produsul pe care il comandasem.. Cu amprente si zgarieturi pe un display.. (cel mai probabil un produs resigilat.. Despre care nu era mentionat pe site, eu comandand un produs nou).. Am dat din nou mail, am atasat pozele... Abia dupa 2 zile am.. Dupa alt mail dat de mine.. Am primit raspuns sa fac rma.. N am facut rma, pentru ca aveam. Nevoi de acel produs in weekend.... Tot am auzit plangeri in ultima vreme de lipsa de neprofesionalism de care dau dovada cei de la f64.. Dar. Nu patisem. Niciodată... Acum m-am lămurit..!! It's all about the profit baby.. Pacat!!
Razvan - Bucuresti
Am venit la F64 să achiziționez un produs nou și în schimb am primit un produs defect și 2 săptămâni de frustrare. Client service zero! Penibil, nu recomand.
Stefan - Bucuresti
Comanda anulata după 1 săptămâna de așteptare
Stefan - Bucuresti
Buna ziua! am achizitionat un obiectiv "TAMRON" care se dovedeste a nu fi compatibil cu aparatul meu "CANON". Acest lucru s-a petrecut dupa ce am decis sa-l achizitionez si a fost verificat de angajatul d-mv. Am sa revin la magazinul D-mv. pentru a schimba acest obiectiv.
Anonim - Bucuresti
Livrare intarziata, nu comunica cu clientul si lasa totul in soarta curierului; colet din Bucuresti in Bucuresti aproape o saptamana si am sfarsit prin a ma duce personal la firma de curierat sa-l ridic Nota 1 F64 Nota 1 Sameday
Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022