Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,55 / 10

Calitatea livrării

9,46 / 10

Ne recomandă

97,35%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Neseriozitate!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-06-2020 04:12

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia reclamata. In urma verificarilor efectuate, comanda in cauza a fost plasata pentru un produs disponibil in stoc online (direct de la furnizor) si a fost anulata la cererea dumneavoastra, nefiind de acord cu termenul de livrare comunicat. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Experiență absolut oribilă cu site-ul f64. Nu funcționează pe niciun dispozitiv mobil. Absolut de departe cea mai frustrantă experiență. Nu credeam că există așa ceva în timpurile astea. Cât timp oare își mai chinuie clienții această companie?

RATING:

Raspuns magazin pe 09-06-2020 03:31

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Balbaiala colegilor intre comunicare tel

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 09:48

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre problema intampinata, pentru a putea face verificarile necesare si dispunerii masurilor care se impun. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Protocoale interne implementate haotic

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 10:03

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre problema intampinata, pentru a putea face verificarile necesare si dispunerii masurilor care se impun. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am primit un produs cu defectiuni, am facut 500 de poze cu aparatul de 3.000 de lei si a ajuns la service. Pentru ca am avut nevoie de un alt aparat (urgent) am luat inca unu asa daca vine inapoi din service primul aparat trebuie sa-l vind. Foarte bine a fost gandit... Bateie de joc!

RATING:

Raspuns magazin pe 11-05-2020 10:29

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul transmis. Conform procedurii de retur, aparatul dumneavoastra este in verificare la service-ul autorizat Nikon in Romania. Dupa intoarcerea acestuia, procedura de returnare a contravalorii va decurge conform cu politica F64: https://www.f64.ro/info/conditii-retur. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Produsul nu a sosit și nici nu am certitudinea ca va venii voi vreți feedback

RATING:

Raspuns magazin pe 11-05-2020 09:51

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul transmis. In urma verificarilor efectuate, precomanda dumneavoastra a fost anulata automat de sistem in urma unei erori. Ne cerem scuze pentru aceasta eroare si pentru neplacerile create. Va rugam sa reinscrieti precomanda. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Magazin ok, le recomand o descriere mai voluptoasa a kiturilor si ce cuprind acestea, in special la pridusele resigilate sau din consignatie.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-05-2020 10:00

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra, care ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile oferite. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Poate alti angajati... alta conducere... alt magazin

RATING:

Raspuns magazin pe 27-04-2020 01:47

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul transmis si pentru feedback-ul oferit. Ne-ar fi de mare ajutor sa aflam mai multe detalii despre problema intampinata, astfel incat sa putem face verificarile necesare. Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care

Incepand de la consiliere si pana la livrare totul a fost neprofesionist. 1. Cu nu sunt specialsit in ceea ce am cumparat am cerut consiliere. Mi s-a vandut un microfon fara sa mi se precizeze ca nu toate camerele foto au mufa pentru acel microfon asa ca micronofnul imi este complet nefolositor Nikon D3500 are alt tip de mufa si nu exista adaptor. 2. Am cumparat un trepied cu lumina, insa pentru ca nu avea un surub pentru camera foto mi-au vandut o chestie pentru telefonul mobil, dar nu poti sa filmezi decat in sus, pentru ca estei atat de 3. Am comandat 3 produse, iar la livrare au fost livrate doar 2 produse. Al treilea produs a venit a doua zi iar trepiedul a fost rupt. 4. Nici pana in acest moment nu au venit sa il ridice, ca sa il schimbe (desi si daca il schimb nu am ce face cu el avand in vedere ca este un haos complet intre produsele care mi-au fost vandute.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-04-2020 02:04

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul transmis si pentru feedback-ul oferit. Pentru a raspunde solicitarii dumnevoastra, va informam ca in aceasta perioada serviciile de curierat intampina o crestere a activitatii si intarzieri in livrare. Am solicitat inca o data urgentarea preluarii coletului de la dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru aceste intarzieri si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care

Sunteți niște nesimtiti

RATING:

Nu am primit produsul, cu toate ca a fost confirmata comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 04-12-2019 09:38

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca in data de 22.11 ati fost informat prin email de faptul ca produsul comandat nu este disponibil in stocul furnizorului si, din acest motiv, comanda nu poate fi onorata.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am comandat mai multe de o luna si inca nu am primit nimica.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 11:22

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra.

Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca produsul comandat era unul cu precomanda din stocul furnizorului, aceste informatii fiind mentionate in pagina de produs. Produsul comandat a sosit in stocul nostru vinerea trecuta si va fi expediat catre dumneavoastra in cursul acestei zile.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Ca nu mi-a ajuns comanda nici in 2 sapt aproape 3 :))))

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 11:10

Buna ziua,



Va multumim pentru mesaj si pentru feedback-ul acordat.

Conform statusului expedierii coletului dumneavoastra ( coletul a fost refuzat la primire de catre destinatar. Va rugam sa ne comunicati daca acest status este incorect, pentru a putea face o sesizare la curier.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am așteptat o ofertă și am comandat un aparat foto de Black Friday, doar ca să nu le meargă plata online (payU) și să îmi vândă produsul fără să mă anunțe sau să mă contacteze să vadă dacă e totul în regulă. Lipsă totală de seriozitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 10:55

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat.

Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca, din pacate, in dimineata zilei de 15 noiembrie platforma de plati PayU a intimpinat probleme de procesare. Din acest motiv, unele plati nu au putut fi confirmate, iar sistemul a anulat automat comenzile respective.

Ne cerem scuze pentru aceasta eroare si pentru neplacerile create.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Pai ce am cumpărat oameni buni ca am anulat comanda ca nu ați onorat-o și nici nu ați răspuns la mesaje sa știu dacă o mai aștept. Oricum pe viitor voi încerca să evit magazinul dumneavoastră. Iar de veți dori sa ma sunați am job domnilor, mai devreme de ora 16 nu pot vorbi.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 10:44

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. In urma verificarilor automate, va informam ca notificarea SMS pentru pregatirea comenzii nu a fost transmisa deoarece nu aveti completat numarul de telefon in contul de client.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Bataie de joc pe cifre mari

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 10:27

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul transmis. Va rugam sa ne comunicati mai multe detalii despre problema intampinata, urmand a face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

-

RATING:

Ma pis pe voi

RATING:

Am cumparat un ring light, iar in cutie nu avea nici acumulatori, nici canlu macar, desi in chat mi s a spus ca acel model vine cu acumulatori. Evident fara cablu nu ai ce face nici macar cu acumulatorii, cablu trebuie oricum. Practic mi s a vandut un produs pe care nu pot sa il folosesc. Incomplet! Exact ca si cum iti cumperi un telefon fara incarcator! Sunt nevoita sa astept sa vina pe stoc un cablu compatibil care costa peste 100 ron si poat sa ajunga si peste 3 luni:) am fost foarte multumita de f64 pana acum, dar si cand gresesc iti ramane doar sa scoti bani din buzunar sau sa te iei cu mainile de cap! MULTUMESC f64, YOU ARE AWESOME !!!!!!!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2019 04:36

Buna ziua,



Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra si pentru feedback-ul acordat.



Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca pe pagina lampii Yongnuo YN308 este mentionat continutul pachetului, acumulatorii si adaptorul pentru priza nefiind incluse. Aceasta informatie v-a fost transmisa si in discutia avuta cu colegii nostri pe chat.



Lampa poate fi alimentata cu orice alimentator 12V/5A, mufa fiind una universala. Astfel de alimentatoare sunt disponibile in orice hypermarket sau magazin de electrice.



Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

lipsa totala de profesionalism. produsul comandat si cel livrat erau cu totul altceva. Mai era si defect, spart pe jumatate. reducerea pe care managerul a considerat ca o merita acel produs foarte casant,și singurul pe stoc a fost de doar 20 de lei in conditiile in care poate reuseam sa l folosesc de 2 ori pana crapa de tot. inca mi aștept banii.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-11-2019 11:10

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul oferit.



In urma verificarii acestei situatii, colegii din magazin v-au stornat pe loc produsul achizitionat, urmand a reveni cu un termen de livrare pentru o alta bucata sau a va oferi o reducere pentru cea achizitionata. Intrucat nu ati fost de acord cu reducerea acordata, s-a demarat procedura de returnare a contravalorii. Conform acestei proceduri, in cazul comenzilor achizitionate de persoane juridice, plata se poate face numai catre un cont al acestora.

Plata este in pregatire si urmeaza sa aveti banii in contul fimei in aproximativ 2-3 zile lucratoare.



Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.198. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020