Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

F64.ro

Nota: 9,55 / 10 de la 52.919 de clienți verificați

Notă magazin

9,55 / 10

Ne recomandă

97%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Nu pregătesc comenzile la timp. Am fost nevoit să comand de pe alt site . Și bineînțeles am primit produsul în 3 zile lucrătoare . Iar la f64 așteptam de 5 zile 😞😞

RATING:

Magazin de cacat! "Consilieri" absolut incapabili de nimic!😠

RATING:

😠

RATING:

Mi-ați vândut ceva ce nu se potrivește pentru ce l-am cumpărat. Cea mai proasta decizie, să cumpăr de la voi. Never! 😠

RATING:

Nu se potriveste la aparatil meu am cumparat degeaba .am mai luat si 2 bucati.😠

RATING:

Am cumpărat un produs resigilat și a fost trimis defect. Nu au verificat nimic la el, conținea și poze și videoclipuri. Nu se poate sa cumpăr un aparat foarte scump și sa nu se acorde atenția necesara să vină cum trebuie. Total dezamăgită. 😞

RATING:

Zero responsabilitate , zero support in caz de probleme cu comenzile facute.😠

RATING:

Am aprecia dacă ne spui opinia în câteva cuvinte. Comentariul este obligatoriu de completat pentru notele mai mici de 8

RATING:

Nu am finalizat comanda…😀

RATING:

Imi pare rau ca dau aceasta nota, dar am dat comanda pe 17 dec, era scris ca va fi livrata pana pe 26 si normal ca pana azi nu am primit niciun colet :))

RATING:

Comanda intarziata peste 10 zile, fara a fi înștiințat despre asta.

RATING:

Comanda usor de facut, ajunsa la timp. Din pacate, produsul comandat nou era desfacut, fara nici un sigiliu. Nu pot recomanda.

RATING:

Trebuie să găsiți o modalitate de a proba camerele auto și în magazin . Altfel lumea va cumpăra din alta parte unde produsul îi va fi livrat la usă.

RATING:

Livrarea nu a fost făcută după 14 zile de așteptate , ca motiv lipsă produs la producător . 😠

RATING:

Trebuie adăugată opțiunea sa aduci produsele in service/retur și fizic,nu doar prin curier.😠

RATING:

Produsul a venit stricat , o singura poza din 10 a iesit. Nu am dat retur ca nu am vrut sa ma complic😠

RATING:

Vă scriu pentru a-mi exprima nemulțumirea față de modul în care a fost gestionată comanda mea pentru produsul Zoom F3. Deși inițial mi s-a comunicat că produsul va fi adus de la furnizor, după 13 zile de așteptare a trebuit să contactez eu magazinul, moment în care am fost informat că produsul nu este disponibil nici la furnizor. Consider că ar fi fost normal să fiu anunțat din timp cu privire la această situație.😞

RATING:

Ultima comanda la F64 a fost o experiență negativă ce a presupus o reclamatie la ANPC după ce curierul, Sameday, a pierdut coletul. După doua saptamani in care am fost dus cu zăhărelul, mințit că produsul nu mai este pe stoc, am reușit să primesc un alt produs, cu sprijinul autorităților. Cred că dublul standard nu ar trebui sa existe, mai ales pentru un magazin precum F64 și ar trebui ca problemele cu partenerii să fie rezolvate de firmele implicate fără ca clienții să fie afectați.

RATING:

Am cumpărat un produs de 3500 de euro pe care l-au trimis prin curier, produs pe care l-au lăsat pe afară și nu mi-i l-au livrat personal. Când am sunat la F64 au spus ca ei nu au dovada ca ceea ce spun este adevărat chiar dacă le-am trimis filmarea de pe camerele de supraveghere

RATING:

Pana acum mi-a placut, insa mi-am schimbat parerea!😠

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025