Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

F64.ro

Nota: 9,55 / 10 de la 48.406 de clienți verificați

Notă magazin

9,55 / 10

Ne recomandă

96,96%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

In general am o parere buna despre F64, dar de data asta m-a dezamagit total. Am facut o comanda pentru doua articole: un produs livrat de F64, si un produs livrat de alt furnizor. Termenul de livrare primit a fost de doua zile. Am primit un e-mail a doua zi ca livrarea mai intarzie, si dupa o saptamana fara nici un feedback, am renuntat la comanda. Concluzie: nu as recomanda F64 altcuiva pentru produse livrate de alti furnizori.

RATING:

Nu am primit coletul 😠

RATING:

Produs facturat si plata acceptata, dar nelivrat inca, fara un termen clar asupra livrarii..😞

RATING:

Sunt dezamăgit de lipsa de transparenta de ce a venit echipamentul desigilat... - am cerut la mai multe produse sa negociem prețul (la doua aparate foto) mi s-a spus ca reducerea este aplicata ca și client Gold...ca urmare produsele achiziționate sunt la aceleași preturi ca la dv. Faptul ca am fost mințit..si nu v-ati schimbat politica de transparenta ..ma face sa am dubii legat de calitatea produselor..motiv pt care am renunțat sa ridicat aparatul canon r 8..datorita ultimei discuții telefonice cu colegii dv.😞

RATING:

produsele nu sunt sigilate. Ambalajul era deschis și se scosese camera video anterior din el😠

RATING:

Prefer sa nu comentez :(😞

RATING:

Am comandat o pereche de căști pentru copii, foarte dezamăgită, am așteptat 2 săptămâni pentru ele, am tot sunat,deoarece spuneau ca nu știu de ce nu au ajuns în depozitul lor, iar astfel, a trebuit să stau și să aștept 2 săptămâni pentru dezinteresul lor! 😠

RATING:

Nu ănțeleg de ce nu se poate schimba un produs. Am vrut doar să-l înlocuiesc cu un nou produs și nu se acceptă deoarece a fost cumpărat de persoană juridică. Să înțeleg că persoana juridică nu are drepturi ci numai obligații de a plăti taxe. Cu produsul comandat nu am ce face. Nu este un produs consumabil precum hârtia de xerox. Am comandat un articol , un acumulator reîncărcabil, și nu se potrivește aparatului foto.Vreau un alt produs li nu se acceptă schimbul. foarte ciudat

RATING:

Astfel cum am precizat si la Dpt suport, nu am o problema cu faptul că nu se găsește pe stoc produsul, cum nu am avut o problema sa aștept 9 zile lucratoare sa vina produsul. In schimb, consider ca nu este normal ca abia dupa 15 zile sa mi se comunice ca produsul nu se mai poate livra, cand trebuia sa fie deja livrat.

RATING:

Nici macar nu am primit comanda... #facePalm!

RATING:

Au livrat o drona DJI mini 4 pro cu componente ale pachetului lipsă. În urma reclamației făcute au răspuns foarte nepoliticos

RATING:

Nu am reusit sa ridic coletul de la pachetomat, deoarece nu functiona plata cu cardul la pachetomat. In concluzie am ramas fara colet

RATING:

Foarte dezamăgit de acest site. Am comandat un produs care apărea în stoc, comanda a fost confirmata pe email urmând ca a doua zi sa primesc mesaj ca produsul nu se afla defapt în stoc. Nu am primit alternative de produs alta culoare sau un discount pentru un alt produs similar. Nici măcar nu am fost contactat telefonic sa fiu anunțat ca produsul nu va mai fi livrat. Retur banilor în cont a durat 5 zile, perioada în care nu am putut achiziționa un alt telefon mobil în schimb. Dezamăgitor.

RATING:

Nimic- as fi preferat sa discut și cu o persoana nu doar mailuri automate!!!!!!!!!

RATING:

Sa mă fut in stocurile voastre nereale o sa primiti reclamație am comandat și nu am primit produsul.

RATING:

am comandat o baterie externa, nu a venit dupa 3 zile

RATING:

Am plasat o comandă ce acea terme aproximat de livrare de 7 zile , dupa ce au trecut 14 zile si comanda nu a fost livrata si inca se afla in procesare am semnalat probleme s coletul a ajuns următoarea zi . Din aceasta ce sa cred , ca de uita de comenzi? Că doar daca se trage de mânecă se poate face ceva ? Si totodată, serviciul easybox conținua sa nu funcționeze, pentru ce mai exista daca va dati doar punctul de ridicare din magazinul din București ca fiind disponibil.

RATING:

Am primit un trepied fără manetă, iar pentru returnarea banilor parcurg o procedură greoaie în loc să se facă decontarea prin deiferența față de un produs bun.

RATING:

Am comandat in 31 Ianuarie și încă nu a ajuns comanda. Azi se fac două săptămâni

RATING:

Dezamăgire totală! Inițial a fost anulată comanda online pt că fusese un preț mai mic , apoi după insistente telefonic a fost refăcută comanda cu acel preț mai mic, dar anulată iar pt că "a expirat termenul de ridicare" . Nici măcar un mail sau sms de avertizare.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024