Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,54 / 10

Calitatea livrării

9,19 / 10

Ne recomandă

97,12%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Execrabil!

RATING:

Comenzile mele au esuat in repetate randuri. Nu inteleg ce inregistrare de comanda s-a facut pe numele meu din moment ce nu am reusit sa finalizez comanda nici macar odata. Site-ul are bug-uri nasoale, as recomanda un update.

RATING:

sa livrati comanda si apoi sa cereti pareri!

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2021 10:23

Buna ziua! Ne cerem scuze cu privire la experienta comenzii pe care ati avut-o la noi. Datorita unei erori in sistemul nostru, acel email s-a trimis inainte sa primiti dvs. comanda. Incercam sa fim mult mai atenti data viitoare. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Atenție la țepele de black friday. Am dat două comenzi, ambele au fost confirmate cu email și SMS, dar am reușit să ridic numai una. Cealaltă a fost anulată pe motiv că "in momentul achiziției stocul era 0". Cum poți să comanzi ceva de la ei de pe site daca stocul este 0? Dezamăgire totala!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-11-2021 15:07

Buna ziua! Ne cerem scuze cu privire la experienta comenzii pe care ati avut-o. Dupa cum v-au transmis si colegii mei din magazin, din cauza unei erori de sistem, s-a plasat comanda desi a fost fara stoc. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Raspuns client pe 19-11-2021 16:04:

Scuzele nu înlocuiesc experiența neplăcută avută cu dumneavoastră. Îmi mențin pozitia de "foarte nemulțumit". E greu de crezut că o companie precum f64 să aibă asemenea erori de soft. Sugestie de rezolvare a problemei? Un voucher, nu scuze. Scuzele le primesc la piață.

Nu am nimic bun de zis.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2021 12:01

Buna ziua! Ne cerem scuze cu privire la experienta comenzii pe care ati avut-o la noi. Incercam sa fim mult mai atenti data viitoare. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Fură în mod voit banii de la clienți

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2021 11:20

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Dupa cum ati dicutat cu colegii mei, va recomand sa faceti o verificare mai amanuntita la banca la cere detineti cardul. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Neseriosi. Scriu in detaliile produsului ca este verficat si ca este ok si il primesti cu defect. Total dezamagit.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-11-2021 12:41

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Am sa le comunic neplacerea dvs. colegiilor mei si sunt sigur ca aceasta experienta nu a fost una rau intentionata. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Imi cer scuze in numele colegiilor mei. Multumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64.

Am facut o comanda asa zisa “de la partener”, mi s-a spus ca se livreaza in 2-3 zile, apoi in 7-10 zile, iar nici dupa aproape 2 saptamani nu mi s-a livrat.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2021 12:29

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. O sa transmit colegiilor mei pentru a se lua masuri in acesta privinta. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Aparat foto Canon R cu prima declansare 2000si ceva.Dezamagire totala doar ca am vazut tarziu.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2021 16:39

Buna ziua! Conform convorbirii telefonice s-a rezolvat aceasta nelamurire. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

V am trimis un e-mail la care aștept răspuns și astăzi! Dezamăgit de relația cu F64

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2021 11:16

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Im momentul de fata un coleg se ocupa de situatia dvs. Ne cerem scuze pentru intarziere. Multumim de intelegere. Echipa F64.

Bataie de joc la adresa clientilor.

RATING:

NU RECOMAND, de o sapt astept sa imi ridice coletul pentru al schimba si ma tot duc cu zaharelul ca au trimis courierul ....dar nu ajunge ca este aglomerat cica. Pana la urama mi am rup eu din timpul meu liber si le am trimis pachetul dar nu au vrut sa il ridice. NESERIOZITATE

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2021 11:33

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. O sa transmit colegiilor mei pentru a se lua masuri in acesta privinta. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

campanii mincinoase

RATING:

Din ce in ce mai prost.

RATING:

Neserioși

RATING:

Comanda in valoare de 8200 de lei a fost anulată (din vina lor) iar banii mi-au fost returnați după 12 zile. Ca si scuză pentru neplăcerile create au oferit un cod de discount în valoare de 200 de lei, care însă nu e valid. În concluzie - prețuri mari, firmă neserioasă, de evitat!

RATING:

Sunt neserioși, nu se țin de promisiuni și au o atitudine total greșită, de monopol. Pe lângă faptul că utilizează strategii de marketing ilegale și neconcurentiale

RATING:

filme zgariate, comenzi incurcate

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2021 11:04

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. O sa transmit colegiilor mei feedback-ul dvs.. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Raspuns client pe 21-10-2021 15:51:

Buna ziua, colegii si colegele dumneavoastra cunosc situatia. Insa raspunsul primit telefonic a fost "aia e se mai intampla".

Lucratorii f64 sunt superficiali.Cand comanzi un produs online si optezi pentru ridicare din magazin nu te informeaza cu ceeace trebuie sa cunosti si nici nu iti spun unde gasesti normele respective .De exemplu nu am fost informat si nici nu apare nici o mentiune in formularul pentru comenzi despre faptul ca daca am optat pentru ridicare din magazin , am pierdut dreptul de retur in 14 zile ,termenul reducandu-se 24/48 de ore . Nu am fost informat ca pentru aparatele din consignatie nu am drept la 300 declansari,ci numai8 la 15 .si multe alte asemenea norme pe care nu le-am intalnit la alte magazine unde am facut comenzi online.La discutiile purtate in magazin (dupa cca.7 zile de la cumparare, cand am vrut sa returnez aparatul,pentru a cumpara unul nou tot de la f64) lucratorilui cu care am discutat i-au trebuit cca.15 minute si consultari cu colegii ca sa-mi arate unde se gasesc pe sit-ul f64 aspectele .care de fapt ar fi trbuit sa mi le comunice la ridicare aparatului.Nu cred ca toti clienti intai cauta normele de vanzare/cumparare din consignatie si dupa aceea comanda produsul . Oricum eu personal nu mai vreau sa aud de f64. Am facut multe comenzi online pe emag cu ridicare din sowroom si lucratorii m-au informat cu drepturile si obligatiile care imi revin , astfel ca nu am avut niciodata probleme cu acet magazin . Ar fi benefic ca lucratorii f64 sa mai invete si de la altii cum sa se comporte .

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2021 10:17

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Am sa le comunic neplacerea dvs. colegiilor de la consignatie si sunt sigur ca aceasta situatie nu a fost una rau intentionata. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Imi cer scuze in numele colegiilor de la departamentul consignatie. Multumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64.

Sub orice critica, produse contrafacute si de proasta calitate! Pret mare nejustificat, servicii care lasa de dorit. Retur greu. Nu recomand!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-10-2021 16:45

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Produsele comercializate de F64 beneficiaza de garantie in conformitate cu legile din Romania. Pentru achizitiile online, clientii pot face uz de dreptul de retragere din contract astfel incat, in cazul in care produsele nu corespund asteparilor, clientii sa le poata returna in termen de 14 zile de la livrare conform termenilor si conditiilor de retur precizate pe site-ul F64 si reglementate de OUG34/2014. a multumesc de intelegere. O zi frumoasa, Echiapa F64.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.223. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020