Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,56 / 10

Calitatea livrării

9,3 / 10

Ne recomandă

97,39%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Recomandarile specialistilor lasa de dorit.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-04-2021 01:08

Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia creata. Am sa transmit colegiilor mei si incercam pe viitor sa fim mai atenti. Multmumim de intelegere! O zi frumosa!

Comanda platita 6 octombrie si nelivrata pana pe 20 octombrie. Client service zero, dezastruos. Ma mir ca inca sunteti in business. De cacat, scuzati-mi franceza.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-10-2020 10:16

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam problemele s-au datorat intarzierii furnizorului, fiind vorba de un produs comandat direct din stocul acestuia. Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Intârzieri nejustificate și neanunțate unilateral, fără intervenția mea pt. obținerea updateului comenzii. Calitatea scanarilor foarte, foarte, foarte prostă. Sunt nevoit să plătesc încă o dată, la alt laborator, scanarea filmelor. Developarea s-a făcut defectuos, cu artefacte care au distrus imaginile. O rușine incalificabilă.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-10-2020 10:18

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam problemele s-au datorat partenerului extern cu care colaboram pe partea de developare si scanare. Ne cerem scuze pentru aceste probleme si pentru neplacerile create. Colegii de la departamentul Printing va stau la dispozitie pentru orice tip de sprijin, inclusiv returnarea contravalorii. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Noul magazinul online este praf de câțiva ani. Nu poți modifica datele personale. Nu poți modifica adrese de livrare. Nu poți modifica datele facturare. Te păcălesc, daca te uiți de mai multe ori la un produs ii cresc prețul pe site. Nu îmi vine sa cred ca dintr-un magazin adresat în principal profesioniștilor a ajuns sa dea tepe online in halul asta. Magazinul fizic e ok.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 03:56

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dvs. dar si pentru feedback-ul acordat. Referitor la problemele intalnite trebuie mentionat ca in momentul plasarii comenzii aveti posibilitatea sa va modificati datele de livrare si facturare ( sa le stergeti , actualizati sau sa adaugati unele noi) In situatia in care intampina erori care nu va permit modificarea acestori date va rugam sa reveniti catre noi la adresa info@f64studio.ro astfel incat sa putem verifica mai detaliat. Cu stima.

Dupa ce am efectuat plata produsului online, am asteptat 2 zile pt. a fi contactat de furnizor, care mi-a anulat comanda pe fondul lipsei produsului de pe stoc. Am mai asteptat 2 zile sa imi recuperez suma platita.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 03:12

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea facuta. Pentru a adresa aceasta situatie, va informam ca stocul furnizorului nu a fost afisat in timp real in site-ul nostru si, din cauza indisponibilitatii produsului comandat, comanda a fost anulata. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Trist

RATING:

Raspuns magazin pe 17-08-2020 12:49

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Ne cerem scuze pentru recomandarea gresita si va asiguram ca au fost luate masurile necesare pentru ca astfel de neplaceri sa nu se intample in viitor. Cu aceasta ocazie, returul a fost procesat prioritar, pentru a rezolva situatia fara alte neplaceri. Va multumim pentru intelegere va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Dezamagit

RATING:

Raspuns magazin pe 17-08-2020 12:49

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Ne cerem scuze pentru recomandarea gresita si va asiguram ca au fost luate masurile necesare pentru ca astfel de neplaceri sa nu se intample in viitor. Cu aceasta ocazie, returul a fost procesat prioritar, pentru a rezolva situatia fara alte neplaceri. Va multumim pentru intelegere va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Jenant de la un capăt la altul. Indiferență și lipsa de respect fata de clienți. Neseriozitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 03:57

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca, imediat ce furnizorul ne-a comunicat indisponibilitatea produslui Apple iPad 10.2" Wi-Fi 32GB Gold, ati fost contactat pentru a fi instiintat de acest lucru si vi s-a oferit posibilitatea de a alege alte culori sau anularea comenzii. In discutia telefonica avuta inainte de plasarea comenzii vi s-a comunicat ca produsul se comanda direct din stocul furnizorului, insa, asa cum am aratat, informatia legata de indisponibilitatea acestuia ne-a fost transmisa ulterior. Ne cerem scuze pentru aceasta problema si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Deci site-ul zici ca e facut de o mana de indieni. Cred ca e printre cele mai proaste site-uri ever. Daca esti logat si iti pui produse in cos si nu dai atunci comanda, vrei sa o dai mai tarziu, cand intri iar pe site, unele produse dispar. Iar daca iti pui pe telefon niste produse in cos si ulterior ajunci acasa si doresti sa continui cumparturile pe site, toate produse din cos dispar. Atunci cand dai comanda desi bifezi cu livrare, se pune automat ridicare din sediu. Aveam 2 adrese salvate in cont, toate au fost sterse si a fost una adagutata cu sediu F64. Si multe alte buguri mici si enervante. Este un brand atat de mare in romania, dar nu da doi bani pe site-ul lor. Este foarte rusinos din punctul meu de vedere. Sunt programator si credeti-ma ca de fel inteleg unele buguri de ce nu sunt rezolvate, dar aici sunt buguri critice cu probleme mari de functionalitate. Acest site le are aproximativ 1 an si ceva si nu fac nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 04:11

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. In acest moment lucram la o versiune mult imbunatatita a site-ului, care va rezolva o mare parte din problemele actuale. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

M

RATING:

No comment...

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 10:05

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am comandat de pe site si dupa am fost sunat ca nu exista produsul. Jalnic!

RATING:

Preturi de 5 stele, servicii de 2 bani

RATING:

Raspuns magazin pe 21-07-2020 09:40

Buna ziua, Va multumim pentr mesajul dumneavoastra si pentru opinia transmisa. Pentru a putea face verificarile necesare, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre probleme intampinata. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Preturi de 5 stele, servicii de 2 lei

RATING:

Raspuns magazin pe 21-07-2020 09:39

Buna ziua, Va multumim pentr mesajul dumneavoastra si pentru opinia transmisa. Pentru a putea face verificarile necesare, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre probleme intampinata. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am încercat sa iau legătura cu cineva din conducere sau contabilitate, in rezolvarea unor probleme cu factura, nici in ziua de azi nu am primit răspuns la mail, din păcate nu voi mai colabora cu F64

RATING:

Foarte mari greutati pentru vanzare la societati in europa, cu tratare de facturi cu TVA intracomunitar si imposibilitate de contact cu persoanele interesate, inciuda faptului ca personalul vanzator face eforturi sa multumeasca cumparatorii.

RATING:

Sistemul online este praf, am trimis solicitari folosind aplicatia din cont pentru un rma si nu am primit nici un raspuns pentru nici un mesaj trimis. rma #1012420

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:22

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Intrucat curatarea este o operatiune de mentenanta aceasta se efectueaza in regim de postgarantie, contracost F64 a facut un gest de bunavointa fata de dumneavoastra si va suporta noi costurile. Din pacate, insa nu putem grabi mai mult finalizarea operatiunilor de service Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Neseriozitate!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-06-2020 04:12

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia reclamata. In urma verificarilor efectuate, comanda in cauza a fost plasata pentru un produs disponibil in stoc online (direct de la furnizor) si a fost anulata la cererea dumneavoastra, nefiind de acord cu termenul de livrare comunicat. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Comanda plasata si 'uitata'. Nici pana in ziua de azi nu am primit info cand ..daca...cum.. Am fost nevoit sa merg la alt retailer mai mic. F64 is dead!

RATING:

Experiență absolut oribilă cu site-ul f64. Nu funcționează pe niciun dispozitiv mobil. Absolut de departe cea mai frustrantă experiență. Nu credeam că există așa ceva în timpurile astea. Cât timp oare își mai chinuie clienții această companie?

RATING:

Raspuns magazin pe 09-06-2020 03:31

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020