Nota: 9,55 / 10 de la 54.138 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Alexei din Bucuresti pentru F64.ro
Probabil nu o sa mai cumpar nimic de la f64. Refuzul returului este inacceptabil chiar si pentru firme in ziua de azi. Produsul era sigilat. Exista locuri de ex Amazon care accepta retur timp de 30 de zile fara explicatii. Mare greseala f64.
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
(1) Produsul ar trebui sa se gaseasca in magazin, nu sa platesc suplimentar pentru livrare. (2) Produsul este foarte scump. Am gasit filme a/n mai bune la jumatate de pret pe amazon.be, de unde voi achizitiona de acum inainte. (3) Livrarea a durat foarte mult (10 zile).
Opinia clientului Ana-Maria din Maramures pentru F64.ro
Comanda plasata in 05/04 inca nu a ajuns in data de 21/04. 😞
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Magazinul in sine este OK. Procesul de comenzi merge OK, livrari rapide, la fel si cel de retur (la care am apelat doar de doua ori si nu am avut probleme). Dar serviciul de consignatie mi se pare lipsit de orice fel de seriozitate. Am facut o cerere pentru a trimite doua obiective la consignatia lor, si am optat pentru primirea de puncte de fidelitate in schimbul acestora. Este de mentionat ca, pana sa trimit obiectivele spre ei, au fost foarte rapizi in a-mi raspunde. Mi s-a spus saptamana trecuta, ca punctele de fidelitate vor intra luni sau cel mai probabil marti in contul meu. A trecut si luni, se face marti. Le dau un mail marti sa intreb ce se intampla, nu primesc raspuns. Miercuri, dupa ce le mai dau un mail si tot nu-mi raspund, ii sun. Mi se spune telefonic, si apoi si prin mail, ca punctele vor intra in cursul zilei de joi. Joi (in ziua in care scriu acest review), primesc de la contabilitatea lor o factura si o dare de plata de semnat pentru primirea punctelor. Semnez, intreb daca vor intra in cursul zilei de azi, primesc urmatorul raspuns: "Revin cu raspunsul dat , Se pare ca nu vor intra in cursul zilei de azi . Va mai dura cateva zile , tinand cont ca avem si 4 zile libere . Posibil saptamana viitoare . Daca va mai pot fi de folos cu alte solicitari , va stau la dispozitie !" OK - sun iar la consignatie daca stiu ei mai bine si intreb (asta dupa ce le-am trimis un mail la care nu mi-au raspuns). Imi spun ca nu stiu cand vor intra punctele, ca este un proces mai complex, samd. Pai daca acest proces este mai complex, de ce comunicati niste date pe care nu le puteti onora? Foarte dezamagit, de evitat serviciul de consignatie. Am crezut ca fac treaba mai rapid cu ei decat daca puneam obiectivele pe OLX, dar m-am inselat.
Opinia clientului Costinel din Valcea pentru F64.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Am comandat un obiectiv online, am testat sa vad ca nu se potriveste aparatului meu, l-am returnat. Insa dansii au retinut 10% din produs (450 Ron) pe motivul ca era cutia desfacuta… un obiectiv pe care pur si simplu l-am testat si l-am pus inapoi in cutie. Complet dezamagit 😠
Opinia clientului Victor din Bucuresti pentru F64.ro
Dupa 4-5 zile lucratoare timp in care nu mi s-a pregatit comanda am decis sa o anulez. Timp exagerat de lung pentru o comanda. Ulterior am remarcat faptul ca aparatul foto pe care il urmaream(atat la f64 cat si altex si emag), la emag si altex a intrat in stoc limitat, iar f64 a a hotărât sa crească pretul cu 1000 ron ( probabil ca mai apoi sa scada la pretul initial sa zica ca e reducere de paste habar n am). Momentan putin dezamăgit de site si experienta cu ei si chiar imi doream sa sustin o întreprindere focusată pe echipamente foto/video in loc sa cumpar de la emag sau altex, dar n a fost sa fie.
Opinia clientului Ion din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru F64.ro
Opinia clientului Silviu din Bihor pentru F64.ro
Opinia clientului Doina-Mihaela din Bucuresti pentru F64.ro
Inca nu am primit produsul, care avea estimarea de livrare acum o saptamana. Chiar daca era in stoc furnizor, deci cu un grad de incertitudine, ar ajuta sa comunicati mai proactiv legat de aceste intarzieri. Nu am avut pana acum astfel de probleme cu dvs, deci e cu atat mai dezamagitor.
Opinia clientului Anonim din Vrancea pentru F64.ro
Opinia clientului Marian din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Constantin din Olt pentru F64.ro
Platforma online lasa de dorit. Erori care iti anuleaza o comanda fara ca tu, client, sa doresti acest lucru😠
Opinia clientului Bianca din Ilfov pentru F64.ro
Am avut o experiență extrem de dezamăgitoare cu F64. Am cumpărat o imprimantă de la ei, iar pe site scria clar că vine la pachet cu un set de foi de imprimare cadou. Am oferit imprimanta drept cadou, bazându-mă pe această informație afișată public. Surpriza neplăcută a venit când cadoul a fost desfăcut și am descoperit că foile de imprimare nu erau incluse. Am contactat F64 telefonic, iar răspunsul lor a fost total lipsit de profesionalism: mi-au spus că promoția începea peste trei zile și că, practic, nu am dreptate. Le-am explicat că, indiferent ce zic ei intern, pe SITE apărea că oferta e activă — ceea ce este o inducere în eroare clară a clientului. Nu și-au asumat greșeala, nu au încercat să repare situația, nu și-au cerut măcar scuze. Atitudinea lor a fost rece, dezinteresată și lipsită complet de responsabilitate față de client. Este inacceptabil ca un brand care pretinde profesionalism să ofere astfel de experiențe. Din păcate, mi-au stricat complet un cadou și încrederea în F64. Nu recomand.
Opinia clientului Horia din Cluj pentru F64.ro
Sunt foarte dezamăgit de acest magazin. Eu am făcut de-a lungul timpului de multe ori cumpărături de la acest magazin, dar acum renunț de tot. Cu toate că sunt trecute produsele pe site, de fapt ei nu le pot aduce. Nu de mult am cumpărat un telefon pe care l-am returnat și deși nu l-am folosit mi-au spus că avea o mică zgârietură și nu mi-au returnat toți banii. Nu mulțumesc!...😠
Opinia clientului Anonim din Alba pentru F64.ro
Stocurile nu sunt actualizate. Dupa 2 zile am primit mail ca nu mai este produsul
Opinia clientului Miklos din Harghita pentru F64.ro
Comanda efectuata si confirmata. Dupa doua zile anulata , fara alternative oferite, la reclamatie / intrebare nu s-a mai raspuns.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025