Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,55 / 10

Calitatea livrării

9,46 / 10

Ne recomandă

97,35%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Am primit un produs fara nici un manual de instalare desi produsul era format din mai multe produse (cort foto+ bec led). Nu am reusit sa instalez produsul (desi aparent se instala usor) si l-am trimis in service unde a fost instalat si trimis inapoi. Multa agitatie , curieri si timp pierdut pentru doua poze lipsa. Nu este ok sa trimiteti produse fara manual de instalare , oricat de evidenta ar fi procedura.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:20

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Am solicitat deja colegilor sa adauge intructiuni de instalare pentru acest gen de produse. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Astept o comanda de f mult timp! Pana nu am dat eu mail sa aflu ce se intampla, nu am primit nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 15-06-2020 10:50

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca produsul comandat este disponbil numai direct din stocul furnizorului si, din pacate, acesta a avut o eroare in comunicare. Vom face o noua verificare in acest sens, urmand a reveni la dumneavoastra in cel mai scurt timp. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Angajatii foarte plictisiti si neajutatori.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-06-2020 03:29

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare si a lua masurile care se impun. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

1 In primul rand sunt cei mai scumpi din tara si asta se justifica pe cand avea deschis sow room ul , ca te puteai duce sa probezi ce vroiai sa cumperi ,insa acum cu criza si vanzarea exclusiv online nu ar mai fii nici un avantaj sa cumperi de la ei. 2 Nu au descrierea produselor,ceea ce mi se pare jenant si ma deranjeaza foarte tare.Cum sa vinzi ceva tehnic si sa nu i faci o descriere ? 3 Cand cumperi este online este o procedura foarte simpla insa daca vrei sa trimiti produsul inapoi este un adevarat hustle ,de te face sa renunti .Cu ultimul produs asa am facut,desi nu era calitativ ,am renuntat sa l mai trimit inapoi ca trebuia sa intru in cont sa completez nu stiu ce declaratie si apoi sa trimit produsul pe banii mei cu un alt curier decat cu care venise...etc

RATING:

Raspuns magazin pe 18-05-2020 12:07

Buna ziua! Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. Ne-ar fi de mare ajutor daca ne-ati comunica nemultumirile dumneavoastra legate de descrierea produsului in site, pentru a putea face imbunatatirile necesare. In ceea ce priveste procesul de returnare, va precizam ca F64 ofera PickUP & Return gratuit pentru orice produs returnat independent de vointa cumparatorului (produse cu defecte, stricate in garantie etc.). Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am avut pretentii mari de la magazinul dumneavoastra. Consider ca este penibil ce s-a intamplat. Mi-ati recomandat sa cumpar un trepied pentru un gimbal in conditiile in care acest gimbal contine din fabrica acel trepied, si astfel m-am ales cu doua trepiede identice pentru gimbal.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:29

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea depusa. Cu acest prilej dorim sa va anuntam ca in data de 6 aprilie a fost finalizata cererea de retur pentru produsul dumneavoastra, iar in data de 7 aprilie a fost facuta plata contravalorii. Ne cerem scuze pentru informatiile eronate comunicate si pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Angajati incompetenti

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:36

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea depusa. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre problemele intampinate, urmand a face o verificare in acest sens. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am mai dat un feed back si a fost identic.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:40

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea depusa. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre problemele intampinate, urmand a face o verificare in acest sens. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Ati putea lucra sa imbunatatiti serviciul de developare foto, e jenant sa astepti o luna dupa un film.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:46

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea depusa. Cu acest prilej precizam ca termenul de solutionare a cererilor de developare poate ajunge la 30 de zile, conform informatiilor specificate pe https://print.f64.ro/ro/developare. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Magazin ok pana ajungi sa developezi si sa scanezi la ei. Inteleg cresterea interesului pentru foto pe film, dar nu accept incapacitatea lor de a se adapta cerintelor pietei.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-04-2020 01:44

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul transmis si pentru feedback-ul oferit. Ne-ar fi de mare ajutor sa aflam mai multe detalii despre problema intampinata, astfel incat sa putem face verificarile necesare. Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care

Aveți prea multe reclame și oferte și blocați cumpărarea normală. Devine enervantă agresiunea și te duci în altă parte.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-12-2019 09:41

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul transmis. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre reclamele si ofertele la care va referiti, pentru a putea transmite informatiile catre departamentele responsabile.

Feedback-ul dumneavoastra este foarte important pentru noi, fiind una dintre cele mai bune modalitati de a deveni mai buni.

Va multumim pentru amabilitate si va dorim un An Nou cu bucurii!



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Specificatii incomplete ale produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-12-2019 10:52

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul transmis. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii cu privire la problema intampinata - specificatiile incomplete - pentru a putea face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Nu am

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 10:42

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Va rugam sa ne comunicati mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Sunt mulțumit de ultima comanda dar de penultima comanda nu sunt mulțumit deloc. Am așteptat doua săptămâni developarea unui film pozitiv. După cele doua săptămâni mi s-a spus ca nu au chimicale și ca mai durează o luna în plus developarea plus scanarea.. . Asta după ce am plătit pe loc developarea și scanarea. În concluzie... Nu recomand nimănui developarea și scanarea la F64! :)

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 12:13

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul acordat.

Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca durata de developare a filmelor E6 poate ajunge pana la 30 de zile, avand in vedere disponibilitatea limitata a consumabilelor necesare. Acest termen este specificat pe site, in sectiunea informatii developare:

Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am făcut plata online cu ridicare din magazin, dar a trebuit sa aștept o săptămâna pentru a-mi lua produsul doar pentru ca nu am primit niciun mesaj ca e gata comanda, nici statusul comenzii online nu arăta că e gata. În momentul în care am sunat și mi-a fost confirmat ca pot lua comanda am avut rugamintea sa schimb datele de facturare și mi s-a spus ca se poate, dar când am ajuns în magazin mi s-a spus exact opusul. Dar mi s-a oferit opțiunea să-mi anulez comanda, sa mi se dea banii înapoi și apoi sa fac o noua comanda cu datele noi de facturare, dar problema era ca produsul cumpărat avea un preț mai mare. Va rog sa va pregătiți angajații mai bine și sa fie mai politicoși!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 12:08

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat.

Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca in perioada campaniei Black Friday incarcarea pe fiecare departament creste si, drept urmare, se iau masuri pentru eficientizarea activitatii, astfel incat experienta clientilor sa fie cat mai fluida si placuta. Din acest motiv, schimbarea datelor de facturare nu a putut fi realizata la fel de rapid precum se face in mod normal.

In ceea ce priveste mesajul SMS de confirmare a stocului, va informam ca a fost vorba de o problema tehnica temporara, remediata in timp util.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Dezamăgire. Mia-m schimbat părerea după Black Friday.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 11:23

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Unul dintre produse nu se gasea in magazin, nici la ora stabilita sa vin sa le ridic, urmand sa-mi fie livrate a 2-a zi prin curier. Au sosit intr-adevar a doua zi strivite deoarece atat ambalajul de transport cat si cel original erau foarte moi.Din fericire ceasurile de perete au functionat dupa indreptarea limbilor. Ca o paranteza, ambalajul original parea uzat si fara nici un sigiliu, scotch, etc.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 11:05

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback-ul transmis si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va asiguram ca au fost luate masurile necesare astfel incat astfel de situatii sa fie evitate in viitor.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Site-ul functioneaza dar cu probleme serioase. Produse in stoc la cautare in site nu apar deloc. Promotia pe care au avut-o inainte de BF prin care promit returnarea diferentei de fapt te obliga sa o cheltuiesti tot in magazin, nu primesti banii efectiv inapoi desi nu mentioneaza asta in materialul publicitar. De vreo 3 ani incoace au cam luat-o in jos. Asta e daca nu exista concurenta. Sunt practic singuri pe partea de foto in romania. Mai sunt 2/3 magazine foarte mici, nesemnificative in comparatie.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 11:00

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul transmis si pentru feedback-ul oferit.

Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca in regulamentul campaniei 'Cumpara linistit' se mentioneaza urmatoarele:

Art. 5.7 Cuponul este valabil pana pe data de 31.01.2020 si poate fi folosit exclusiv pe .

Regulamentul in cauza este disponibil aici:

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Vanzarea, livrarea - nota 10

Asistenta post vanzare - nota 4. Am fost pasat de la Servicii clineti la tehnic si inapoi. Intr-un final am trimis bateria si incarcatorul la F64.

Am sunat zilnic pt obtinerea unui update. Asta in conditiile in care drona achizitionata are parte integranta a unui proiect ce acum este blocat.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2019 04:42

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul oferit.

Ne cerem scuze pentru problemele pe care le are produsul achizitionat. In acest moment, produsul se afla in service-ul autorizat din Germania, urmand a reveni cu mai multe detalii catre dumneavoastra.



Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.

Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Magazinul este foarte bine dotat, foarte curat, angajati amabili, dar din pacate este cel mai scump magazin de domeniul foto-video din europa, probabil chiar din lume... Cand nu ai timp sa astepti livrarea produselor din alte tari, cumperi de la F64...

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2019 04:38

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul oferit.

Ne bucuram ca experienta avuta in magazinul nostru a fost una placuta si va asteptam sa ne vizitati in continuare! Totodata, va informam ca in acest sfarsit de saptamana vom avea Black Friday si suntem increzatori ca veti gasi produsele dorite la preturi de nerefuzat.



Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari.

Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Magazinul in sine e de nota 10, personalul amabil, insa daca aveti nevoie de developare mai bine cautati un kodak/fuji de cartier. F64 nu developeaza, lucreaza cu Allkimik, care sunt niste idioti, zgarie filmele, nu bat in tancurile de developare si se formeaza bule care ard practic gauri in film, livrare in 3 saptamani. Allkimik sunt cu totul inapti.

Daca aveti nevoie de orice altceva, recomand F64 cu drag, dar nu pentru developare.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.198. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020