Nota: 9,55 / 10 de la 54.741 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Stefan din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Cristian din Prahova pentru F64.ro
Ca magazin are tot ce îți trebuie! Ca și angajați pe partea de suport....lipsa totala și neseriozitate din toate punctele de vedere! 😠 Am făcut o comanda de aparat și un acumulator pe 28 mai. Mi sa spus că până pe 6 iunie vin amândouă, că aparatul este in stoc bateria nu. I-am rugat de câteva ori sa defalcheze comanda nu au vrut. Pe 6 iunie mă sună sa îmi spună că nu știu dacă vine bateria până pe 12 iunie și că acum se poate defalca comanda. Am comandat atunci în altă parte( depozit din Cehia) și surpriză.....au ajuns amândouă în același timp. Lipsa totala de seriozitate privind termenele, iar respectul in dialog lipsește cu desăvârșire. Nici bunul simt să își ceară scuze pentru întârziere!
Opinia clientului Georgiana din Bistrita-Nasaud pentru F64.ro
Opinia clientului Marin din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Mirel din Bihor pentru F64.ro
Magazinul este ok! Dar de data asta nu s-a mentinut termenul de livrare. Comanda a fost plasata dar camera nu era inca in stocul vostru, produsul a intarziat 3 zile 😐
Opinia clientului Mihai din Tulcea pentru F64.ro
Totul dureaza foarte mult, comenzile ajung greu, call center-ul e degeaba, operatorii dezinteresati si neprofesionisti , pe scurt..o experienta greoaie, enervanta……stresanta. Daca intrebi ce se intampla se da vina pe furnizor, daca insisti se da vina pe curier, daca insisti( pe banii tai) pur si simplu te ignora….un fel de “ nu stiu boss..ai platit…aia e…acum astepti”…..Si cireasa de pe tort….cand ajunge produsul la ei…..il trimit la adresa gresita, si cand ii suni sa intrebi ti zic nonsalanti….aia e boss, noi asa am inteles…se mai intampla.
Opinia clientului ILIE din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Sebastian din Bihor pentru F64.ro
Comanda a întârziat extrem de mult desi toate apăreau în stoc la momentul când am plasat-o. Totuși lipsa de comunicare eficienta din partea firmei e cea care mă face cu adevărat nemulțumit.
Opinia clientului Anonim din Arges pentru F64.ro
sunt prompti doar pentru review bune, si insista sa le ceara , ca altfel nu ma deranjam .
Opinia clientului Alunita din Bucuresti pentru F64.ro
Produsul cumparat second hand prezenta un defect nespecificat in descriere
Opinia clientului Cristian din Bucuresti pentru F64.ro
daca aveti staff pe care intreb ce preturi aveti si cum functioneaza sistemul vostru, ma astept la un raspuns normal, nu "e pe site". dezamagitor customer service
Opinia clientului Vlad-Gabriel din Bucuresti pentru F64.ro
Politica de “Disponibil în magazin” și “Disponibil în depozit furnizor “ este înșelătoare. De multe ori pot exista presiuni de timp și acest concept deși va sporește vânzarea, pentru client, crează frustrare.
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Pana acum au decurs foarte bine experientele dar datorita duratei prea mare de procesare/livrare am anulat comenzi si am preferat sa comand de la alte magazine, care livrau a doua zi
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
In general sunt multumit de f64, dar acum am primit formularul asta de feedback la o comanda care este inca in procesare - de aproape 2 saptamani - desi produsele, cand am comandat, apareau in stoc magazin/depozit (max48h)...
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Site-ul f64.ro este prost făcut, greoi, la fel ca și site-urile concurente, dacă ești începător sau nu te pasioneaza fotografia dar ai nevoie de ceva de cumparat este foarte greu sa găsești ceea ce cauți. Magazinul este ok însă băieții nu prea se mulează pe nevoile clientului și îți dau sfaturi contradictorii sau total diferite fata de nevoile tale. Nu toată lumea are bani sa cumpere aparate de 20000 de lei.
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru F64.ro
Opinia clientului Eva din Covasna pentru F64.ro
Din pacate dupa ce am plasat comanda ám vazut ca nu am cerut reducere a de 10%.Am sesizat, dar nu az corectat greseala, trebuia sa anulez comanda sí sa fac inca o comanda. Asa ám patit sí la ő alta comanda la alt magazin oine sí ei au corectat imediat greseala.
Opinia clientului Anonim din BUCUREŞTI pentru F64.ro
Am plasat comanda pe persoana fizica si sistemul a preluat-o ca persoana juridica pentru ca am ales o adresa de livrare unde este sediul PJ. am solicitat schimbarea facturii si mi-a fost confirmata. ulterior am primit email ca nu se mai modifica pentru ca a fost facturata. dupa facturare am solicitat anulare ca sa pot face pe PF. mi s-a confirmat anularea. in schimb am primit AWB ca se va livra comanda pe PJ in loc de PF. am primit destul de greu confirmare ca cea pe PF se va livra. destul de greu lucrul cu serviciu clienti😐
Opinia clientului Horațiu din Bucureşti pentru F64.ro
Am dat nota 5 pentru ca am mai cumpărat de la magazinul Dvs. și a fost ok. Însă cu comanda la care v-ati referit (17.02) deși am platit-o cu cardul, încă nu am primit-o. Și nici răspuns la e-mailul prin care va solicitam sa-mi spuneți care este situația! 😞
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru F64.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025