Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,54 / 10

Calitatea livrării

9,38 / 10

Ne recomandă

97,22%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Este prima dezamăgire în 'relația' cu f64! Să comanzi cinci bucăți dintr-un produs și să primești două de un fel și trei de alt fel, nu e ceva la care să te aștepți de la f64! Și totuși, s-a întâmplat! De data asta trebuie să-i las corigenți!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2020 02:55

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca diferentele sunt exclusiv cosmetice, functionalitatea produsului fiind absolut identica. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Produsele sunt bune. Păcat că angajații nu cunosc produsele și nu știu/ nu vor să ofere clienților o experiență de cumpărare satisfăcătoare.... Desi am venit să ridic produsul tocmai pentru a-l testa înainte, cererea mea a fost primită cu multă uimire, în primă fază, și apoi când am interactionat cu "specialistul" de la raionul de audio, am constatat că nu avea habar despre caracteristicile tehnice ale produsului și nu existau practic condițiile necesare pentru testare. Am făcut totusi o testare care a dezavantajat total produsul în sine. Însă pentru că citisem și văzusem review-uri despre produs, am riscat și l-am luat sa-l testez acasă. Încrederea mi-a fost răsplătită. Produsul este bun. Însă, repet, experiența cumpărării ă fost dezamăgitoare pentru mine. Și pentru că m-am exprimat mai sus cumva generalizat afirmând că angajații nu cunosc produsele, vreau să explic de ce am făcut afirmația. În timp ce așteptam să se găsească o soluție pentru a face testarea, la raionul foto din față, am observat un cumpărător care știa foarte bine produsele și "recita" practic despre caracteristicile și diferențele unor obiective foto sub privirea încurcată ă vânzătorului care doar bâiguia fara conținut, fiind doar un simplu spectator ... Păcat! Aveam altă impresie despre f64 ...

RATING:

Am solicitat returnarea unui produs, de 2 sapt astept curierul...

RATING:

Raspuns magazin pe 31-07-2020 12:54

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Asa cum v-au comunicat si colegii de la Departamentul Service, comanda pentru preluarea coletului de catre curier a fost facuta inca din data de 17; din pacate, curierul nu a procesat inca aceasta comanda, in ciuda insistentelor noastre, motiv pentru care am facut o sesizare. Ne cerem scuze pentru aceste neplaceri. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

M-a deranjat ca nu am primit o notificare ca plata nu s-a finalizat, customer care inexistent, colegul care raspunde pe chat nu stie sa explice.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-07-2020 10:58

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca, din pacate, platforma de plata poate trimite doar confirmarea unei plati realizate cu succes. In caz contrar, nu se trimite nicio notificare. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Sa isi repare siteul. Sa nu mai stau 10 ani sa dau o comanda si, daca am dat-o pe internet sa nu mai stau o data in magazin dupa consultantii de acolo.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 10:05

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis. Site-ul nostru se afla intr-un continuu proces de imbunatatire si suntem constienti ca unele aspecte nu se ridica la asteptarile noastre. Ne cerem scuze pentru aceste erori si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

am avut probleme cu aceasta comanda, v-am trimis chiar astazi un mesaj descriptiv cu intamplarea

RATING:

Raspuns magazin pe 23-07-2020 09:26

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca, datorita modului in care lucreaza platforma pe care este construit site-ul, continutul cosului de cumparaturi este vizibil numai pe dispozitivul unde a fost creat (se stocheaza in fisierele cookie salvate in dispozitiv). Din acest motiv, nu avem posibilitatea de a vizualiza cosul de cumparaturi al niciunui client; va recomandam ca pe viitor, in situatii similare, sa salvati produsele in wishlist, acela putand fi vizualizat de catre consultantii nostri. In ceea ce priveste discutia avut pe chat cu colegul nostru, va precizam ca nu a fost clar ca va referiti la stocul magazinului, pana atunci discutia fiind despre livrarea produselor prin curier si, in final, despre programul magazinului. Ne cerem scuze pentru aceasta eroare de comunicare si de intelegere gresita a intentiilor dumneavoastra. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Buna ziua! Nu am primit pana in prezent produsele comandate din 27.06.2020 (astazi este 07.11.2020). #1042863527456-01

RATING:

Produse resigilate la greu ,datorita politicii de acceptare a returului produselor.

RATING:

Produsele care nu sunt in stocul F64 ajung mai tarziu decat scrie pe site, ceea ce e oricum de asteptat. Asa'i in tenis. Rezumat cu call centerul: "ne pare rau. O sa vina maine". -"Pai da, dar si ieri tot maine ati zis" ... (Bla bla) .... Ajunge produsul, banii plecasera de mult...

RATING:

Am primit un produs fara nici un manual de instalare desi produsul era format din mai multe produse (cort foto+ bec led). Nu am reusit sa instalez produsul (desi aparent se instala usor) si l-am trimis in service unde a fost instalat si trimis inapoi. Multa agitatie , curieri si timp pierdut pentru doua poze lipsa. Nu este ok sa trimiteti produse fara manual de instalare , oricat de evidenta ar fi procedura.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:20

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Am solicitat deja colegilor sa adauge intructiuni de instalare pentru acest gen de produse. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Magazinul nu merge cu adblocker activ. Este inacceptabil pentru un magazin

RATING:

Raspuns magazin pe 22-06-2020 12:54

Buna ziua, Va multumim pentru opinie. Pentru a putea beneficia de o experienta completa de navigare in siteul F64.ro, va rugam sa urmati acesti pasi: https://www.f64.ro/info/continut-blocat Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Astept o comanda de f mult timp! Pana nu am dat eu mail sa aflu ce se intampla, nu am primit nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 15-06-2020 10:50

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca produsul comandat este disponbil numai direct din stocul furnizorului si, din pacate, acesta a avut o eroare in comunicare. Vom face o noua verificare in acest sens, urmand a reveni la dumneavoastra in cel mai scurt timp. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am cumpărat un aparat G7, prețul e bun dar nu ne-au trimis manual de utilizare, nu știam că nu are husă și nici nu ne-au recomandat ca sa comandam împreună cu comanda.

RATING:

probleme cu stocurile, comunicare dificilă cu personalul din magazin.

RATING:

sunt client f64 de mai bine de 10 ani dar noul site e sub orice critica. Daca nu era vorba de F64 nu mai comandam si renuntam sa accesez siteul. Timpi de incarcare foarte lungi, logare peste logare, curatare de cookieuri, cu alte cuvinte o adevarata aventura pana faci o comanda. Gestionarea adreselor de livrare si a comenzii pe persoana fizica sau societate comerciala nu este suficient de clara, trebuie foarte mare atentie.

RATING:

Angajatii foarte plictisiti si neajutatori.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-06-2020 03:29

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare si a lua masurile care se impun. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

La fiecare comanda sa trimiteti si materiale publicitare: un pix cu logo f64, un stiker, un carnetel

RATING:

banii mai repede la produse retur. emag 3 zile

RATING:

site foarte prost

RATING:

1 In primul rand sunt cei mai scumpi din tara si asta se justifica pe cand avea deschis sow room ul , ca te puteai duce sa probezi ce vroiai sa cumperi ,insa acum cu criza si vanzarea exclusiv online nu ar mai fii nici un avantaj sa cumperi de la ei. 2 Nu au descrierea produselor,ceea ce mi se pare jenant si ma deranjeaza foarte tare.Cum sa vinzi ceva tehnic si sa nu i faci o descriere ? 3 Cand cumperi este online este o procedura foarte simpla insa daca vrei sa trimiti produsul inapoi este un adevarat hustle ,de te face sa renunti .Cu ultimul produs asa am facut,desi nu era calitativ ,am renuntat sa l mai trimit inapoi ca trebuia sa intru in cont sa completez nu stiu ce declaratie si apoi sa trimit produsul pe banii mei cu un alt curier decat cu care venise...etc

RATING:

Raspuns magazin pe 18-05-2020 12:07

Buna ziua! Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. Ne-ar fi de mare ajutor daca ne-ati comunica nemultumirile dumneavoastra legate de descrierea produsului in site, pentru a putea face imbunatatirile necesare. In ceea ce priveste procesul de returnare, va precizam ca F64 ofera PickUP & Return gratuit pentru orice produs returnat independent de vointa cumparatorului (produse cu defecte, stricate in garantie etc.). Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020