Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

F64.ro

Nota: 9,55 / 10 de la 47.561 de clienți verificați

Notă magazin

9,55 / 10

Ne recomandă

96,96%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate produselor F64.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Pana acum n-am avut probleme cu comenzile dar în momentul în care am întâmpinat o problema cu un produs s-a întâmplat ceva neobișnuit pentru mine. Mi-am comandat un obiectiv sigma 24mm f1.4 art cu montura canon ef, când mi-a ajuns am sesizat un punct pe o lentila interioară a obiectivului, nu ma afecta dar am vrut sa fiu sigur ca acesta nu încurcă garanția pentru ceva eventual pe viitor asa ca le-am dat mail sa ii întreb. Ei îmi spun sa îl trimit în service pentru verificare, l-am dus personal și s-a constatat defectul și au fost de acord cu înlocuirea acestuia, dar pentru ca nu îl aveau magazin ci în depozitul din Pantelimon am fost de acord sa mi-l trimită prin curier. După 6 zile fără nici un răspuns i-am contactat ca să-mi spună ca acesta nu mai este în stoc și sa aleg repararea respectivului sau returnarea banilor. Deoarece mi-am dat seama ca ceva e suspect deoarece produsul pe site este în stoc și a fost tot timpul (ei spun ca asta e o eroare) am ales returnarea banilor, urmând mai târziu sa repet comanda pana primesc produsul corespunzător.

RATING:

Pana acum n-am avut probleme cu comenzile dar în momentul în care am întâmpinat o problema cu un produs s-a întâmplat ceva neobișnuit pentru mine. Mi-am comandat un obiectiv sigma 24mm f1.4 art cu montura canon ef, când mi-a ajuns am sesizat un punct pe o lentila interioară a obiectivului, nu ma afecta dar am vrut sa fiu sigur ca acesta nu încurcă garanția pentru ceva eventual pe viitor asa ca le-am dat mail sa ii întreb. Ei îmi spun sa îl trimit în service pentru verificare, l-am dus personal și s-a constatat defectul și au fost de acord cu înlocuirea acestuia, dar pentru ca nu îl aveau magazin ci în depozitul din Pantelimon am fost de acord sa mi-l trimită prin curier. După 6 zile fără nici un răspuns i-am contactat ca să-mi spună ca acesta nu mai este în stoc și sa aleg repararea respectivului sau returnarea banilor. Deoarece mi-am dat seama ca ceva e suspect deoarece produsul pe site este în stoc și a fost tot timpul (ei spun ca asta e o eroare) am ales returnarea banilor, urmând mai târziu sa repet comanda pana primesc produsul corespunzător.

RATING:

Inainte de a merge la magazine verificati sa aibă pe stoc produsele de pe site. Am ajuns la ei si m-au pus sa fac comanda online :(

RATING:

De mai multi ani cumpar de la dvs. A fost pentru prima data cand am primit pachetul incomplet, adica lipsea un adaptor, cel pentru tensiunea din Romania 220-240V. Dupa cateva sesizari am primit unul, dar nu sunt convins ca este cel cu care se livreaza de producator incarcatorul: Maha MH-C800S - incarcator profesional pentru 8 acumulatori AA / AAA , datorita modului de cuplare. Dar voi afla.

RATING:

dureaza extrem de mult developarea si scanarea unui film foto. Aproximativ 3 saptamani. Calitatea e buna dar in conditia in care alte shopuri dedicate scaneaza si developeaza in 2-3 zile, e un pic ciudat ca un magazin de calibrul f64 sa dureze atat de mult. Nota este data strict pentru developarea foto.

RATING:

Serviciu clienți nu se ridica la nivelul.magazinului, cu părere de rău spun!

RATING:

Invătati-vă angajații să fie politicoși cu clientii si să cunoască detaliile produselor din magazin. Simplu!

RATING:

Pai nu am cum sa fiu multumit. Am comandat produsul si nu s-a aflat in stoc. Inainte de comanda imi aparea a fi in stoc. Ulterior am inteles ca a reintrat in stoc din greseala. Dar strict pe comanda aceasta nu pot sa dau 10. Nu dau nici 1, ca inteleg ca nu a fost in mod voit. Dau la mijloc, bine?

RATING:

Am cumpărat un trepied foto cu adaptor pentru telefon . Problema este că adaptorul este cam strâns pe telefon . Este și telefonul mare .

RATING:

Ma bucura ca au acest formular de feedback. Am comandat un produs, un software care se livreaza pe baza de serial. Am fost dupa plasarea comenzii sa ridic produsul inainte sa fi primit sms-ul de confirmare. Urma prioada de libere de sarbatori si voiam sa lucrez in acest timp liber. La casierie mi s-a spus ca daca nu am primit sms nu exista produsul sosit. Produsul fiind un serial pentru un software. Doamna de la receptie mi-a spus ca s-ar putea sa fie posibil sa il ridic avand in vedere ca e doar un serial. Doamna de la casierie mi-a spus ca daca nu e sms, nu avem comanda desi i-am explicat despre ce e vorba.

RATING:

Prima data când ma dezamăgește f64. Comanda în 27 dec,primesc un sondaj în data de 10 ian...dar produsele încă nu le am primit. De obicei plăteam ramburs. Acum am plătit cu cardul...si surpriza. Oi vedea camd le.primesc :)))

RATING:

Deci, nu sunt o persoană pretențioasă însă atâta timp cat din munca mea vin să cumpăr de la un magazin specializat cu oameni de vânzări am pretenția să mi se ofere toate informațiile necesare pentru nevoia mea complete și să mi se comunice alternative necesare pentru ce cumpăr . Exemplu clar vin să cumpăr aparat foto și mi se recomandă obiectiv greșit nevoilor mele și am pierdut timp pe drumuri, nu mi se recomandă geanta în ce să-l pun ( de parcă l-aș ține în buzunar) iar pe drum mi-am dat seama ca nu am card , eu pe ce fac poze ? Oamenii din magazin trebuie să învețe să prezinte produsul cu toate opțiunile posibile pentru ca ei le cunosc nu eu care vreau să cumpăr , altfel numai veneam fizic .

RATING:

Termen de livrare aproape o luna??? Comanda pe 17 dec si estimat livrare 9 ianuarie. Pe bune??????

RATING:

.

RATING:

N/A

RATING:

Comanda trebuia sa ajunga in 5 zile, si a durat 10 zile doar sa o livreze

RATING:

De data aceasta lucrurile nu s-au desfasurat cum ar fi fost normal. Comanda plasata in 30 noiembrie nu a venit decat....in 14 decembrie!!!! Si asta dupa ce am sunat eu la ei pe 11 decembrie sa intreb ce se intampla cu produsele de care aveam nevoie. Le am dat 5 la nota (si nu 1) si am bifat ca as recomanda magazinul doar prin prisma experientelor dinainte de aceasta (care au fost bune).

RATING:

Returnarea sumei de bani pt ce am înapoiat nu a ajuns

RATING:

Vand chinezarii (la ridicare) sub nume de branduri(pe site) si incearca si sa te faca prost cu ambele denumiri diferite in fata spunand ca e aceeasi chestie.

RATING:

Pe site spuneti casback 2000 de lei dar primesti 500

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.315. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023