Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,13 / 10 de la 2.260 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim45414563 din Constanţa pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Iosif din Iaşi pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim64259576 din Ilfov pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Viorel din Iaşi pentru Farmbee.ro
Produsul comandat online nu a fost livrat.... 'nu este pe stoc si nu stim daca mai vine si cand'... a fost mesajul telefonioc primit. Site-ul trebuie actualizat
Răspuns magazin pe 28-08-2018 16:48
Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile produse. Site-ul este actualizat in permanenta, insa datorita fluxului mare de comenzi, mai pot exista uneori neconcordante intre stocul afisat pe site si cel existent in depozit. Echipa noastra face tot posibilul sa evite astfel de situatii. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim54419689 din Hunedoara pentru Farmbee.ro
Opinia clientului NICU din Constanţa pentru Farmbee.ro
Opinia clientului VIOREL din Ilfov pentru Farmbee.ro
Opinia clientului GABRIEL din Prahova pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Claudia din Bacău pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Dan din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Produsul era indisponibil, desi in momentul comenzii figura in stoc.
Răspuns magazin pe 13-08-2018 14:18
Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile produse. Conform termenilor si conditiilor FarmBee (publicate pe site), lansarea unei comenzi presupune doar confirmarea de inregistrare a acesteia in cadrul platformei Farmbee; disponibilitatea fizica a produselor si termenele de livrare se confirma telefonic sau pe email de catre reprezentantii Farmbee pentru fiecare comanda in parte. Din cauza rulajului mare, intr-adevar intre stocul afisat pe site si cel din depozit pot exista diferente. Va multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Alexandru din Ialomiţa pentru Farmbee.ro
O firma foarte foarte neserioasa mai ales femeile care se ocupa de comenzi.
Răspuns magazin pe 13-08-2018 17:28
Buna ziua! Multumim pentru feedback. Deoarece numarul de telefon pe care l-ati furnizat pentru livrarea comenzii nu era corect, curierul nu v-a putut contacta pentru expedierea coletului. Imediat ce ati furnizat numarul corect, s-a luat legatura cu firma de curierat iar comanda a fost livrata a doua zi. Va multumim!
Opinia clientului Anonim86175639 din Mureş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Stelu din Ilfov pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Mihaela din Iaşi pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Marius din Caraş-Severin pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Cristian din Braşov pentru Farmbee.ro
Sunteți Ok , dar schimbați firma de curierat. Marți dimineața am primit mesaj de la ei ca mi se livrează produsul , am sunat într-una după ora 12 si nu îmi răspundea abia pe seara aproape de ora 17 când ei termina programul mi-a dat respins la apel . Miercuri la fel alt număr de tf a șoferului , chipurile mi-au raspuns si a zis ca nu poate preciza ora dar va ajunge. Am așteptat toată ziua si nimic . La tf nu au mai raspuns. Am trebuit sa comand produsul din alta parte si in 2 zile a fost si livrat ear cei de la Cargus facă borș ( schimbați pe fan curier sunt mai promti )
Răspuns magazin pe 18-07-2018 13:12
Multumim frumos pentru feedback! Ne pare rau pentru neplacerile create. Va asiguram ca acesta este un caz izolat si investigam cauzele producerii lui, pentru a preveni astfel de situatii pe viitor.
Opinia clientului Anonim96917657 din Bacău pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Cristian din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Marioara din Iaşi pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Mihaela din Mehedinţi pentru Farmbee.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025