Opinii de la clienții magazinului online Farmbee.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Farmbee.ro

Nota: 9,13 / 10 de la 2.260 de clienți verificați

Notă magazin

9,13 / 10

Ne recomandă

92,35%

de la data înscrierii magazinului în program (13-06-2017)

RATING:

RATING:

Foarte amabili, o sa recomand si altora!

RATING:

Pentru o primă comandă sunt mulțumită. Recomand cu încredere.

RATING:

RATING:

Am comandat un produs, am așteptat să-mi fie livrat, văzând că nu mai ajunge comanda am trimis un email prin care am întrebat care este problema de nu mai ajunge produsul. Am așteptat câteva zile să primesc răspuns, iar într-un final să fiu sunat și să mi se spună că mai durează cel puțin două săptămâni până să primesc produsul. Evident că am solicitat să-mi fie anulată comanda. Profund dezamăgit.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-02-2021 08:54

Buna ziua, multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create! Dumneavoastra ati plasat comanda in data de 14.02 duminica si ati fost sunat de catre consultantii nostri urmatoarea zi pentru a va informa de faptul ca momentan produsul nu se mai afla in stoc insa nu ati raspuns. Ati trimis un e-mail in data de 16.02. in care intrebati de statusul comenzii iar noi v-am informat telefonic atat de faptul ca produsul este momentan cu stoc epuizat cat si de faptul ca am incercat sa va contactam cu o zi in urma. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Mult succes in continuare !

RATING:

Rapid, corect, amabil.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

M-au ajutat cu multe sfaturi utile

RATING:

RATING:

RATING:

Foarte mulțumit.

RATING:

Îmi pare rău ca v-am descoperit atât de tarziu

RATING:

RATING:

RATING:

Comanda trimisa partial si nici nu mi-au raspuns la sesizare.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-02-2021 07:30

Buna ziua, multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Asa cum ati fost informat la confirmarea telefonica a comenzii dumneavoastra, aceasta urma sa plece din doua locatii diferite insa la unul dintre furnizori coletul nu a putut fi pregatit pentru livrare in acea zi iar firma de curierat a anulat solicitarea de ridicare. In momentul in care ati facut sesizarea catre noi, colega mea a verificat ce s-a intamplat, a refacut solicitarea de ridicare urmand sa va transmita termenul exact de livrare pentru acestea. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025