Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,13 / 10 de la 2.260 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Petrus din Teleorman pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Constantin din Constanţa pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Justin din Prahova pentru Farmbee.ro
Lipsa bun simt . Am asteptat 10 zile comanda , și nimic ! Cand am telefonat : nu este pe stoc !
Răspuns magazin pe 03-10-2022 10:29
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Consultantii nostri au incercat sa ia legatura cu dumneavoastra chiar in ziua in care ati plasat comanda pentru a va informa ca din pacate momentan acest produs nu mai era disponibil. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa fie cat mai rare. Zi frumoasa!
Opinia clientului Silviu din Braşov pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Sebastian din Sălaj pentru Farmbee.ro
Am comandat în data de 16..si înca în data de 26 nu am primit comanda
Răspuns magazin pe 03-10-2022 10:24
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Din pacate coletul a fost trimis dintr-o greseala a firmei de curierat in alta zona decat cea trecuta pe awb si din acest motiv s-a intarziat livrarea coletului. Am inteles de la consultantii nostri ca intre timp comanda a ajuns la dumneavoastra. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa fie cat mai rare. Zi frumoasa!
Opinia clientului - din Constanţa pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Mircea din Bistriţa-Năsăud pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Til din Constanţa pentru Farmbee.ro
Am comandat un produs si nu a putut fi expediat deoarece stocul era expirat
Răspuns magazin pe 26-09-2022 08:28
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. In momentul in care colegii pregateau coletul au observat faptul ca termenul de valabilitate era mai mic de o luna iar politica site-ului este sa nu expediem produse cu valabilitate scazuta. La momentul respectiv nu s-a putut face o reaprovizionare din cauza lipsei de stoc a furnizorului si din acest motiv ati fost anuntat de faptul ca nu se poate livra produsul. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa nu se mai repete. O zi frumoasa!
Opinia clientului Sighismund din Satu-Mare pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Adrian din Prahova pentru Farmbee.ro
Opinia clientului ALEXANDRU din Bihor pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Ion din Vâlcea pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Daniela din Gorj pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Cătălin din Galaţi pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Ginel din Ialomiţa pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Milin din Timiş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Claudia din Timiş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului SEAP din Ilfov pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Mihai din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Iulian din Vrancea pentru Farmbee.ro
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024