Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,13 / 10 de la 2.260 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Rares din Cluj pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Costin din Constanţa pentru Farmbee.ro
In data de 29.04.2020 am comandat un aparat de spalat cu presiune si 2kg de seminte de gazon. Dupa numeroase telefoane, semintele de gazon au ajuns dupa 7 zile (05.05.2020), iar aparatul de spalat cu presiune nu ajuns nici pana in data de 11.05.2020.
Răspuns magazin pe 17-07-2020 14:18
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Din pacate coletul care continea masina de spalat cu presiune a fost pierdut de catre firma de curierat care urma sa livreze produsul, acesta fiind si ultimul in stoc. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Aurica din Timiş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim din Botoşani pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Monica din Braşov pentru Farmbee.ro
Poate ar fi utila o confirmare de trimitere a coletului ( pe email).
Opinia clientului Ion din Argeş pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 14-07-2020 13:55
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului RELU din Prahova pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Nicolescu din Ilfov pentru Farmbee.ro
Preturi de dumping doar pt a atrage clienți. Cand comanzi te suna dupa o saptamana sa ti spună ca produsele nu sunt in stoc
Răspuns magazin pe 14-07-2020 13:55
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Stefan din Botoşani pentru Farmbee.ro
Opinia clientului imre din Harghita pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 17-07-2020 14:17
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. In vederea solutionarii incidentului va rugam sa ne transmiteti pe adresa de e-mail "office@farmbee.ro" un numar de cont pentru a va putea returna contravaloarea semintelor trecute pe factura dar care nu au fost adaugate in colet. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului beniamin din Cluj pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Gica din Buzău pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Eugenia din Bihor pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Opinia clientului iosif din Caraş-Severin pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 17-07-2020 14:16
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Aceasta situatie s-a datorat unei perioade foarte aglomerate pentru noi. Va asiguram ca tinem cont de solicitarile clientilor nostri si ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Claudia din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Mihai din Timiş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Elena din Olt pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Chisca din Arad pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim din Sibiu pentru Farmbee.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025