Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,13 / 10 de la 2.260 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim62565249 din Mureş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Jurge din Timiş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Vizitiu din Dâmboviţa pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Mircea din Iaşi pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim94363678 din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim46964316 din Timiş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Mariana din Prahova pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim89938441 din Timiş pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Gheorghe-Daniel din Bacău pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim38954463 din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Am plasat o comanda, mi a fost acceptata, am efectuat plata facturii emise, si am fost informat despre perioada de livrare.
Din nefericire inaintea livrarii am fost anuntat ca nu au toate produsele comandate, dar ca mi pot livra doar ce au disponibil....
De ce a fost acceptata comanda?? De ce a fost emisa factura pe toate produsele, factura achitata de mine in totalitate.
Am pierdut timp, am asteptat returnarea banilor...
Lipsa totala de profesionalism!
Răspuns magazin pe 14-03-2019 12:09
Buna ziua!
Ne pare rau pentru situatia creata. In momentul verificarii stocului produselor in depozit, ni s-a comunicat faptul ca acestea sunt in stoc, de aceea comanda a fost confirmata cu dvs. In momentul pregatirii coletului pentru livrare insa, unul dintre sacii comandati a fost deteriorat la manipulare, nefiind posibil sa expediem produsul astfel. Suma achitata a fost returnata integral catre dvs., conform facturii emise.
Va multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim83528354 din Suceava pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Nelu din Tulcea pentru Farmbee.ro
pret bun,servire prompta si conforma cu descrierea.Recomand.
Opinia clientului Anonim80513850 din Dolj pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Silvia din Prahova pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Domokos din Sălaj pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Anonim21332294 din Constanţa pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Marius din Botoşani pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Iustinian din Ilfov pentru Farmbee.ro
Opinia clientului Florin din Bihor pentru Farmbee.ro
A trecut 1 saptamana de la comanda (in care erau doar produse pe stoc) si inca nu a fost expediata . Surata e inacceptabila asa ca am anulat comanda.
Răspuns magazin pe 08-03-2019 16:03
Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia creata. Datorita faptului ca procesarea comenzilor se realizeaza in ordinea sosirii acestora, intr-adevar doua dintre produsele comandate nu mai erau disponibile in depozitul nostru la momentul prelucrarii comenzii dvs. Colegele noastre care se ocupa de procesarea comenzilor au solicitat un termen de livrare furnizorului pentru produsele cu stoc epuizat, insa, intre timp, sotia dvs. ne-a contactat si ne-a solicitat expedierea produselor disponibile la o noua adresa de livrare. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim67974561 din Bucureşti pentru Farmbee.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025