Nota: 9,45 / 10 de la 653 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din HR pentru Filtro.ro
ritm foarte lent in prelucrarea comandei si trimiterea produsului din partea firmei Filtro.ro; curier Cargus cu informatii false😞
Opinia clientului Marius din AR pentru Filtro.ro
Opinia clientului Laurentiu din IS pentru Filtro.ro
Produsele nu au fost livrate pentru ca unul din articole nu se afla in stoc. Am primit informare insa clientul ramane cu "buza umflata" . 😞
Răspuns magazin pe 27-11-2024 14:30
Buna ziua! Da, aveti dreptate. Comanda se expediaza cand toate produsele sunt disponibile. Ati fost informat atat in pagina produsului cat si in comanda despre acest lucru. Inclusiv termenul de livrare a fost si este afisat in avans. Cu respect!
Opinia clientului Marius din B pentru Filtro.ro
Mi-a placut promptitudinea raspunsului initial😐,dar mi se pare foarte ridicol sa dureze 5 zile livrarea din cartierul Militari in cartierul Aviatei,12km ,alocam o ora, si rezolvam,dar am inteles ca livrarea va fi a doua zi, nu a cincea.........
Răspuns magazin pe 18-11-2024 00:16
Buna ziua! Din pacate in perioada reducerilor de Black Friday toti curierii sunt incarcati. Pur si simplu nu tine de noi acest aspect. Clientii care au comandat cu ridicare au avut produseld imediat disponibile in showroom-ul FILTRO. Nu ne dorim sa fie o scuza, insa nici marile magazine nu au livrat comenzile pana acum (ex. eMag, la 10 zile dupa Black Friday). Intodeauna am recomandat celor care au nevoie urgenta de produse sa le comande inainte de campania de reducere, sau daca au posibilitatea, sa vina la noi direct. Prin curier fie ca vorbim de 1 km sau 500 de km, in acelasi timp ajung produsele. Cubrespect!
Opinia clientului Andrei din B pentru Filtro.ro
Mi,a placut usurinta comenzii si livrarea rapida.
Ce nu mi-a placut este ca a fost gresit livrat, in loc de filtre cu carbon a fost livrat un alt filtru
Răspuns magazin pe 15-11-2024 11:49
Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Volumul enorm de comenzi de Black Friday a generat si cateva erori de impachetare. Ne-am grabit sa le expediem cat mai repede. Nu va faceti griji, se vor schimba/trimite cartusele lipsa. Cu siguranta le veti primi fara niciun cost. Am receptionat si email-ul dvs si este in lucru aceasta sesizare. Cu respect!
Opinia clientului Petrica din GL pentru Filtro.ro
Livrare cu un cost ridicat, in condițiile in care am primit mesaj sa ridic coletul de la Cargus Ship & Go. Livrarea sa se faca la adresa solicitata.
Răspuns magazin pe 13-11-2024 09:39
Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Coletul a fost expediat la adresa insa daca curierul nu va gaseste de 2 ori, lasa coletul la o adresa de ridicare. Noi la FILTRO nu putem controla acest aspect. O alta varianta nedorita era sa se returneze coletul. In aceasta perioada aglomerata de Black Friday si curierii sunt supraincarcati. Speram ca sunteti multumit de produsele si serviciile FILTRO. Daca aveti nelamuriri va rugam sa ne scrieti pe contact@filtro.ro. Va multumim!
Opinia clientului Iosif din IL pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 03-09-2024 18:21
Buna ziua! Da, este un sistem automat care nu poate face diferenta intre produsele la precomanda si cele care sunt livrate la client. Va multumim pentru recenzie!
Opinia clientului Nicolae din BC pentru Filtro.ro
Am plasat comanda ,nu am fost contactat de nimeni pentru că plata nu a fost finalizată 😞Nu mai vreau produsul .Am plasat comanda pe 23 și nici azi in data de 28 comanda mea sta în așteptare .Am comandat de la alti care știu să vândă și să contacteze clienți când întâmpină o problema .😠
Răspuns magazin pe 28-07-2024 11:41
Buna ziua! Comanda dvs este cu plata prin transfer bancar. Durata pana intra banii in contul nostru e de cateva zile. Dvs ca si client, dupa plasarea comenzii trebuie sa trimiteti banii in contul specificat. S-a trimis email automat pentru reamintirea platii, dar banuiesc ca l-ati ignorat. Din respect pentru clienti, noi nu insistam. Cine isi doreste un produs, il comanda si plateste. Noi livram rapid comenzile platite sau cele cu plata la curier. Cu respect!
Opinia clientului RAFAEL din TM pentru Filtro.ro
spuneti in descriere ca sistemul este importat din GERMANIA ,pe cand tot ce am gasit in pachet e MADE IN UKRAINA, daca stiam nu cumparam produsul,spuneti adevarul.nu mintiti oameni😞😞😠
Răspuns magazin pe 23-07-2024 00:04
Buna ziua! Produsele Ecosoft sunt fabricate in Ucraina, Belgia, Germania si Italia. Cele din Ucraina sunt poi livrate in Germania unde sunt certificate si autorizate pentru vanzarea in Uniunea Europeana. Sunt cele mai bune sisteme de pe piata. Ecosoft fiind parte din grupul BWT, lider mondial in filtrarea si tratarea apei. Daca nu sunteti pe deplin multumit de acest fapt, va rugam sa returnati produsul si veti primi banii inapoi cu prioritate. A cataloga un produs dupa tara producatoare este la fel de superficial ca si cum cataloghezi o carte doar dupa coperta sau un om dupa haine. Va recomand sa folositi sistemul, sa va bucurati de calitatea apei si sa ne contactati dupa cateva luni pentru a va spune parerea. Cu respect! FILTRO.ro
Opinia clientului Dan din B pentru Filtro.ro
Informatiile nu sunt clare. Comanzi filtre de schimb si primesti alte modele.
Răspuns magazin pe 25-11-2017 19:53
Buna ziua! Asa cum am discutat si telefonic, v-am explicat care este diferenta ultimului cartus primit si ce anume contine setul de filtre comandat. Speram din toata inima ca o sa va multumeasca 100% produsele comandate.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025