Opinii de la clienții magazinului online Fluturasi.ro

Fluturasi.ro

Nota: 9,3 / 10 de la 1.948 de clienți verificați

Notă magazin

9,3 / 10

Ne recomandă

93,22%

de la data înscrierii magazinului în program (16-07-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Fluturasi.ro

Foarte dezamăgită de produs

RATING:

Răspuns magazin pe 22-02-2024 02:25

Regretăm să auzim că nu ai fost mulțumită de produsul nostru. Feedback-ul tău este extrem de valoros pentru noi și ne ajută să ne îmbunătățim continuu. Dacă dorești să discutăm mai multe despre experiența ta sau să găsim o soluție, te rugăm să ne contactezi. Mulțumim pentru că ne-ai acordat timpul tău.

O părere foarte proastă, am dat comanda de o bratara, care în poza avea cu totul și cu totul o alta dimensiune,în realitate am primit ceva minuscul ,nici nu o pot face cadou .Nu recomand acest site .Complet nemulțumita

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 12:58

In primul rand ne bucuram ca v-ati facut timp sa ne scrieti acest feedback. Am realizat verificarile necesare si am constatat ca produsele v-au fost livrate conform cerintelor. Pe poza de prezentare a produsului nu este nicio descriere de " marime", in schimb in descrierea produselor gasiti toate specificatiile necesare. Eventualele induceri in eroare sunt chiar de prisos.

Sa fie o diferență la șnur între femei și bărbați...la voi toate sunt la fel

RATING:

Răspuns magazin pe 22-02-2024 02:26

Îți mulțumim că ne-ai împărtășit părerea ta. Ne pare sincer rău că produsul nu a fost pe placul tău. Vom lua în considerare acest feedback pentru a ne îmbunătăți serviciile. Dacă avem ocazia, am fi încântați să-ți oferim o experiență mai plăcută în viitor.

Comunicare proasta,inducere in eroare,una arata in previzualizare alta trimiteți

RATING:

Răspuns magazin pe 12-02-2024 16:39

Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Ne pare rău să aflăm că ați avut o experiență neplăcută cu comunicarea noastră și că v-ați simțit induși în eroare. Apreciem că ne-ați adus aceste probleme în atenție și vă asigurăm că vom analiza situația pentru a evita astfel de confuzii în viitor. Feedback-ul dumneavoastră este valoros pentru noi și sperăm să vă putem oferi o experiență mai bună în viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Pandantivul este atat de mic, doar cu lupa se poate identifica inițiala numelui pe el

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2023 12:38

Mulțumim pentru feedback-ul tău detaliat! Ne pare rău să auzim că pandantivul nu a corespuns așteptărilor tale. Vom transmite acest lucru echipei noastre de producție pentru a verifica cele mentionate. Dacă există ceva cu care putem să te ajutăm, te rugăm să ne contactezi direct. Mulțumim pentru înțelegere și pentru că faci parte din comunitatea noastră!

Nu am primit inca comanda,mi s-a spus ca va ajunge in 2 zile,a trecut aproape o saptamana,este Craciunul si nu am putut oferi cadoul cand mi-am planificat din cauza intarzierii comenzii. Sper ca pana pe 27 decembrie sa ajunga

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2023 12:36

Ne pare sincer rau pentru intarzierea neasteptata a comenzii tale. Intelegem cat de important este sa primesti produsele la timp, mai ales in perioade atat de speciale. Am investiga situatia imediat iar pe status AWB apare in livrare azi 27 decembrie. Multumim pentru intelegere si rabdare. Totusi te informam ca am trimis comanda in termenul asumat.

E trist să comanzi 2 bucăți și să primești numai 1, mai ales când sunt cadouri de Crăciun.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2023 12:11

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situati neplacuta. V-am raspuns si la email ca va putem trimite azi produsul lipsa sau va returnam suma achitata. Va rugam sa ne comunicati cum sa procedam. A fost o perioada foarte aglomerata, in care am vrut sa realizam si sa trimitem toate comenzile in timp.

Scris gresit Poza stramba si mai mica decat ce afisati Cea mai proasta colaborare posibila

RATING:

Răspuns magazin pe 12-12-2023 01:44

Iti multumim pentru feedback! Am verificat comanda dvs si am remarcat ca a fost realizata conform cerintelor. Mai mult de atat v-a fost realizat conform cum ati cerut si un calendar cu o data anume, lucru ce trebuia furnizat de dvs. Referitor la poza stramba, din pacate asa ati trimis-o, desi avem recomandari cum sa alegeti pozele pt gravura. Pe viitor chiar va rugam sa luati in considerare recomandarile nostre si sunt sigura ca veti fi printre miile de clienti multumiti pe care-i avem.

Răspuns client pe 12-12-2023 13:21:

Din pacate nu am optiunea de a atasa munca dumneavoastră! Aveti un exemplu cu o dimensiune ce ocupa toata bricheta ( partea de jos) Eu nu am primit asa ! Va multumesc ca a ti facut un minim de efort sa cautati dumneavoastra calendarul ! Vreau sa atasez pozele cu munca dumneavoastră , cutie platita 19 ron scris gresit si placuta se misca ! Cum sa ma prezint cu un asa cadou ? Dumneavoastra puteti oferi asa o mizerie ?

Nu voi mai comanda de pe acest site niciodată !!! Bataie de joc !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 03-10-2023 19:36

Ne pare rău să auzim că ați avut o experiență neplăcută. Dacă aveți orice probleme sau feedback specific, vă rugăm să ne contactați pentru a le rezolva. Suntem dedicați îmbunătățirii serviciilor noastre și suntem aici pentru a vă ajuta.

Produsele nu sunt nu arată la fel ca cele prezentate pe site!dezamagitor, nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 19:46

Multumim pentru feedback! In pagina produsului, "daca dai mai jos" la descriere produs, gasesti subtitlul "Specificatii produs". Am verificat comanda si a fost realizata conform cerintelor. Pe viitor chiar va rugam sa va uitati si la descrierea produsului unde veti gasi toate specificatiile.

Brățările șnur de proasta calitate, se lărgesc la purtare, nodurile nu țin. Cruciulita de la brățara pentru bebeluși este prea mare pentru un bebelus.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2023 16:40

Va multumim pentru feedback. Va puteam reface cu placere snurul la bratara, trebuia doar sa ne spuneti asta. Referitor la marimea cruciulitei, in pagina produsului sunt specificate clar dimensiunule si se putea estima marimea in functie de manuta bebelusului.

Răspuns client pe 26-07-2023 17:04:

Va mulțumesc pentru răspuns, dar bratarile le-am făcut cadou, nu a fost doar un șnur lucrat prost, ci toate cele 3 brățări comandate. Credeți ca le-ați fi refăcut mai bine a 4 a oară? Va sugerez sa folosiți alt material care nu aluneca și care ar împiedica desfacerea brățării sau a nodurilor. Sau poate tehnica folosită in efectuarea nodurilor nu este cea mai buna. Am apreciat insa repectarea termenului de livrare, și faptul ca cineva te contactează in vederea stabilirii detaliilor clare ale comenzii.

Nu am primit ce am comandat

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2023 23:48

Iti multumim pentru feedback! Am verificat comanda ta si a fost realizata conform cerintelor. Pe factura care a insotit produsul este specifat exact, ca pe site, denumirea produsului comandat. Pe email-ul lasat in comanda ti-au venit detaliile comenzii, sau poti intra in cont sa verifici ce ai comandat.

Răspuns client pe 20-07-2023 06:41:

Buna. Vreau doar sa schimb brățară cu șnur împletit cu una cu șnur simplu rosu. Atat doresc. Va mulțumesc.

Mi-a ajuns azi bratara si deja s-a rupt. Nu voi mai cumpăra niciodată de pe acest site.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2023 22:09

Iti multumim pentru feedback! Am verificat comanda ta si a fost realizata conform cerintelor. Te rugam totusi sa argumentezi ce si cum s-a rupt. Impreuna cu produsul v-am trimis si instructiuni de utilizare si intretinere care, daca ar fi fost urmate, nu s-ar fi ajuns sa se rupa. Sunt pana la urma niste bijuterii finute si delicate care presupun mai multa atentie la purtare.

Răspuns client pe 12-07-2023 10:16:

In momentul in care am vrut sa fac bratara mai mica,nodul s-a desprins. Daca era calitativă nu se strica bratara intr-o zi doar pentru ca am folosit nodul acela ptr a o micsora.

O glumă de site care doar păcălește lumea cu produse de proastă calitate!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 29-06-2023 20:41

Iti multumim pentru feedback! Te rugam totusi sa argumentezi afirmatia pentru a afla nemultumirea ta.

Am cuparat o brățară cu bănuț cu numele,,Luca Andrei,,ma sunat o doamnă pentru confirmare la care iam zis că vreau ca brățara să fie împletită dar nu ca cea din postare ,mia zis că este ok dar că mă coastă 22 de lei în plus, am zis că este bine așa dar când am primit comanda am rămas surprins, brățara era ca cea din prezentare, deci am dat niște bani în plus pe nimic și acum vreți să îndemn pe alții să cumpere?

RATING:

Răspuns magazin pe 07-06-2023 12:52

Buna ziua, in primul rand va multumim pentru feedback. Chiar am verificat nemultumirea dumneavoastra, la nivel de comanda ati ales snur simplu, iar telefonic ati solicitat snur impletit. V-am realizat solicitarea, DAR nu s-a incasat niciun cost suplimentar, verificati factura care a insotit produsul.

Firma neserioasa,am ast.comanda ca prostu am sunat de doua ori mi sa confirmat si tot nu a ajuns

RATING:

Răspuns magazin pe 07-06-2023 13:06

Multumim pentru feedback. Am verificat comanda si aveti dreptate, a fost anulata. Ne cerem scuze. Va vom contacta pentru a remedia situatia.

Sunt nemultumita de bratara .pe care am comandat o.poza pe site era mărita f tare.Mi a sosit bratara impachetata si am facut o cadou fara s o vad.La deschiderea cadoului am fost f surprinsi ca era ceva minuscul pus la un fir subtire de ată.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-06-2023 13:00

Multumim pentru feedback! Nu putem verifica ce comanda ati avut, recenzia fiind lasata sub anonimat. In pagina fiecarui produs, "daca dati mai jos" la descriere produs, gasiti subtitlul "Specificatii produs" unde veti gasi toate specificatiile

Nu s-a respectat termenul de livrare. E vorba de produs personalizat… am cerut un preview pe email, nu am primit…

RATING:

Răspuns magazin pe 23-03-2023 13:38

Iti multumim pentru feedback! Am verificat comanda dumnevoastra, v-am trimis preview la ceea ce ati comandat, s-a realizat comanda. Ajunge in cel mai scurt timp la dumneavoastra.

Răspuns client pe 23-03-2023 14:06:

Nu s-a respectat termenul de livrare.Mi s-a spus ca ajunge în anumita zi și a ajuns cu întârziere!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-03-2023 12:25

Iti multumim pentru feedback! In aceasta perioada a existat posibilitatea de a intarzia cu livrarea produselor fiind un volum foarte mare de comenzi. Ne cerem scuze!

Deja mi-am exprimat nemultumirea iar dumneavoastra oricum nu aveti respect nici pentru companie din moment ce nu ati raspuns nici la mailuri, nici telefon, nici la review-ul lasat. Pacat ca nu pot da nota 0. Evident ca nu recomand acest site nimanui si sper ca persoanele care intentioneaza sa cumpere de aici sa se gandeasca de doua ori mai bine si in final sa aleaga din alta parte.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-03-2023 13:52

Iti multumim pentru feedback! Din cate stim nemultumirea dumneavoastra a fost referitoare la termenul de livrare. Chiar am verificat comanda si am remarcat ca produsul a plecat de la noi in termenul asumat si daca verificati dupa acest numar de AWB Fan Courier 8060368990010 puteti verifica ca am predat comanda curierului in data de 02.03.2023 si a fost livrata in data de 06.03.2023. In anumite situatii livrarea prompta a comenzilor depinde si de curier. Chiar va rugam sa verificati pe baza numarului AWB

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024