Opinii de la clienții magazinului online Fluturasi.ro

Fluturasi.ro

Nota: 9,3 / 10 de la 1.945 de clienți verificați

Notă magazin

9,3 / 10

Ne recomandă

93,21%

de la data înscrierii magazinului în program (16-07-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Fluturasi.ro

Am primit produsu rupt

RATING:

O părere foarte proastă, am dat comanda de o bratara, care în poza avea cu totul și cu totul o alta dimensiune,în realitate am primit ceva minuscul ,nici nu o pot face cadou .Nu recomand acest site .Complet nemulțumita

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 12:58

In primul rand ne bucuram ca v-ati facut timp sa ne scrieti acest feedback. Am realizat verificarile necesare si am constatat ca produsele v-au fost livrate conform cerintelor. Pe poza de prezentare a produsului nu este nicio descriere de " marime", in schimb in descrierea produselor gasiti toate specificatiile necesare. Eventualele induceri in eroare sunt chiar de prisos.

Comunicare proasta,inducere in eroare,una arata in previzualizare alta trimiteți

RATING:

Răspuns magazin pe 12-02-2024 16:39

Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Ne pare rău să aflăm că ați avut o experiență neplăcută cu comunicarea noastră și că v-ați simțit induși în eroare. Apreciem că ne-ați adus aceste probleme în atenție și vă asigurăm că vom analiza situația pentru a evita astfel de confuzii în viitor. Feedback-ul dumneavoastră este valoros pentru noi și sperăm să vă putem oferi o experiență mai bună în viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Prost facuta

RATING:

Pandantivul este atat de mic, doar cu lupa se poate identifica inițiala numelui pe el

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2023 12:38

Mulțumim pentru feedback-ul tău detaliat! Ne pare rău să auzim că pandantivul nu a corespuns așteptărilor tale. Vom transmite acest lucru echipei noastre de producție pentru a verifica cele mentionate. Dacă există ceva cu care putem să te ajutăm, te rugăm să ne contactezi direct. Mulțumim pentru înțelegere și pentru că faci parte din comunitatea noastră!

Nu am primit inca comanda,mi s-a spus ca va ajunge in 2 zile,a trecut aproape o saptamana,este Craciunul si nu am putut oferi cadoul cand mi-am planificat din cauza intarzierii comenzii. Sper ca pana pe 27 decembrie sa ajunga

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2023 12:36

Ne pare sincer rau pentru intarzierea neasteptata a comenzii tale. Intelegem cat de important este sa primesti produsele la timp, mai ales in perioade atat de speciale. Am investiga situatia imediat iar pe status AWB apare in livrare azi 27 decembrie. Multumim pentru intelegere si rabdare. Totusi te informam ca am trimis comanda in termenul asumat.

E trist să comanzi 2 bucăți și să primești numai 1, mai ales când sunt cadouri de Crăciun.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2023 12:11

Buna ziua, ne cerem scuze pentru situati neplacuta. V-am raspuns si la email ca va putem trimite azi produsul lipsa sau va returnam suma achitata. Va rugam sa ne comunicati cum sa procedam. A fost o perioada foarte aglomerata, in care am vrut sa realizam si sa trimitem toate comenzile in timp.

De rahat Poza deabi se vede cu lupă.....

RATING:

Calitatea produselor lasă de dorit, comunicarea cu personalul josnica. Oribila experiența

RATING:

Scris gresit Poza stramba si mai mica decat ce afisati Cea mai proasta colaborare posibila

RATING:

Răspuns magazin pe 12-12-2023 01:44

Iti multumim pentru feedback! Am verificat comanda dvs si am remarcat ca a fost realizata conform cerintelor. Mai mult de atat v-a fost realizat conform cum ati cerut si un calendar cu o data anume, lucru ce trebuia furnizat de dvs. Referitor la poza stramba, din pacate asa ati trimis-o, desi avem recomandari cum sa alegeti pozele pt gravura. Pe viitor chiar va rugam sa luati in considerare recomandarile nostre si sunt sigura ca veti fi printre miile de clienti multumiti pe care-i avem.

Răspuns client pe 12-12-2023 13:21:

Din pacate nu am optiunea de a atasa munca dumneavoastră! Aveti un exemplu cu o dimensiune ce ocupa toata bricheta ( partea de jos) Eu nu am primit asa ! Va multumesc ca a ti facut un minim de efort sa cautati dumneavoastra calendarul ! Vreau sa atasez pozele cu munca dumneavoastră , cutie platita 19 ron scris gresit si placuta se misca ! Cum sa ma prezint cu un asa cadou ? Dumneavoastra puteti oferi asa o mizerie ?

Am fost foarte dezamăgită de produsul dumneavoastră 😠 la sumele pe care le cereți pe produs ele sunt minuscule, nu o sa mai comand niciodată și nici nu o să recomand.

RATING:

Cea mai proasta calitate.

RATING:

Foarte nemultumita ! In 2 zile snurul bratari s-a desirat

RATING:

Nu voi mai comanda de pe acest site niciodată !!! Bataie de joc !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 03-10-2023 19:36

Ne pare rău să auzim că ați avut o experiență neplăcută. Dacă aveți orice probleme sau feedback specific, vă rugăm să ne contactați pentru a le rezolva. Suntem dedicați îmbunătățirii serviciilor noastre și suntem aici pentru a vă ajuta.

Produsele nu sunt nu arată la fel ca cele prezentate pe site!dezamagitor, nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2023 19:46

Multumim pentru feedback! In pagina produsului, "daca dai mai jos" la descriere produs, gasesti subtitlul "Specificatii produs". Am verificat comanda si a fost realizata conform cerintelor. Pe viitor chiar va rugam sa va uitati si la descrierea produsului unde veti gasi toate specificatiile.

Nu am primit ce am comandat

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2023 23:48

Iti multumim pentru feedback! Am verificat comanda ta si a fost realizata conform cerintelor. Pe factura care a insotit produsul este specifat exact, ca pe site, denumirea produsului comandat. Pe email-ul lasat in comanda ti-au venit detaliile comenzii, sau poti intra in cont sa verifici ce ai comandat.

Răspuns client pe 20-07-2023 06:41:

Buna. Vreau doar sa schimb brățară cu șnur împletit cu una cu șnur simplu rosu. Atat doresc. Va mulțumesc.

Mi-a ajuns azi bratara si deja s-a rupt. Nu voi mai cumpăra niciodată de pe acest site.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2023 22:09

Iti multumim pentru feedback! Am verificat comanda ta si a fost realizata conform cerintelor. Te rugam totusi sa argumentezi ce si cum s-a rupt. Impreuna cu produsul v-am trimis si instructiuni de utilizare si intretinere care, daca ar fi fost urmate, nu s-ar fi ajuns sa se rupa. Sunt pana la urma niste bijuterii finute si delicate care presupun mai multa atentie la purtare.

Răspuns client pe 12-07-2023 10:16:

In momentul in care am vrut sa fac bratara mai mica,nodul s-a desprins. Daca era calitativă nu se strica bratara intr-o zi doar pentru ca am folosit nodul acela ptr a o micsora.

O glumă de site care doar păcălește lumea cu produse de proastă calitate!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 29-06-2023 20:41

Iti multumim pentru feedback! Te rugam totusi sa argumentezi afirmatia pentru a afla nemultumirea ta.

Experiența mea cu fluturași.Ro nu a fost una buna. Am comandat butoni personalizați din argint si calitatea lor m-a dezamăgit. Am vrut sa ii returnez, ei au fost de-acord cu asta si mi-au spus ca urmează sa imi trimita un curier. Încă astept….. au trecut 4 luni si tot astept!

RATING:

Am cuparat o brățară cu bănuț cu numele,,Luca Andrei,,ma sunat o doamnă pentru confirmare la care iam zis că vreau ca brățara să fie împletită dar nu ca cea din postare ,mia zis că este ok dar că mă coastă 22 de lei în plus, am zis că este bine așa dar când am primit comanda am rămas surprins, brățara era ca cea din prezentare, deci am dat niște bani în plus pe nimic și acum vreți să îndemn pe alții să cumpere?

RATING:

Răspuns magazin pe 07-06-2023 12:52

Buna ziua, in primul rand va multumim pentru feedback. Chiar am verificat nemultumirea dumneavoastra, la nivel de comanda ati ales snur simplu, iar telefonic ati solicitat snur impletit. V-am realizat solicitarea, DAR nu s-a incasat niciun cost suplimentar, verificati factura care a insotit produsul.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024