Nota: 9,37 / 10 de la 29.752 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Este cea mai proasta experienta pe care am avut-o in ultimi anii cu o comanda online.Stafful din call center este de ordinul ridicolului. Am comanda de la ei o pereche de instapump pe data de 31.01 cu plata cu cardul, estimarea pentru livrarea in magazin fiind 07.02 iar cea la easybox sau acasa fiind 10.02 , asa ca am optat pentru varianta cu livrare in magazin pentru a veni mai repede ( crezand eu ). Am sunat la call center de mai multe ori , acolo fiind doar doua persoane , un tip care vorbeste engleza si se ocupa de clienti straini si Marius , operatorul care se ocupa de comenziile clientilor romani, ambii fiind la fel de “bine pregatiti si foarte client-oriented”. De fiecare data cand am sunat nimeni nu stia nimic despre comanda , mi se spunea ca nu exista awb , si nu am nici o metoda de tracking pentru comenziile din magazin , dar bineinteles ca ei o sa investigheze si vor veni cu un raspuns in maxim 48h lucru care nu s a intamplat niciodata . Undeva pe data de 16-17.02 in urma altui apel efectuat de catre mine , pentru ca ei nu m au contactat niciodata chiar daca era o problema legata de comanda mea, Mariu mi au confirmat neoficial ca comanda mea este pierduta undeva , banuiala lui fiind Bratislava , dar nu era o certitudine.Cu o atitudine superioara de bugetar acesta imi spunea sfidator ca nu poate face numeni nimic , si maxim imi pot da banii inapoi.Adica practic mi au blocat banii 15 zile si nu au facut nimic , mentionez ca in stocul lor ( zic eu ca si aici este o minciuna si ca ei de fapt nu au un stoc propriu ci doar niste furnizori , pentru ca nu se explica cum de o comanda din Cehia unde zic ei ca au stocul pana in Romania sa dureze intre 2 si 4 saptamani, mentionez si faptul ca activez in zona de logistica si supply chain pentru mai multe companii din RO si Europa deci cunosc destul de bine mersul ) mai apar inca 4 perechi , adica nu vad de ce acestia nu ar putea pur si simplu in cazul unei gafe ca aceasta ( care se putea intampla oricui) sa trimita direct un alt produs identic cu livrare cu urgentare ( aceasta dureaza undeva la maxim 48 h la tranzitul Cehia -Romania.Insa stafful este foarte nepregatit si obaznic si se vede chiar din vocea lor ca nu le pasa de clienti.Therefore nota mea este 1 fiind cea mai acra si mai ridicola experienta avuta in ultimii ani si ceva ce nu ar trebuii sa existe efectiv in Europa in 2024, si va recomand si incurajez oricat de bun ar fii pretul sa va orientati catre alti retaileri mai seriosi.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Mă bucur mult că am găsit acest site de încălțăminte, sunt foarte mulțumit, dacă ați aduce modelul ultraboost DNA goretex as fi foarte incantat să îmi comand alta pereche... Ps: 7 perechi comandate ptr mine, toate sunt wow și foarte comozi...
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025