Nota: 9,37 / 10 de la 29.807 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Roxana pentru Footshop
Opinia clientului Mihai pentru Footshop
Nu am cum sa fiu multumit sau nemultumit pentru ca nu am apucat sa ridic comanda. Am avut covid in acea perioada de 5 zile si nu am vrut sa impart si cu voi. Asadar aveti un bug in system pentru ca ii cereti opinia unuia care nu a cumparat ceva. Mi se pare ca 5 zile sunt prea putine pentru ridicarea unei comenzi care nu vine pe loc. Mi-ar fi placut sa pot sa o ridic dupa carantina sau sa o refac insa produsele sunt la preturi mult mai mari acum, asa ca nu o sa le mai cumpar. Nu inteleg de ce nu aveti posibilitatea de prelungire a acestei perioade.
Opinia clientului Anonim din Arges pentru Footshop
Putina seriozitate din partea celor cu care discut la telefon.
Opinia clientului Erzsebet din Mures pentru Footshop
Opinia clientului Daniela din Bihor pentru Footshop
Opinia clientului Ovidiu pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru Footshop
Opinia clientului Andrei pentru Footshop
Opinia clientului george din Brasov pentru Footshop
Opinia clientului Roxana din Cluj pentru Footshop
Opinia clientului Áron din Harghita pentru Footshop
Opinia clientului Miron pentru Footshop
Opinia clientului Roxana din Bucuresti pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Constanta pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Craciunoiu din Constanta pentru Footshop
Opinia clientului Angelică din Galati pentru Footshop
Opinia clientului Gheorghiu pentru Footshop
Opinia clientului simona din Constanta pentru Footshop
Opinia clientului Olteanu pentru Footshop
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025