Nota: 9,37 / 10 de la 29.807 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Dolj pentru Footshop
Opinia clientului Alexandra din Arges pentru Footshop
Opinia clientului Stefan din Suceava pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Footshop
Opinia clientului Razvan din Cluj pentru Footshop
Opinia clientului karina din Botosani pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Cristian pentru Footshop
Nu este normal sa-ti ia bani pe punga si pe transport de la depozit pana la magazin
Răspuns magazin pe 28-06-2023 13:45
Vă mulțumim pentru comentariul dvs. Comanda acesta observ ca nu a fost ridicata din magazin. Prețul final la comanda il aveți mereu in emailul confirmări comenzilor. Toate preturile sunt detaliate atât pana compleți comanda si in emailul ulterior. Dacă va referiți la altceva ce cumpărați din magazin, atunci lucrurile din magazin au prețul lor. Suntem aici pentru tine.+40 312 295 453. Email : clienti@footshop.eu
Opinia clientului Mate din Covasna pentru Footshop
Opinia clientului Mircea pentru Footshop
Opinia clientului Toma din Bucuresti pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Tulcea pentru Footshop
Opinia clientului Vlad pentru Footshop
In primul rand am dorit sa anulez o comanda la 5 minute dupa ce o dadusem. Raspuns nu s epoate, O refuzati dvs. cand ajunge in tara , deja comnda aplecat la furnizorul extern. Folosesc un cod de reducere, lansez o comanda, duap o saptamana imi spun ca aceasta comnda s-a pierdut pe drum si imi dau ei 20% la produsele nereduse. Codul de reducere initial a zburat cu comanda nefurnizată. Ma intreba daca e ok ca mi-au dat 20%, dar ce mai aveam si alta varianta sa nu imi placa?
Răspuns magazin pe 28-06-2023 13:41
Buna ziua, Vă mulțumim pentru comentariul dvs. și ne cerem scuze pentru situația dvs. Încercăm să implementăm cât mai curând posibil posibilitatea de a anula comenzile direct de pe site. Dar până atunci, trebuie sa ne contactați prin telefon sau email pentru anula comenzile si daca sunt deja expediate din păcate nu se pot anula. Iar in cazul dvs comenzile trimise la magazin in ziua respectiva, toate au fost pierdute de firma de curierat, ne cerem scuze însă din păcate a fost o problema la care noi nu avem control. Înțelegem că acest incident a afectat încrederea dvs în firma noastră, și dorim să te asigurăm că luăm măsuri pentru a preveni apariția unor astfel de situații în viitor. Suntem aici pentru tine. +40 312 295 453 email : clienti@footshop.eu
Opinia clientului Ignat din Vaslui pentru Footshop
Opinia clientului Adrian din Arad pentru Footshop
Opinia clientului Stanculescu din Arges pentru Footshop
Opinia clientului Vlad pentru Footshop
Opinia clientului Alina din Galati pentru Footshop
Opinia clientului Alex din Sibiu pentru Footshop
Opinia clientului Gabriel-Petrică pentru Footshop
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025