Nota: 9,37 / 10 de la 29.807 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Pavel din Botosani pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Dambovita pentru Footshop
Am făcut 3 comenzi online și sunt foarte mulțumit de calitatea produselor si livrare .
Opinia clientului Fazakas din Salaj pentru Footshop
Opinia clientului Ionut din Bucuresti pentru Footshop
Opinia clientului Andrei pentru Footshop
Opinia clientului catalina din Bucuresti pentru Footshop
Opinia clientului Matei din Bucuresti pentru Footshop
Nu recomand. Am avut prima experienta si a fost una nefericita. am comandat un produs achitand direct cu cardul ca sa stau linistit. a doua zi primesc mail ca produsul nu se afla in stocul lor local, ci in strainatate, motiv pentru care "comanda va mai intarzia cateva zile". Dupa alte 4 zile in care eu dormeam linistit primesc alt mail de la ei spunand ca "punctul de ridicare (easy box de la fan curier n.a.) pe care l-ați ales nu mai este disponibil.". Nu inteleg de ce dintr-o data, in loc sa primesc mesaj ca a si sosit coletul ei imi spun ca locatia fan curier de self pickup a coletului nu mai e disponibila. Mai mult... mentioneaza in continuare ca trebuie sa aleg eu alta locatie easy box si "să ne dați de știre în această privință." LOL. eu sa va dau de stiinta? cum? unde? nu exista nicun link direct sau alte informatii. Sun la nr de telefon (in timpul programului afisat). Nu raspunde nimeni decat un robot care spune sa las un mesaj vocal. Le spun nr comenzii si ca doresc sa fiu contactat pt a stabili cu cineva concret alt punct de ridicare. Le scriu si pe pagina de facebook. Toata ziua nu primesc niciun feedback. A doua zi sun din nou la telefon si las din nou mesaj inregistrat. Le gasesc si adresa de mail unde scriu un mail detaliat cu situatia si cer sa fiu contactat pt a rezolva situatia rapid. niciun raspuns inapoi. Urmatoarea zi intru din nou pe chat pe FB si le scriu acolo nervos ca sunt neseriosi si in final la cateva ore raspunde cineva. Ma roaga sa le spun alta locatie pentru ridicare, pe care le-o dau si ei o vor salva in sistem. Si daca va vine sa credeti....mi-au spus ca abia din acel moment comanda mea va ajunge peste alte 3-5 zile lucratoare fiind predata cat mai repede unui fan curier. Una peste alta - toata tevatura asta m-a costat 2 saptamani de la data comenzii si platii efectuate. Customer care zero barat. Gestionarea corecta a unei "situatii de criza" zero barat. Promptitudine in relatia cu clientul zero barat. Toti acesti factori sunt exact ce trebuie sa diferentieze un business bun de unul prost. Ce sa zic, mai bine incercati in alta parte sa comandati ca sunt siteuri de incaltaminte destule.
Opinia clientului Irina din Suceava pentru Footshop
Opinia clientului Andrei pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Footshop
Opinia clientului Silviu din Ilfov pentru Footshop
Opinia clientului Leau pentru Footshop
Opinia clientului Octavian din Valcea pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Harghita pentru Footshop
Opinia clientului Ana din Arges pentru Footshop
Opinia clientului Bogdan din Iasi pentru Footshop
Opinia clientului Stefan din Arges pentru Footshop
Opinia clientului Sofia din Brasov pentru Footshop
Opinia clientului Alin din Timis pentru Footshop
Opinia clientului Oana din Giurgiu pentru Footshop
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025