Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Footshop

Nota: 9,37 / 10 de la 29.807 de clienți verificați

Notă magazin

9,37 / 10

Ne recomandă

95,59%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

RATING:

Am făcut 3 comenzi online și sunt foarte mulțumit de calitatea produselor si livrare .

RATING:

RATING:

RATING:

Nu recomand. Am avut prima experienta si a fost una nefericita. am comandat un produs achitand direct cu cardul ca sa stau linistit. a doua zi primesc mail ca produsul nu se afla in stocul lor local, ci in strainatate, motiv pentru care "comanda va mai intarzia cateva zile". Dupa alte 4 zile in care eu dormeam linistit primesc alt mail de la ei spunand ca "punctul de ridicare (easy box de la fan curier n.a.) pe care l-ați ales nu mai este disponibil.". Nu inteleg de ce dintr-o data, in loc sa primesc mesaj ca a si sosit coletul ei imi spun ca locatia fan curier de self pickup a coletului nu mai e disponibila. Mai mult... mentioneaza in continuare ca trebuie sa aleg eu alta locatie easy box si "să ne dați de știre în această privință." LOL. eu sa va dau de stiinta? cum? unde? nu exista nicun link direct sau alte informatii. Sun la nr de telefon (in timpul programului afisat). Nu raspunde nimeni decat un robot care spune sa las un mesaj vocal. Le spun nr comenzii si ca doresc sa fiu contactat pt a stabili cu cineva concret alt punct de ridicare. Le scriu si pe pagina de facebook. Toata ziua nu primesc niciun feedback. A doua zi sun din nou la telefon si las din nou mesaj inregistrat. Le gasesc si adresa de mail unde scriu un mail detaliat cu situatia si cer sa fiu contactat pt a rezolva situatia rapid. niciun raspuns inapoi. Urmatoarea zi intru din nou pe chat pe FB si le scriu acolo nervos ca sunt neseriosi si in final la cateva ore raspunde cineva. Ma roaga sa le spun alta locatie pentru ridicare, pe care le-o dau si ei o vor salva in sistem. Si daca va vine sa credeti....mi-au spus ca abia din acel moment comanda mea va ajunge peste alte 3-5 zile lucratoare fiind predata cat mai repede unui fan curier. Una peste alta - toata tevatura asta m-a costat 2 saptamani de la data comenzii si platii efectuate. Customer care zero barat. Gestionarea corecta a unei "situatii de criza" zero barat. Promptitudine in relatia cu clientul zero barat. Toti acesti factori sunt exact ce trebuie sa diferentieze un business bun de unul prost. Ce sa zic, mai bine incercati in alta parte sa comandati ca sunt siteuri de incaltaminte destule.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025