Nota: 9,37 / 10 de la 29.929 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Alexandru din Bucuresti pentru Footshop
Am sunat dupa 10 zile si mi-au spus ca au pierdut pachetul..
Răspuns magazin pe 25-08-2021 13:16
Bună ziua! Mulțumim că ați răspuns la review și ne-ați oferit ocazia să aflăm părerea dvs. Din păcate astfel de incidente pot avea loc, de accea ne asumăm responsabilitatea de a restituii banii înapoi tuturor clienților când au loc astfel de cazuri. O zi frumoasă! :)
Opinia clientului Danut din Gorj pentru Footshop
Opinia clientului Elena din Hunedoara pentru Footshop
Opinia clientului Anonim din Timis pentru Footshop
Am comandat o pereche de adidasi, comanda a venit repede, in cateva zile. Factura era in colet, totul impachetat bine. Mi-a placut, o sa mai comand si alta data.
Opinia clientului aladin din Timis pentru Footshop
Opinia clientului Cristi din Iasi pentru Footshop
Opinia clientului Alina din Constanta pentru Footshop
Opinia clientului Dan din Braila pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului Adrian pentru Footshop
Opinia clientului Adrian pentru Footshop
Opinia clientului Rares din Maramures pentru Footshop
Opinia clientului George pentru Footshop
Opinia clientului Miriam din Iasi pentru Footshop
Opinia clientului Raduta din Iasi pentru Footshop
Răspuns magazin pe 25-08-2021 13:18
Bună ziua! Mulțumim că ați răspuns la review și ne-ați oferit ocazia să aflăm părerea dvs. Părerea clienților contează foarte mult pentru noi, doar așa putem știi dacă ne îndeplinim scopul, acela fiind de a oferi cele mai bune servicii și produse. O zi frumoasă! :)
Opinia clientului Sebastian din Brasov pentru Footshop
Opinia clientului Andreea din Bucuresti pentru Footshop
Opinia clientului Alex din Constanta pentru Footshop
Opinia clientului Georgiana din Valcea pentru Footshop
Am primit o mărime greșită la încălțăminte, am tot sunat și trimis mail-uri, dar nu îmi răspunde nimeni de 2 săptămâni, operatorii sunt varză, nu le pasă de clienți. Foarte dezamăgită, nu o să mai comand de la voi.
Răspuns magazin pe 01-09-2021 12:24
Bună ziua! Mulțumim că ați răspuns la review și ne-ați oferit ocazia să aflăm părerea dvs. Ne pare rău pentru experiența neplăcută. Operatorii sunt mereu disponibili, atât la telefon, cât și la email. Asigurați-vă că sunați la nr. de telefon +40 312 295 453 sau dați mail la adresa clienti@footshop.eu. Vă asigurăm că angajații nostri sunt de fiecare dată bucuroși să vă ajute și vor rezolva problema dvs. cât de repede se poate în cel mai eficient mod cu putință. O zi frumoasă! :)
Opinia clientului Monika din Bihor pentru Footshop
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025