Nota: 9,37 / 10 de la 29.904 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Promptitudine , produsul dorit pe stock, modalitatea de plată dorită de mine, Nu au fost probleme.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului Daniela pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Am primit o pereche de adidasi, fara folie de protectie in cutie, erau pusi pur si simplu, zgariati pe unele locuri probabil s au lovit intre ei la transport, adidasi probati cu pielea indoita si talpa era plina de par de pisica!😠
Răspuns magazin pe 31-05-2024 14:54
Buna ziua, Mulțumim de feedback, ne cerem scuze de comanda primita asa. Daca ați trimis aceste poze pe emailul nostru cu siguranța ați primit o soluție la acesta situație.. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Speram pe viitor sa aveți o experiența plăcută.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului Laurentiu pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului Robert pentru Footshop
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului Laurentiu pentru Footshop
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Opinia clientului Alexandra pentru Footshop
Nu recomand. Am detaliat deja intr-un review anterior situatia - refuza sa imi dea banii pe o pereche de adidasi returnata, refuza sa imi inregistreze reclamatia pe motiv ca ei nu au ce reclama. Mare atentie cand luati ceva de la ei.
Răspuns magazin pe 31-05-2024 14:57
Buna ziua, Mulțumim de feedback, ne cerem scuze de situația creata, cazul dvs a for verificat si din partea noastră sa făcut tot posibilul. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Speram pe viitor sa aveți o experiența plăcută.
Răspuns client pe 31-05-2024 15:21:
Au facut totul mai putin sa dea un numar de i registrare oficial reclamatiei mele sau un raspuns oficial. Ma voi adresa mai departe catre autoritatile competente. Atitudinea lor referitor la reclamația lor a fost ca nu imi dau nr de inregistrare la reclamatie pentru ca ei nu au ce reclama. Raspund dragut aici, dar pe e-mail isi bat joc!
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025