Nota: 9,79 / 10 de la 1.310 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Georgiana din Prahova pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Gameology.ro
Opinia clientului Labirint din Sibiu pentru Gameology.ro
Opinia clientului Andreea din Neamt pentru Gameology.ro
Opinia clientului Diana din Neamt pentru Gameology.ro
😠Am comandat o kendama krom și am primit o porcărie.Bătaie de joc.Nu recomand.
Răspuns magazin pe 07-11-2025 16:28
Buna ziua! Suntem de parere ca este o confuzie, de la noi ati comandat un alt produs (Terra Pill Kendama), produs original, de calitate si livrat rapid conform istoricului de la curier. Multumim pentru comanda si va mai asteptam!
Răspuns client pe 07-11-2025 17:58:
Așa este.Am incurcat comenzile.Comanda făcută la Dvs a fost ok.
Opinia clientului Nicoleta din Iasi pentru Gameology.ro
Opinia clientului olivia din Botosani pentru Gameology.ro
Am comandat un produs care avea ca promotie o jucarie gratis. Dupa plasarea comenzii, pe factura,au aparut ambele cu pret intreg. Am refuzat comanda cand a sunat curierul,am cumparat din alta parte dar am pierdut timp pt ca aveam nevoie mai repede de ce comandasem. Pt neatentie am dat nota 4.
Răspuns magazin pe 05-11-2025 16:58
Ne cerem scuze pentru greseala de operare. Dupa cum v-am transmis telefonic, vom incerca sa reparam aceasta situatie neplacuta si va multumim pentru intelegere!
Răspuns client pe 06-11-2025 18:31:
Seriozitate, oameni implicati carora le pasa de clienti. Multumesc, Gameology!
Opinia clientului Diana din Dambovita pentru Gameology.ro
E frumos atunci când dau comanda mai primești și un mic cadou pe lângă. 😍
Opinia clientului Constantin din Bucuresti pentru Gameology.ro
Opinia clientului Diana din Brasov pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Gameology.ro
Opinia clientului Bogdan din Bucuresti pentru Gameology.ro
Am cumpărat 3 jocuri însă unul dintre ele a venit in romana deși am cerut varianta in engleza.😠
Răspuns magazin pe 22-10-2025 11:08
Ne cerem scuze pentru situatia intampinata, jocul respectiv ne-a fost trimis gresit in limba romana de catre furnizor si colegii din depozit nu au observat acest lucru. Conform discutiei telefonice, v-am acordat un discount pentru acest produs in incercarea de a remedia situatia. Multumim pentru intelegere!
Răspuns client pe 22-10-2025 11:57:
Am avut o problema tehnica legata de unul dintre jocurile comandate însă s-a rezolvat situația. 😀
Opinia clientului Timbus din Iasi pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Gameology.ro
Opinia clientului Elena din Iasi pentru Gameology.ro
Experiență excelentă, livrare promptă, produse ambalate cu grijă.
Opinia clientului Raul din Covasna pentru Gameology.ro
Opinia clientului Anonim din Cluj pentru Gameology.ro
Opinia clientului Cristina din Bucuresti pentru Gameology.ro
Opinia clientului Madalina din Timis pentru Gameology.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025