Opinii de la clienții magazinului online Gameology.ro

Gameology.ro

Nota: 9,79 / 10 de la 1.014 de clienți verificați

Notă magazin

9,79 / 10

Ne recomandă

98,13%

de la data înscrierii magazinului în program (01-07-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții Gameology.ro

O părere foarte proasta, jucării chinezari de cea mai proasta calitate,nu ai ținut mai mult de o jumătate de ora. Nu recomand jucăriile voastre, m-am luat cea mai mare teapa. Am vrut sa ii fac cadou copilului de mos, și am fost dezamagiti.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-12-2023 16:01

Am încercat să vă contactăm telefonic pentru identificarea și soluționarea problemei dumneavoastră, dar nu a fost niciun răspuns. Dacă nu ne-ați confundat cumva magazinul online cu un altul, ne pare rău să aflăm că aceasta este părerea dumneavoastră. În primul rând, seturile de robotică nu sunt jucării, ci seturi educative care trebuie asamblate și manevrate cu o oarecare grijă. Gama de robotică este cea mai de succes gamă a noastră, o distribuim în peste 150 de magazine în țară, printre care hypermarket-uri, librării și magazine specializate. De obicei, feedback-ul este unul pozitiv, dar, până la urmă, gusturile nu se discută. Pe viitor, să știți că dacă nu sunteți mulțumit de un produs sau aveți o problemă cu el, acesta se poate returna în termen de 14 zile de la achiziție, conform legii și aplicându-se termenele și condițiile normale returului. Sărbători fericite și un nou an liniștit!

Mi-au preluat comanda târziu , apoi după ce am plătit-o a patra zi mi-au spus ca nu au pe stoc acest produs, banii încă nu mi-au întors

RATING:

Răspuns magazin pe 24-12-2022 12:24

Comanda dvs. a fost finalizată miercuri seara, odată cu înregistrarea plății cu cardul. Joi dimineață comanda a intrat în procesare și am constatat că produsul comandat nu era pe stoc, v-am informat imediat și ne-ați confirmat anularea comenzii, moment în care am și operat anularea plății cu cardul (joi la prânz). Ne cerem scuze pentru eroarea de stoc, dar procesarea comenzii și rambursarea banilor s-au făcut cu promptitudine (după cum v-am precizat, primirea banilor înapoi cu întârziere ține de banca dvs., nu de noi sau de operatorul de plăți online). Sărbători fericite!

Pe site scria ca voi primi comanda a2a zi,dar in realitate am primit-o dupa 3 zile ..

RATING:

Răspuns magazin pe 17-11-2021 18:55

Buna seara! Va multumim pentru comanda plasata. Termenul standard de livrare este de o zi lucratoare, comenzile expediate vinerea livrandu-se de catre curier luni. Comanda a fost predata curierului la 2 ore dupa plasare si a fost livrata luni, in urmatoarea zi lucratoare, conform Termenelor si conditiilor de pe site.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024