Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați

Notă magazin

8,15 / 10

Ne recomandă

81,24%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

Am pus comanda de foișor în 10 iulie. Mi-a ajuns în 22 iulie însă coletul era incomplet. Mi-au trimis doar stâlpii laterali și materialul de acoperiș, fără șuruburi, fără instrucțiuni de utilizare, lipsește din pachet cam 70% din produsele necesare pentru asamblare. Le-am scris mail, nu mi-au răspuns în acea zi. Am sunat 30 minute încontinuu până cineva sa preia apelul meu ca să îmi spună ca de la telefon nu ma poate ajuta și trebuie să aștept să mi se răspundă la mail. M-au pus să completez reclamații și formulare cu poze și nici acum nu am un răspuns concret când îmi primesc restul produselor din pachet. Este 29 iulie. Vorbim de un colet de 2000 lei….vine iarna pana vom avea și noi pergola asta instalata pe terasa. Dezamăgitor

RATING:

Produsele și modul lor de prezentare. 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 23-07-2024 12:34

Bună ziua. Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze."

Mi-a plăcut că deși au greșit comanda și mi-au dat piese lipsă și-au luat revanșa și mi le-au dat

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2024 11:52

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, mă bucur că problema a fost rezolvată. Vom lua legătura în continuare pentru a discuta detaliile.

Am comandat ceva si mi-ati trimis altceva

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2024 15:44

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

Produsul ok dar livrarea SUB ORICE CRITICĂ!😞

RATING:

Răspuns magazin pe 24-06-2024 13:49

Bună dimineața, Îmi pare extrem de rău pentru întreaga situație. Vă vom contacta de urgență pentru a clarifica situația. Îmi cer scuze pentru livrare - voi analiza situația.

Pretul

RATING:

Răspuns magazin pe 24-06-2024 13:53

Bună dimineața, vă mulțumesc pentru mesaj. A fost ceva în neregulă cu comanda? Noi nu ascundem prețul, acesta este întotdeauna vizibil pe site. Facem tot posibilul să păstrăm prețul relevant pentru produs. Vă voi contacta pentru a verifica acest lucru.

Răspuns client pe 26-06-2024 12:18:

Imi doream foarte mult pergola La Palma cu dimensiunea 3x4 dar a trebuit sa ma multumesc cu dimensiunea de 3x3 si la nici 1 zi s-a si ieftinit cu vreo 500 de lei .Acum tre sa ma multumesc cu pergola la o dimensiune cu mult inferioară fata de ce imi trebuia …si in plus am si niste defecte ce le-am reclamat deja . Cu stima

Masa nu s-a putut asambla, nu corespunde bara de susținere.
Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Inca nu am primit produsul ,deși era cazul să îl primesc ,dezamăgitor 😞

RATING:

produs se monteaza greu

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:51

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Aș fi bucuros să vă ajut cu instalarea dacă îmi spuneți care este dificultatea. Pot să vă trimit totuși manualul electronic ? O să vă contactez pentru a o verifica.

Inaintea de plasarea comenzii termenul de livrare a fost 29 aprilie. Azi termenul este 6 mai și nu m-a anunțat nimeni . Dacă știam acest termen nu plasăm comanda … dezamagitor

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:36

Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră. Comanda de la noi a plecat ca fiind confirmată. V-am trimis link-ul de urmărire prin e-mail. Curierul v-a notificat această dată de livrare ? Îl vom contacta de urgență. Vă voi suna.

😠V-am cerut livrarea vinerea sau simbata.Nu s-a pututu.La celelate firme de curierar nu am avut astfele de probleme

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:52

vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Comanda a fost livrată. Îmi cer scuze dacă nu a fost posibilă stabilirea unei zile de livrare specifice. Utilizăm companii de livrare externe și nu avem întotdeauna influență asupra livrării, de exemplu, într-un weekend.

Coletul, foarte scump dealtfel, a ajuns deteriorat. Sunt piese deformate care sunt neconforme

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 12:14

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Văd că ați depus o plângere la noi. Am transmis departamentului de reclamații că este urgentă. Un supervizor va lua legătura cu dvs. pentru a găsi o soluție bună la această problemă.

Produsul cumpărat nu a fost livrat la data anunțată la momentul platii. .Am primit email ca livrarea va întârzia. Sper sa ajungă în final...

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:45

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Urmărim comanda dvs. în permanență. Îmi cer scuze pentru întârzieri. Toate coletele sunt acum la curier. Vă voi suna pentru a clarifica situația.

Timp de livrare foarte mare, 16 zile. Acum vad ca s-a modificat termenul de livrare de la 5 la 10 zile lucrătoare. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 11:37

Bună dimineața, vă mulțumesc pentru opinia dumneavoastră. Folosim un nou operator de telefonie. De fapt, implementarea durează mai mult decât ne așteptam. De îndată ce ne-am dat seama, am informat toți clienții despre întârziere și am modificat data de expediere. Vom lua legătura cu dumneavoastră.

Am comandat un pavilion care a venit în timp util , doar ca a venit pachetul deteriorat. Nu știm dacă e vina firmei Gardenway sau a firmei de curierat

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 15:12

Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Vă voi contacta pentru a verifica acest aspect. Îmi cer scuze pentru neplăcerile create.

Calitatea folie, rezistenta mecanica nesatisfăcătoare. Pocnește la toate îmbinările. 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:42

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Vă voi contacta de urgență pentru a clarifica acest lucru.

Am primit alt model de produs, fata de cel pe care l-am comandat!😠

RATING:

Am cerut facturare pe firma și au trimis factura pe datele de persoana fizica. Chiar dacă produsul pare k, nu voi mai cumpără de pe acest site. 😞

RATING:

După 15 zile de la achiziție comanda nici măcar nu a fost expediată !

RATING:

Răspuns magazin pe 20-03-2024 12:49

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Magazinul a raspuns de nota 10. Coletul a sosit deteriorat. rupt, not 4.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 10:42

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025