Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,54 / 10 de la 370 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Halbedel din Neamţ pentru Giftology.ro
Răspuns magazin pe 18-12-2017 11:03
Buna seara! Ne pare rau pentru intarziere, dar din pacate nu tine de noi, ci de Fan Courier. Am analizat situatia dumneavoastra - ati plasat pe 11 seara comanda, aceasta a fost expediata pe 12 decembrie si apare in platforma Fan Courier ca a plecat din Bucuresti in aceeasi seara.
Din pacate, expeditia este in Cluj si stim ca exista anumite intarzieri pe aceasta zona. Nu stiam de situatia dumneavoastra, acum ca am aflat vom da mail de urgentare sa se faca livrarea cat mai repede.
Multumim pentru intelegere, este o perioada foarte aglomerata pentru toate firmele de curierat din Romania.
Opinia clientului Anonim15568168 din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Felecan din Cluj pentru Giftology.ro
Opinia clientului Luca din Constanţa pentru Giftology.ro
Opinia clientului Vasiliu din Iaşi pentru Giftology.ro
Opinia clientului Cristina din Iaşi pentru Giftology.ro
Opinia clientului Cristiana din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Iordachi din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Raluca din Iaşi pentru Giftology.ro
Opinia clientului Anda din Braşov pentru Giftology.ro
Opinia clientului Susana din Sibiu pentru Giftology.ro
Opinia clientului Onofrei din Iaşi pentru Giftology.ro
Opinia clientului Anton din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Ion din Galaţi pentru Giftology.ro
Opinia clientului Botezat din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Mihaita din Bucureşti pentru Giftology.ro
Poate cateva locuri de parcare nu ar strica...in zona unde aveti magazinul este aproape imposibil sa parchezi
Răspuns magazin pe 13-12-2017 15:13
Va multumim pentru feedback! Locatia in care ne-ati vizitat este inchiriata in ideea de depozit si birouri. La solicitarea clientilor nostri fideli am lansat si showroom-ul. Din pacate, problema locurilor de parcare este una general valabila fiind o zona cu acces usor si aglomerata in mod implicit.
Opinia clientului Cîrstea din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Slonovschi din Iaşi pentru Giftology.ro
Ambalajul in care a ajuns produsul este afectat, ori datorita transportului, sau asa a plecat de la dumneavoastra. Astfel ca nu poate fi oferit cadou. Nu pare a fi lovit, ci doar sifonat.
Ambalajul de transport nu prezinta lovituri considerabile.
Răspuns magazin pe 12-12-2017 15:42
Buna ziua! Ne pare rau de situatia creata, produsele pleaca de la noi in stare impecabila, este posibil sa fi fost avariata cutia in timpul transportului. Veti fi contactat pentru a inlocui produsul pe care l-ati primit avariat. Speram sa putem rezolva situatia in cel mai scurt timp.
Opinia clientului Roman din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Camara din Constanţa pentru Giftology.ro
Ar fii interesant marirea/diversificarea ofertei d-voastre cu mai multe produse.
Răspuns magazin pe 11-12-2017 17:48
Va multumim pentru feedback! Diversificarea si marirea gamei de produse este unul din obiectivele noastre pentru viitorul apropiat.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025