Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,54 / 10 de la 370 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim13532359 din Iaşi pentru Giftology.ro
Produse care nu se mai gasesc in alta parte in tara si chiar amazon.com; livrare cam scumpa pt greutatea coletului dar foarte rapida (in 24h); daca s-ar putea si articole pentru copii - jucarii care nu se gasesc in tara de nici un fel sau la preturi exorbitante(carrefour) - PJ Marks; disney junior stuff
Răspuns magazin pe 02-08-2017 12:14
Va multumim pentru sugestiile dumneavoastra, vom tine cont cu siguranta de ele!
Opinia clientului Lidia din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Peste din Dâmboviţa pentru Giftology.ro
Opinia clientului Oana-Stefania din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Iesan din Suceava pentru Giftology.ro
Opinia clientului Ifrim din Iaşi pentru Giftology.ro
Opinia clientului Dutu din Bucureşti pentru Giftology.ro
Am comandat kendama aurie si a venit cea neagra(nefiind anuntata)
Răspuns magazin pe 28-07-2017 22:09
Kendama comandata de dvs. este 'Kendama Ozora - Anul Dragonului - Dragon Auriu'. Comanda a fost expediata corect, dar plasata gresit. Dragonul Auriu este pe fundal negru, Dragonul Negru este pe fundal auriu.
Indiferent de natura problemei, daca stiam de aceasta situatie v-am fi schimbat produsul. Colegii din Call Center contacteaza toti clientii telefonic dupa primirea coletului pentru feedback privind comanda. Incercam de la inceputul saptamanii sa luam legatura cu dvs. si nu raspunde nimeni pe nr. de telefon din comanda. Va rugam sa ne contactati pentru clarificarea situatiei. Va multumim! Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Opinia clientului Sorin din Bucureşti pentru Giftology.ro
Nu am lucruri de mentionat pentru îmbunătățirea serviciilor! Singura recomandare este, ca succesul sa nu va ia gandul de la orientarea catre clienti și in limita posibila, pe viitor, sa aveti același interes in aflarea unor opinii din partea acestora! Sa nu faceti rabat de la calitate pentru ca reprezinta diferenta dintre voi si pastrarea clientilor fideli! Spre deosebire de ceilalti care prefera sa vanda o data unui client un produs, chiar daca e slab calitativ și apoi daca mai ia de la ei bine... Daca nu nu! Mulțumesc si succes!
Răspuns magazin pe 25-07-2017 11:58
Va multumim foarte mult pentru cuvintele frumoase! Vom incerca sa nu ne dezamagim niciodata clientii!
Opinia clientului Fagu din Olt pentru Giftology.ro
Opinia clientului SPATARU din Arad pentru Giftology.ro
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024