Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,54 / 10 de la 370 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Condur din Iaşi pentru Giftology.ro
Din pacate, cei de la FanCourier sunt neseriosi, ca intotdeauna. Comanda a fost plasata duminica, luni a fost trimisa si a ajuns de abia miercuri. Destul de neplacut, pentru ca mi s-a spus ca va fi livrata marti si aveam nevoie de ea atunci, pentru ca era un cadou.
Ori e lipsa de comunicare intre magazin si curier ori este vina totala a curierului.
Răspuns magazin pe 05-11-2018 13:17
Va multumim pentru feedback! Din pacate, rapiditatea curierilor nu tine de noi, incercam sa expediem comenzile in cel mai scurt timp pentru a ajunge la timp. Speram ca pe viitor aceste probleme sa se rezolve. Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Opinia clientului Adea din Buzău pentru Giftology.ro
Opinia clientului FLORIN din Ilfov pentru Giftology.ro
Opinia clientului Anonim11255036 din Covasna pentru Giftology.ro
Opinia clientului Alexandra din Ilfov pentru Giftology.ro
Opinia clientului Dinu din Constanţa pentru Giftology.ro
Opinia clientului Claudia din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Cosmin din Dolj pentru Giftology.ro
Opinia clientului Anonim31462075 din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Anonim34491268 din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Grigore din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Jurau din Bihor pentru Giftology.ro
Opinia clientului Ruxandra din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Licsandru din Bucureşti pentru Giftology.ro
Răspuns magazin pe 14-09-2018 18:20
Va multumim pentru feedback!
Opinia clientului Lungu din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Anonim84328370 din Harghita pentru Giftology.ro
Răspuns magazin pe 02-09-2018 11:48
Ne pare rau pentru aceasta greseala a colegilor nostri! Maine vi se va trimite un alt poster pentru a-l inlocui pe cel indoit.
Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Opinia clientului Anonim41727443 din Călăraşi pentru Giftology.ro
Am comandat un set de carti Batman, pe care le-am facut cadou. Din pacate arata de parca s-au jucat 'Razboi' inainte sa mi le trimita. Multe sunt zgariate, decolorate. O nemultumire mai mica ar fi aceea ca pe site scria ca voi fi sunata cu privire la impachetarea cadoului, pentru a alege impreuna cum sa fie facuta. Dar nu s-a intamplat nici asta.
Răspuns magazin pe 01-09-2018 14:45
Ne pare rau pentru aceasta situatie! Veti fi contactat luni pentru trimiterea altui pachet de carti, in stare impecabila. In ceea ce priveste, procedura cu privire la impachetarea cadoului este clara, nu intelegem ce s-a intamplat, dar cu siguranta vom lua masuri pentru ca acest lucru sa nu se mai intample.
Va multumim pentru feedback si speram ca pe viitor sa va demonstram ca a fost o scapare si nu un obicei.
Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Opinia clientului Anonim53546747 din Bucureşti pentru Giftology.ro
Opinia clientului Ionescu din Prahova pentru Giftology.ro
Vreau jucarii Galt/similare dpdv calitativ,nivel de inteligenta si pret. M-am saturat sa nu am acces la jocuri&gadgeturi moderne doar ptr ca sunt din Romania. Va rog sa incercati si voi (si noi cumpărătorii) sa schimbam aceasta percepție. Multumesc.
Răspuns magazin pe 14-08-2018 11:00
Va multumim pentru feedback! Vom incerca din ce in ce mai mult sa aducem astfel de jocuri si jucarii in Romania.
Opinia clientului Manea din Bucureşti pentru Giftology.ro
Răspuns magazin pe 13-08-2018 09:59
Va multumim mult pentru apreciere!
Versiunea : 2.0.359. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024