Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,45 / 10 de la 2.652 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Cristina pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Cristian pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Calin pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Maria pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Mosneagu pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Anonim71477773 din Prahova pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Ionel din Constanţa pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Alina pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Andrei pentru IdeaPlaza
Răspuns magazin pe 19-02-2019 09:22
Va multumim pentru feedbackul trimis. Cel mai probabil datorita transportului a ajuns tabloul deteriorat. Din pacate noi nu am fost anuntati de aceasta problema si nu am putut remedia situatia in timp util. Odata ce am primit acest feedback am retrimis catre dvs. o noua rama care speram sa ajunga de data aceasta fara probleme. Sunt zone in tara unde din pacate curierii trateaza foarte neprofesionist manipularea coletelor si oricat ne-am stradui sa ambalam corespunzator produsele in unele situatii ele ajung deteriorate. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.
Opinia clientului Cristina pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Monica pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Anghle pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Raluca pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Gelu pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Anonim88621919 pentru IdeaPlaza
Am fost total nemulțumită, am făcut comanda un aerator de vin , era cutia ruptă , desfăcuta ....cine știe poate că a fost și utilizat.
Răspuns magazin pe 18-02-2019 10:20
Va multumim pentru feedbackul trimis. Unele produse trimise, mai ales cele fragile sunt verificate inainte de trimitere pentru a ne asigura ca produsul nu prezinta defecte. Aeratorul fiind din sticla a fost probabil verificat pentru a nu prezenta crapaturi sau defecte si a fi trimis cu eventuale probleme catre dvs.. Va asiguram ca toate produsele comercializate sunt noi si nu sunt sub nici o forma folosite. Ne para rau daca ambalajul produsului prezenta defecte si ne cerem scuze pentru acest inconvenient. Daca produsul va nemultumeste el poate sa fie returnat fara nici un fel de problema.
Opinia clientului Liliana pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Eleonora din Cluj pentru IdeaPlaza
Am luat 2 puzzle magnetice cu poza, ele au venit gata făcute si dintr-un magnet super subtire. Cand am incercat sa il desfac puzzle-ul cu grija, un piciorus de la piesa s-a rupt. E foarte fragil, nu am putut sa il desfac. Mi se pare ca daca iei un puzzle vrei sa il faci tu, daca nu cumperi o poza. In rest calitatea pozei e foarte buna si livrarea s-a facut a doua zi.
Răspuns magazin pe 21-02-2019 09:19
Va multumim pentru feedbackul trimis. Am incercat de la postarea acestui feedback sa va contactam atat telefonic cat si pe adresa de email pentru a rezolva aceasta problema insa din pacate pe nici un canal nu a raspuns nimeni. Din pacate daca nu se poate lua legatura cu dvs. nu avem cum sa rezolvam aceasta neplacere. Legat de grosimea materialului din care sunt realizate puzzle-urile magnetice este prima astfel de sesizare pe care am primit-o de cand comercializam acest tip de produs. Grosimea materialului este putin mai redusa decat la puzzle-ul de carton deoarece el trebuie sa fie lipit pe suprafete metalice si in unele situaltii puzzle-ul trebuie sa fie usor flexibil (Ex: pentru lipirea pe frigidere curbate). Va asteptam sa luati legatura cu noi pentru a remedia problema aparuta.
Opinia clientului Estera pentru IdeaPlaza
Camonda a ajuns repede în 2 zile, produsele sunt calitate , recomnd!!!
Opinia clientului Elena pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Mihaela pentru IdeaPlaza
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025