Opinii de la clienții magazinului online Inbagaj.ro

Notă magazin

9.4 / 10

Calitatea livrării

9.0 / 10

Ne recomandă

96.15%

de la data înscrierii magazinului în program (23-05-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Inbagaj.ro

Nota 10 pentru eficienta, dovada de implicare si scrisoare atasata pachetului. NOta 10, Simona

RATING:

Tot ok!

RATING:

Sunt foarte multumit de modul in care am fost tratat. Produsul a ajuns repede, a fost exact ce am comandat. Recomand!

RATING:

Caracteristica acestui magazin este indolenta.Am comandat un troler de cabina avion si am fost sunat dupa 5 zile sa imi spuna ca produsul a ajuns tot la ei, deoarece la adresa destinatarului s-au trecut tot pe ei.Anterior, mi s-a confirmat ca produsul a plecat catre mine si va ajunge dupa 2 zile.Am fost politicos cand am folosit cuvantul indolenti

RATING:

Raspuns magazin pe 26-03-2018 08:12

Buna ziua, ne pare foarte rau pentru situatia creata si va intelegem frustrarea. Am incercat sa remediem problema, dar din pacate perioada a coincis si cu situatia in care firmele de curierat au intampinat dificultati datorate vremii nefavorabile. Ne dorim din toata inima sa solutionam urgent aceasta situatie si va asiguram de bunele noastre intentii. Va rugam sa ne oferiti posibilitatea de a ne indrepta greseala. Pe email veti primi un voucher valoric pe care il puteti folosi pentru orice comanda viitoare. Va multumim pentru timpul acordat pentru a ne lasa feed-back-ul dvs. Vom lua toate masurile necasre pentru a deveni mai buni. O zi cat mai buna!

Nu am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 25-03-2018 17:16

Buna ziua, ne cerem scuze pentru intarziere, comanda va ajunge la dvs marti. Multumim pentru comanda, echipa inbagaj.ro.

Nu

RATING:

Cea mai draguta surpriza a fost martisorul care a sosit chiar inainte de a finaliza comanda!

RATING:

Raspuns magazin pe 14-03-2018 14:16

Multumim mult de tot pentru aprecieri! Echipa inbagaj.ro

Data viitoare as ridica personal comanda daca ar fi posibil, pentru ca firmele de livrare au prostul obicei sa te sune si sa iti spuna ca vin la tine, dupa care in esenta astepti jumatate de zi sau mai mult dupa ei, situatie in care nu fac decat sa te incurce.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-03-2018 14:19

Multumim pentru feed-back, suntem pe cale sa implementam cateva optiuni de livrare pentru Bucuresti care se vor mula dupa programul dvs. Echipa inbagaj.ro

Un feamantan nu tebuie trimis intr-o cutie de hartie. Era suficient o husa de plasic de protectie.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-03-2018 14:21

Ne dorim ca toate produsele noastre sa ajunga in perfecta stare la destinatar, poate uneori exageram cu ambalajele. Multumim pentru feed-back! Echipa inbagaj.ro

Promptitudine, amabilitate si profesionalism sunt calitatile inbagaj.ro-ului. Recomand acest site si calitatea produsului achizitionat.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-03-2018 14:21

Multumim foarte mult! Sa-l folositi cu placere! Echipa inbagaj.ro

Raspuns magazin pe 14-03-2018 14:21

Multumim pentru feedback! Echipa inbagaj.ro

Profesioniști. Ii recomand.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-03-2018 14:21

Multumim pentru feedback! Echipa inbagaj.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing