Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,35 / 10 de la 1.605 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Madalina din Sat Cucuieți, comuna Dofteana pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din Bistrița pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Silvia din București pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din BUCURESTI pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Nela din Constanța pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Andreea din Cluj-Napoca pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din Botosani pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Cristina din Bragadiru pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Mitila din Lupeni pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Carmen din Brașov pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Marian din Curtea de Argeș pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Diana din PLOPENI pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Ofelia din Brebu Megiesesc pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Alexandra din Timisoara pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Alexandra din Timișoara pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Steluta din Popesti-Leordeni pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Maria din Negresti (dobreni) pentru jojofashion.ro
Profesionisti,amabili.Am facut comanda cu cateva zile înainte de evenimetul la care avem nevoie de rochia comandată,nu o aveau pe stoc,dar au facut.o in doua zile si mi au trimis.o in timp util. Va mulțumesc mult pentru promptitudine. Recomand. Produsul de calitate,conform pozelor si descrierii de pe site.
Opinia clientului Andra din Negrești pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Carolina din Constanța pentru jojofashion.ro
Cum puteți trimite pe email că comanda a ajuns la destinație daca voi nici nu ați trimis-o,eu am așteptat 3 zile un răspuns ca să-mi spuneți dacă aveți ceea ce-mi doresc și pina la urma ,am anulat comanda din cauza necompetenței voastre,si in loc sa găsiți o soluție ca sa nu pierdeți clientul ați răspuns,,ok"
Răspuns magazin pe 28-07-2023 07:55
Noi nu am trimis niciodata asa ceva pe email. La noi figurati cu o comanda fara adresa de livrare valida(nu se poate genera un AWB), deci nu se poate trimite nici un colet. In plus la numarul de telefon din comanda am sunat in repetate randuri si nu raspundea nimeni. Comanda a fost ANULATA, nu EXPEDIATA. Regula e mentionata peste tot pe site: Fara confirmare telefonica coletele nu se expediaza. Pe viitor va sugerez sa fiti mai atenta cand va lasati datele de contact si de livrare...daca chiar doriti sa fiti contactata si sa primiti produsele comandate. :)
Opinia clientului Croitoriu din Drăgănești de Vede pentru jojofashion.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025