Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,35 / 10 de la 1.605 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ofelia din Brebu Megieșesc_Prahova pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Mihaela din Uzunu pentru jojofashion.ro
Opinia clientului AURA din CALARASI pentru jojofashion.ro
Produse lucrate cu gust, de calitate, conform asteptarilor. Multumesc frumos!
Opinia clientului Felicia din HOLDA(BROSTENI) pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Daniela din Sibiu pentru jojofashion.ro
Superb! Produsul este de calitate! Am fost ajutata cu plasarea comenzii de o doamna foarte amabila. Multumesc, sigur revin si cu alte comenzi.
Opinia clientului Mihaela din Ciocârlia de Sus pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Daniela din Cornetu pentru jojofashion.ro
De vis! Inca nu mi a venit rochia desi am comandat o pe 30 iunie.....si doamna pe care am sunat o sa confirm comanda ar mai avea nevoie de putin etuziasm. Nu recomand so far!
Răspuns magazin pe 08-07-2023 17:52
La fiecare comanda informam clientul despre termenul de livrare(care este scris si in descrierea produsului). Unele produse se trimit in 24 de ore, la altele livrarea poate dura mai multe zile. Rochia dvs s-a livrat in timpul comunicat telefonic. Multumim pentru review. Ne vom stradui pe viitor sa avem mai multe produse cu livrare in 24 de ore.
Opinia clientului Gavrila din Bragadiru, Ilfov pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Gabriela din Chiajna pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru jojofashion.ro
De când am dat comandă săptămâna trecută, am tot încercat să îi contactez. Oamenii nu răspund. M-au sunat la un moment dat pentru confirmare, dupa 4 apeluri ale mele, când nu am răspuns, pentru că eram la muncă, am primit mail că statusul comenzii este în așteptare. Bun, am sunat, nu au răspuns, le-am dat mail, nu am răspuns la mail, m-au resunat, am discutat mi-au zis că luni sau marți cel târziu comanda mea va ajunge la adresă. Am sunat ieri de 6 ori să întreb care mai este statusul comenzii mele, tot nu au răspuns. Nu știu cum sunt produsele, dar comunicarea lor cu clienții lasă de dorit. Dacă nu pot răspunde pentru că este vorba de un nr prea mare de apeluri, contactați clienții pe mail sau oferiți posibilitatea de a fi contactați pe mai multe numere. Mai stau până azi la ora 18:00. Dacă tot nu primesc comanda sau măcar o confirmare că se îndreaptă spre mine sau orice, o voi anula, iar nota va fi clar 1.
Răspuns magazin pe 06-07-2023 07:54
Buna ziua! Exact in ziua in care ati plasat comanda, ati fost sunata pentru confirmare. Nu ati raspuns, dar ati revenit dvs. Comanda a fost cofirmata telefonic si ati fost informata ca marfa va ajunge din Polonia la noi luni/marti. Marti a ajuns marfa si a fost expediata catre dvs. Daca ati revenit luni cu apel catre noi si vi s a raspuns, probabil ca am ratat apelul dvs. Comunicam cu clientii si pe e-mail, whatsapp si pe cat posibil si telefonic. Oricum, TOTI clientii sunt sunati pentru confirmare telefonica, fara confirmare telefonica comenzile nu se trimit. Multumim pentru recenzie.
Răspuns client pe 06-07-2023 09:14:
Modific nota de la 5 la 7 deoarece sunt multumita de rochie, insa pentru serviciul cu clientii nota este sincer 1. Cand am fost sunata marti, dupa ce am dat recenzia, doamna cu care am vorbit la telefon era cel putin recalcitranta (ca sa nu folosesc cuvinte urate). Din start mi-a spus: v-am zis la telefon, in prima zi ca aceasta comanda va ajunge la noi luni sau marti...nu asta a zis, a zis ca va ajunge la mine in cel mai rau caz, MARTI, a ajuns miercuri, nu este o problema ca a ajuns miercuri pentru ca si eu am zis ca sunt de acord cu acest lucru. Nu am sunat luni o data, am sunat de cel putin 4 ori, la ore diferite. Nu aveti casuta vocala sau apel in asteptare, iar pe site nu scrie nicaieri ca puteti fi contactati pe whatsapp sau poate nu am vazut eu si imi asum acest lucru. Insa doamna care raspunde la telefon mi-a zis ca nu crede ca am contactat-o de atatea ori, noi nu avem niciun apel. Trebuia sa aveti minim 1 pentru ca desi la majoritatea a sunat ocupat sau intra mesajul ca abonatul are telefonul inchis.. la 2 dintre ele chiar a sunat telefonul. Sa imi spuna ca: "a fost o zi aglomerata, nu am avut timp de telefoane ca a venit marfa"...aceste scuze nu sunt pentru clienti, pentru un client care plateste o suma de bani, putea sa inceapa apelul cu, "imi pare rau ca nu am raspuns...". Mi s-a spus ca o sa raspunda managerul la recenzie si ca voi putea avea dreptul la replica...ceea ce ma bucura. Este frumos din partea dumneavoastra ca va aparati angajatii, dar si mama mea lucreaza in comert si NICIODATA NU LE-A VORBIT CLIENTILOR ASA CUM MI-A VORBIT ACEASTA DOAMNA. Totodata, nici raspunsul dumneavoastra nu este unul elegant. Am impresia ca tot ceea ce faceti este sa aparati magazinul. Daca exista posibilitatea de recenzii, ar trebui sa va asumati ca nu toate vor fi de 10. Nici in primul mesaj nu am zis nimic de site, magazin si altele, am fost dezamagita din primul moment de comunicarea cu voi si sunt in continuare. Pacat de produsele pe care le aveti. Nu voi mai achizitiona niciodata nimic de la dumneavoastra si nici nu va voi recomanda vreodata, nu pentru ca nu ar fi frumoase si calitative produsele, ci pentru ca lipsa dumneavoastra de respect fata de clientii vostri depaseste orice limita a bunului simt. App, cand m-a sunat marti eu eram la serviciu, dar mi-am rupt 3 minute din timpul meu ca sa pot discuta despre ceva ce chiar ma intereseaza. Aceasta doamna minunata care preia apelurile probabil ca ar mai fi stat 30 de minute ca sa imi explice ce volum mare de munca a avut ea... nu ma intereseaza...este "bucataria" voastra, voi stiti cum va gestionati compania, dar nu puteti sa va comportati asa cu clientii. Despre produse, nu am nimic rau de zis. Calitatea chiar exista si produsele sunt frumoase, arata ca in poze, diferenta de culoare este una foarte mica, fiind impactata doar de lumina la care este purtata rochia, iar materialele sunt placute pe piele, dar nu pot trece peste comportamentul doamnei.
Opinia clientului Cristina din Racaciuni pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Laurenția din Greci pentru jojofashion.ro
Opinia clientului OPRISAN din COMUNA DRAGANESTI pentru jojofashion.ro
Produse de calitate. Suport telefonic in alegerea marimii corecte.
Opinia clientului Greties din sat Pribilesti pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Coța din cluj napoca pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Violeta din Zărnești pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Angela din Cluj Napoca pentru jojofashion.ro
Sa schimbe politica de retur ca peste o anumită suma sa fie gratuit
Opinia clientului Dobra din Sintana pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Simona din Tulcea pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din Lazaresti- Schitu Golești pentru jojofashion.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025