Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,35 / 10 de la 1.605 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Geanina din Bacau pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Roxana din Târgu Mureș pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Adina din Cluj Napoca pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Angy din Buzău pentru jojofashion.ro
Am lansat o comanda pentru o rochie dar nu am confirmat achiziționarea acesteia.Doamna care m-a sunat sa-i confirm comanda nu a avut răbdarea necesară de a-mi recomanda ceea ce-mi doream. A fost foarte tăioasă și expeditivă.
Răspuns magazin pe 05-06-2024 19:26
Rochia pe care ati dorit-o avea un timp de livrare de 7-10 zile si nu ati dorit sa asteptati asa ca ati dorit anularea comenzii. Nimeni nu a folosit vreun ton neadecvat. Pur si simplu am anulat comanda la cererea dvs.
Opinia clientului Alina din Mioveni pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din Cluj-Napoca pentru jojofashion.ro
Comanda plasata in urma cu 10 zile, inca nu a ajuns desi mi s-a dat un termen maxim de livrare care a fost depasit. La telefon nu mi se raspunde, noroc ca e cu plata la ramburs.
Opinia clientului Andreea din Poarta Albă pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Georgiana din Iancu Jianu, Olt pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Bugnar din Bistrița pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din Zalău pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Anonim din Selimbar pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Mihaela din Voluntari pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Maria din Oradea pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Mihaela din București pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Falcianu din București pentru jojofashion.ro
În primul rând nici nu am primit comanda, nici sunată nu am fost pentru confirmarea comenzii. La numărul de telefon, sau când întrebi mărimea exactă la un produs nu răspunde nimeni. Am întrebat pe nr de telefon, în data de 23.05, prin mesaj dimensiunile la un produs și nici azi nu am primit răspuns.😞 Mai jos mi se cer poze, poze la ce? La produsul neprimit 😂
Răspuns magazin pe 01-06-2024 20:39
Noi sunam fiecare client, nu stiu daca realizati, dar noi traim din vanzari, deci avem tot interesul sa ne vindem marfa, dar asa cum scrie si pe site NU se expediaza comenzile fara confirmare telefonica. Noi am sunat de 3 la nr din comanda inainte de a o anula si trimitem cate o notificare pe email la fiecare apel. Nu ati revenit cu apelul nici in ziua de azi, iar noi nu reusim sa va contactam. Ati luat in calcul posibilitatea ca nr pe care l-ati lasat in comanda l-ati tastat gresit?!
Opinia clientului Anonim din Bucharest pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Bănică din Ștefăneștii de jos pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Dutu din Sat Horia pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Adela din Piteşti pentru jojofashion.ro
Opinia clientului Angela din Sector 6 pentru jojofashion.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025