Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,7 / 10 de la 7.150 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Marius din Mehedinţi pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Florin din Buzău pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului MIRELA din Iaşi pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului dorel din Bucureşti pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului criatina din Arad pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Andrei din Braşov pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Alexandra din Suceava pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Iulian din Constanţa pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Dorin din Suceava pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Mihaela din Constanţa pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Florentin din Neamţ pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Bratu din Ilfov pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului georgeta din Vâlcea pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Adriana din Prahova pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Adrian din Bucureşti pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Ioana-maria din Cluj pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Lucian din Iaşi pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Ana din Galaţi pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Vlad din Cluj pentru Magazinulcolectionarului.ro
Răspuns magazin pe 12-06-2020 20:36
Buna ziua, fiecare revista are cate 3 pliculete a cate 10 timbre fiecare, dumneavoastra spuneti ca ati primit 4 din 5 timbre. Va rog sa le raspundeti colegilor mei care va vor contacta telefonic, incepand de luni 15.06.2020, sa elucidam problema si sa o si rezolvam. Din cele comunicate de dumneavoastra se pare ca este o problema a produsului sigilat de la editura. Noi doar livram produsele ambalate de la editura sub forma de abonamente sau ca si produse independente, insa procesul de fabricatie (tiparire reviste, pregatirea timbrelor in pliculete atasarea lor langa revistele aferente, ambalarea revistelor, etc.) este cel de care raspunde editura Hachette (unde vom trimite si noi o sesizare in legatura cu acest lucru ca sa se stie pt viitor) Ce putem face noi acum este sa va inlocui produsul care nu corespunde conform descrierilor din magazin. Va multumim si ne pare rau ca sa intamplat acest lucru. Toate cele bune.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025