Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Notă magazin

9,7 / 10

Calitatea livrării

9,44 / 10

Ne recomandă

98,96%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 04-09-2021 09:15

Buna ziua, Coletul a plecat de la noi in 23.08, iar dumneavoastra l-ati receptionat in 24.08. Ce s-a intamplat? Este vreo problema cu agentul din zona dumneavoastra?

Sa deschida coletul la livrare deoarece eu am primit mașinuța sparta si ambalajul fusese desfăcut si prins cu vânzătorul!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-08-2021 11:27

Va rog sa luati legatura cu colegii mei la abonamente@magazinulcolectionarului.ro pentru remedierea problemei. Va multumesc.

Au anulat comanda pe motiv ca au gresit pretul pe site. Si-au dat seama dupa doua-trei zile, timp in care au emis factura si AWB pentru curier... Timp pierdut care ma va face sa-i evit pe viitor.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2021 09:02

Buna ziua, comanda a fost lansata de dvs Sambata si a fost prelucrata Luni moment in care a fost constatat faptul ca este o problema cu pretul, iar dvs . ati anulat comanda nefiind la pretul redus. Va multumim si pe viitor va promitem ca vom fi mai atenti.

Am fost foarte dezamăgit să constat că un colț al vitrinei de expunere a machetei este spart.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-04-2021 04:51

Va rugam sa trimite-ti un email la abonamente@magazinulcolectionarului.ro cu prezentarea acestei situatii si veti fi contactat de colegi pentru rezolvarea acestei situatii.| Va multumim!

Dacă ratezi un număr pe motiv ca stai peste program la serviciu aproape zilnic, te trezești ca nu mai ai de unde sa cumperi decât de pe net, unde plătești transportul. Piesele nu sunt calitative. Le-am îmbinat cu silicon ca să stea deoarece se dezlipeau. La banii ăștia te aștepți la ceva mai bun. Iar la chioșcul de ziar de unde mi-am procurat când am cerut sa-mi aducă un nr pe care l-am ratat, nu se poate, trebuie sa comand on line cu plata la curier pe transport. Dezamăgitor!!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 30-04-2021 12:38

Buna ziua/seara, Va sfatuim sa inscrieti la abonamentul colectiei si astfel aveti cateva avantaje: primiti colet lunar si nu mai stati cu grija pierderii numerelor din colectie, veti beneficia de un cost redus al transportului pentru abonament, iar in cazul pieselor neconforme primite de la noi vi se vor schimba cu unele care sa fie conforme (este necesar un email la abonamente@magazinulcolectionarului.ro cu prezentarea situatiei respective). In ceea ce priveste observatia dumneavoastra cu distributia la chioscuri, nu tine de noi ci de distribuitorul national, iar restul aspectelor le vom transmite editorului publicatiei-RBA. Va multumim!

Ambele ceasuri achizitionate erau stricate, bateria era scursă în mecanism. Nu recomand.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-04-2021 12:42

Buna ziua/seara, Va rog sa scrieti un email cu aceasta problema la abonamente@magazinulcolectionarului.ro, astfel incat acest email ajunge exact la colegii care se vor ocupa de remedierea acestei probleme. Va multumim!

desi aparea produsul ca disponibil si el si astazi apare disponibil,am primit instiintare ca nu il au pe stoc.Oferta e doar fictiva(timer nu e relevant.e doar sa incurajeze cumparatorul sa se grabeasca.aceeasi oferta care trebuia sa expire marti e inca vineri valabila.Preturile sunt duble fata de alte magazine in domeniu

RATING:

Raspuns magazin pe 11-12-2020 09:41

Buna ziua, Produsul la care faceti referire nu a fost niciodata la vreo oferta. In ceea ce priveste comanda dumneavoastra, era ultima bucata din acest stoc iar acest produs nu era livrabil catre client (prezenta defectiuni majore, motiv pentru care a si fost returnat catre producator pentru schimb sau inlocuire cu alt produs) si ne pare rau pentru acest lucru. Noi incercam pe cat posibil, la receptie sa constatam produsele neconforme sau cu defect tocmai pentru a preintampina astfel de situatii neplacute. Pe de alta parte cred ca ati facut o mica confuzie cu un alt site. Nu avem si nu am avut niciodata pe site sau in materialele noastre publicate pe internet aplicatii de tip coundown timer (la care faceti referire in comentariul dumneavoastra). Va multumim! Magazinulcolectionarului.ro

Nu lipiti etichete pe suprafata transparenta a vitrinelor de expozitie 1:43 . Adezivul etichetei este dezastruos pentru plasticul vitrinei.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-08-2020 02:54

Multumim pentru info, am retinut si am luat deja masuri in acest sens dupa discutia cu dvs. Sfat util, noi am incercat sa le scoatem cu putin ulei si am eliminat lipiciul fara probleme, dupa care uleiul se scoate destul de usor cu alcool medicinal.

...

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 11:54

Ne puteti oferi cateva detalii in legatura cu nota acordata de dvs, magazinului nostru?

Am primit una din reviste cu 4 timbre în loc de 5.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-06-2020 08:36

Buna ziua, fiecare revista are cate 3 pliculete a cate 10 timbre fiecare, dumneavoastra spuneti ca ati primit 4 din 5 timbre. Va rog sa le raspundeti colegilor mei care va vor contacta telefonic, incepand de luni 15.06.2020, sa elucidam problema si sa o si rezolvam. Din cele comunicate de dumneavoastra se pare ca este o problema a produsului sigilat de la editura. Noi doar livram produsele ambalate de la editura sub forma de abonamente sau ca si produse independente, insa procesul de fabricatie (tiparire reviste, pregatirea timbrelor in pliculete atasarea lor langa revistele aferente, ambalarea revistelor, etc.) este cel de care raspunde editura Hachette (unde vom trimite si noi o sesizare in legatura cu acest lucru ca sa se stie pt viitor) Ce putem face noi acum este sa va inlocui produsul care nu corespunde conform descrierilor din magazin. Va multumim si ne pare rau ca sa intamplat acest lucru. Toate cele bune.

Nu am primit un model comandat Am primit o cutie goala

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2020 11:31

Buna ziua, ati comandat 3 produse la care anume va referiti?

Am dat comanda si produsele nu au venit.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-05-2020 09:59

Comanda dvs este facuta pe un abonament la corpul omenesc si se va livra conform descrierii din pagina produsului incepand cu 19.05.2020. Va multumim!

Piesa comandata a ajuns rupta. Îmbunătățirea modalității de ambalare, poate folie cu bule.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-05-2020 10:07

Ati fost contactat de un coleg de-al nostru si am inteles ca s-ar fi rezolvat problema cu schimbul piesei, am analizat si noi si se pare ca este o problema cu transportul, astfel vom incerca pe viitor sa reformulam partea de ambalare suplimentara in cazul acestui tip de produs. Va multumim!

Ce sa zic ca aștept de atâta timp o comandă și nici măcar nu știți cind vi e

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 01:53

Buna ziua, Produsul ARo 240 nr.24, comandat de dvs. o sa fie livrat in data de 29.04.2020, intrucat din cauza situatiei actuale distributia acestui produs a fost oprita temporar. Am reusit ssa deblocam distributia pe online, sa putem oferi clientilor publicatiile dorite. Va multumim pt rabdare si corecta intelegere!

Ați dublat prețul. Nu mi se pare corect

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:00

Buna ziua, Produsul Abonament Automobile de neuitat a avut pret promotional (adica cu reducere de 50%) la primul pachet livrat catre clienti. Conform descrierii produsului pe toate canalele de comunicare: blog, descriere categorie, descriere produs, grupul de Facebook al magazinului, grupul de Facebook al colectiei este prezentat acest lucru pe larg. Ne pare rau ca s-a creeat aceasta confuzie. Pretul colectiei este normal incepand cu al doilea pachet. La fel este si cu produsele individuale: primul numar este promotional la nr.1 al colectiei cel cu Dacia 1300, iar ARO 240 adica nr.2 este la pret normal. Va multumim pt corecta intelegere!

AM COMANDAT NR 1 DIN ABONAMENT(era Aro si Lada),SI STOC EPUIZAT.Din acest pct de vedere am renuntat .

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:03

Buna ziua, Ca la orice promotie, stocul este unul limitat cum este si prezentat la descriere produs. Promotia a fost prelungita de 3 ori in cantitati semnificative chiar, insa se pare ca livrarile au depasit orice asteptari la ordinul de mii de bucati livrate in cadrul acestui produs, stocul totusi nu a mai fost marit din cauza lipsei produselor. Ne pare rau ca ati renuntat si noi oricum va asteptam in magazinul nostru. Va multumim.

Am facut o comanda si nu am primit nici un raspuns deci nu au onorat comanda....foarte dezamagit

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:16

Comanda dvs a fost cu produsul Abonament Automobile de neutitat nr.2 si 3, care se poate comanda cu aproximativ 30 de zile inainte de livrare conform descriere produs (vezi termenul de livrare) si se livreaza la sfarsitul lunii la data prezentata in produs si se pare ca ati primit comanda conforma ostoric FAN Courier: Destinatie 25 feb. 2020 12:53 Confirmare de receptie: Mihaila Catalin Va multumim pt intelegere.

nu este up to date

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:19

Comanda dvs a fost cu produsul Abonament Automobile de neuitat nr.2 si 3, care se poate comanda cu aproximativ 30 de zile inainte de livrare conform descriere produs (vezi termenul de livrare) si se livreaza la sfarsitul lunii la data prezentata in produs si se pare ca ati primit comanda conforma istoric FAN Courier: Destinatie 25 feb. 2020 12:04 Confirmare de receptie: Paul Cluj-Napoca 25 feb. 2020 12:04 Ultimul status al expeditiei: livrat in data 25.02.2020 10:04. Acest lucru il puteti gasi in contul dvs din magazinul nostru dupa logare. Va multumim pt intelegere.

pacaleala totala. preturile sunt fara tva . la televizor nu se spune ca pretul este fara tva si nici pe site,decat cand bagi in cos si transportul este f. scump . deci o masina din reclama de 49 de ron costa la livrare 65 de ron. in magazin este 50 ron. de ce as comanda de pe site? sa imi raspunda utilizatorul sitului. am cumparat toata colectia dacia 1300 2 ani de chin,si acum te minte cu pretul ala fara tva. rusine

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:33

Buna ziua, Comanda dvs contine produsul Automobile de neuitat nr.1 care este la pretul promotional de 49.99 lei (cu tot cu TVA asa si este afisat in site), dvs. ati platit 65.99 lei conform facturii pt ca exista o taxa de transport de 16 lei pentru livrarile la o adresa mentionata de dvs. (49.99 lei+16 lei=65.99 lei cu tot cu TVA). Reclama TV era pt prezentarea faptului ca se poate achizitiona de la chioscurile de presa incepand cu data de 29.01.2020, unde nu platiti taxa de transport. Daca ridicati produsul din showroom-ul nostru nu aveati taxa de transport. Va multumim pt corecta intelegere.

Este o gluma sau un episod dintr un serial prost regizat!? Comanda este plasata la 1 Februarie 2020 iar pe 6 Februarie 2020 primesc acest formulat de feedback și surpriza nici vorba de primirea coletului/comenzii.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:40

Buna ziua, Din nefericire sistemul de feedback nu este al nostru, ci al celor de la Trusted.ro (cineva autori\at si impartial astfel incat sistemul sa fie independent de noi, arbitrat si certificat totodata si sa reflecte realitatea si certitudinea ca recenziile sunt veridice). Incercam sa gasim o solutie pt comenzile care contin abonamente care au alta structura (usor diferita fata de comenzile normale din orice magazin care se livreaza in maxim 24-48 de ore, iar abonamentele se pot comanda inainte cu aprox 30 de zile de livrare si de aici este decalajul intre sistemul de opinii de incredere care solicita recenzia inainte de livrarea coletului catre clienti) Va multumim pt corecta intelegere.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.216. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020