Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Magazinulcolectionarului.ro

Nota: 9,7 / 10 de la 7.150 de clienți verificați

Notă magazin

9,7 / 10

Ne recomandă

98,83%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Bună ziua. As vrea ca produsele comandate să nu mai fie puse în colet dacă sunt deja deteriorate,chiar și parțial Mulțumesc! Iulian Clement Stoica.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-11-2021 19:10

Buna ziua, Stiu ca ati luat legatura cu colegii nostri pentru rezolvarea problemei. Pe viitor va rog sa luati legatura cu colegii nostrii pentru orice fel de problema ivita pe parcursul colaborarii noastre. Va multumim!

Răspuns client pe 11-11-2021 20:21:

am primit un colet cu Lada 1200 arata rau iar revista era ca si o tabla nu se pot dechide nici macar o pagina IOAN NICOLAE

RATING:

Răspuns magazin pe 04-11-2021 16:42

Va rog, sa ne scrieti un email cu imagini ale produsului cu problema la abonamente@magazinulcolectionarului.ro pentru rezolvarea acestei probleme. Va multumim!

Cateva poze cu ultima dvs livrare, ar trebui sa va lamureasca

RATING:

Răspuns magazin pe 24-10-2021 21:29

Buna ziua/seara d-le Adrian, Va rog sa luati legatura cu colegii mei la adresa de email contact@magazinulcolectionarului.ro, pentru remedierea problemei. In principiu avem nevoie de un email de la dvs in care mentionati numarul comenzii, problema si cateva poze/ imagini concludente si va vor raspunde colegi cum se remediaza acest lucru. Va multumim. O seara / zi buna.

Nimic

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2021 21:15

Buna ziua, Coletul a plecat de la noi in 23.08, iar dumneavoastra l-ati receptionat in 24.08. Ce s-a intamplat? Este vreo problema cu agentul din zona dumneavoastra?

neseriosi...am facut comanda de 3 saptamani si nu au livrat coletul

RATING:

Răspuns magazin pe 12-08-2021 07:53

Buna ziua, lansarea produsului comandat de dvs.in Romania este luni 16.08.2021 (are o mica intarziere, in mod normal conform descrierii din pagina produsului trebuia sa fie in 09-10.08.2021). Depunem toate eforturile ca importurile sa ajunga la timp pt livrari. Mentionez ca este lansarea la nivel european si sunt intarzieri in toate pietele unde a fost lansat Mustangul Eleanor scara 1:8. Va multumim pentru intelegere si rabdare. Magazinulcolectionarului.ro

Sa deschida coletul la livrare deoarece eu am primit mașinuța sparta si ambalajul fusese desfăcut si prins cu vânzătorul!

RATING:

Răspuns magazin pe 04-08-2021 11:27

Va rog sa luati legatura cu colegii mei la abonamente@magazinulcolectionarului.ro pentru remedierea problemei. Va multumesc.

Buna ziua, Coletul trebuia sa fie la destinatie pe data de 22 iulie si-a sosit pe data de 26

RATING:

Răspuns magazin pe 29-07-2021 21:08

Buna ziua, am verificat cele intamplate cu coletul dumnevoastra si se pare ca este o exceptie foarte rar intalnita in sistemul nostru de lucru cu FAN Courier. Din nefericire se poate intampla ca la depozitul curierului sa intervina situatii neprevazute si se pot intampla astfel de cazuri. Coletele plecate de la noi ajung in general in 24-48 de ore la clienti. Ne cerem scuze pentru acest lucru. Va multumim!

Au anulat comanda pe motiv ca au gresit pretul pe site. Si-au dat seama dupa doua-trei zile, timp in care au emis factura si AWB pentru curier... Timp pierdut care ma va face sa-i evit pe viitor.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-07-2021 21:02

Buna ziua, comanda a fost lansata de dvs Sambata si a fost prelucrata Luni moment in care a fost constatat faptul ca este o problema cu pretul, iar dvs . ati anulat comanda nefiind la pretul redus. Va multumim si pe viitor va promitem ca vom fi mai atenti.

Usor usor si-au pierdut increderea mea fata de ei prin simplul fapt ca au produse dubioase. Am primit de-a lungul anilor o serie de machete, fiindca eu asa le consider si tratez, cu fel si fel de defecte. Le-am pastrat asa si nu le-am dat retur fiindca asta sunt eu... accept 'infrangerea' si nu vreau sa ma complic. Ambalarile au fost bune, in regula. Cred ca e timpul sa renunt la serviciile lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2021 13:19

Buna ziua D-le Daniel, Rugamintea mea la dvs. este sa ne trimiteti un email la contact@magazinulcolectionarului.ro si sa prezentati aceasta problema, a defectelor, pe care le mentionati mai sus, astfel colegii mei se vor ocupa de acest lucru. Nu este in regula daca ati primit machetele de la noi cu defect(e), mai ales ca ati mentionat ca au fost bine ambalate si sa nu ne spuneti nimic despre acest lucru. Va rog sa luati legatura cu colegii nostri care se ocupa exact de acest lucru pentru remedierea problemei in cauza. Va multumesc. Dorin Paraschiv

Am fost foarte dezamăgit să constat că un colț al vitrinei de expunere a machetei este spart.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2021 16:51

Va rugam sa trimite-ti un email la abonamente@magazinulcolectionarului.ro cu prezentarea acestei situatii si veti fi contactat de colegi pentru rezolvarea acestei situatii.| Va multumim!

Răspuns client pe 30-04-2021 21:42:

Dacă ratezi un număr pe motiv ca stai peste program la serviciu aproape zilnic, te trezești ca nu mai ai de unde sa cumperi decât de pe net, unde plătești transportul. Piesele nu sunt calitative. Le-am îmbinat cu silicon ca să stea deoarece se dezlipeau. La banii ăștia te aștepți la ceva mai bun. Iar la chioșcul de ziar de unde mi-am procurat când am cerut sa-mi aducă un nr pe care l-am ratat, nu se poate, trebuie sa comand on line cu plata la curier pe transport. Dezamăgitor!!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2021 00:38

Buna ziua/seara, Va sfatuim sa inscrieti la abonamentul colectiei si astfel aveti cateva avantaje: primiti colet lunar si nu mai stati cu grija pierderii numerelor din colectie, veti beneficia de un cost redus al transportului pentru abonament, iar in cazul pieselor neconforme primite de la noi vi se vor schimba cu unele care sa fie conforme (este necesar un email la abonamente@magazinulcolectionarului.ro cu prezentarea situatiei respective). In ceea ce priveste observatia dumneavoastra cu distributia la chioscuri, nu tine de noi ci de distribuitorul national, iar restul aspectelor le vom transmite editorului publicatiei-RBA. Va multumim!

Răspuns client pe 30-04-2021 09:23:

E vorba despre majoritatea pieselor care nu se îmbină. Cand pui rinichii se desprinde inima, când prinzi trahee se desface di partea de jos, tija pe care este montat sta intr-o parte deoarece e strâmb din fabricație Etc. La 30 lei piesa făcând un calcul total este doarme scump ținând cont de calitate. Mai mult de 10-15 lei nu merita numarul 😞

Am primit o carte comandata (Zaharia Stancu - Constandina.Uruma.Ce mult te-am iubit) FARA SUPRACOPERTA, SI NU CUM ERA PREZENTATA PE SITE.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2021 00:41

Buna ziua/seara, Va rog sa scrieti un email cu aceasta problema la abonamente@magazinulcolectionarului.ro, astfel incat acest email ajunge exact la colegii care se vor ocupa de remedierea acestei probleme. Va multumim!

Am primit unul dintre avioane stricat .

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2021 00:07

Va rugam sa ne scrieti un email la contact@magazinulcolectionarului.ro cu aceasta problema pentru schimbarea produsului. Cu siguranta este de la transport, de la noi produsele pleaca examinate pentru a preintampina astfel de probleme. Va multumim

Aduce-ti modelele de colectie sa fie pentru toata lumea

RATING:

Răspuns magazin pe 30-03-2021 12:11

Buna ziua, Dupa cum ati vazut magazinulcolectionarului.ro face frecvent realimentari de stocuri de la editor. in masura stocurilor editorului tocmai pentru a acoperi cat mai bine solicitarile pentru aceasta colectie. De aceea cea mai sigura cale de a nu ramane fara machetele preferate este abonarea. Distributia prin chioscuri si alte tipuri de magazine la nivel national nu o facem noi. Va multumim pentru intelegere

Ambele ceasuri achizitionate erau stricate, bateria era scursă în mecanism. Nu recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2021 00:42

Buna ziua/seara, Va rog sa scrieti un email cu aceasta problema la abonamente@magazinulcolectionarului.ro, astfel incat acest email ajunge exact la colegii care se vor ocupa de remedierea acestei probleme. Va multumim!

Răspuns client pe 30-04-2021 01:05:

desi aparea produsul ca disponibil si el si astazi apare disponibil,am primit instiintare ca nu il au pe stoc.Oferta e doar fictiva(timer nu e relevant.e doar sa incurajeze cumparatorul sa se grabeasca.aceeasi oferta care trebuia sa expire marti e inca vineri valabila.Preturile sunt duble fata de alte magazine in domeniu

RATING:

Răspuns magazin pe 11-12-2020 09:41

Buna ziua, Produsul la care faceti referire nu a fost niciodata la vreo oferta. In ceea ce priveste comanda dumneavoastra, era ultima bucata din acest stoc iar acest produs nu era livrabil catre client (prezenta defectiuni majore, motiv pentru care a si fost returnat catre producator pentru schimb sau inlocuire cu alt produs) si ne pare rau pentru acest lucru. Noi incercam pe cat posibil, la receptie sa constatam produsele neconforme sau cu defect tocmai pentru a preintampina astfel de situatii neplacute. Pe de alta parte cred ca ati facut o mica confuzie cu un alt site. Nu avem si nu am avut niciodata pe site sau in materialele noastre publicate pe internet aplicatii de tip coundown timer (la care faceti referire in comentariul dumneavoastra). Va multumim! Magazinulcolectionarului.ro

Răspuns client pe 11-12-2020 11:17:

Buna ziua.intradevar.imi cer scuze.comanda a fost de la un alt site Va multumesc pt intelegere

aveti produsele foarte scumpe.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-10-2020 22:35

Buna ziua, Abonamentul colectiei ARO 240 are pretul de pe coperta revistelor, adica este exact cum le-ati fi cumparat de la chiosc, iar transportul este gratuit pt clienti. Pretul abonamentului este fixat de producator. Va multumim!

Nu lipiti etichete pe suprafata transparenta a vitrinelor de expozitie 1:43 . Adezivul etichetei este dezastruos pentru plasticul vitrinei.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-08-2020 14:54

Multumim pentru info, am retinut si am luat deja masuri in acest sens dupa discutia cu dvs. Sfat util, noi am incercat sa le scoatem cu putin ulei si am eliminat lipiciul fara probleme, dupa care uleiul se scoate destul de usor cu alcool medicinal.

Răspuns client pe 10-08-2020 16:19:

Sfatul cu uleiul a fost bun. Rezultatul nu e perfect dar aspectul e suportabil. Insist totusi la urmatoarea comanda sa nu-mi mai puneti etichete. Nu vreau sa stau cu sticluta de ulei langa mine tot timpul :-).

...

RATING:

Răspuns magazin pe 15-07-2020 11:54

Ne puteti oferi cateva detalii in legatura cu nota acordata de dvs, magazinului nostru?

Am primit una din reviste cu 4 timbre în loc de 5.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-06-2020 20:36

Buna ziua, fiecare revista are cate 3 pliculete a cate 10 timbre fiecare, dumneavoastra spuneti ca ati primit 4 din 5 timbre. Va rog sa le raspundeti colegilor mei care va vor contacta telefonic, incepand de luni 15.06.2020, sa elucidam problema si sa o si rezolvam. Din cele comunicate de dumneavoastra se pare ca este o problema a produsului sigilat de la editura. Noi doar livram produsele ambalate de la editura sub forma de abonamente sau ca si produse independente, insa procesul de fabricatie (tiparire reviste, pregatirea timbrelor in pliculete atasarea lor langa revistele aferente, ambalarea revistelor, etc.) este cel de care raspunde editura Hachette (unde vom trimite si noi o sesizare in legatura cu acest lucru ca sa se stie pt viitor) Ce putem face noi acum este sa va inlocui produsul care nu corespunde conform descrierilor din magazin. Va multumim si ne pare rau ca sa intamplat acest lucru. Toate cele bune.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024