Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Notă magazin

9.7 / 10

Calitatea livrării

8.9 / 10

Ne recomandă

98.92%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Evoluție notă magazin

Este o minciuna.In imagine arata ca sunt 3 figurine si mi s-a trimis doar una.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2018 10:00

Buna ziua, in pagina produsului langa imaginea cu cele 3 iguane la care va referiti, este descrierea produsului unde specificam ce contine un pliculet din aceasta colectie. Imaginea prezentata a fost postata la cererea clientilor pentru a vedea ce modele mai sunt in colectie, neavand imagini cu produsele de la furnizor am postat doar 3 iguane pentru exemplificare. Va multumim si ne pare rau pentru faptul ca respectiva imagine a creeat confuzie. Dar nu am gasit o solutie care sa satisfaca toate solicitarile clientilor.

Am primit una dn machete desfăcută din ambalajul original -care era rupt și lipit cu scotch- și cu părţi dezlipite.. Așa ceva nu se face când vrei să fii un magazin online serios..

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 01:09

Buna ziua, daca ati primit un produs deteriorat, va rog sa luati legatura cu colegii nostri (021-324.76.35), il vom inlocui fara probleme. Macheta la care faceti referire, face parte din reaprovizionari repetate de la furnizor (este foarte probabil sa fie din loturi de retur de la chioscuri). Ne pare rau pentru disconfortul creat, insa putem remedia situatia, iar pe viitor o sa luam masuri pentru a evita astfel de situatii neplacute.

Problema rezolvata

Comanda plasata fara termen de livrare clar.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2018 14:06

Va multumim pt info, insa in descrierea produsului este specificata perioada estimativa de livrare iulie august 2018 (Locomotivele comandate de dvs. sunt din import si termenul de livrare a fost comunicat de fabricant)

Angajatii nu cunosc cifrele...dupa 2 comenzi la nr 55 din revista ei trimit 57 si 53...e greu 55.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2018 14:02

Va multumim pt info, cu scuzele de rigoare, am verificat si aveti dreptate, am vazut ca problema este rezolvata deja.

Problema rezolvata

Am comandat priduse de o saptamana si inca nu le-am primit si nici nu am primit o informare cu data de livrare sau daca nu let mai primesc.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2018 12:17

Buna ziua, Dvs. ati comandat pachetul colectia de aur nr.5-8 in data de 21.04.2018, cand s-a redeschis la comenzi, datorita faptului ca produsele au intrat la REPRINT. La descrierea produsului (in dreapta pozei produsului) este specificata data de livrare. Data de livrare este comunicata ca incepand cu 02.05.2018, cand vor fi reprintate si intrate la noi in depozit. Vi se v-a solicita o confirmare, inainte de plecarea coletului de la noi. Va multumim si va dorim o zi frumoasa. Magazinulcolectionarului.ro

sasi alega cu grija curieri cu care au contracte si sa le ceara socoteala.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2018 09:40

Buna ziua, Din cate am vazut, comanda dvs a fost facuta Sambata 14.04, de la noi comanda a plecat luni 16.04 cu confirmarea dvs. si trebuia sa o primiti incepand cu Marti 17.04. In conditiile in care nu ati primit comanda in 2-3 zile trebuia sa ne contactati sa luam la cunostinta si sa putem rezolva problema cu firma de curierat. Nu am primit de la dvs. decat acest feed back negativ, dupa cate am observat astazi 23.04.2018 coletul este livrat (aici aveti dreptate cu 5 zile de intarziere si ne cerem scuze pt acest aspect). Vom lua masuri pe viitor.

Am dat comanda in data de 28.03.2018 si nici pana astazi nu am foat contactata sau informata despre livrarea comenzii. Prin urmare consider ca este inadecvat sa primesc acest formular de feedback din moment ce nu mi-ati expediat comanda. Nu pot evalua o comanda in lipsa ei.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2018 17:20

Buna seara, dupa cum scrie si in descrierea produsului, pachetul pe care dvs. l-ati comandat se va livra incepand cu data 24.04.2018. Confirmarile comenzilor acestui pachet se vor face in jurul datei de 17.04.2018 datorita tipului de produs (pachet cu mai multe numere de aparitie) si a volumului mare de comenzi pt acest produs Intr-adevar specificul produsului comandat de dvs. este diferit de orice alt produs din magazin, iar acest formular se trimite automat de platforma trusted.ro. Ne cerem, scuze pt situatia neplacuta.

Mai multă atenție când trimiteți coletele, ați făcut o combinație proastă între adresa de facturare și cea de livrare și a ieșit bineînțeles o adresă inexistentă.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-04-2018 17:22

Va multumim pt observatie. Am verificat si aveti dreptate. Ne cerem scuze pt situatia neplacuta.

Dupa ce am incercat 4 zile sa dau de ei telefonic pentru a gasi comanda si a prelua produsele... n-a fost un reply, un contact inapoi, nimic. A fost un sut inainte, ca am gasit si un alt magazin unde am gasit ce cautam. Exact ca in reclama, acolo am rezolvat totul intr-o zi - comanda, confirmare, discutie despre livrare, plata etc.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-03-2018 00:55

Ne pare rau sa auzim acest lucru. Am avut ceva probleme cu reteaua si centrala telefonica ambele de la Telekom. Am sesizat mai tarziu acest lucru. Am pus anuntul pe pagina magazinului si pe grupul magazinului de pe Facebook. Ne pare rau ca s-a intamplat acest lucru. Pe viitor o sa incercam sa oferim mai multe variante de contact. Va dorim o zi buna

Imi place ca fac tot posibilul sa te ajute pentru a găsi produsul pe stoc si faptul că te sună pentru a confirma comanda cu tine si alte detalii pe care le mai ai de discutat. Un serviciu pentru clienti foarte bun si un magazin bine aprovizionat. Apreciez foarte mult si faptul că imi este mult mai simplu sa achiziționez de aici anumite produse care de multe ori daca le-aș cauta la chioșcurile de ziare sau punctele de presa nu le-aș mai gasi. Multumesc mult pentru tot! Nota 10 magazinului!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-11-2017 16:13

daca ar livra comanda as putea sa dau si note. Am rugat sa fiu sunat inainte de livrare, cum face orice comerciant online. Nu s-a intalmplat. In 5 zile de la expeditie nu s-a livrat. Mai am rabdare. Poate-poate...

RATING:

Raspuns magazin pe 05-02-2018 11:21

Buna ziua/seara Aveti o comanda la colectia "Distreaza-te si descopera corpul omenesc", luni dimineata ajunge importul din Italia si veti fi contactat de colega noastra, cand avem marfa in depozit. Nu confirmam comenzile in avans, fara ca marfa sa ajunga in depozitul nostru. Intarzierile sunt datorate partenerilor externi (acest transport are o intarziere de 2 saptamani). Comanda va pleca de la noi luni dupa amiaza si cel mai probabil, va fi livrata catre dvs. cel mai tarziu marti sau miercuri, in functie de sistemul logistic FAN COURIER Cluj. Va multumim pt comanda si intelegere.

Xxxx

RATING:

Raspuns magazin pe 20-11-2017 16:10

Buna ziua/ seara Am dori sa stim ce anume v-a nemultumit, avand in vedere nota acordata de dvs. 5. Aceste aspecte ne sunt de folos pt a intege si perfectiona modalitatile de lucru. Din cate am vazut totul a decurs normal. Avem comanda primita sambata pe 28.10, confirmata si livrata luni 30.10 si comunicat de la FAN COURIER ca doriti sa o ridicati din sediu FAN COURIER VASLUI pe 31.10. Ce anume nu a functionat cum trebuie?

Ar trebui diversificata colectia.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-11-2017 16:12

Am cumparat mai multe numere ale revistei Dacia si unul din numere era desfacut.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-11-2017 17:04

Buna ziua/seara Pe viitor o sa fim mai atenti la acest aspect. Va multumim.

Daca am comanda finalizata pe site, frumos era sa o si primesc, nu un mail peste cateva zile..cu scuze ca nu mai sunt produsele!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-11-2017 16:11

Buna ziua! Dupa cum a-ti observat si de la comenzile anterioare facute de dumneavoastra, a-ti primit produsele fara probleme. La noi in magazin se onoreaza toate comenzile primite. La ultima dvs. comanda, inainte de confirmare s-au verificat produsele si am constatat ca ambele produse erau ultimele bucati pe stoc si erau defecte. Pt acest motiv comanda dvs. a fost anulata. Ne pare rau, dar nu putem trimite machete defecte clientilor. Dupa cum v-a spus si colega mea, produsele comandate de dvs. vor reveni pe stoc. A fost comandat un nou lot de marfa. Trebuie sa aveti doar un pic de rabdare. Ne cerem scuze pentru neplacerile generate de acest aspect. Va multumim si va mai asteptam in magazin. O zi frumoasa in continuare. Dorin Paraschiv contact@magazinulcolectionarului.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing