Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Notă magazin

9,7 / 10

Calitatea livrării

9,44 / 10

Ne recomandă

98,96%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 04-09-2021 09:15

Buna ziua, Coletul a plecat de la noi in 23.08, iar dumneavoastra l-ati receptionat in 24.08. Ce s-a intamplat? Este vreo problema cu agentul din zona dumneavoastra?

Sa deschida coletul la livrare deoarece eu am primit mașinuța sparta si ambalajul fusese desfăcut si prins cu vânzătorul!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-08-2021 11:27

Va rog sa luati legatura cu colegii mei la abonamente@magazinulcolectionarului.ro pentru remedierea problemei. Va multumesc.

Au anulat comanda pe motiv ca au gresit pretul pe site. Si-au dat seama dupa doua-trei zile, timp in care au emis factura si AWB pentru curier... Timp pierdut care ma va face sa-i evit pe viitor.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-07-2021 09:02

Buna ziua, comanda a fost lansata de dvs Sambata si a fost prelucrata Luni moment in care a fost constatat faptul ca este o problema cu pretul, iar dvs . ati anulat comanda nefiind la pretul redus. Va multumim si pe viitor va promitem ca vom fi mai atenti.

Dacă ratezi un număr pe motiv ca stai peste program la serviciu aproape zilnic, te trezești ca nu mai ai de unde sa cumperi decât de pe net, unde plătești transportul. Piesele nu sunt calitative. Le-am îmbinat cu silicon ca să stea deoarece se dezlipeau. La banii ăștia te aștepți la ceva mai bun. Iar la chioșcul de ziar de unde mi-am procurat când am cerut sa-mi aducă un nr pe care l-am ratat, nu se poate, trebuie sa comand on line cu plata la curier pe transport. Dezamăgitor!!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 30-04-2021 12:38

Buna ziua/seara, Va sfatuim sa inscrieti la abonamentul colectiei si astfel aveti cateva avantaje: primiti colet lunar si nu mai stati cu grija pierderii numerelor din colectie, veti beneficia de un cost redus al transportului pentru abonament, iar in cazul pieselor neconforme primite de la noi vi se vor schimba cu unele care sa fie conforme (este necesar un email la abonamente@magazinulcolectionarului.ro cu prezentarea situatiei respective). In ceea ce priveste observatia dumneavoastra cu distributia la chioscuri, nu tine de noi ci de distribuitorul national, iar restul aspectelor le vom transmite editorului publicatiei-RBA. Va multumim!

...

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 11:54

Ne puteti oferi cateva detalii in legatura cu nota acordata de dvs, magazinului nostru?

Nu am primit un model comandat Am primit o cutie goala

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2020 11:31

Buna ziua, ati comandat 3 produse la care anume va referiti?

Am dat comanda si produsele nu au venit.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-05-2020 09:59

Comanda dvs este facuta pe un abonament la corpul omenesc si se va livra conform descrierii din pagina produsului incepand cu 19.05.2020. Va multumim!

Ce sa zic ca aștept de atâta timp o comandă și nici măcar nu știți cind vi e

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 01:53

Buna ziua, Produsul ARo 240 nr.24, comandat de dvs. o sa fie livrat in data de 29.04.2020, intrucat din cauza situatiei actuale distributia acestui produs a fost oprita temporar. Am reusit ssa deblocam distributia pe online, sa putem oferi clientilor publicatiile dorite. Va multumim pt rabdare si corecta intelegere!

pacaleala totala. preturile sunt fara tva . la televizor nu se spune ca pretul este fara tva si nici pe site,decat cand bagi in cos si transportul este f. scump . deci o masina din reclama de 49 de ron costa la livrare 65 de ron. in magazin este 50 ron. de ce as comanda de pe site? sa imi raspunda utilizatorul sitului. am cumparat toata colectia dacia 1300 2 ani de chin,si acum te minte cu pretul ala fara tva. rusine

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:33

Buna ziua, Comanda dvs contine produsul Automobile de neuitat nr.1 care este la pretul promotional de 49.99 lei (cu tot cu TVA asa si este afisat in site), dvs. ati platit 65.99 lei conform facturii pt ca exista o taxa de transport de 16 lei pentru livrarile la o adresa mentionata de dvs. (49.99 lei+16 lei=65.99 lei cu tot cu TVA). Reclama TV era pt prezentarea faptului ca se poate achizitiona de la chioscurile de presa incepand cu data de 29.01.2020, unde nu platiti taxa de transport. Daca ridicati produsul din showroom-ul nostru nu aveati taxa de transport. Va multumim pt corecta intelegere.

Este o gluma sau un episod dintr un serial prost regizat!? Comanda este plasata la 1 Februarie 2020 iar pe 6 Februarie 2020 primesc acest formulat de feedback și surpriza nici vorba de primirea coletului/comenzii.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 02:40

Buna ziua, Din nefericire sistemul de feedback nu este al nostru, ci al celor de la Trusted.ro (cineva autori\at si impartial astfel incat sistemul sa fie independent de noi, arbitrat si certificat totodata si sa reflecte realitatea si certitudinea ca recenziile sunt veridice). Incercam sa gasim o solutie pt comenzile care contin abonamente care au alta structura (usor diferita fata de comenzile normale din orice magazin care se livreaza in maxim 24-48 de ore, iar abonamentele se pot comanda inainte cu aprox 30 de zile de livrare si de aici este decalajul intre sistemul de opinii de incredere care solicita recenzia inainte de livrarea coletului catre clienti) Va multumim pt corecta intelegere.

Nu ați respectat termenul de livrare a produsului comandat

RATING:

Avionul este foarte greu pt acel suport din cauza asta stând lângă un alt avion de colecție a picat pe el și ia rupt aripa

RATING:

Raspuns magazin pe 09-08-2019 12:48

Buna ziua,

Ne pare rau sa auzim acest lucru (ca s-a produs un accident si aveti la final o macheta avariata), dar in legatura cu greutatea machetei de avion va pot spune ca nu ati fixat corect avionul in suportul de plastic (are un locas special in care trebuie fixat sportul in corpul avionului, daca doar l-ati asezat pe suport si nu l-ati si fixat in suport, pare ca este prea greu avionul si se pot intampla accidente similare cu al dvs.). Va rog sa imi spuneti daca va putem ajuta cu ceva.

Magazinulcolectionarului.ro

Am comandat 2 breloc-uri .calitatea lor este foarte proasta nu merita banii.

RATING:

Este o minciuna.In imagine arata ca sunt 3 figurine si mi s-a trimis doar una.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2018 12:00

Buna ziua, in pagina produsului langa imaginea cu cele 3 iguane la care va referiti, este descrierea produsului unde specificam ce contine un pliculet din aceasta colectie. Imaginea prezentata a fost postata la cererea clientilor pentru a vedea ce modele mai sunt in colectie, neavand imagini cu produsele de la furnizor am postat doar 3 iguane pentru exemplificare.

Va multumim si ne pare rau pentru faptul ca respectiva imagine a creeat confuzie. Dar nu am gasit o solutie care sa satisfaca toate solicitarile clientilor.

Aiurea sa primesc astfel de intrebari tocmai acum, cand am venit degeaba pentru a cumpara un produs foarte deteriorat. Altfel am mai cumparat cu un feedback ok, insa acum produsul era sub orice critica.

RATING:

Totul este OK.

RATING:

Angajatii nu cunosc cifrele...dupa 2 comenzi la nr 55 din revista ei trimit 57 si 53...e greu 55.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2018 05:02

Va multumim pt info, cu scuzele de rigoare, am verificat si aveti dreptate, am vazut ca problema este rezolvata deja.

Telefonul de contact pentru clienti e o gluma proasta: exista robot care iti comunica intervalul in care poti suna (am sunat prima data la 9.30, nu stiam ca programul incepe la 10), insa in acel interval de lucru nu raspunde absolut nimeni. Am incercat in repetate randuri si la ore diferite sa sun, in zadar...

Era util robotul sa preia si apelurile in asteptare din timpul programului, cum se intampla la un call center respectabil, insa nu exista acest robot, iar telefonul suna la nesfarsit.

Raman cu speranta ca voi fi totusi contactat dupa ce am platit in avans o comanda...

RATING:

Am comandat priduse de o saptamana si inca nu le-am primit si nici nu am primit o informare cu data de livrare sau daca nu let mai primesc.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2018 03:17

Buna ziua, Dvs. ati comandat pachetul colectia de aur nr.5-8 in data de 21.04.2018, cand s-a redeschis la comenzi, datorita faptului ca produsele au intrat la REPRINT. La descrierea produsului (in dreapta pozei produsului) este specificata data de livrare. Data de livrare este comunicata ca incepand cu 02.05.2018, cand vor fi reprintate si intrate la noi in depozit. Vi se v-a solicita o confirmare, inainte de plecarea coletului de la noi.

Va multumim si va dorim o zi frumoasa.

Magazinulcolectionarului.ro

sasi alega cu grija curieri cu care au contracte si sa le ceara socoteala.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2018 12:40

Buna ziua,

Din cate am vazut, comanda dvs a fost facuta Sambata 14.04, de la noi comanda a plecat luni 16.04 cu confirmarea dvs. si trebuia sa o primiti incepand cu Marti 17.04. In conditiile in care nu ati primit comanda in 2-3 zile trebuia sa ne contactati sa luam la cunostinta si sa putem rezolva problema cu firma de curierat. Nu am primit de la dvs. decat acest feed back negativ, dupa cate am observat astazi 23.04.2018 coletul este livrat (aici aveti dreptate cu 5 zile de intarziere si ne cerem scuze pt acest aspect). Vom lua masuri pe viitor.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.216. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020