Opinii de la clienții magazinului online Magazinulcolectionarului.ro

Notă magazin

9.7 / 10

Calitatea livrării

8.9 / 10

Ne recomandă

98.92%

de la data înscrierii magazinului în program (06-06-2017)

Evoluție notă magazin

Am comandat 2 breloc-uri .calitatea lor este foarte proasta nu merita banii.

RATING:

Este o minciuna.In imagine arata ca sunt 3 figurine si mi s-a trimis doar una.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2018 10:00

Buna ziua, in pagina produsului langa imaginea cu cele 3 iguane la care va referiti, este descrierea produsului unde specificam ce contine un pliculet din aceasta colectie. Imaginea prezentata a fost postata la cererea clientilor pentru a vedea ce modele mai sunt in colectie, neavand imagini cu produsele de la furnizor am postat doar 3 iguane pentru exemplificare. Va multumim si ne pare rau pentru faptul ca respectiva imagine a creeat confuzie. Dar nu am gasit o solutie care sa satisfaca toate solicitarile clientilor.

Aiurea sa primesc astfel de intrebari tocmai acum, cand am venit degeaba pentru a cumpara un produs foarte deteriorat. Altfel am mai cumparat cu un feedback ok, insa acum produsul era sub orice critica.

RATING:

Totul este OK.

RATING:

Angajatii nu cunosc cifrele...dupa 2 comenzi la nr 55 din revista ei trimit 57 si 53...e greu 55.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2018 14:02

Va multumim pt info, cu scuzele de rigoare, am verificat si aveti dreptate, am vazut ca problema este rezolvata deja.

Problema rezolvata

Telefonul de contact pentru clienti e o gluma proasta: exista robot care iti comunica intervalul in care poti suna (am sunat prima data la 9.30, nu stiam ca programul incepe la 10), insa in acel interval de lucru nu raspunde absolut nimeni. Am incercat in repetate randuri si la ore diferite sa sun, in zadar... Era util robotul sa preia si apelurile in asteptare din timpul programului, cum se intampla la un call center respectabil, insa nu exista acest robot, iar telefonul suna la nesfarsit. Raman cu speranta ca voi fi totusi contactat dupa ce am platit in avans o comanda...

RATING:

Am comandat priduse de o saptamana si inca nu le-am primit si nici nu am primit o informare cu data de livrare sau daca nu let mai primesc.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2018 12:17

Buna ziua, Dvs. ati comandat pachetul colectia de aur nr.5-8 in data de 21.04.2018, cand s-a redeschis la comenzi, datorita faptului ca produsele au intrat la REPRINT. La descrierea produsului (in dreapta pozei produsului) este specificata data de livrare. Data de livrare este comunicata ca incepand cu 02.05.2018, cand vor fi reprintate si intrate la noi in depozit. Vi se v-a solicita o confirmare, inainte de plecarea coletului de la noi. Va multumim si va dorim o zi frumoasa. Magazinulcolectionarului.ro

sasi alega cu grija curieri cu care au contracte si sa le ceara socoteala.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2018 09:40

Buna ziua, Din cate am vazut, comanda dvs a fost facuta Sambata 14.04, de la noi comanda a plecat luni 16.04 cu confirmarea dvs. si trebuia sa o primiti incepand cu Marti 17.04. In conditiile in care nu ati primit comanda in 2-3 zile trebuia sa ne contactati sa luam la cunostinta si sa putem rezolva problema cu firma de curierat. Nu am primit de la dvs. decat acest feed back negativ, dupa cate am observat astazi 23.04.2018 coletul este livrat (aici aveti dreptate cu 5 zile de intarziere si ne cerem scuze pt acest aspect). Vom lua masuri pe viitor.

Dupa ce am incercat 4 zile sa dau de ei telefonic pentru a gasi comanda si a prelua produsele... n-a fost un reply, un contact inapoi, nimic. A fost un sut inainte, ca am gasit si un alt magazin unde am gasit ce cautam. Exact ca in reclama, acolo am rezolvat totul intr-o zi - comanda, confirmare, discutie despre livrare, plata etc.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-03-2018 00:55

Ne pare rau sa auzim acest lucru. Am avut ceva probleme cu reteaua si centrala telefonica ambele de la Telekom. Am sesizat mai tarziu acest lucru. Am pus anuntul pe pagina magazinului si pe grupul magazinului de pe Facebook. Ne pare rau ca s-a intamplat acest lucru. Pe viitor o sa incercam sa oferim mai multe variante de contact. Va dorim o zi buna

Sugerez ca atunci cand vindeti un calendar intitulat “calendar cu pisici” sa nu fie o singura poza cu o singura pisica in tot calendarul

RATING:

Nu am primit nici pana azi 23 ianuarie 2018 comanda !!!

RATING:

Nu a ajuns comanda.

RATING:

Nu

RATING:

daca ar livra comanda as putea sa dau si note. Am rugat sa fiu sunat inainte de livrare, cum face orice comerciant online. Nu s-a intalmplat. In 5 zile de la expeditie nu s-a livrat. Mai am rabdare. Poate-poate...

RATING:

Raspuns magazin pe 05-02-2018 11:21

Buna ziua/seara Aveti o comanda la colectia "Distreaza-te si descopera corpul omenesc", luni dimineata ajunge importul din Italia si veti fi contactat de colega noastra, cand avem marfa in depozit. Nu confirmam comenzile in avans, fara ca marfa sa ajunga in depozitul nostru. Intarzierile sunt datorate partenerilor externi (acest transport are o intarziere de 2 saptamani). Comanda va pleca de la noi luni dupa amiaza si cel mai probabil, va fi livrata catre dvs. cel mai tarziu marti sau miercuri, in functie de sistemul logistic FAN COURIER Cluj. Va multumim pt comanda si intelegere.

Daca am comanda finalizata pe site, frumos era sa o si primesc, nu un mail peste cateva zile..cu scuze ca nu mai sunt produsele!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-11-2017 16:11

Buna ziua! Dupa cum a-ti observat si de la comenzile anterioare facute de dumneavoastra, a-ti primit produsele fara probleme. La noi in magazin se onoreaza toate comenzile primite. La ultima dvs. comanda, inainte de confirmare s-au verificat produsele si am constatat ca ambele produse erau ultimele bucati pe stoc si erau defecte. Pt acest motiv comanda dvs. a fost anulata. Ne pare rau, dar nu putem trimite machete defecte clientilor. Dupa cum v-a spus si colega mea, produsele comandate de dvs. vor reveni pe stoc. A fost comandat un nou lot de marfa. Trebuie sa aveti doar un pic de rabdare. Ne cerem scuze pentru neplacerile generate de acest aspect. Va multumim si va mai asteptam in magazin. O zi frumoasa in continuare. Dorin Paraschiv contact@magazinulcolectionarului.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing