Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,7 / 10 de la 7.150 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Roland din Hunedoara pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului lucian din Constanţa pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Anonim din Olt pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Gelica-Cosmina din Timiş pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Marian din Bucureşti pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Andrei din Iaşi pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului MIRCEA din Cluj pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului adrian din Iaşi pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului SEREDIUC din Suceava pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului catalin din Vrancea pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Ana din Iaşi pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Magazinulcolectionarului.ro
Felicitări! Am o propunere: dacă se poate să rezervăm anumite produse dintr-o colecție și nu întreaga colecție. Mulțumesc!
Opinia clientului Hritcu din Braşov pentru Magazinulcolectionarului.ro
Am fost foarte dezamăgit să constat că un colț al vitrinei de expunere a machetei este spart.
Răspuns magazin pe 30-04-2021 16:51
Va rugam sa trimite-ti un email la abonamente@magazinulcolectionarului.ro cu prezentarea acestei situatii si veti fi contactat de colegi pentru rezolvarea acestei situatii.| Va multumim!
Răspuns client pe 30-04-2021 21:42:
Opinia clientului Monica din Bihor pentru Magazinulcolectionarului.ro
Opinia clientului Simona din Cluj pentru Magazinulcolectionarului.ro
Dacă ratezi un număr pe motiv ca stai peste program la serviciu aproape zilnic, te trezești ca nu mai ai de unde sa cumperi decât de pe net, unde plătești transportul. Piesele nu sunt calitative. Le-am îmbinat cu silicon ca să stea deoarece se dezlipeau. La banii ăștia te aștepți la ceva mai bun. Iar la chioșcul de ziar de unde mi-am procurat când am cerut sa-mi aducă un nr pe care l-am ratat, nu se poate, trebuie sa comand on line cu plata la curier pe transport. Dezamăgitor!!!!!
Răspuns magazin pe 30-04-2021 00:38
Buna ziua/seara, Va sfatuim sa inscrieti la abonamentul colectiei si astfel aveti cateva avantaje: primiti colet lunar si nu mai stati cu grija pierderii numerelor din colectie, veti beneficia de un cost redus al transportului pentru abonament, iar in cazul pieselor neconforme primite de la noi vi se vor schimba cu unele care sa fie conforme (este necesar un email la abonamente@magazinulcolectionarului.ro cu prezentarea situatiei respective). In ceea ce priveste observatia dumneavoastra cu distributia la chioscuri, nu tine de noi ci de distribuitorul national, iar restul aspectelor le vom transmite editorului publicatiei-RBA. Va multumim!
Răspuns client pe 30-04-2021 09:23:
E vorba despre majoritatea pieselor care nu se îmbină. Cand pui rinichii se desprinde inima, când prinzi trahee se desface di partea de jos, tija pe care este montat sta intr-o parte deoarece e strâmb din fabricație Etc. La 30 lei piesa făcând un calcul total este doarme scump ținând cont de calitate. Mai mult de 10-15 lei nu merita numarul 😞
Opinia clientului cristian din Dâmboviţa pentru Magazinulcolectionarului.ro
Versiunea : 2.0.357. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024