Nota: 9,78 / 10 de la 1.831 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Marius din Maramures pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Ciprian din Ilfov pentru MagazinulDeSah.ro
Am acordat o nota mai mica pentru ca mi se pare ca nu sunt destul de lamuritoare specificatiile si imaginile tuturor produselor. Am mai comandat, dar la ultima livrare am fost putin dezamagit de produsul primit, care nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele cu care m-am obisnuit de cand comand de pe acest site. O zi frumoasa!
Opinia clientului Zoltan din Covasna pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Flaviu din Cluj pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Alexandru din Galati pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului stefan din Braila pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Mihail din Bucuresti pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Prejbeanu din Timis pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Claudia din Bacau pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Dan din Satu Mare pentru MagazinulDeSah.ro
Expedierea s-a facut prompt, din pacate firma de curierat Cargus a intarziat livrarea, desi primul mesaj de livrare a fost in 22.12., curierul nu a putut fi contactat telefonic iar livrarea in fapt s-a facut in 28.12.
Opinia clientului Daniela din Giurgiu pentru MagazinulDeSah.ro
Informare la timp asupra noilor stocuri, comanda livrată prompt
Opinia clientului Ciprian din Bucuresti pentru MagazinulDeSah.ro
Livrare promptă chiar dacă mai erau puține zile până de Crăciun. Produse de calitate, împachetare deosebită și atenție la detalii prin felicitarea cu motiv de șah.
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului mihai din Hunedoara pentru MagazinulDeSah.ro
Opinia clientului Ionut din Bucuresti pentru MagazinulDeSah.ro
Customer support foarte slab. Am plasat comanda la punct de ridicare, dar eu trebuia sa fiu la adresa de ridicare pentru a imi inmana mie produsul. Am sunat sa rezolv problema si mi-a spus ca este vina mea.
Răspuns magazin pe 30-12-2020 16:11
Ne cerem scuze pentru situatia ivita. Vom imbunatati la check-out implementarea optiunii de ridicare din pachetomate sa fie mai user-friendly, acum poate crea confuzii. Multumim pentru intelegere
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru MagazinulDeSah.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025