Opinii de la clienții magazinului online MindBlower.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

MindBlower.ro

Nota: 9,68 / 10 de la 3.916 de clienți verificați

Notă magazin

9,68 / 10

Ne recomandă

97,34%

de la data înscrierii magazinului în program (03-10-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții MindBlower.ro

Sugestii:



- Un inventar mai mare.

- Locuri de parcare pentru clienti cand vin sa ridice o comanda (este un plus, dar se intelege cand nu se poate mai ales cand este zona central)

- Pachete de cadouri intre 100 - 200 ron, 200 - 300, care sa contina o combinatie interesanta (ex cadou pentru un coleg la locul de munca, iubita, iubit, prieten ...)



O mica atentie pentru fraierul care a dat comanda (se strange gasca, un singur fraier se chinuie cu ce cadou sa gasim)

Atentie*: O bomboana\\guma\\un zar, something

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2018 17:18

Bună,



Îți mulțumim pentru sugestii. Ne pregătim temeinic pentru Crăciun, așadar avem multe cadouri pe drum. O să avem și bundles în curând, dar până atunci sperăm ca echipa noastră de la Customer Care să-ți sară în ajutor de fiecare dată. Toți clienții MindBlower primesc cadou bombonele explozive + stickere. O să verificăm ce s-a întâmplat.



Cu drag,

Echipa MindBlower.ro

Cam mari preturile

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2018 17:10

Bună, Diana,



Ne place să credem că avem cadouri pentru orice buzunar. Te invităm să arunci o privire printre produsele din categoria Sub 50 de lei.



https://mindblower.ro/produse?c=cadouri+sub+50+lei



Cu drag,

Raluca de la MindBlower.ro

Keep it up!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2018 17:19

Bună, Denis,



Îți mulțumim, ne bucurăm că ești încântat de MindBlower.ro!

As vrea sa adaugati si alte modele/ produse,sa diversificati oferta.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2018 17:24

Bună,



Îți mulțumim pentru sugestie! Ne pregătim temeinic pentru Crăciun, așadar avem sute de cadouri pe drum.



Stay tuned!



Cu drag,

Echipa MindBlower.ro

Multumesc pentru promptitudine!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2018 17:24

Bună,



Ne bucurăm că ești încântat de serviciile noastre.



Îți mulțumim,

Echipa MindBlower.ro

Prompti si amabili, produse ingenioase si de calitate, site prietenos, informatii complete.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2018 17:25

Bună, Roxana,



Îți mulțumim pentru recenzie! Ne bucurăm că ai avut o experiență plăcută pe site-ul nostru.



Cu drag,

Echipa MindBlower.ro

RATING:

Răspuns magazin pe 05-09-2018 15:23

Buna ziua,

Asa cum am discutat si telefonic, nota de 1 pentru curier este defapt nota 10. :)

Va multumim ca ne-ati ales pe noi!



O zi minunata!

Super faini oameni, îmi place mult atenția acordată, că nu e comunicarea super oficială și robotizată și sunt prietenoși.



Cadoul extra din cutie a fost o surpriză pentru mine, cel care a oferit cadoul și îi apreciez și pentru asta și pentru scrisoarea de mână.



Recomand, 10/10.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-08-2018 11:01

Buna, Madalin,

Multumim pentru cuvintele frumoase! Pentru noi inseamna foarte mult!

Dupa cum am discutat telefonic, am luat legatura cu cei de la FanCourier, si am aflat ce s-a intamplat cu coletul tau. Ne pare tare rau de problema intampinata, deja suntem in proces de schimbare a firmei de curierat, vom testa si alege cea mai buna varianta, pentru a evita estfel de probleme.

Te mai asteptam pe la noi!

Echipa MINDBLOWER.ro

impachetare foarte scumpa si facuta foarte prost

RATING:

Răspuns magazin pe 07-08-2018 11:21

Buna, Andreea,

In primul rand multumim pentru feedback!

Ne pare sincer rau ca ambalajul nostru \'\'la misto\'\' nu a fost asa cum te-ai asteptat. Ambalajul la misto este facut pentru a surprinde sarbatoritul cu un cadou ambalat chiar ciudat.

Credem ca de aici diferenta de asteptari. In cosul de cumparaturi avem poze cu cadourile ambalate si acolo poti avea un reper.

Am incercat sa te contactam insa nu am avut succes. Te asteptam cu drag cu un telefon pentru a iti returna valoarea ambalajului.

O zi frumoasa!

Elena

Neseriozitate

RATING:

Răspuns magazin pe 30-07-2018 10:40

Buna, Georgiana,

Dupa convorbirea telefonica de azi, am invatat ca am gresit si am efectuat urmatoarele modificari in procedura noastra de lucru :

- In e-mailul de confirmare, am scris ca toate produsele sunt pe stoc si nu este nevoie de o zi suplimentara, produsul se poate ridica si la o distanta de 5 minute de ora la care s-a plasat comanda;

- Colega noastra a sunat marti, in ziua comenzii, insa a format o cifra gresita si din pacate nu a ajuns sa vorbeasca cu tine (azi o sa iti arat pe telefonul mobil).

- Mereu am fost deschisi sa asteptam 5-10 minute peste program clientii care isi vor ridica comanda, cumva nu s- a inteles ca o sa ajungi sigur in ziua respectiva si colegii au plecat la timp.



Imi rau de situatia creata, am realizat unde am gresit si am luat actiuni sa nu se mai repete.



O zi frumoasa!

Am comandat 2 bucati dintr-un produs, am platit 2 bucati si am primit doar una. Sper sa fie reparata problema.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-07-2018 12:21

Buna, Cristian,

In primul rand, iti multumim pentru feedback-ul tau, vom incerca sa fim mult mai atenti la comenzi pe viitor. Saptamana trecuta a fost o saptamana plina si din pacate s-a produs o eroare la comanda ta. Vom face tot posibilul ca sa primesti cat mai repede cea de-a doua perna Ostrich.

Ne dorim sa ca acest mic incident sa nu te faca sa renunti sa fii prietenul nostru si sa revii cu drag la noi.

O zi frumoasa!

Elena

Buna

RATING:

Răspuns magazin pe 16-07-2018 12:32

Draga Violeta,

Iti multumim pentru ca ti-ai facut timp sa ne lasi un feedback! Ne-am fi bucurat sa reusesti sa ne dai nota 10, dar dupa cum ne-ai spus ai vazut nota maxima 5. ;)

Te mai asteptam pe la noi!

Elena

Refuz sa raspund

RATING:

Răspuns magazin pe 16-04-2018 17:20

Buna, Aylin,

Am tot incercat sa te contactam telefonic sa discutam despre ce s- a intamplat cu comanda ta, si de ce te- a nemultumit la ea. Dar din pacate, ne- a raspuns mama ta, care nu stia despre ce e vorba.

Te rugam sa ne ajuti cu un raspuns, pentru a putea solutiona impreuna problema.

Multumesc,

Elena

Cum e posibil sa primesc formular pentru feedback, in conditiile in care nici nu au fost livrate produsele? Erau cadou...nu mai am nevoie de ele acum. Va rog sa ma anuntati cand restituiti suma. Va multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-04-2018 14:48

Buna, Corina,



Comanda ta a fost plasata miercuri si tot miercuri a fost predata catre curier. Dupa ce am vazut mesajul de la tine am realizat ca acel colet nu a fost livrat joi.

Asa cum am discutat si la telefon o sa deschidem o sesizare catre curier si o sa te tinem la curent.

Iti cerem scuze, noi ca si magazin online, pentru calitatea serviciilor curierului.





Mai multa atentie la produsele pe care le comanda clientul si cele care sunt puse in colet..

RATING:

Răspuns magazin pe 30-03-2018 17:35

Buna, Andreea,

Iti multumim pentru feedback-ul tau, orice parere a clientilor este importanta pentru noi! Ne pare rau pentru eroarea aparuta la procesarea comenzii tale, vom incerca pe viitor sa acordam si mai multa atentie comenzilor. Speram ca acest incident sa nu te faca sa renunti in a mai comanda cadourile noastre traznite ;)

O zi frumoasa!

Elena

Răspuns magazin pe 20-02-2018 13:30

Buna, Cristian! Multumim pentru feedback! Tinem foarte mult la parerea clientilor nostri, de aceea te rog sa ne spui ce crezi ca am putea imbunatati in procesul de vanzare. Te mai asteptam cu drag pe la noi! Elena

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2018 13:32

Buna, Raluca! Multumim pentru feedback! Tinem foarte mult la parerea clientilor nostri, de aceea te rog sa ne spui ce crezi ca am putea imbunatati in procesul de vanzare. Te mai asteptam cu drag pe la noi! Elena

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2018 13:04

Buna, Alina! Multumim pentru feedback! Te mai asteptam cu drag pe la noi! Elena

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2018 13:03

Buna, Vlad! Multumim pentru feedback! Te mai asteptam cu drag pe la noi! Elena

RATING:

Răspuns magazin pe 20-02-2018 13:05

Buna, Alexandra! Multumim pentru feedback! Te mai asteptam cu drag pe la noi! Elena

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024