Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,68 / 10 de la 3.916 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim70352342 din Bucuresti pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 29-12-2017 15:11
Buna, Dar noi avem showroom in Bucuresti :
https://mindblower.ro/contact ne gasesti aici
Opinia clientului Ciprian din Valea Adanca pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 27-12-2017 11:40
Buna, Ciprian,
Imi pare rau ca nu iti mai aduci aminte discutia noastra.
Tu ai fost cel care a anulat comanda pentru ca nu mai ajungea pana de Craciun, discutia a avut loc abia pe data de 22.12 pentru ca pana atunci nu am putut lua legatura cu tine.
Am incercat sa te contactam de mai multe ori si pe data de 21.12 am lasat si un sms.
Pentru a sustine cele de mai sus, iata un print screen cu istoricul apelurilor : http://prntscr.com/hst3ir
Consideram ca am facut toate eforturile necesare pentru a livra la timp aceasta comanda si nota 1 pe care ati acordat-o nu este justificata.
Opinia clientului Anonim81204288 din Cluj-Napoca pentru MindBlower.ro
Una din liminitele ce le-am comandat au facut scurtcircuit la prima functiuonare. Se poate returna si inlocui acel produs?
Răspuns magazin pe 20-12-2017 10:52
Buna, Vei primi din partea noastra acele luminite, nu trebuie sa faci retur.
Opinia clientului Simona din Bucuresti pentru MindBlower.ro
De verificat cu atentie daca produsul cumparat coincide cu produsul livrat.
Răspuns magazin pe 20-12-2017 13:38
Buna, Simona, Da, stim de comanda care a fost incurcata (din fericire a fost singura). Ne cerem scuze pentru acest lucru. Este o greseala omeneasca, numarul foarte mare de comenzi si faptul ca colegii mei au avut un volum enorm de munca, a condus la incurcarea instalatiilor Flamingo cu un Flamingo LED.
Asa cum am discutat si telefonic, vom suporta noi transportul returului, urmand ca banii sa se transfere integral catre tine.
Multumesc,
Angela
Opinia clientului ama din Otopeni pentru MindBlower.ro
Scump, nejustificat de scump, fata de calitatea produselor, din pacate ...
Răspuns magazin pe 13-12-2017 11:18
Ne pare rau ca produsele noastre te-au dezamagit. Nu am vrea sa ramai cu un produs pe care nu il doresti sau de care nu esti multumita. Te rugam sa faci retur de produse. Asteptam vesti de la tine!
Opinia clientului Ionut din Iasi pentru MindBlower.ro
Preturile sunt exagerate: eg. Un pachet de gume intr-o cutie cu mesaj - 9LEI?!
Răspuns magazin pe 13-12-2017 18:59
Buna ziua, Va asiguram ca merita toti banii! Gumele sunt Made in USA si mesajele lor sunt foarte amuzante. Pot sa constituie chiar un cadou de sine statator. Un cadou amzuant, util si dulce la 9 lei vi se pare scump?
Opinia clientului Dragos din Gageni pentru MindBlower.ro
Am comandat un cadou de pe mindblower si livrarea s-a facut in a 6 ea zi de la livrarea comenzii.
Răspuns magazin pe 04-12-2017 12:25
Buna ziua. Va multumim pentru feedback.
Comanda a fost plasata pe data 29 Noiembrie, iar zilele de 30, 01, 02, 03 au fost libere. Curierii nu au lucrat in aceste zile, deci de acolo intarierea de 4 zile.
Comanda a fost livrata in ziua urmatoare lucratoare, anume pe 4 decembrie.
Ne pare rau ca ati considerat ca intarzierea a fost din cauza noastra.
Pe pagina de produs noi deja anuntam clientul cand se livreaza, probabil nu ai vazut in momentul respectiv. Uite aici exemplu : http://prntscr.com/hiu96b
Dar iata inca ceva ce am invatat din feedback-ul tau :)
Opinia clientului VIOLETA din Baia Mare pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 03-12-2017 13:24
Buna ziua Domna Violeta Baias.
Am vazut ca dumneavoastra ati anulat comanda dupa ce ati plasat-o.
Ne pare rau ca dupa aceasta intamplare considerati ca Magazinul nostru merita nota 5.
Exact cum ati scris si la Alte pareri : 'Nici acum nu am dorit comanda'
Opinia clientului Anonim22666142 din Zerind pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 24-11-2017 14:47
Buna ziua, Tiberiu.
Ne pare rau pentru faptul ca feedback-ul pentru noi este unul negativ.
Am intrat pe istoricul comenzii tale si am vazut urmatoarele :
- Comanda este plasata pe data de 19.11
- Colegii au incercat de 3 ori sa te contacteze telefonic. Niciodata cu Succes, telefonul suna dar nu raspundeati la telefon.
- Comanda nu a fost livrata catre dumneavoastra pentru ca nu am reusit sa luam legatura cu dumneavoastra.
O sa intrebati de ce nu am trimis coletul? Pentru ca Zerind, ARAD nu este in aria de acoperire al curierului - Costul suplimentar era de 55 lei.
Trebuia sa discutam impreuna sa gasim o solutie impreuna.
Ne pare tare rau ca ati considerat ca Mindblower merita un feedback negativ.
Noi am facut totul pentru a livra comanda.
Opinia clientului Anonim83597975 din București pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 27-02-2017 15:33
Buna! Iti multumim pentru ca ne-ai semnalat defectul produsului pe care l-ai cumparat. Stim ca nu am reusit sa remediem situatia, avand in vedere ca produsul era un cadou si nu ai avut cum sa il returnezi...pentru ca noi sa iti inlocuim produsul sau sa iti returnam banutii insa speram ca ai apreciat incercarea noastra de a rezolva situatia.
Opinia clientului Marinela din Galati pentru MindBlower.ro
Răspuns magazin pe 15-02-2018 14:34
Buna, Marinela, iti multumim pentru feedback- ul tau! Pretul produsului reflecta costurile de productie. Daca propsurile nu au fost pe masura asteptarilor tale, poti returna propsurile. Te mai asteptam pe la noi! Cu drag, Elena
Opinia clientului Daniela din Radauti , suceava , 725400 pentru MindBlower.ro
Am comandat un suport de vin, intr-adevar , e ok ca si parte tehnica , insa d.p.d.v. al calitatii.....lasa de dorit.
In descriere pe site scria ca e invelit si cusut in piele.
Pielea.....nu era piele si s e dezlipea pe la colturi , noroc ca am vazut ca era cadou...
Răspuns magazin pe 22-11-2016 13:39
Buna,
Ne pare rau pentru intamplarea cu suportul de vin, tinem mult la calitatea produselor noastre si la fericirea clientilor nostri.
Ne bucuram ca ne-ai scris, totusi, a fost important pentru noi sa modificam acel mic amanunt in descriere si sa ii scriem furnizorului de acest produs.
Am efectuat un Cupon de reducere In valoare de 59 lei (valoarea suportului de vin) pentru tine, Cuponul este valabil pana la data de 31 decembrie, asa ca poti face cumparaturile de Craciun de pe acum :)
Asa cum am discutat si telefonic, pentru orice problema, suntem aici!
Cu drag, echipa Mindblower.ro
Opinia clientului Anonim88638165 pentru MindBlower.ro
dacă cineva plătește sa i se ambaleze produsul pentru ca este cadou... se presupune ca asa o sa îl primească
Răspuns magazin pe 23-12-2015 20:00
Buna, Oana,
Iti multumim pentru comentariu. Asa este, ne asumam gresala de a nu fi impachetat cadoul. Am vorbit la telefon a doua zi cand a sosit coletul si ne-am cerut scuze pentru aceasta incurcatura.
In ultima noastra noastra discutie telefonica stabilisem sa va returnam banii pe ambalajul cadou, lucru care se va intampla imediat dupa ce primim mailul dumneavoastra.
Asteptam in continuare detaliile contului bancar pentru a returna contravaloarea ambalajului.
Opinia clientului Anonim30313656 pentru MindBlower.ro
Comanda a fost platita online, integral, dar cand a venit coletul unul dintre produse era desfacut si incomplet iar un alt produs lipsea. Ambele produse apar pe factura.
Răspuns magazin pe 10-12-2015 11:17
Buna,
Am discutat telefonic putin mai devreme si am rezolvat problema.
Vei primi maine produsele lipsa repectiv cu problema.
Iti multumim!
Opinia clientului Anonim26551142 pentru MindBlower.ro
Am cumparat o harta razuibila 'Am fost acolo' si dimensiunile ei de la descriere erau gresite (81.9 x 52 cm), dimensiunea reala fiind (88.2 x 51.8 cm). Totodata am comandat si o rama pentru harta de la alt magazin si cand am costatat ca nu se potriveste, harta fiind mai mare, mi-a stricat ziua. Am fost foarte suparat pentru ca urma sa fac cadou harta inramata unei prietene foarte bune, si acest lucru nu a mai fost posibil.
Răspuns magazin pe 03-12-2015 09:26
Buna.
Ne pare rau sa auzim ce s-a intamplat. Dupa ce am citit mesajul tau am masurat si noi harta si masuratorile tale erau corecte.
Dimensiunile de pe site-ul nostru erau de la furnizor, nici nu ne-am gandit ca sunt eronate. Ca sa evitam repetatea acestei erori, am modificat specificatiile in site.
Legat de Harta si de rama de tablou ne vom revansa fata de tine pentru ca ai dreptate, nu este corect si vina ne apartie 100%.
Azi te vom contacta telefonic sa reparam situatia.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024