Opinii de la clienții magazinului online mykey.shop

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

mykey.shop

Nota: 9,26 / 10 de la 197 de clienți verificați

Notă magazin

9,26 / 10

Ne recomandă

93,91%

de la data înscrierii magazinului în program (15-11-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții mykey.shop

Ma bucur ca exista o astfel de posibilitate de a achizitiona licente soft

RATING:

Cand veti accepta din nou plata cu debit card o sa primiti din nou nota 10 asa cum v--am acordat-o in ultimii ani. Ioan Radu

RATING:

Răspuns magazin pe 29-06-2020 13:20

Buna ziua, va informam ca modalitatile de plata la mykey.shop nu au fast modificate. Plate se plate face prin transfer bancar sau cu carte de credit. Daca doriti alte informatii va rugam sa ne contactati. O zi buna! echipa mykey

Răspuns client pe 30-06-2020 11:39:

Livrarea produsului a fost livrată imediat, specific că se tratează de un cod pentru Windows, acesta fiind valabil. Mulțumesc.

RATING:

Sper sa ramina tot asa de rapid tot-timpul , felicitari

RATING:

Incercati sa transmiteti produsul si pe adresa de e-mail a cumparatorului.Nu toti beneficiarii fac comanda de pe PC-ul pe care vor introduce cheia de validare.Daca ati fi facut acest lucru din start, aveati nota 10!Succes

RATING:

Toate foarte bine, rămâne doar că comunicările și instrucțiunile au fost în limba fiecărui client.

Tot molt bé, només queda que les comunicacions i les instruccions fossin en l’idioma de cada client.

RATING:

Pretul bun si certificatul trusted m-au ajutat sa decid

RATING:

Este OK !

RATING:

foarte profi

foarte promt

recomand

RATING:

Nu pot sa fac o plata doar pentru ca am solicitat ceva si mi s-au indicat doua conturi. La comanda mea trebuia sa fie emisa, cel putin proforma, eu sa platesc si dupa ce banca facea confirmarea platii sa primesc factura cu produsul solicitat.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-03-2019 11:04

Buna ziua! Va multumim pentru comanda. Regretam ca nu ati reusit completarea acesteia precum si faptul ca sunteti nemultumit de serviciile noastre. Fiind un shop online, facturile sunt emise in mod automat de catre sistem la finalizarea platii. Daca se solicita proforma, va fi emisa fara nici o problema. Din pacate din partea dvs nu am avut nici o solicitare. Daca doriti completarea platii pentru comanda dvs, sau factura proforma, nu ezitati sa ne contactati : info@mykey.shop sau +40 312295468. Toate cele bune!

Totul perfect!

RATING:

Contra:

Confirmarea comenzii si factura au intrat in Spam.

Nu am putut accesa adresa de 'downloadlink' sau 'product key' din mailul primit.

A trebuit sa-mi recuperez/resetez parola de utilizator ca sa-mi pot accesa contul de pe site pentru a doua oara.



Pro:

Pret bun.

RATING:

rapizi, seriosi, am avut ceva probleme la activare dar m-au ajutat sa re lezolv imediat

RATING:

Am renunțat la comanda, însă nu am primit încă răspunsul responsabililor de la mykey.shop. Sper sa nu fiu dezamăgit!

RATING:

Ieftin simplu si eficient. Prompti in rezolvarea solicitarilor suplimentare.

RATING:

o porcarie cu niste golani. am sa anunt politia

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2019 11:43

Buna ziua! Nu stim care este motivul nemultumirii dvs. Comanda pe care ati facut-o in 23.12.18 a descurs fara probleme si fara nici o reclamatie din partea dvs. NU stim care este nemultumirea dvs si nu intelegem jignirile aduse staff-ului nostru si magazinului myKey. Va reamintim ca puteti sa ne contactati de Luni pana Vineri orele 11-16, iar echipa myKey, ca intotdeauna, va face tot posibilul sa rezolve problemele legate de comanda dvs. Va dorim o zi buna!

Sunt la a doua achizitie de Windows 7 Professional. Totul a fost ff. in regula. Am primit imediat pe email link-urile de descarcare si foto cu sticker-ul licentei. Am introdus serialul o data la instalare si a doua oara la activare. Totul funtioneaza perfect. Laptopul de pe care scriu acum are primul Windows achizitionat in vara instalat a doua oara (este alt PC). Nu au fost probleme la a doua activare.

RATING:

Este nevoie de livrarea cd-ului de instalare în marea majoritate a cazurilor, cel puțin a mea, și aș dori să-mi trimiteți contra cost cd-ul. Vă mulțumesc frumos anticipat pentru trimiterea lui.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2018 16:02

Buna ziua. Va multumim ca ati ales mykey.shop. Dupa cum este precizat pe site-ul nostru, livrarea se face prin e-mail ,iar produsele nu au kit de instalare (cd, usb sticketc.)

Transmiterea codului de activare (product key) si activarea produsului:

Imediat după efectuarea plății veți primi certificatul de autenticitate (COA) împreună cu codul produsului (product key) prin e-mail. Puteți face o instalare nouă sau puteți activa o versiune existentă a Windows 7 Professional. Veți primi, de asemenea, linkul pentru a descărca fișierele de instalare pentru 32 și 64 de biți cu instrucțiunile de instalare. Software-ul poate fi activat online sau prin telefon.

Daca aveti nevoie de asistenta tehnica sau de manualul de intructiuni pentru instalare, va rugam sa ne contactati de luni pana vineri de la 11:00-16:00.

Va dorim o zi buna!

Echipa myKey

Sunt Sys Admin de 15 ani, nu cred ca am intalnit servicii mai proaste ca la aceasta companie. NU recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2018 17:16

Ne pare foarte rău că sunteți nemulțumiți de comanda dvs. și ca nu am reușit să vă convingem de serviciile noastre.

Am analizat încă o dată procesul de comanda: vineri, 23.11. ați achiziționat o licență Windows 10 Home de la noi. În backend-ul nostru, cheia de licență a fost trimisă la adresa specificată la doar câteva minute de la comanda dvs. Nu a existat nici o greșeală: în orice caz ați primit emailul. Chiar dacă emailul cu comanda l-ati primit in Spam , puteți gasi cheia in contul dvs. myKey.shop. În consecință, ați primit cu siguranță produsul dvs. achiziționat de la noi.



Luni, ne-ati sunat și ne-ati informat, ca doriti sa anulati comanda pentru ca nu ați primit cheia. Colega noastra a verificat imediat în backend-ul nostru si a încercat să va comunice ca cheia a fost transmisa si ca probabil a ajuns în dosarul spam, si ca o retrimitem cu placere din nou . De asemenea, va informeaza ca puteti sa gasiti cheia si in contul dvs myKey. Dar, din păcate, nu ne-ati dat nici o șansă să vă ajutam sau sa gasim un acord. Ne-ati comunicat, ca intre timp, ati achizitionat un alt produs , un Windows 10 Pro, de la o altă societate si ca doriti refund (!). Dupa aceea, a urmat cităm, „Când vorbesc eu, tăceți din gura!“ iar apoi când superiorii colegei noastre au incercat in cel mai dragut mod sa vorbeasca cu dvs., dupa câteva minute ati inchis telefonul. Regretăm că V-am pierdut ca si client, dar, din nefericire, nu ne-ati dat șansa să va ajutam.

Toate cele bune și sperăm că sunteți mulțumit de versiunea Windows 10 Pro a celuilalt furnizor.



Echipa myKey

Ok

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024