Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,82 / 10 de la 148 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim79123440 din Cluj pentru Papeto.ro
Opinia clientului Suciu din Bucuresti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Ibinceanu din Bucuresti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Anonim28548998 din Dolj pentru Papeto.ro
Opinia clientului Ioan pentru Papeto.ro
Opinia clientului Anonim58125147 din Bucuresti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Anonim84709491 din Bacau pentru Papeto.ro
Opinia clientului ANTONIO din Bucuresti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Marinescu din Bucuresti pentru Papeto.ro
Răspuns magazin pe 03-04-2017 01:32
Buna ziua, Stocurile magazinului se actualizeaza cu o perioada de 1 zi intarziere. Astfel exista cazuri in care contactam clientii pentru a le aduce la cunostinta noul stoc si posibile solutiile pentur rezolvarea situatiei. In acest caz colega mea va oferit ca alternativa Sky Copy. Asteptam in continuare un raspuns de la dvs. Multumim.
Opinia clientului Attila din Cluj pentru Papeto.ro
Opinia clientului Sturek din Hunedoara pentru Papeto.ro
avand in vedere ca am facut comanda in data de 15.03.2017 si nici macar pana la aceasta data, 20.03.2017 (desi v-am trimis mail si v-am intrebat ce se aude cu comanda mea, dar m-ati ignorat total) nu am nici cea mai mica idee daca am vreo sansa sa primesc produsele comandate...... imaginati-va ca nici din greseala nu v-as recomnada, nici macar dusmanilor, cu atat mai putin unor prieteni....
Răspuns magazin pe 26-03-2017 00:09
Buna ziua,
Comanda dvs. a fost confirmata de catre operatorul nostru pe data de 17-Martie ora 10:13:35, platforma trimitand notificare automata catre mail-ul introdus in formularul de comanda. Sunt situatii in care mail-ul cu notificarea ajunge in spam si de aceea va rugam sa aveti in vedere si verificarea fodlerului Spam din casuta dvs. de pe yahoo.com.
Multumim pentru intelgere!
Opinia clientului Damian din Ilfov pentru Papeto.ro
Opinia clientului Prodan din Braila pentru Papeto.ro
Opinia clientului Lacatusu din Iasi pentru Papeto.ro
Util se fi ca sa fie posibilitate de status al comenzii in timp real. 'Comanda in procesare' nu e un status decat de suprafață.
Opinia clientului Mihail din Bucuresti pentru Papeto.ro
Opinia clientului Anonim19353769 din Bucuresti pentru Papeto.ro
Minus : Din pacate nu am gasit toate culorile de plastilina de care aveam nevoie. Pe site erau trecute 'in stoc' dar in realitate nu erau.
Plus: Am fost sunat si informat de acest lucru. in alte locuri am primit o parte din marfa comandata si o scrisoare de scuze pentru produsele nelivrate
Opinia clientului Roibu din Suceava pentru Papeto.ro
Opinia clientului Vântu din Neamt pentru Papeto.ro
Opinia clientului matei pentru Papeto.ro
Opinia clientului Tartacan din Arad pentru Papeto.ro
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024