Opinii de la clienții magazinului online pchouse.ro

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,36 / 10

Ne recomandă

96%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții pchouse.ro

Am comandat un tip de monitor cu display port si am primit altul mai ieftin, cu alt tip de porturi, incat trebuie sa cumpar si cablu de la display port la DVI. Asta este, deh.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 10:55

Bună ziua, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcere! Într-adevăr din greșeală s-a trimis un monitor foarte similar, dar cu alte porturi video. Așa cum probabil și colegii mei v-au asigurat telefonic, am început procedura de remediere a situației să vă livrăm modelul corect cât se poate de repede. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PCHouse

sa dati omului ce scrie in prospecte, nu bullshit! [cred ca intelegeti ienglezstea}

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 03:11

Bună ziua, Ne pare rău, dar nu înțelegem indignarea dumneavoastră, luând în considerare că ați solicitat anularea comenzilor, așadar implicit nici nu v-am livrat produse, mai ales cu specificație greșită.

Notebook refurbished 1800 lei Defecte :cam web,microfon,wifi, Acumulator 10 minute

RATING:

Raspuns magazin pe 02-03-2021 08:54

Bună ziua, În cazul în care observați vre-o neregulă care este o problemă de garanție, vă rugăm să completați pe site-ul nostru un formular RMA (pe acest link https://www.pchouse.ro/rma). După completare un coleg va lua legătura cu dumneavoastră pentru a remedia problema într-un timp cât mai util. Vă mulțumim! Echipa PCHouse

Am cumparat 2 sisteme. Unul a venit cu mufa de alimentare rupta de la crom, iar la celălalt lipsea o ușița de pe partea frontala.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-02-2021 02:33

Bună ziua. În cazul în care observați vre-o neregularitate cu produsul comandat, vă rog să ne contactați prin formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Vă mulțumim.

produsul nu a fost livrat deloc si nu am fost contactat de a fi explicat problema intarzierii

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2020 08:34

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri, însă în sistemul nostru comanda dumneavoastră este recepționată, și în curs de procesare. Menționez, că colegii mei au încercat să ia legătura cu dvs. telefonic așa cum ați precizat în comanda dvs. însă nu au reușit. Facem tot posibilul să primiți comanda în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Comanzi și după ce ai comandat îți modifica preturile după bunul lor plac.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2020 11:43

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neînțelegere, însă dumneavoastră ați comandat un produs cu o modificare (downgrade), care era prezent din greșeală și care nu s-a putut realiza. Din acest motiv nu v-am putut oferi reducerea respectivă downgrade-ului.

Am luat cea mai mare Teapa din viata mea. Am comandat un laptop pentru care am platit peste 800 lei si este defect . Domnul mi-a specificat ca asa sunt produsele SH... intrebarea mea este : De ce comercializati asa ceva daca nu functioneaza ...eu nu am achitat produsul cu bani ???

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 11:12

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată. Fiecare produs este testat și recondiționat conform unor proceduri stricte, însă la fel ca și la produse noi, câteodată apar probleme – exact pentru acest motiv fiecare produs are garanție minim 1 an, respectiv beneficiați de posibilitatea de retur în 14 zile calendaristice. Problema semnalată de dvs este în curs de rezolvare.

Am comandat monitor Hp elite display E202. Cand a ajuns nu functiona

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 01:30

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere cauzată. Dacă întâmpinați orice problemă la produsul achiziționat în vederea rezolvării cât mai rapide a situației vă rog să completați formularul RMA, pe care-l regăsiți pe următorul link în vederea rezolvării situației cât mai rapide. Vă mulțumim. https://www.pchouse.ro/rma

sunt neseriosi

RATING:

Mizerabili, țepari. Înțeleg că am cumpărat un produs second hand, dar sub nicio formă nu ați menționat că îmi trimiteți un produs defect!!! Este vina mea că am apelat la voi nu vina voastră că dați țepe, treaba PCHouse este să încerce să plaseze produsele nașpa, bafta lor că găsesc fraieri ca mine care ÎNCĂ au încredere în comerțul on line. Îmi e silă de toți țeparii de pe net! Sper să nu mai aud niciodată de voi decât atunci când vă veți declara falimentul!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-05-2020 09:27

Bună ziua. Nu am înregistrat nici un fel de formular RMA sau o cerere de returnare în garanție în altă formă de la dumneavoastră. În cazul în care ați întâmpinat o problemă de garanție vă rugăm completați formularul RMA de mai jos, pentru o rezolvare cât mai rapidă: https://www.pchouse.ro/rma Dacă considerați că produsul cumpărat nu corespunde așteptărilor dumneavoastre, conform legilor în vigoare, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea coletului. Ca să renunțați la produsul achiziționat și să primiți banii înapoi, vă rugăm să ne contacați, pentru acceptul nostru. Mai multe informații despre politica de garanție și retur găsiți pe următorul link: https://www.pchouse.ro/politica-de-garantie-si-retur

Am comandat de pe site dupa confirmare si prin telefon. Dupa ridicarea coletului am dat seama ca am primit un alt produs care nu corespunde cu ceea ce am comandat, iar prin telefon mi-au spus ca produsul comandat nu era pe stoc si de accea am primit altul. Mi se pare un lucru anormal. Acum astept virarea contravalorii produsului. Neseriosi!

RATING:

Am achizitionat doua camere web carora nu le functioneaza microfonul! Pacat,nu o sa mai comand si voi spune tuturor sa nu cumpere niciodata de la aceasta companie online!

RATING:

Am comandat camera web..este jalnica..nu se vede clar deloc oricât o reglez și pe site scria ca are microfon incorporat dar de fapt nu are..am păstrat-o pt ca a costat destul de puțin și nu se merita sa plătesc transportul pt a o trimite

RATING:

Este deja a 2 a comanda in care nu mi-ati inregsistrat cumparatura in contul de fidelitate CASHBACK, desi am specificat aceasta si in comanda. Mai mult de atat, v-am si sunat si nu stia nimeni nimic despre parteneriatuyl dvs. cu Cashback...:(

RATING:

Hardurile sunt verificate inainte de a fi vandute? Am cumparat 2 harduri unul pare sa functioneze cum trebuie dar celalalt este absolut plin de bad-uri, pe scurt , am pierdut 30 de lei aiurea. Va multumesc pentru scurta colaborare ! Va binecuvantez!

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:33

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. În baza nostră de date nu s-a înregistrat niciun formular de retur (RMA) pe numele Dvs. În cazul în care considerați că aveți o problemă de garanție vă rugăm să completați formularul de retur pentru reparație în regim de garanție accesând linkul de mai jos https://www.pchouse.ro/rma

Eu ma bucur ca mai exista o firma de profil, cu parere de rau primul meu contact cu firma dvs. este un esec, eu sper sa remediem amiabil inconvenientul.

RATING:

comanda inca nu a ajuns din tg mures la cluj

RATING:

Raspuns magazin pe 10-12-2019 11:11

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere, însă după cum puteți observa în emailul trimis de către noi în momentul predării coletului către curier, respectiv pe baza AWB-ul care se regăsește în e-mailul menționat, coletul a fost expediat în 24 de ore după plasarea comenzii, conform termenilor și condițiilor. Din păcate nu avem control asupra curierilor și nu putem influența în nici un fel timpul de livrare. În astfel de cazuri vă rugăm să luați legătura cu firma de curierat pentru urgentarea livrării coletului.

Probleme cu un echipament achizitionat schimbat a2a zi cu altul care de asemenea nu functioneaza in parametrii. Dialogul cu personalul este foarte greu, nu recomand pentru achizitia de echipamente refurbished. :(

RATING:

Am făcut o comanda pe site și nu am primit nimic. Aștept urgent un răspuns de la voi!

RATING:

Raspuns magazin pe 23-09-2019 01:01

Bună ziua.

Am contactat curierul pentru a urgenta livrarea coletului expediat de către noi în data de 17 septembrie. Totodată vă rugăm încercați și dumneavoastră să contactați curierul în vederea unei livrări cât mai rapide. De asemenea puteți urmări statusul livrării cu numărul de AWB primit.

Ne cerem scuze pentru neplăcerea cauzată de întârziere, dar din păcate nu avem control asupra livrării coletelor.

era bine sa aveti si buyback

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020