Opinii de la clienții magazinului online pchouse.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

pchouse.ro

Nota: 9,39 / 10 de la 3.458 de clienți verificați

Notă magazin

9,39 / 10

Ne recomandă

95,03%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții pchouse.ro

am facut un retur, a trecut aproape o sapt si n am primit nici bani

RATING:

Vanzator nepoliticos, plictisit

RATING:

Mi-au trimis un monitor stricat,am trimis formularul de returnare in care spun ca voi fi contactat in cel mai scurt timp pentru rezolvarea problemei. Nu am primit nimic.

RATING:

lipsa xde comunicare nu ai produsul platit dar primesti mail sa recomanzi firma pentru ce pentru muie

RATING:

Calitatea produsului lasa de dorit. PC ul a venit cu carcasa extrem de uzata cu tabla stramba . Ventilatoarele fac zgomot super enervant fiind extrem de uzate. Praf in carcasa pe toate componentele. Sursa produce zgomot extrem de iritant in functionare din transformator. Voi returna produsul cu solicitarea de a returna contravaloarea lui. Lucrez de peste 15 ani cu pchouse pe 3 companii insa niciodata nu au livrata produse atat de slabe calitativ si lipsite de o verificare tehnica in prealabil livrarii lor catre client. Dezamagit de pchouse! Nu recomand

RATING:

Sistemul de operare Lynux care era prevăzut în contractul de cumpărare nu functiona. Cei de la asistența tehnică mi-au răspuns in maghiară deși limba oficială a acestei țări este încă româna.

RATING:

La o comanda nu sa luat in seama cererea de impachetare separata a unei piese de calculator (SSD secundar). In urma convorbirii s-a stabilit ca SSD -ul se va instala in calculator urmand ca dupa primire se va putea scoate pentru a fi folosit la un alt calculator. Dar la primire am constatat ca sistemul oprational Windows s-a instalat pe acest SSD secundar.

RATING:

Multe cu defectiuni sant care nu funtioneaza de la inceput .

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2022 14:29

Bună ziua, Ne cerem scuze pentru neplăcerea cauzată. Din când în când apar probleme garanțiale, însă vă asigur că stăm la dispoziția dvs. în rezolvarea acestei probleme. Cererea dvs. a fost înregistrată și am demarat procedura de rezolvare a problemei garanțiale. Cu stimă, Echipa PCHouse

Mi-au livrat produsul greșit. Nu stiu dacă a fost intenție dar sunt dezamăgit.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2022 09:34

Bună ziua. În cazul în care este vre-o neregulă cu comanda dvs, vă rugăm să completați formularul RMA de pe linkul de mai jos. Veți fi contactați cât de curând pentru a rezolva orice neregulă! Cu stimă, Echipa PCHouse

Slab

RATING:

Încă nu mi-a venit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2022 09:49

Bună ziua. Colegii mei au încercat de câteva ori să vă contacteze dar nu au reușit. Produsul comandat se află deja în magazinul nostru pentru preluare, cum ați optat pentru ”Preluare din Magazin”. Probabil veți fi sunat și astăzi pentru a prelua produsul comandat. Vă mulțumim pentru înțelegere. Echipa PC House

Nu pot sa lucrez Este foarte slab

RATING:

Răspuns magazin pe 09-12-2021 16:12

Bună ziua. Ne pară rău că produsul ales nu este destul de puternic pentru munca dvs. Vă reamintim că conform legii, aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna un produs, în cazul în care nu sunteți satisfăcut cu cel comandat. Totodată, vă stăm la dispoziție pentru a vă ajuta în alegerea celui mai potrivit echipament pentru munca și cerințele dumneavoastră. În cazul în care doriți să schimbați produsul, vă rugăm să completați formularul RMA de mai jos, și un coleg va lua legătura cu dumneavoastră. https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PCHouse

Am comandat un videoproiector si l-am primit dupa 4 zile. Am verificat coletul de fata cu curierul si am constatat ca in pachet era un videoproiector. Cand sa-l verific cum functioneaza constat ca are alt tip de canlu de alimentare. Am sunat la telefonul unde am confirmat comanda si mi s-a dat o adresa de email. Am trimis mesajul si n-am primit nici acum raspuns desi sunt 3 zile de atunci. Stau si ma uit la el. O fi bun dar… nu-pot utiliza, verifica… nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2021 13:28

Bună ziua Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Din păcate în această perioadă au fost foarte multe comenzi și pot apărea întârzieri și în prelucrarea solicitărilor, mai ales că s-a intercalat și sfârșitul de săptămână. V-a fost trimis un cablu de alimentare. Cu stimă, Echipa PC House.

Incercati sa aveti mai mare grija in ceea ce priveste marfa. Am asteptat cateva zile un colet pana sa ma sunati ca e spart in depozit.

RATING:

produsele pe care le cumperi de la pc house nu se pot folosi

RATING:

Răspuns magazin pe 17-09-2021 14:54

Bună ziua, În cazul în care ați întâmpinat o problemă de garanție, vă rog să ne contactați, respectiv completați formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PCHouse

Am cumpărat un calculator de la pchouse.ro si desi trebuia să aibă instalat Linux Ubuntu a venit fara sistem de operare

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2021 13:39

Bună ziua, Ceea ce ați întâmpinat dumneavoastră este o problemă garanțială și suntem dispuși să-l soluționăm, în ciuda faptului că dumneavoastră ați refuzat ajutorul oferit. Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate.

am dat comanda de 2 imprimante..am cerut sa mi se aduca la 2 adrese separate in judetul Constanta una in oras..si una intr-o comuna mai departata (92km mai exact)...am fost asigurat telefonic ca este in regula si nu e nici o problema..iar livrarea va fi la sfarsitul saptamanii. la sfarsitul saptamanii..mi sa zis ca pot livra doar imprimanta din Constanta..in judet nu pot intra sa nu se rataceasca.. Am refuzat ambele comenzi...desi le asteptasem sa le pun la munca toata saptamana. Imprimanta era prea mare si prea voluminaosa sa o pot transporta cu masina personala.

RATING:

Am comandat un tip de monitor cu display port si am primit altul mai ieftin, cu alt tip de porturi, incat trebuie sa cumpar si cablu de la display port la DVI. Asta este, deh.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-04-2021 10:55

Bună ziua, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcere! Într-adevăr din greșeală s-a trimis un monitor foarte similar, dar cu alte porturi video. Așa cum probabil și colegii mei v-au asigurat telefonic, am început procedura de remediere a situației să vă livrăm modelul corect cât se poate de repede. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PCHouse

Răspuns client pe 15-04-2021 07:53:

Faptul ca PC HOUSE a rezolvat problema mea este o minciuna. Mi-au trimis in loc un monitor defect, iar comunicarea cu ei a fost deficitara. Halal rezolvare.

sa dati omului ce scrie in prospecte, nu bullshit! [cred ca intelegeti ienglezstea}

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2021 15:11

Bună ziua, Ne pare rău, dar nu înțelegem indignarea dumneavoastră, luând în considerare că ați solicitat anularea comenzilor, așadar implicit nici nu v-am livrat produse, mai ales cu specificație greșită.

Comand ceva, primesc altceva 😫

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024