Opinii de la clienții magazinului online pchouse.ro

Notă magazin

9,4 / 10

Calitatea livrării

9,29 / 10

Ne recomandă

95,18%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții pchouse.ro

Am comandat un videoproiector si l-am primit dupa 4 zile. Am verificat coletul de fata cu curierul si am constatat ca in pachet era un videoproiector. Cand sa-l verific cum functioneaza constat ca are alt tip de canlu de alimentare. Am sunat la telefonul unde am confirmat comanda si mi s-a dat o adresa de email. Am trimis mesajul si n-am primit nici acum raspuns desi sunt 3 zile de atunci. Stau si ma uit la el. O fi bun dar… nu-pot utiliza, verifica… nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-11-2021 13:28

Bună ziua Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Din păcate în această perioadă au fost foarte multe comenzi și pot apărea întârzieri și în prelucrarea solicitărilor, mai ales că s-a intercalat și sfârșitul de săptămână. V-a fost trimis un cablu de alimentare. Cu stimă, Echipa PC House.

Incercati sa aveti mai mare grija in ceea ce priveste marfa. Am asteptat cateva zile un colet pana sa ma sunati ca e spart in depozit.

RATING:

produsele pe care le cumperi de la pc house nu se pot folosi

RATING:

Raspuns magazin pe 17-09-2021 14:54

Bună ziua, În cazul în care ați întâmpinat o problemă de garanție, vă rog să ne contactați, respectiv completați formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PCHouse

Am cumpărat un calculator de la pchouse.ro si desi trebuia să aibă instalat Linux Ubuntu a venit fara sistem de operare

RATING:

Raspuns magazin pe 20-07-2021 13:39

Bună ziua, Ceea ce ați întâmpinat dumneavoastră este o problemă garanțială și suntem dispuși să-l soluționăm, în ciuda faptului că dumneavoastră ați refuzat ajutorul oferit. Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate.

am dat comanda de 2 imprimante..am cerut sa mi se aduca la 2 adrese separate in judetul Constanta una in oras..si una intr-o comuna mai departata (92km mai exact)...am fost asigurat telefonic ca este in regula si nu e nici o problema..iar livrarea va fi la sfarsitul saptamanii. la sfarsitul saptamanii..mi sa zis ca pot livra doar imprimanta din Constanta..in judet nu pot intra sa nu se rataceasca.. Am refuzat ambele comenzi...desi le asteptasem sa le pun la munca toata saptamana. Imprimanta era prea mare si prea voluminaosa sa o pot transporta cu masina personala.

RATING:

Am comandat un tip de monitor cu display port si am primit altul mai ieftin, cu alt tip de porturi, incat trebuie sa cumpar si cablu de la display port la DVI. Asta este, deh.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 10:55

Bună ziua, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcere! Într-adevăr din greșeală s-a trimis un monitor foarte similar, dar cu alte porturi video. Așa cum probabil și colegii mei v-au asigurat telefonic, am început procedura de remediere a situației să vă livrăm modelul corect cât se poate de repede. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PCHouse

Raspuns client pe 15-04-2021 07:53:

Faptul ca PC HOUSE a rezolvat problema mea este o minciuna. Mi-au trimis in loc un monitor defect, iar comunicarea cu ei a fost deficitara. Halal rezolvare.

sa dati omului ce scrie in prospecte, nu bullshit! [cred ca intelegeti ienglezstea}

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 15:11

Bună ziua, Ne pare rău, dar nu înțelegem indignarea dumneavoastră, luând în considerare că ați solicitat anularea comenzilor, așadar implicit nici nu v-am livrat produse, mai ales cu specificație greșită.

Comand ceva, primesc altceva 😫

RATING:

Notebook refurbished 1800 lei Defecte :cam web,microfon,wifi, Acumulator 10 minute

RATING:

Raspuns magazin pe 02-03-2021 08:54

Bună ziua, În cazul în care observați vre-o neregulă care este o problemă de garanție, vă rugăm să completați pe site-ul nostru un formular RMA (pe acest link https://www.pchouse.ro/rma). După completare un coleg va lua legătura cu dumneavoastră pentru a remedia problema într-un timp cât mai util. Vă mulțumim! Echipa PCHouse

Am cumparat 2 sisteme. Unul a venit cu mufa de alimentare rupta de la crom, iar la celălalt lipsea o ușița de pe partea frontala.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-02-2021 14:33

Bună ziua. În cazul în care observați vre-o neregularitate cu produsul comandat, vă rog să ne contactați prin formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Vă mulțumim.

Nu recomand

RATING:

Produs platit online, trimis cu ramburs.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-01-2021 09:54

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru greșeala noastră, și pentru disconfortul creat. Așa cum ați discutat cu colegii mei, am început să remediem problema și procedura de returnarea banilor. Cu scuzele de rigoare Echipa PCHouse.

specificatiile sunt in mare parte false pc house le zice erori altii le-ar numi inselaciune timpul de livrare este mult mai mare decat cele 48 ore de la primirea telefonului de la pchouse. Ptr retur deodata nu mai gasesti pe nimeni,nimeni nu raspunde la email..Am constatat ca laptopul in realitate nu avea porturile din specificatia afisata on line la produsul respectiv.

RATING:

produsul nu a fost livrat deloc si nu am fost contactat de a fi explicat problema intarzierii

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2020 08:34

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri, însă în sistemul nostru comanda dumneavoastră este recepționată, și în curs de procesare. Menționez, că colegii mei au încercat să ia legătura cu dvs. telefonic așa cum ați precizat în comanda dvs. însă nu au reușit. Facem tot posibilul să primiți comanda în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Reactie lenta si atitudine dispretuitoare fata de clienti

RATING:

Nimic

RATING:

Interactiune cu angajatii foarte proasta. Am comandat un produs pentru care am sunat de 2 ori inainte de achizitioare, pentru a ma asigura ca este compatibil cu ce aveam eu nevoi (in descrierea produsului scria ca este compatibil, dar am vrut sa ma asigur). La ambele apeluri mi sa confirmat compatibilitatea produsului solicitat si faptul ca daca printr-o intamplare nu se potriveste pot face retur fara probleme, insa dupa ce am primit produsul ... SURPRIZA, nu era compatibil. Am solicitat returnarea produsului, care mi sa acceptat doar daca platesc eu transportul .... nu mi sa parut normal atat timp cat eu am comandat un lucru si mi sa trimis altceva. Din acest moment au aparut problemele, nimeni nu ma mai contactat pentru a solutiona problema, am sunat zilnic timp de 3 zile pentru rezolvare si de fiecare data mi sa spus ca voi fi contactat, dar nu ma sunat nimeni si nici mail nu am primit. Suparat dupa cele 3 zile am resunat, timp in care o doamna de acolo incerca sa imi explice ce mult au de lucru si ca asta e, sa astept pana se ajunge si la mine ..... am spus ca nu mi se pare normal, trecuse 4 zile deja, timp in care in Termenii si conditiile de pe site este specificat urmatorul lucru "Te contactăm în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore". Cand i-am spus doamnei ca pe site scrie ca voi fi contactat in 24 de ore si au trecut 4 zile, si nimeni nu ma contactat ce credeti .... doamna mi-a inchis telefonul, spunandu-mi ca mai vorbim altadata. Efectiv mi sa parut o sfidare la adresa clientilor. Am reluat discutia intr-un final cu un domn, care de data aceasta a discutat cu mine normal ..... In final avand in vedere modul in care am fost tratat, am preferat sa platesc eu transportul doar sa vad problema rezolvata. NU mi se pare normala abordarea extrem de greoaie si neprofesionala ....... categoric NU voi recomanda la nimeni acest site.

RATING:

Comanzi și după ce ai comandat îți modifica preturile după bunul lor plac.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2020 11:43

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neînțelegere, însă dumneavoastră ați comandat un produs cu o modificare (downgrade), care era prezent din greșeală și care nu s-a putut realiza. Din acest motiv nu v-am putut oferi reducerea respectivă downgrade-ului.

am achitat in avans cu cardul , dupa 3 zile m au sunat ca mai dureaza... , am zis ca daca nu livreaza renunta la comanda , asa cumva am primit laptopul dupa 5 zile , dar nu au trimis cu curier cum am achitat ci trebuia ridicat din magazin

RATING:

Buna ziua, Acum cateva luni in urma am cumparat un PC, iar la verificarea de acasa am constatat ca unitatea optica este defecta. Dl. Zoltan a incercat sa induca faptul ca acel curier este de vina si eu pentru ca nu am deschis coletul. Functionalitatea unitatii optice nu poate fi verificata decat atunci cand alimentezi PC-ul si nu in masina de curierat. L-am returnat, s-a reparat a fost ok. **** Prin factura 17618587 am achizitionat un Laptop fujitsu refurbished care are defecte urmatoarele; tastele INSERRT, DELETE, LITERELE O P I J K L M. DEFECTE, DEFECTE..... SI RETURNARI ... DE CE ?????

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.223. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020