Opinii de la clienții magazinului online pchouse.ro

Notă magazin

9,4 / 10

Calitatea livrării

9,29 / 10

Ne recomandă

95,18%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții pchouse.ro

Am comandat un videoproiector si l-am primit dupa 4 zile. Am verificat coletul de fata cu curierul si am constatat ca in pachet era un videoproiector. Cand sa-l verific cum functioneaza constat ca are alt tip de canlu de alimentare. Am sunat la telefonul unde am confirmat comanda si mi s-a dat o adresa de email. Am trimis mesajul si n-am primit nici acum raspuns desi sunt 3 zile de atunci. Stau si ma uit la el. O fi bun dar… nu-pot utiliza, verifica… nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-11-2021 13:28

Bună ziua Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Din păcate în această perioadă au fost foarte multe comenzi și pot apărea întârzieri și în prelucrarea solicitărilor, mai ales că s-a intercalat și sfârșitul de săptămână. V-a fost trimis un cablu de alimentare. Cu stimă, Echipa PC House.

Neserioși, am comandat ceva și au trimis altceva, similar!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2021 11:26

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere cauzată... însă în urma verificărilor interne, modelul trimis corespunde cu modelul comandat dvs. Pentru a rezolva orice problemă apărută, vă rog să ne contactați pe formularul de mai jos, și să ne detaliați neregulile observate. Dacă puteți, vă rog să ne trimiteți și fotografii. https://www.pchouse.ro/rma Vă mulțumim!

produsele pe care le cumperi de la pc house nu se pot folosi

RATING:

Raspuns magazin pe 17-09-2021 14:54

Bună ziua, În cazul în care ați întâmpinat o problemă de garanție, vă rog să ne contactați, respectiv completați formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PCHouse

Am cumpărat un calculator de la pchouse.ro si desi trebuia să aibă instalat Linux Ubuntu a venit fara sistem de operare

RATING:

Raspuns magazin pe 20-07-2021 13:39

Bună ziua, Ceea ce ați întâmpinat dumneavoastră este o problemă garanțială și suntem dispuși să-l soluționăm, în ciuda faptului că dumneavoastră ați refuzat ajutorul oferit. Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate.

Comanda, marți 06.07 Apel de la curier, vineri, 10.07 / 16.33 Apelul nu a fost preluat. Probabil din cauza mea. La adresa de livrare tot timpul a fost o persoană majoră. Am primit msg petntu livrare luni 12.07, fără precizare interval orar. Iar o să imobilizăm o persoană să aștepte aiurea un semnal sau un claxon. Așa fac, claxonează ca la c..ve pe centură!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-07-2021 13:15

Bună ziua, Ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate, însă firma noastră nu are control asupra curierilor/firmei de curierat. În cazul în care aveți o asemenea reclamație vă rugăm să vă adresați firmei de curierat. Mulțumim pentru înțelegere.

Am comandat un tip de monitor cu display port si am primit altul mai ieftin, cu alt tip de porturi, incat trebuie sa cumpar si cablu de la display port la DVI. Asta este, deh.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 10:55

Bună ziua, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcere! Într-adevăr din greșeală s-a trimis un monitor foarte similar, dar cu alte porturi video. Așa cum probabil și colegii mei v-au asigurat telefonic, am început procedura de remediere a situației să vă livrăm modelul corect cât se poate de repede. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PCHouse

Raspuns client pe 15-04-2021 07:53:

Faptul ca PC HOUSE a rezolvat problema mea este o minciuna. Mi-au trimis in loc un monitor defect, iar comunicarea cu ei a fost deficitara. Halal rezolvare.

sa dati omului ce scrie in prospecte, nu bullshit! [cred ca intelegeti ienglezstea}

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 15:11

Bună ziua, Ne pare rău, dar nu înțelegem indignarea dumneavoastră, luând în considerare că ați solicitat anularea comenzilor, așadar implicit nici nu v-am livrat produse, mai ales cu specificație greșită.

Ám primit un laptop care nu functioneaza.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2021 10:42

Bună ziua, Ne cerem scuze pentru orice neplăcere. Această problemă este una garanțială așadar vă rugăm să ne contactați prin formularul RMA de pe site-ul nostru pentru a rezolva problema. https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PC House

Este ciudat faptul ca laptopul pe care l-am luat nu avea o mica carticica cu definiția butoanelor, detalii despre laptop etc. și nu am primit garanție.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-03-2021 09:28

Bună ziua. Deoarece vorbim despre produse refurbished, acestea nu dispun de manualuri de utilizare ca produsele noi. Dacă aveți vre-o nelămurire nu ezitați să ne contactați, vă stăm la dispoziție. În ceea ce privește garanția: factura și certificatul de garanție sunt emise în format digital. Acestea le regăsiți în contul dumneavoastră, însă le trimitem și prin e-mail. Vă rugăm verificați contul și inboxul dumneavoastră, iar dacă nu-l găsiți vă rugăm să ne contactați pentru a retrimite documentele. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PC House.

Notebook refurbished 1800 lei Defecte :cam web,microfon,wifi, Acumulator 10 minute

RATING:

Raspuns magazin pe 02-03-2021 08:54

Bună ziua, În cazul în care observați vre-o neregulă care este o problemă de garanție, vă rugăm să completați pe site-ul nostru un formular RMA (pe acest link https://www.pchouse.ro/rma). După completare un coleg va lua legătura cu dumneavoastră pentru a remedia problema într-un timp cât mai util. Vă mulțumim! Echipa PCHouse

Am cumparat 2 sisteme. Unul a venit cu mufa de alimentare rupta de la crom, iar la celălalt lipsea o ușița de pe partea frontala.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-02-2021 14:33

Bună ziua. În cazul în care observați vre-o neregularitate cu produsul comandat, vă rog să ne contactați prin formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Vă mulțumim.

Produs platit online, trimis cu ramburs.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-01-2021 09:54

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru greșeala noastră, și pentru disconfortul creat. Așa cum ați discutat cu colegii mei, am început să remediem problema și procedura de returnarea banilor. Cu scuzele de rigoare Echipa PCHouse.

produsul nu a fost livrat deloc si nu am fost contactat de a fi explicat problema intarzierii

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2020 08:34

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri, însă în sistemul nostru comanda dumneavoastră este recepționată, și în curs de procesare. Menționez, că colegii mei au încercat să ia legătura cu dvs. telefonic așa cum ați precizat în comanda dvs. însă nu au reușit. Facem tot posibilul să primiți comanda în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Dupa 4 zile de comandă , nu am primit nici măcar un email cu o informatie...nu mai zic de comanda respectivă !

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2020 15:29

Bună ziua, ne cerem scuze, însă în perioada de Black Friday din cauza volumului mare de comenzi pot fi întârzieri. Sprăm că produsele comandate v-au găsit cu bine între timp.

Comanzi și după ce ai comandat îți modifica preturile după bunul lor plac.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2020 11:43

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neînțelegere, însă dumneavoastră ați comandat un produs cu o modificare (downgrade), care era prezent din greșeală și care nu s-a putut realiza. Din acest motiv nu v-am putut oferi reducerea respectivă downgrade-ului.

Foarte rigizi in a schimba un produs (mouse) de circa 30 lei cu un altul, adica nu au vrut in magazin sa-mi schimbe produsul, adica refacturandul....culmea...in magazinul de prezentare (Tg Mures). Doua firme sub aceasi palarie: util pt patron, urat si deranjant pt client. Mentionez ca pe langa mouse am cumparat si un laptop de aprox. 1500 lei. Frumoasa treba nu? Sa te enervezi pt un produs de 30 lei. . Si EU sunt de acord ca "time is money",nu numai conducerea PC house: asa ca m-am ales cu 2 mouse-uri...platite

RATING:

Raspuns magazin pe 07-09-2020 12:54

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Într-adevăr colegii din magazin ar fi trebuit să storneze mouse-ul. Dacă doriți vă așteptăm cu mouse-ul și desigur vă vom restitui contravaloarea.

Produsele sunt bune, transportul este OK. Problemele încep cu cablurile de legătura PC=Monitor. Deși amândouă au mufe comune DVI-DVI, firma trimite cablu VGA-VGA, cu care nu prea ai ce face. Și începe coșmarul punerii în funcțiune a sistemului într-un oraș mic, unde nu se găsesc cabluri diverse.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-08-2020 13:42

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerea cauzată, într-adevăr am greșit noi la expedierea coletului. Vă rugăm, să completați formularul RMA, în care să confirmați adresa unde să trimitem cablul DVI, respectiv numărul comenzii unde ați specificat că cereți un cablu DVI, și vom trimite cablul cât se poate de repede.

Am luat cea mai mare Teapa din viata mea. Am comandat un laptop pentru care am platit peste 800 lei si este defect . Domnul mi-a specificat ca asa sunt produsele SH... intrebarea mea este : De ce comercializati asa ceva daca nu functioneaza ...eu nu am achitat produsul cu bani ???

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 11:12

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată. Fiecare produs este testat și recondiționat conform unor proceduri stricte, însă la fel ca și la produse noi, câteodată apar probleme – exact pentru acest motiv fiecare produs are garanție minim 1 an, respectiv beneficiați de posibilitatea de retur în 14 zile calendaristice. Problema semnalată de dvs este în curs de rezolvare.

Am comandat monitor Hp elite display E202. Cand a ajuns nu functiona

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 13:30

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere cauzată. Dacă întâmpinați orice problemă la produsul achiziționat în vederea rezolvării cât mai rapide a situației vă rog să completați formularul RMA, pe care-l regăsiți pe următorul link în vederea rezolvării situației cât mai rapide. Vă mulțumim. https://www.pchouse.ro/rma

Laptop livrat fără microfon în condițiile în care era specificată existența lui, refuzul de a răspunde la întrebările puse pe whatsapp în legătură cu erorile legate de baterie.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-05-2020 14:59

Bună ziua. Ne cerem scuze de inconveniență, colegii mei au încercat să ia legătura cu dumneavoastră telefonic, însă nu au reușit. Vă rugăm să completați formularul RMA pe pagina noastră (îl regăsiți pe linkul de mai jos) pentru a rezolva problema într-un timp cât mai util. https://www.pchouse.ro/rma

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.223. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020