Opinii de la clienții magazinului online pchouse.ro

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,36 / 10

Ne recomandă

96%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții pchouse.ro

Am comandat un tip de monitor cu display port si am primit altul mai ieftin, cu alt tip de porturi, incat trebuie sa cumpar si cablu de la display port la DVI. Asta este, deh.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 10:55

Bună ziua, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcere! Într-adevăr din greșeală s-a trimis un monitor foarte similar, dar cu alte porturi video. Așa cum probabil și colegii mei v-au asigurat telefonic, am început procedura de remediere a situației să vă livrăm modelul corect cât se poate de repede. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PCHouse

sa dati omului ce scrie in prospecte, nu bullshit! [cred ca intelegeti ienglezstea}

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 03:11

Bună ziua, Ne pare rău, dar nu înțelegem indignarea dumneavoastră, luând în considerare că ați solicitat anularea comenzilor, așadar implicit nici nu v-am livrat produse, mai ales cu specificație greșită.

Este ciudat faptul ca laptopul pe care l-am luat nu avea o mica carticica cu definiția butoanelor, detalii despre laptop etc. și nu am primit garanție.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-03-2021 09:28

Bună ziua. Deoarece vorbim despre produse refurbished, acestea nu dispun de manualuri de utilizare ca produsele noi. Dacă aveți vre-o nelămurire nu ezitați să ne contactați, vă stăm la dispoziție. În ceea ce privește garanția: factura și certificatul de garanție sunt emise în format digital. Acestea le regăsiți în contul dumneavoastră, însă le trimitem și prin e-mail. Vă rugăm verificați contul și inboxul dumneavoastră, iar dacă nu-l găsiți vă rugăm să ne contactați pentru a retrimite documentele. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PC House.

Notebook refurbished 1800 lei Defecte :cam web,microfon,wifi, Acumulator 10 minute

RATING:

Raspuns magazin pe 02-03-2021 08:54

Bună ziua, În cazul în care observați vre-o neregulă care este o problemă de garanție, vă rugăm să completați pe site-ul nostru un formular RMA (pe acest link https://www.pchouse.ro/rma). După completare un coleg va lua legătura cu dumneavoastră pentru a remedia problema într-un timp cât mai util. Vă mulțumim! Echipa PCHouse

Am cumparat 2 sisteme. Unul a venit cu mufa de alimentare rupta de la crom, iar la celălalt lipsea o ușița de pe partea frontala.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-02-2021 02:33

Bună ziua. În cazul în care observați vre-o neregularitate cu produsul comandat, vă rog să ne contactați prin formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Vă mulțumim.

produsul nu a fost livrat deloc si nu am fost contactat de a fi explicat problema intarzierii

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2020 08:34

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri, însă în sistemul nostru comanda dumneavoastră este recepționată, și în curs de procesare. Menționez, că colegii mei au încercat să ia legătura cu dvs. telefonic așa cum ați precizat în comanda dvs. însă nu au reușit. Facem tot posibilul să primiți comanda în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Comanzi și după ce ai comandat îți modifica preturile după bunul lor plac.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2020 11:43

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neînțelegere, însă dumneavoastră ați comandat un produs cu o modificare (downgrade), care era prezent din greșeală și care nu s-a putut realiza. Din acest motiv nu v-am putut oferi reducerea respectivă downgrade-ului.

Foarte rigizi in a schimba un produs (mouse) de circa 30 lei cu un altul, adica nu au vrut in magazin sa-mi schimbe produsul, adica refacturandul....culmea...in magazinul de prezentare (Tg Mures). Doua firme sub aceasi palarie: util pt patron, urat si deranjant pt client. Mentionez ca pe langa mouse am cumparat si un laptop de aprox. 1500 lei. Frumoasa treba nu? Sa te enervezi pt un produs de 30 lei. . Si EU sunt de acord ca "time is money",nu numai conducerea PC house: asa ca m-am ales cu 2 mouse-uri...platite

RATING:

Raspuns magazin pe 07-09-2020 12:54

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Într-adevăr colegii din magazin ar fi trebuit să storneze mouse-ul. Dacă doriți vă așteptăm cu mouse-ul și desigur vă vom restitui contravaloarea.

Produsele sunt bune, transportul este OK. Problemele încep cu cablurile de legătura PC=Monitor. Deși amândouă au mufe comune DVI-DVI, firma trimite cablu VGA-VGA, cu care nu prea ai ce face. Și începe coșmarul punerii în funcțiune a sistemului într-un oraș mic, unde nu se găsesc cabluri diverse.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-08-2020 01:42

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerea cauzată, într-adevăr am greșit noi la expedierea coletului. Vă rugăm, să completați formularul RMA, în care să confirmați adresa unde să trimitem cablul DVI, respectiv numărul comenzii unde ați specificat că cereți un cablu DVI, și vom trimite cablul cât se poate de repede.

Am luat cea mai mare Teapa din viata mea. Am comandat un laptop pentru care am platit peste 800 lei si este defect . Domnul mi-a specificat ca asa sunt produsele SH... intrebarea mea este : De ce comercializati asa ceva daca nu functioneaza ...eu nu am achitat produsul cu bani ???

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 11:12

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată. Fiecare produs este testat și recondiționat conform unor proceduri stricte, însă la fel ca și la produse noi, câteodată apar probleme – exact pentru acest motiv fiecare produs are garanție minim 1 an, respectiv beneficiați de posibilitatea de retur în 14 zile calendaristice. Problema semnalată de dvs este în curs de rezolvare.

Am comandat monitor Hp elite display E202. Cand a ajuns nu functiona

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 01:30

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere cauzată. Dacă întâmpinați orice problemă la produsul achiziționat în vederea rezolvării cât mai rapide a situației vă rog să completați formularul RMA, pe care-l regăsiți pe următorul link în vederea rezolvării situației cât mai rapide. Vă mulțumim. https://www.pchouse.ro/rma

Laptop livrat fără microfon în condițiile în care era specificată existența lui, refuzul de a răspunde la întrebările puse pe whatsapp în legătură cu erorile legate de baterie.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-05-2020 02:59

Bună ziua. Ne cerem scuze de inconveniență, colegii mei au încercat să ia legătura cu dumneavoastră telefonic, însă nu au reușit. Vă rugăm să completați formularul RMA pe pagina noastră (îl regăsiți pe linkul de mai jos) pentru a rezolva problema într-un timp cât mai util. https://www.pchouse.ro/rma

Mizerabili, țepari. Înțeleg că am cumpărat un produs second hand, dar sub nicio formă nu ați menționat că îmi trimiteți un produs defect!!! Este vina mea că am apelat la voi nu vina voastră că dați țepe, treaba PCHouse este să încerce să plaseze produsele nașpa, bafta lor că găsesc fraieri ca mine care ÎNCĂ au încredere în comerțul on line. Îmi e silă de toți țeparii de pe net! Sper să nu mai aud niciodată de voi decât atunci când vă veți declara falimentul!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-05-2020 09:27

Bună ziua. Nu am înregistrat nici un fel de formular RMA sau o cerere de returnare în garanție în altă formă de la dumneavoastră. În cazul în care ați întâmpinat o problemă de garanție vă rugăm completați formularul RMA de mai jos, pentru o rezolvare cât mai rapidă: https://www.pchouse.ro/rma Dacă considerați că produsul cumpărat nu corespunde așteptărilor dumneavoastre, conform legilor în vigoare, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea coletului. Ca să renunțați la produsul achiziționat și să primiți banii înapoi, vă rugăm să ne contacați, pentru acceptul nostru. Mai multe informații despre politica de garanție și retur găsiți pe următorul link: https://www.pchouse.ro/politica-de-garantie-si-retur

Comanda nu mi a fost înregistrată în Cashback, cont de fidelitate, deși am sunat la firma, habar nu aveau despre ce e vorba, chiar daca firma apare online ca și partener Cashback:(

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:39

Bună ziua. PCHouse nu este partener Cachback. Avem un program de fidelitate, însă aceasta este un program din proprie inițiativă, fără vreun parteneriat cu un alt terț. Vă rugăm să ne contactați printr-un email cu mai multe detalii pentru a clarifica această situație!

Hardurile sunt verificate inainte de a fi vandute? Am cumparat 2 harduri unul pare sa functioneze cum trebuie dar celalalt este absolut plin de bad-uri, pe scurt , am pierdut 30 de lei aiurea. Va multumesc pentru scurta colaborare ! Va binecuvantez!

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:33

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. În baza nostră de date nu s-a înregistrat niciun formular de retur (RMA) pe numele Dvs. În cazul în care considerați că aveți o problemă de garanție vă rugăm să completați formularul de retur pentru reparație în regim de garanție accesând linkul de mai jos https://www.pchouse.ro/rma

Ar trebui să verifice cu atentie produsul înainte de livrare. Am primit un calculator cu o plăcuță ram defectă.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:34

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. În baza nostră de date nu s-a înregistrat niciun formular de retur (RMA) pe numele Dvs. În cazul în care considerați că aveți o problemă de garanție vă rugăm să completați formularul de retur pentru reparație în regim de garanție accesând linkul de mai jos https://www.pchouse.ro/rma

Monitorul a venit fara cablu compatibil.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:38

Bună ziua. În cazul în care considerați că este ceva în neregulă cu comanda Dvs., vă rugăm să completați formularul RMA pe linkul de mai jos! https://www.pchouse.ro/rma

Pc-ul a venit lovit, grila fata lovita, clipsuri de prindere rupte etc. Am sunat inapoi dar nu raspunde nimeni.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:31

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere, insă în baza noastră de date nu s-a înregistrat nicio cerere trimisă prin completarea formularul de retur (RMA). Fiecare comandă este expediată cu serviciul ”Deschidere Colet”, plătit de firma noastră și încurajăm clienții noștrii în repetate rânduri să verifice coletul înainte de preluare. Cu toate că depunem eforturi constante în acest sens, din păcate este imposibil să răspundem la fiecare apel telefonic din cauza volumului mare de apeluri. Tocmai din acest motiv punem la dispoziția clienților formularul de retur (RMA). Mulțumim pentru înțelegere!

comanda inca nu a ajuns din tg mures la cluj

RATING:

Raspuns magazin pe 10-12-2019 11:11

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere, însă după cum puteți observa în emailul trimis de către noi în momentul predării coletului către curier, respectiv pe baza AWB-ul care se regăsește în e-mailul menționat, coletul a fost expediat în 24 de ore după plasarea comenzii, conform termenilor și condițiilor. Din păcate nu avem control asupra curierilor și nu putem influența în nici un fel timpul de livrare. În astfel de cazuri vă rugăm să luați legătura cu firma de curierat pentru urgentarea livrării coletului.

Sa fie verificat produsele înainte de livrare,nu este ok livrarea produselor cu butoane nefuncționale

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2019 01:24

Bună ziua.

În primul rând, ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată. Mai ales în perioada de Black Friday colegii noștrii sunt suprasolicitați din cauza volumului de lucru, astfel pot apărea greșeli, pentru care ne asumăm răspunderea. Vă asigurăm că această problemă este una de garanție și o rezolvăm în cel mai scurt timp!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020