Opinii de la clienții magazinului online pchouse.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

pchouse.ro

Nota: 9,39 / 10 de la 3.458 de clienți verificați

Notă magazin

9,39 / 10

Ne recomandă

95,03%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții pchouse.ro

Multe cu defectiuni sant care nu funtioneaza de la inceput .

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2022 14:29

Bună ziua, Ne cerem scuze pentru neplăcerea cauzată. Din când în când apar probleme garanțiale, însă vă asigur că stăm la dispoziția dvs. în rezolvarea acestei probleme. Cererea dvs. a fost înregistrată și am demarat procedura de rezolvare a problemei garanțiale. Cu stimă, Echipa PCHouse

Atentie la receptionarea produselor, produsele nu corespund specificatiilor de pe site si mai rau specificatiilor de pe factura.Reprezentantii de vanzari vorbesc foarte frumos, dar pe mine ma intereseaza produsul..

RATING:

Răspuns magazin pe 11-04-2022 14:18

Bună ziua, Ne cerem scuze pentru neplăcerea cauzată – într-adevăr din greșeala noastră a fost expediat un produs similar, dar nu identic cu cel comandat. Cu toate acestea sper că ați fost mulțumit de ajutorul oferit de colegii mei în rezolvarea problemei. Cu stimă, Echipa PCHouse

Mi-au livrat produsul greșit. Nu stiu dacă a fost intenție dar sunt dezamăgit.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2022 09:34

Bună ziua. În cazul în care este vre-o neregulă cu comanda dvs, vă rugăm să completați formularul RMA de pe linkul de mai jos. Veți fi contactați cât de curând pentru a rezolva orice neregulă! Cu stimă, Echipa PCHouse

Încă nu mi-a venit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2022 09:49

Bună ziua. Colegii mei au încercat de câteva ori să vă contacteze dar nu au reușit. Produsul comandat se află deja în magazinul nostru pentru preluare, cum ați optat pentru ”Preluare din Magazin”. Probabil veți fi sunat și astăzi pentru a prelua produsul comandat. Vă mulțumim pentru înțelegere. Echipa PC House

NIMIC

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2021 09:46

Bună ziua, Ne pare rău pentru părerea negativă și că nu ați fost satisfăcut cu produsul comandat. Am primit solicitarea dvs. de returnare în 14 zile, este în curs de procesare. Sperăm totuși, că veți găsi un alt produs în magazinul nostru, care să vă fie pe plac. Cu stimă, Echipa Pc HOUSE

Nu pot sa lucrez Este foarte slab

RATING:

Răspuns magazin pe 09-12-2021 16:12

Bună ziua. Ne pară rău că produsul ales nu este destul de puternic pentru munca dvs. Vă reamintim că conform legii, aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna un produs, în cazul în care nu sunteți satisfăcut cu cel comandat. Totodată, vă stăm la dispoziție pentru a vă ajuta în alegerea celui mai potrivit echipament pentru munca și cerințele dumneavoastră. În cazul în care doriți să schimbați produsul, vă rugăm să completați formularul RMA de mai jos, și un coleg va lua legătura cu dumneavoastră. https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PCHouse

Am comandat un videoproiector si l-am primit dupa 4 zile. Am verificat coletul de fata cu curierul si am constatat ca in pachet era un videoproiector. Cand sa-l verific cum functioneaza constat ca are alt tip de canlu de alimentare. Am sunat la telefonul unde am confirmat comanda si mi s-a dat o adresa de email. Am trimis mesajul si n-am primit nici acum raspuns desi sunt 3 zile de atunci. Stau si ma uit la el. O fi bun dar… nu-pot utiliza, verifica… nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-11-2021 13:28

Bună ziua Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Din păcate în această perioadă au fost foarte multe comenzi și pot apărea întârzieri și în prelucrarea solicitărilor, mai ales că s-a intercalat și sfârșitul de săptămână. V-a fost trimis un cablu de alimentare. Cu stimă, Echipa PC House.

Neserioși, am comandat ceva și au trimis altceva, similar!

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2021 11:26

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere cauzată... însă în urma verificărilor interne, modelul trimis corespunde cu modelul comandat dvs. Pentru a rezolva orice problemă apărută, vă rog să ne contactați pe formularul de mai jos, și să ne detaliați neregulile observate. Dacă puteți, vă rog să ne trimiteți și fotografii. https://www.pchouse.ro/rma Vă mulțumim!

produsele pe care le cumperi de la pc house nu se pot folosi

RATING:

Răspuns magazin pe 17-09-2021 14:54

Bună ziua, În cazul în care ați întâmpinat o problemă de garanție, vă rog să ne contactați, respectiv completați formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PCHouse

Am cumpărat un calculator de la pchouse.ro si desi trebuia să aibă instalat Linux Ubuntu a venit fara sistem de operare

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2021 13:39

Bună ziua, Ceea ce ați întâmpinat dumneavoastră este o problemă garanțială și suntem dispuși să-l soluționăm, în ciuda faptului că dumneavoastră ați refuzat ajutorul oferit. Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate.

Comanda, marți 06.07 Apel de la curier, vineri, 10.07 / 16.33 Apelul nu a fost preluat. Probabil din cauza mea. La adresa de livrare tot timpul a fost o persoană majoră. Am primit msg petntu livrare luni 12.07, fără precizare interval orar. Iar o să imobilizăm o persoană să aștepte aiurea un semnal sau un claxon. Așa fac, claxonează ca la c..ve pe centură!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-07-2021 13:15

Bună ziua, Ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate, însă firma noastră nu are control asupra curierilor/firmei de curierat. În cazul în care aveți o asemenea reclamație vă rugăm să vă adresați firmei de curierat. Mulțumim pentru înțelegere.

Am comandat un tip de monitor cu display port si am primit altul mai ieftin, cu alt tip de porturi, incat trebuie sa cumpar si cablu de la display port la DVI. Asta este, deh.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-04-2021 10:55

Bună ziua, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcere! Într-adevăr din greșeală s-a trimis un monitor foarte similar, dar cu alte porturi video. Așa cum probabil și colegii mei v-au asigurat telefonic, am început procedura de remediere a situației să vă livrăm modelul corect cât se poate de repede. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PCHouse

Răspuns client pe 15-04-2021 07:53:

Faptul ca PC HOUSE a rezolvat problema mea este o minciuna. Mi-au trimis in loc un monitor defect, iar comunicarea cu ei a fost deficitara. Halal rezolvare.

sa dati omului ce scrie in prospecte, nu bullshit! [cred ca intelegeti ienglezstea}

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2021 15:11

Bună ziua, Ne pare rău, dar nu înțelegem indignarea dumneavoastră, luând în considerare că ați solicitat anularea comenzilor, așadar implicit nici nu v-am livrat produse, mai ales cu specificație greșită.

Ám primit un laptop care nu functioneaza.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-03-2021 10:42

Bună ziua, Ne cerem scuze pentru orice neplăcere. Această problemă este una garanțială așadar vă rugăm să ne contactați prin formularul RMA de pe site-ul nostru pentru a rezolva problema. https://www.pchouse.ro/rma Cu stimă, Echipa PC House

Este ciudat faptul ca laptopul pe care l-am luat nu avea o mica carticica cu definiția butoanelor, detalii despre laptop etc. și nu am primit garanție.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2021 09:28

Bună ziua. Deoarece vorbim despre produse refurbished, acestea nu dispun de manualuri de utilizare ca produsele noi. Dacă aveți vre-o nelămurire nu ezitați să ne contactați, vă stăm la dispoziție. În ceea ce privește garanția: factura și certificatul de garanție sunt emise în format digital. Acestea le regăsiți în contul dumneavoastră, însă le trimitem și prin e-mail. Vă rugăm verificați contul și inboxul dumneavoastră, iar dacă nu-l găsiți vă rugăm să ne contactați pentru a retrimite documentele. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PC House.

Notebook refurbished 1800 lei Defecte :cam web,microfon,wifi, Acumulator 10 minute

RATING:

Răspuns magazin pe 02-03-2021 08:54

Bună ziua, În cazul în care observați vre-o neregulă care este o problemă de garanție, vă rugăm să completați pe site-ul nostru un formular RMA (pe acest link https://www.pchouse.ro/rma). După completare un coleg va lua legătura cu dumneavoastră pentru a remedia problema într-un timp cât mai util. Vă mulțumim! Echipa PCHouse

Am cumparat 2 sisteme. Unul a venit cu mufa de alimentare rupta de la crom, iar la celălalt lipsea o ușița de pe partea frontala.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2021 14:33

Bună ziua. În cazul în care observați vre-o neregularitate cu produsul comandat, vă rog să ne contactați prin formularul RMA de pe linkul următor: https://www.pchouse.ro/rma Vă mulțumim.

Produs platit online, trimis cu ramburs.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-01-2021 09:54

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru greșeala noastră, și pentru disconfortul creat. Așa cum ați discutat cu colegii mei, am început să remediem problema și procedura de returnarea banilor. Cu scuzele de rigoare Echipa PCHouse.

produsul nu a fost livrat deloc si nu am fost contactat de a fi explicat problema intarzierii

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2020 08:34

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri, însă în sistemul nostru comanda dumneavoastră este recepționată, și în curs de procesare. Menționez, că colegii mei au încercat să ia legătura cu dvs. telefonic așa cum ați precizat în comanda dvs. însă nu au reușit. Facem tot posibilul să primiți comanda în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Dupa 4 zile de comandă , nu am primit nici măcar un email cu o informatie...nu mai zic de comanda respectivă !

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2020 15:29

Bună ziua, ne cerem scuze, însă în perioada de Black Friday din cauza volumului mare de comenzi pot fi întârzieri. Sprăm că produsele comandate v-au găsit cu bine între timp.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024