Opinii de la clienții magazinului online pchouse.ro

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,36 / 10

Ne recomandă

96%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții pchouse.ro

Este ciudat faptul ca laptopul pe care l-am luat nu avea o mica carticica cu definiția butoanelor, detalii despre laptop etc. și nu am primit garanție.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-03-2021 09:28

Bună ziua. Deoarece vorbim despre produse refurbished, acestea nu dispun de manualuri de utilizare ca produsele noi. Dacă aveți vre-o nelămurire nu ezitați să ne contactați, vă stăm la dispoziție. În ceea ce privește garanția: factura și certificatul de garanție sunt emise în format digital. Acestea le regăsiți în contul dumneavoastră, însă le trimitem și prin e-mail. Vă rugăm verificați contul și inboxul dumneavoastră, iar dacă nu-l găsiți vă rugăm să ne contactați pentru a retrimite documentele. Vă mulțumim pentru înțelegere! Cu stimă, Echipa PC House.

Foarte rigizi in a schimba un produs (mouse) de circa 30 lei cu un altul, adica nu au vrut in magazin sa-mi schimbe produsul, adica refacturandul....culmea...in magazinul de prezentare (Tg Mures). Doua firme sub aceasi palarie: util pt patron, urat si deranjant pt client. Mentionez ca pe langa mouse am cumparat si un laptop de aprox. 1500 lei. Frumoasa treba nu? Sa te enervezi pt un produs de 30 lei. . Si EU sunt de acord ca "time is money",nu numai conducerea PC house: asa ca m-am ales cu 2 mouse-uri...platite

RATING:

Raspuns magazin pe 07-09-2020 12:54

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Într-adevăr colegii din magazin ar fi trebuit să storneze mouse-ul. Dacă doriți vă așteptăm cu mouse-ul și desigur vă vom restitui contravaloarea.

Produsele sunt bune, transportul este OK. Problemele încep cu cablurile de legătura PC=Monitor. Deși amândouă au mufe comune DVI-DVI, firma trimite cablu VGA-VGA, cu care nu prea ai ce face. Și începe coșmarul punerii în funcțiune a sistemului într-un oraș mic, unde nu se găsesc cabluri diverse.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-08-2020 01:42

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerea cauzată, într-adevăr am greșit noi la expedierea coletului. Vă rugăm, să completați formularul RMA, în care să confirmați adresa unde să trimitem cablul DVI, respectiv numărul comenzii unde ați specificat că cereți un cablu DVI, și vom trimite cablul cât se poate de repede.

Am comandat un anumit produs, si am primit altceva.

RATING:

Livrarea a fost incompleta, au livrat doar 1/2 din cablul de alimentare. Au promis ca rezolva situatia insa si vor trimite si restul cablului insa stresul si intarzierea (nu putem folosi laptopul pana nu ajunge cablul) sunt deranjante.

RATING:

Laptop livrat fără microfon în condițiile în care era specificată existența lui, refuzul de a răspunde la întrebările puse pe whatsapp în legătură cu erorile legate de baterie.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-05-2020 02:59

Bună ziua. Ne cerem scuze de inconveniență, colegii mei au încercat să ia legătura cu dumneavoastră telefonic, însă nu au reușit. Vă rugăm să completați formularul RMA pe pagina noastră (îl regăsiți pe linkul de mai jos) pentru a rezolva problema într-un timp cât mai util. https://www.pchouse.ro/rma

sa verifice mai bine ce se vinde inainte de livrare!

RATING:

Comanda nu mi a fost înregistrată în Cashback, cont de fidelitate, deși am sunat la firma, habar nu aveau despre ce e vorba, chiar daca firma apare online ca și partener Cashback:(

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:39

Bună ziua. PCHouse nu este partener Cachback. Avem un program de fidelitate, însă aceasta este un program din proprie inițiativă, fără vreun parteneriat cu un alt terț. Vă rugăm să ne contactați printr-un email cu mai multe detalii pentru a clarifica această situație!

Stimati clienti informati-va bine inainte sa cumparati un produs de pe acest site, produse vechi la preturi mari. Imi pare rau dar dupa experienta pe care am avut-o nu pot recomanda nimanui sa cumpere produse de la voi.

RATING:

Ar trebui să verifice cu atentie produsul înainte de livrare. Am primit un calculator cu o plăcuță ram defectă.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:34

Bună ziua. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. În baza nostră de date nu s-a înregistrat niciun formular de retur (RMA) pe numele Dvs. În cazul în care considerați că aveți o problemă de garanție vă rugăm să completați formularul de retur pentru reparație în regim de garanție accesând linkul de mai jos https://www.pchouse.ro/rma

Nu este recomandat sa umblati in configuratia unui pc vandut ca refurbished, sau daca schimbati componente vindeti-l ca second hand reparat.

RATING:

Monitorul a venit fara cablu compatibil.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:38

Bună ziua. În cazul în care considerați că este ceva în neregulă cu comanda Dvs., vă rugăm să completați formularul RMA pe linkul de mai jos! https://www.pchouse.ro/rma

Please pay more attention to your re-paint process, or leave as it comes, do not paint the PCs. In the egdes the PC is still grey, the rest is painted to black, stickers and emlems are also painted partially... poor quality in this way

RATING:

Pc-ul a venit lovit, grila fata lovita, clipsuri de prindere rupte etc. Am sunat inapoi dar nu raspunde nimeni.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:31

Bună ziua. Ne pare rău pentru orice neplăcere, insă în baza noastră de date nu s-a înregistrat nicio cerere trimisă prin completarea formularul de retur (RMA). Fiecare comandă este expediată cu serviciul ”Deschidere Colet”, plătit de firma noastră și încurajăm clienții noștrii în repetate rânduri să verifice coletul înainte de preluare. Cu toate că depunem eforturi constante în acest sens, din păcate este imposibil să răspundem la fiecare apel telefonic din cauza volumului mare de apeluri. Tocmai din acest motiv punem la dispoziția clienților formularul de retur (RMA). Mulțumim pentru înțelegere!

Deși produsul apărea pe site ca fiind în stoc, am fost sunat de un angajat, care mi-a spus că este greșeala lor și de fapt nu mai au produsul.

RATING:

Sa fie verificat produsele înainte de livrare,nu este ok livrarea produselor cu butoane nefuncționale

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2019 01:24

Bună ziua.

În primul rând, ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată. Mai ales în perioada de Black Friday colegii noștrii sunt suprasolicitați din cauza volumului de lucru, astfel pot apărea greșeli, pentru care ne asumăm răspunderea. Vă asigurăm că această problemă este una de garanție și o rezolvăm în cel mai scurt timp!

desi am cumparat un calculator cu sitem de operare instalat acesta nu a functionat, punerea lui in functiune costandu-ma inca 150 de lei plus un drum de 80 de km (40+40) la unul mai priceput care sa il porneasca. d-ra de la pc house a spus ca probabil colegul care la facut s-a grabit si daca nu imi convine sa il trimit inapoi cu curierul. i-am mai si platit 50 in plus pt. extragarantie.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-11-2018 10:48

Bună ziua. Probabil s-a produs o neînțelegere, deoarece problema descrisă de dvs este o problemă de garanție. La o problemă de garanție dvs. nu trebuie să faceți altceva decât să completați formularul RMA, după care noi anunțăm curierul pentru a prelua calculatorul, rezolvăm problema în mai puțin de 24 de ore (plus timp de tranzit) și trimitem înapoi produsul – iar costurile revin în totalitate firmei noastre.

Nu am primit inca nimic de la ei. Ce nota as putea sa dau¿?

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2018 10:18

Bună ziua. Comanda dumneavoastră a fost expediată în data de 22 Noiembrie. Ne pare rău pentru orice neplăcere apărută, însă vă rugăm să luați în considerare faptul că firmele de curierat sunt suprasolicitați în această perioadă din cauza promoțiilor de Black Friday. Puteți verifica statusul livrării coletului dvs. folosind nr.-ul de AWB trimis prin e-mail în momentul expedierii. Dacă aveți alte întrebări vă rugăm să ne contactați prin telefon sau email.

Politica de livrare fata de clientii fideli - corporate - lasa de dorit.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-10-2018 02:42

Buna ziua,



Livrarea s-a efectuat in cel mai scurt timp posibil DUPA confirmarea platii, conform politicii discutate in cadrul unei conversatii anterioare. Coletul a fost expediat vineri, 28.09.2018 iar luni, 01.10.2018 la ora 9:21 am primit confirmarea ca echipamentul fost predat clientului. Dat fiind ca s-a intercalat sfarsitul saptamanii si comanda s-a facut pe o institutie publica ce nu are afisat program de lucru in zilele de sambata, livrarea s-a putut efectua doar luni 01.10.2018. Va multumim pentru intelegere!

Am primit un laptop cu incarcator defect iar cand am solicitat informatii nu a mai raspuns nimeni.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020