Opinii de la clienții magazinului online pfarma.ro

pfarma.ro

Nota: 9,62 / 10 de la 6.400 de clienți verificați

Notă magazin

9,62 / 10

Notă produse

9,74 / 10

Ne recomandă

96,83%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Imagini atașate de clienții care au cumpărat acest produs


Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie

Ultimele opinii adăugate produselor pfarma.ro

Am comandat un produs pe care l-am achitat online iar după câteva zile primesc telefon unde mi se spune că acel produs numai este pe stoc și că mi se vor returna banii...bani pe care i-am primit in cont după aproximativ 10 zile

RATING:

Am refuzat coletul deoarece a venit foarte tarziu

RATING:

Cu toate că figurează în stoc (e adevărat, limitat, o singură bucată), de fapt nu există, așa că nu l-am obținut (am primit un telefon în legătură cu această situație). Dar văd că și azi figurează ca fiind în stoc limitat. Altfel, folosesc Visine Clasic pentru că am probleme cu alergiile.😠

RATING:

nu este ce este in poza..este firma dar nu modelul😠

RATING:

Produsul a sosit desfacut..cu ambalaj deteriorat. Si nu sunt ce ma asteptam.

RATING:

Am comandat o soluție, care nu a fost deloc împachetat și când a venit era cursă în punga de curierat, sticluța fiind goală. Plus am scris să reclam pe numărul de whatasapp și nimeni nu mi a dat nici un răspuns.

RATING:

Nu le-am primit.

RATING:

Cred ca nu se mai importa?!?! Nu il gasesc in Romania

RATING:

Acele de recoltare nu le-am primit!

RATING:

Nu au avut produsul pe stoc dar m-au lăsat să comand.

RATING:

Sa se mentioneze dreptul la selectia clientilor....

RATING:

Am comandat un produs pe care l-am achitat online iar după câteva zile primesc telefon unde mi se spune că acel produs numai este pe stoc și că mi se vor returna banii...bani pe care i-am primit in cont după aproximativ 10 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2024 14:50

Buna ziua, Ne pare sincer rău pentru neplăcerea cauzată de indisponibilitatea produsului comandat și pentru experiența nesatisfăcătoare pe care ați avut-o cu serviciile noastre. Din păcate, din cauza unei erori în actualizarea stocurilor, produsul pe care l-ați comandat nu mai este disponibil în acest moment. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne pare rău încă o dată pentru acest incident.

Am plasat o comandă în 20.08, până azi nu am nici o actualizare din partea site-ul. Foarte dezorganizat și livrare foarte târzie, mi s-a trimis un nr de awb și a trebuit eu să caut la fiecare firmă de curierat care ar putea fi. Unde scrie doar ca încă nu s-a ridicat coletul !!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2024 09:49

Buna ziua, Va multumim ca ne-ati contactat si ne cerem scuze pentru intarzierea comenzii! Intelegem cat de importanta este aceasta comanda pentru dumneavostra si ne vom asigura ca veti primi comanda cat mai curand! O zi frumoasa!

Produsul nu era la fel ca în poză

RATING:

Răspuns magazin pe 16-08-2024 16:24

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata!Ambalajul produsului a fost schimbat am actualizat intre timp si poza pe site.O zi frumoasa!

Am cumpărat un pulsoximetru și l.am primit stricat iar când le.am trimis e-mail nu a mai răspuns nimeni pentru a lamuri situatia😞

RATING:

Răspuns magazin pe 18-07-2024 09:22

Buna ziua, In urma conversatiei telefonice produsul comandat de dumneavoastra v-a fi inlocuit. Multumim. O zi frumoasa!

Nimic

RATING:

Răspuns magazin pe 25-06-2024 08:28

Buna dimineata! Comanda dumneavoastra a fost refuzata la livrare in data de 20.06.2024. O zi frumoasa!

Cremele au ajuns un termen de garantie sub o luna. Eu inteleg ca e vorba de manufactura si au 6 luni anuntate pe site dar sub o luna e bataie de joc. Sunt produse care nu mai sunt scoase la vanzare cu astfel de termene. In conditiile in care nu imi aduc aminte ca banii pe cate i-am platit sa fi avut un termen de utilizare limitat. Pacat, produs bun dar service level romanesc.

RATING:

Nu am primit comanda,au trecut 7 zile,o refuz.😠

RATING:

😠am comandat anumite termometre dupa poza..si au venit logic aceeasi firma dar alt model...am dat expres comanda ca am crezut ca sunt modelul din poza rusine..trimiteti doar ce aveti in stoc

RATING:

Dezastru în comenzi , nu există organizare , m-au sunat de mai multe ori ca ba aveau ba nu aveau produsul cerut de mine …

RATING:

Răspuns magazin pe 13-03-2024 11:11

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, a fost o incurcatura in stoc.

Nu sa ajuns comanda și nici nu mai comand

RATING:

Răspuns magazin pe 06-03-2024 08:30

Buna dimineata! Comanda este plasata pe 27.02.2024 pe 28.02.2024 a fost refuzata la livrare. Multumim.

NU MI SA LIVRAT PRODUSUL COMANDAT!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 05-03-2024 09:30

Buna ziua, Ne pare rau pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost limitat.

stoc online, zero stoc in realitate

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 09:44

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost limitat.

Am făcut o comanda de 2 seturi de dopuri de urechi quies (atât mi s.a permis), iar după comanda a apărut stoc epuizat. Peste vreo 2 ore a apărut produsul în stoc. Am făcut a doua comanda. S.a ontamplat la fel. A doua zi produsul apărea tot în stoc și cu toate astea am fost sunata ca nu mi se pot onora cele doua comenzi ptr ca produsul nu este disponibil. Cum e posibil?!!!

RATING:

Nimic

RATING:

Am comandat o soluție, care nu a fost deloc împachetat și când a venit era cursă în punga de curierat, sticluța fiind goală. Plus am scris să reclam pe numărul de whatasapp și nimeni nu mi a dat nici un răspuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-01-2024 16:11

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.V-am trimis un alt produs. Multumim. O zi frumoasa!

Neseriosi

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2024 16:11

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata! Din pacate stocul pe pachetele promotionale este limitat.

Comanda și plata pe 16-12-2023. Suntem în 23-12-2023 și nu am primit ” testerele ”. În 15 ani de cumpărături online nu mi s-a întâmplat umilința asta.

RATING:

Produse pe stoc,plasez comada,iar cateva zile mai tarziu,am fost sunata sa-mi transmita,ca din pacate nu au ce-am comandat

RATING:

Vreau sa va spun că sunteti atat de penibili ca ma intrebati ce parere am cand nici nu ati trimis comanda , jalnica firma !!! Cat de retardati puteti fi sa mai si cereti note ???

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 11:35

Multumim pentru feedback! Asa cum v-am explicat telefonic, este o obligatie legala completarea chestionarului pentru medicamentele de tip OTC. Din moment ce ati refuzat acest lucru nu am putut onora comanda.

Răspuns client pe 22-11-2023 18:02:

1. Datele care mi au fost cerute era normal sa mi le cereti inainte de a da comanda , nu ulterior printr un mesaj pe whatsapp , ca sa nu ramaneti cu impresia ca ati avea dreptate intrebati va departamentul juridic ( daca aveti asa ceva ) , ca legal nu aveti acest drept , doar la momentul plasarii comenzii 2. Pentru ce îmi trimite ti mail sa va spun parerea despre compania dumneavoastra cand nu mi ati livrat produsele , vi se pare normal sa ma mai deranjati ??? 3. Daca tot ma intrebati de greutate , inaltime , alergii , chiar nu e treaba nimanui , nici a companiei dvs nici a ministerului sanatatii , nici a guvernului , nici a nimanui , doar a mea. 4. Singura alergie pe care o recunosc este cea la " prosti " ..................

Neserioși.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 11:37

Multumim pentru feedback! Ne pare rau pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost unul limitat.O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024