Opinii de la clienții magazinului online pfarma.ro

pfarma.ro

Nota: 9,6 / 10 de la 7.470 de clienți verificați

Notă magazin

9,6 / 10

Notă produse

9,72 / 10

Ne recomandă

96,48%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Imagini atașate de clienții care au cumpărat acest produs


Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie
Imagine recenzie

Ultimele opinii adăugate produselor pfarma.ro

Nu comandați am sunat la ei sa le spun că spf pt copii era vechii,gelul pt copii la fel și nu au făcut nimic

RATING:

😞Nu a venit curierul dvs

RATING:

Mincinoși 😠😠😠

RATING:

Nu mi-a fost trimis acest produs.😞

RATING:

Părere nu prea bună. 😠😠😠

RATING:

Nu beneficiez de produsul cumparat deoarece nu l am avut in colet

RATING:

Foarte prost, ingrozitor😞😠😐

RATING:

Nu am primit ce am comandat.😠

RATING:

Este scump, in comparatie cu alte farmacii sau plafare😠

RATING:

Produsul e ok, farmacia nu

RATING:

Am comandat un produs pe care l-am achitat online iar după câteva zile primesc telefon unde mi se spune că acel produs numai este pe stoc și că mi se vor returna banii...bani pe care i-am primit in cont după aproximativ 10 zile

RATING:

Am refuzat coletul deoarece a venit foarte tarziu

RATING:

Cu toate că figurează în stoc (e adevărat, limitat, o singură bucată), de fapt nu există, așa că nu l-am obținut (am primit un telefon în legătură cu această situație). Dar văd că și azi figurează ca fiind în stoc limitat. Altfel, folosesc Visine Clasic pentru că am probleme cu alergiile.😠

RATING:

nu este ce este in poza..este firma dar nu modelul😠

RATING:

Produsul a sosit desfacut..cu ambalaj deteriorat. Si nu sunt ce ma asteptam.

RATING:

Am comandat o soluție, care nu a fost deloc împachetat și când a venit era cursă în punga de curierat, sticluța fiind goală. Plus am scris să reclam pe numărul de whatasapp și nimeni nu mi a dat nici un răspuns.

RATING:

Nu le-am primit.

RATING:

Cred ca nu se mai importa?!?! Nu il gasesc in Romania

RATING:

Acele de recoltare nu le-am primit!

RATING:

Nu au avut produsul pe stoc dar m-au lăsat să comand.

RATING:

Curieri pfarma neserioși. Am livrare urgentă si comanda plasată de duminică și este vineri și comanda încă este nelivrata

RATING:

Nu comandați am sunat la ei sa le spun că spf pt copii era vechii,gelul pt copii la fel și nu au făcut nimic

RATING:

Am primit altceva in loc de produsul comandat😞

RATING:

😠Nu mi-au livrat nimic, am așteptat 4 zile... Carter a condus 1 zi, apoi 2 ore, apoi 10 minute și nu a mai ajuns, l-am așteptat mult, până la urmă nu a mai ridicat telefonul deloc.. Nu am primit nimic nu am primit, Censton F.

RATING:

Am facut o comanda pe 31 aprilie, pana pe 12 mai inca nu o primisem. O fi fost vina curierilor, ori poate nici macar nu au trimis-o, nu stiu. Nu recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:15

Buna ziua, Ne cerem sincer scuze pentru întârzierea comenzii și pentru disconfortul creat. În urma verificărilor, am constatat că adresa din sistemul curierului a fost introdusă incorect, iar din această cauză coletul nu a ajuns la dumneavoastră la timp. Din păcate, coletul s-a întors la noi înapoi, din cauza erorii de adresă. Dorim să vă asigurăm că am luat măsuri pentru corectarea acestei probleme. Dacă doriți în continuare livrarea coletului, vă rugăm să ne confirmați și vom redirecționa comanda către adresa corectă cât mai rapid posibil. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!

Nu livrați la timp nu comunicați curierul nu recomand😠

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:09

Buna ziua, Ne cerem sincer scuze pentru întârzierea livrării și pentru disconfortul creat. În urma verificărilor, am constatat că adresa din sistemul curierului a fost introdusă incorect, ceea ce a dus la această întârziere. Dorim să vă asigurăm că au fost trimise notificări către curier pentru actualizarea adresei și urgentarea livrării. Ne pare rău pentru lipsa de comunicare și vă mulțumim pentru răbdare. Vom monitoriza procesul de livrare și vom face tot posibilul pentru ca situația să fie rezolvată cât mai rapid. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Mincinoși , falși , de trimis la protecția consumatorului am și făcut sesizare😠

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:05

Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și înțelegem perfect supărarea dumneavoastră. Vă asigurăm că nu a existat nicio intenție de a induce în eroare sau de a vă crea un disconfort. Produsul respectiv a fost disponibil într-o cantitate limitată, iar din cauza cererii foarte mari, stocul s-a epuizat rapid. În astfel de cazuri, este posibil ca sistemul să proceseze comenzi simultan, fără a actualiza imediat disponibilitatea în timp real. Vă mulțumim pentru feedback și vă asigurăm că tratăm cu toată seriozitatea astfel de situații, pentru a îmbunătăți serviciile oferite.

Ați încurcat comanda, am vorbit acum w zile cu un operator si a spus ca verifica si -,mi trimite răspunsul pe mail Încă aștept sa facem schimb de mărfuri sa-,mi trimiteți ce am comandat si sa va trimit înapoi ce mi-ati trimis 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2025 12:06

Vă mulțumim pentru mesaj și ne cerem scuze pentru situația creată. După cum s-a discutat și telefonic cu unul dintre colegii noștri, problema a fost între timp rezolvată, iar pașii necesari pentru schimbul de produse au fost stabiliți. Dacă mai există neclarități sau aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne scrieți și vom reveni cu promptitudine. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!

Am comandat mai multe produse si am platit. Am fost sunat dupa un timp si informat ca un produs nu este in stoc. Am fost intrebat daca sunt de acord sa imi trimita comanda fara produsul respectiv. Am acceptat , dar fiind grabit nu am pus intrebari, cum ar fi - primesc produsul cand revine in stoc sau primesc banii inapoi. Nu am mai primit nici produsul, nici banii,iar la telefon si email nu raspunde nimeni.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2025 16:04

Ne cerem scuze pentru neplăcerile întâmpinate Vă mulțumim că ne-ați contactat și ne pare sincer rău pentru situația creată cu comanda dumneavoastră. Într-adevăr, unul dintre produsele comandate nu a putut fi livrat din cauza unei erori de stoc, iar suma aferentă v-a fost returnată. Înțelegem perfect nemulțumirea creată de această experiență și vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a preveni astfel de situații pe viitor. O zi frumoasa!

Produsele comandate trebuia sa ajungă in maxim 4 zile au trecut mai bine de 10 zile și nu au sosit. La tel nu a răspuns nimeni. Toal nemulțumita și nici nu știu ce sa fac pt ca aveam nevoie de ele. Sunt curioasa dacă acum Răspunde Cineva😍😍😍😞😞😞😞

RATING:

comanda plasata pe 10.04.2025 nu a ajuns nici pana astazi la mine (17.04.2025), am sunat 3 zile la rand la cele 2 numere de telefon si nu mi-a raspuns nimeni, am trimis mail in data de 16.04.2025 si mi s-a raspuns ca va fi predata curierului cat mai curand, am cautat pe site detalii despre termenul de livrare al produselor, nu am gasit nici o informatie. In concluzie cu siguranta nu o sa mai comand de pe acest site !😠

RATING:

Dezastru! Comanda n-a mai sosit desi a fost facuta de 12 zile. Factura nu se poate accesa, la telefoane nu raspunde nimeni, pe facebook la fal. Daca asta mai este comert online.....😠

RATING:

Nu am primit comanda nici după o săptămână, am tot așteptat, între timp.

RATING:

Nu mi-a placut ca s-a intarziat comanda si s-a livrat la alta adresa

RATING:

Dezamagitor! Dureaza extrem de mult procesarea comenzii si expedierea acesteia.

RATING:

am comandat 3 produse gerovital in data 05-04-2025,suntem in 13-04-2025,produsele nu au fost livrate,in 5 zile lucratore nu putut onora comanda,nu ma-au contactat,produsele au fost platite cu cardul cand am facut comanda.Maine 14-03-2025 le fac plangere penala pentru frauda

RATING:

Am dat comandă pe data de 5.04.2025 Am sunat ieri 12..04.2025 O să vină coletul, dar când nu știu dacă pe site nici acum nu este dat coletul pentru livrare.😠

RATING:

Am plasat o comanda la ei cu plata anticipata, mi-a venit alt produs. Mi s-a spus sa il trimit inapoi, cu afirmatia ca imi vor trimite produsul corect. Eu am trimis produsul inapoi, iar acum ei nu imi mai raspund la telefon de 3 zile. Astazi le-am lasat un mesaj si astept sa vad daca revin la mine cu informatii. In cazul in care nu, sunt curioasa ce spune ANPC-ul despre acest aspect.

RATING:

Am primit un alt produs decât cel comandat, nu răspunde nimeni la e-mail.😠

RATING:

Comanda pe numele Ionel,care nu a venit,nici in ziua de azi,și are o lună de zile 😠😠😠

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025