Opinii de la clienții magazinului online pfarma.ro

pfarma.ro

Nota: 9,63 / 10 de la 5.978 de clienți verificați

Notă magazin

9,63 / 10

Notă produse

9,75 / 10

Ne recomandă

96,86%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Ultimele opinii adăugate produselor pfarma.ro

nu este ce este in poza..este firma dar nu modelul😠

RATING:

Produsul a sosit desfacut..cu ambalaj deteriorat. Si nu sunt ce ma asteptam.

RATING:

Am comandat o soluție, care nu a fost deloc împachetat și când a venit era cursă în punga de curierat, sticluța fiind goală. Plus am scris să reclam pe numărul de whatasapp și nimeni nu mi a dat nici un răspuns.

RATING:

Nu le-am primit.

RATING:

Cred ca nu se mai importa?!?! Nu il gasesc in Romania

RATING:

Acele de recoltare nu le-am primit!

RATING:

Nu au avut produsul pe stoc dar m-au lăsat să comand.

RATING:

Sa se mentioneze dreptul la selectia clientilor....

RATING:

Ultimele opinii adăugate de clienții pfarma.ro

😠am comandat anumite termometre dupa poza..si au venit logic aceeasi firma dar alt model...am dat expres comanda ca am crezut ca sunt modelul din poza rusine..trimiteti doar ce aveti in stoc

RATING:

Dezastru în comenzi , nu există organizare , m-au sunat de mai multe ori ca ba aveau ba nu aveau produsul cerut de mine …

RATING:

Răspuns magazin pe 13-03-2024 11:11

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, a fost o incurcatura in stoc.

Nu sa ajuns comanda și nici nu mai comand

RATING:

Răspuns magazin pe 06-03-2024 08:30

Buna dimineata! Comanda este plasata pe 27.02.2024 pe 28.02.2024 a fost refuzata la livrare. Multumim.

NU MI SA LIVRAT PRODUSUL COMANDAT!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 05-03-2024 09:30

Buna ziua, Ne pare rau pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost limitat.

stoc online, zero stoc in realitate

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 09:44

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost limitat.

Am făcut o comanda de 2 seturi de dopuri de urechi quies (atât mi s.a permis), iar după comanda a apărut stoc epuizat. Peste vreo 2 ore a apărut produsul în stoc. Am făcut a doua comanda. S.a ontamplat la fel. A doua zi produsul apărea tot în stoc și cu toate astea am fost sunata ca nu mi se pot onora cele doua comenzi ptr ca produsul nu este disponibil. Cum e posibil?!!!

RATING:

Nimic

RATING:

Am comandat o soluție, care nu a fost deloc împachetat și când a venit era cursă în punga de curierat, sticluța fiind goală. Plus am scris să reclam pe numărul de whatasapp și nimeni nu mi a dat nici un răspuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-01-2024 16:11

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.V-am trimis un alt produs. Multumim. O zi frumoasa!

Neseriosi

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2024 16:11

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata! Din pacate stocul pe pachetele promotionale este limitat.

Comanda și plata pe 16-12-2023. Suntem în 23-12-2023 și nu am primit ” testerele ”. În 15 ani de cumpărături online nu mi s-a întâmplat umilința asta.

RATING:

Produse pe stoc,plasez comada,iar cateva zile mai tarziu,am fost sunata sa-mi transmita,ca din pacate nu au ce-am comandat

RATING:

Vreau sa va spun că sunteti atat de penibili ca ma intrebati ce parere am cand nici nu ati trimis comanda , jalnica firma !!! Cat de retardati puteti fi sa mai si cereti note ???

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 11:35

Multumim pentru feedback! Asa cum v-am explicat telefonic, este o obligatie legala completarea chestionarului pentru medicamentele de tip OTC. Din moment ce ati refuzat acest lucru nu am putut onora comanda.

Răspuns client pe 22-11-2023 18:02:

1. Datele care mi au fost cerute era normal sa mi le cereti inainte de a da comanda , nu ulterior printr un mesaj pe whatsapp , ca sa nu ramaneti cu impresia ca ati avea dreptate intrebati va departamentul juridic ( daca aveti asa ceva ) , ca legal nu aveti acest drept , doar la momentul plasarii comenzii 2. Pentru ce îmi trimite ti mail sa va spun parerea despre compania dumneavoastra cand nu mi ati livrat produsele , vi se pare normal sa ma mai deranjati ??? 3. Daca tot ma intrebati de greutate , inaltime , alergii , chiar nu e treaba nimanui , nici a companiei dvs nici a ministerului sanatatii , nici a guvernului , nici a nimanui , doar a mea. 4. Singura alergie pe care o recunosc este cea la " prosti " ..................

Neserioși.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 11:37

Multumim pentru feedback! Ne pare rau pentru neplacerea creata, stocul pe acest produs a fost unul limitat.O zi frumoasa!

Comanda nu a ajuns. Fara nici o explicatie din partea dvs.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-10-2023 10:14

Buna ziua!Asa cum am discutat telefonic in urma unei erori comanda dumneavoastra nu a fost trimisa .Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.O zi frumoasa!

Comanda neonorata.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-09-2023 08:16

Buna ziua! Asa cum am discutat telefonic avand acelasi domeniu de activitate nu putem onoroa comanda deoarece nu facem distributie.

Am primit alt produs decât cel comandat și atunci când am sunat să anunț m-au pasat la distribuitor, au spus ei, dându-mi un număr de telefon la care nu a răspuns nimeni. Am sunat trei zile la rând. Răspunsul celor de la pfarma.ro a fost că ei doar preiau comenzile și nu au nici o responsabilitate de ce se întâmplă după. Să se descurce clientul.Dezamăgitor.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-08-2023 17:48

Buna ziua1 Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.Incercam sa fim mai promti si atenti pe viitor.

nu am primit produsul comandat in schimb am fost audiat de o reprezentanta a firmei pe cu totul alte probleme in legatura cu alt produs pe care eu nu l-am solicitat ! pe langa total !

RATING:

Răspuns magazin pe 09-08-2023 10:38

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru greseala, ne pare foarte rau ca nu am reusit sa remediem problema.

Am comandat online un Nr de 45 de produse de același fel și am aflat apoi că în farmacie mai erau doar 11.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2023 15:53

Buna ziua! Asa cum am discutat telefonic noi nu facem distributie , noi nu aveam cantitatea comandata de dumneavoastra disponibila.

Buna ziua! Ce pot sa spun decât ca am comandat un produs, am primit confirmarea comenzii, apoi mesaj: “coletul Dvs fost pregătit de ridicare, îl puteti urmări…”, după care mesaj WhatsApp ca produsul nu este pe stoc, dacă vreau un altul…😳😳😳

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 10:25

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, am incercat sa remediem problema comandand la furnizor produsul dorit de dumneavoastra dar din pacete nu se mai gaseste.

Nu recomand. Am plasat o comanda cu ridicate din farmacie și nici după doua săptămâni nu m-a sunat nimeni pentru confirmare sau anulare. Indiferenta totala fata de client.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-06-2023 08:21

Buna dimineata, Colega mea a incercat sa ia legatura cu dumneavoastra ,din pacate medicamentul este deficitar si nu se gaseste.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024